Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων

Πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων

Πολλοί λεγόμενοι ειδικοί ανακοινώνουν το τέλος του μάρκετινγκ μέσω email τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, αυτό το κανάλι, ένα αναπόσπαστο μέρος του πίνακα μάρκετινγκ, εξακολουθεί να είναι ισχυρό.

Τα email ενημερωτικών δελτίων, τα οποία είναι μια συγκεκριμένη μορφή μηνυμάτων email, δεν θα εξαφανιστούν σύντομα. Αντιθέτως, αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στις ψηφιακές στρατηγικές των περισσότερων εταιρειών. Εξαιτίας αυτού, ένα ενημερωτικό δελτίο εξακολουθεί να είναι απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας, αρκεί η χρήση του να είναι λογική και να έχει κάποιο σκοπό.

Τι είναι ένα email ενημερωτικού δελτίου;

Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι μια ψηφιακή έκδοση που διανέμεται σε τακτά χρονικά διαστήματα (καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία, διμηνιαία ή τριμηνιαία) μέσω email. Τα ενημερωτικά δελτία αποτελούνται συνήθως από διαφορετικά άρθρα σχετικά με μια επωνυμία, μια εταιρεία ή τον τομέα στον οποίο λειτουργεί, συνοδευόμενα από μια προσφορά ή CTA (παρότρυνση για δράση).

Συνήθως, τα άτομα που λαμβάνουν αυτόν τον τύπο επικοινωνίας είναι συνδρομητές που είχαν προηγουμένως δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και έχουν συμφωνήσει να λάβουν αυτό το ενημερωτικό δελτίο. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας, καθώς θα πρέπει να στέλνετε ενημερώσεις μέσω email μόνο σε χρήστες που έχουν συναινέσει να τις λαμβάνουν.

Email ενσωμάτωσης LiveAgent
Παράδειγμα email ενημερωτικού δελτίου

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψη συγκεκριμένους νομικούς κανονισμούς σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου, όπως ο GDPR στην Ευρώπη, προτού στείλουν επικοινωνίες μέσω email. Αυτοί οι κανονισμοί ισχύουν για οποιονδήποτε οργανισμό λειτουργεί σε μια συγκεκριμένη περιοχή, καθώς και για οποιονδήποτε οργανισμό εκτός αυτής της περιοχής που προσφέρει αγαθά ή υπηρεσίες σε πελάτες ή επιχειρήσεις σε αυτήν την περιοχή.

Θυμηθείτε να συμπεριλαμβάνετε πάντα ένα κουμπί κατάργησης εγγραφής μέσα στο ενημερωτικό δελτίο σας, κατά προτίμηση στο κάτω μέρος του προτύπου email σας. Οι παραλήπτες των email ενημερωτικών δελτίων σας θα πρέπει πάντα να έχουν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τη λήψη των email σας.

Το 91% των καταναλωτών ελέγχουν το email τους στα smartphone τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα (πηγή), οπότε μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε ενημερωτικά ενημερωτικά δελτία φιλικά προς κινητές συσκευές.

Γιατί πρέπει να ενσωματώσετε ένα email ενημερωτικού δελτίου στη στρατηγική μάρκετινγκ;

Ένας εγγεγραμμένος χρήστης που έχει συμφωνήσει να λάβει επικοινωνία μέσω email από την εταιρεία σας έχει μεγάλη αξία. Εάν έχετε μια λίστα ενεργών συνδρομητών, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η αποστολή ενημερωτικών δελτίων είναι επωφελής:

  • Ένα email έχει πολύ μεγαλύτερο κύκλο ζωής από το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης..
  • Το 91% των καταναλωτών ελέγχουν το email τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα στα smartphone τους (πηγή), οπότε μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε ενημερωτικά δελτία φιλικά προς κινητές συσκευές!
  • 89% των εμπόρων θεωρούν το email ως το κύριο κανάλι για την παραγωγή δυνητικών πελατών (πηγή).
  • Το 80% των καταναλωτών προτιμούν το email ως κανάλι επικοινωνίας μάρκετινγκ (πηγή).
  • Το μάρκετινγκ μέσω email έχει πολύ υψηλότερη απόδοση επένδυσης (4.300%) από άλλα κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας (πηγή).
  • Είναι ένα αρκετά φτηνό κανάλι μάρκετινγκ σε σύγκριση με το PPC και δεν απαιτεί καμία χρηματοοικονομική επένδυση.
  • Το κοινό που λαμβάνει ενημερωτικά δελτία μέσω email από εσάς συμφώνησε να λάβει το περιεχόμενό σας, οπότε ενδιαφέρεται ήδη να ακούσει από εσάς.
  • Παρέχει αποτελέσματα γρηγορότερα από το SEO.
  • Σας επιτρέπει να μεταφέρετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστιότοπό σας.

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στην αποστολή ενημερωτικών δελτίων. Ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί κατά την εκτέλεση αυτής της στρατηγικής επικοινωνίας. Πάντα σκεφτείτε πρώτα τον χρήστη, και βεβαιωθείτε ότι αποδίδετε αξία με ό, τι τους στέλνετε.

3 ιδέες προτύπου email ενημερωτικών δελτίων

Τώρα ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά χρήσιμα πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων.

Πρότυπα ενημερωτικών δελτίων για αποστολή προσφορών

Η χρονιά είναι γεμάτη από ειδικές περιστάσεις και εποχές για ειδικές προσφορές και οι πελάτες σας περιμένουν πιθανώς να μάθουν τι έχετε ετοιμάσει για αυτούς. Χειμερινές ή καλοκαιρινές πωλήσεις και εμπορικές ημερομηνίες όπως Black Friday, Cyber ​​Monday, Χριστούγεννα, Eid al-Fitr, Eid al-Adha και τα Θεοφάνεια (στην Ισπανία) είναι μόνο μερικά παραδείγματα αξιοσημείωτων ημερών που πρέπει να επωφεληθείτε από την αύξηση στις μετατροπές των πελατών σας.

Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην επόμενη καμπάνια σας. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε δελεαστικά γραφικά των προϊόντων που προωθείτε στα πρότυπα email σας.

Πρότυπο email ενημερωτικού δελτίου για διαφορετικούς κλάδους

Χρειάζεστε ένα πρότυπο ενημερωτικού δελτίου email που να σχετίζεται ειδικά με τον κλάδο σας;

Χρησιμοποιήστε το παρακάτω πρότυπο για να στείλετε μήνυμα στους πελάτες σας, ανεξάρτητα από τον κλάδο σας – τον τουρισμό, την αυτοκινητοβιομηχανία, τις υπηρεσίες, την τροφοδοσία ή τον τομέα των ακινήτων.

Πρότυπο ενημερωτικών δελτίων μέσω email για αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων

Το παρακάτω πρότυπο θα λειτουργήσει καλά αν χρειαστεί να στείλετε ένα σαφές και άμεσο μήνυμα στους συνδρομητές σας στο ενημερωτικό δελτίο.

Οπότε, πότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρότυπο ενημερωτικού δελτίου email; Όποτε θέλετε να ενημερώσετε τους παραλήπτες σχετικά με ένα επερχόμενο γεγονός, ενημερώστε τους ότι πρόκειται να ξεκινήσετε ένα νέο προϊόν/υπηρεσία ή να τους ενημερώσετε για μια νέα δυνατότητα. Και πάλι, όπως αναφέρεται παρακάτω, μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε γραφικά!

14 παραδείγματα γραμμής θέματος email ενημερωτικού δελτίου

  • [εταιρεία]: [Όνομα συνδρομητή], δοκιμάστε τη νέα μας προσφορά
  • Μην ξεχάσετε να διεκδικήσετε το [ποσό έκπτωσης]% έκπτωση!
  • Μια δόση των τελευταίων ειδήσεων από [εταιρεία] ειδικά για εσάς, [Όνομα]
  • [Όνομα συνδρομητή], δείτε αυτές τις ξεχωριστές εμφανίσεις από την [εταιρεία]
  • [Όνομα συνδρομητή], Είναι η τελευταία σας ευκαιρία να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα[Όνομα διακοπών/σεζόν]
  • [Εταιρεία]: [Μόνο σήμερα / απόψε / αυτήν την εβδομάδα / αυτόν τον μήνα] μόνο. Εξοικονομήστε [ποσό έκπτωσης] στην επόμενη παραγγελία σας
  • Αποκτήστε το δωρεάν [προϊόν / ή υπηρεσία] διαβάζοντας απλώς αυτό το email
  • Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς λειτουργεί [ένας συγκεκριμένος τομέας εξειδίκευσης] σε [μια εταιρεία Fortune 500 / οποιαδήποτε άλλη λίστα επιτυχημένων / φημισμένων εταιρειών];
  • Είστε ένα [όνομα ενός συγκεκριμένου επαγγέλματος] που θέλει [επιθυμητό αποτέλεσμα]
  • Τι πρέπει να γνωρίζει κάθε [όνομα συγκεκριμένου επαγγέλματος] για [συγκεκριμένο τομέα γνώσης]
  • Για έναν [όνομα μιας δραστηριότητας] ενθουσιώδης: 8 [όνομα μιας βιομηχανίας] Συμβουλές για [συγκεκριμένη δραστηριότητα]
  • Για έναν ψηφιακό έμπορο: Πώς δημιουργεί [όνομα εταιρείας] [εντυπωσιακά επιχειρηματικά αποτελέσματα]
  • Για [όνομα συγκεκριμένου επαγγέλματος] που μισούν να [σημείο πόνου]
  • Εμπιστευτικό μήνυμα στους κατόχους [ενός προϊόντος]

Συχνές ερωτήσεις: Πρότυπο email ενημερωτικού δελτίου

Πόσο συχνά πρέπει να αποστέλλεται ένα ενημερωτικό δελτίο;

Χρόνος επίλυσης

Τα ενημερωτικά δελτία πρέπει να αποστέλλονται τακτικά ώστε να μην σας ξεχνάνε οι συνδρομητές σας. Ωστόσο, η αποστολή ενημερωτικών δελτίων πολύ συχνά μπορεί να κάνει τους αναγνώστες σας να αισθάνονται σαν να είναι ανεπιθύμητοι και να ενοχλούνται.

Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων κάθε μήνα ή δύο φορές την εβδομάδα είναι πολύ συχνή, ωστόσο, οτιδήποτε μεταξύ δύο εβδομάδων και δύο μηνών είναι λογικό. Ωστόσο, να είστε συνεπείς – μην στέλνετε δύο ενημερωτικά δελτία σε τρεις εβδομάδες και μετά μείνετε σιωπηλοί για δύο μήνες.

Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία του ενημερωτικού δελτίου μου;

Επίλυση καρτέλας

Οι πιο χρήσιμες μετρήσεις για τη μέτρηση του αντίκτυπου ενός ενημερωτικού δελτίου είναι τα ποσοστά των παραδόσεων, τα ποσοστά των ανοιγμάτων, τα ποσοστά των κλικ / εμφανίσεων και τα ποσοστά εγκατάλειψης. Όλες οι αξιόπιστες εταιρείες μάρκετινγκ ή τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα παρέχουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία.

  • Το ποσοστό παράδοσης είναι ο λόγος των email που δεν παραδόθηκαν προς τον αριθμό των email που στάλθηκαν.
  • Το ποσοστό ανοίγματος είναι η αναλογία των συνδρομητών που άνοιξαν το ενημερωτικό δελτίο σας προς τον αριθμό των email που παραδόθηκαν.
  • Το ποσοστό των κλικ είναι η αναλογία των ατόμων που έκαναν κλικ σε συνδέσμους εντός του email προς τον αριθμό των email που παραδόθηκαν.
  • Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ο λόγος των διευθύνσεων email στη λίστα ενημερωτικών δελτίων που δεν έλαβαν το μήνυμά σας, επειδή οι διακομιστές αλληλογραφίας ή τα προγράμματά τους τα επέστρεψαν, προς συνολικό αριθμό διευθύνσεων email στη λίστα σας.

Συνήθως, θέλετε να στοχεύσετε σε:

  • Ένα ποσοστό παράδοσης 95% ή υψηλότερο
  • Ποσοστό ανοίγματος 30%
  • Περισσότερο από το 10% σε ποσοστό κλικ-εμφανίσεων
  • Ποσοστό εγκατάλειψης λιγότερο από 2%

Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά και τα σημεία αναφοράς ενδέχεται να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που επηρεάζουν αυτά τα αποτελέσματα είναι η ποιότητα δεδομένων μιας καμπάνιας και η αξία του περιεχομένου.

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το ενημερωτικό δελτίο μου;

Πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, με δυνατότητα απεικόνισης και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Γενικά, οι καταναλωτές διαθέτουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα παραβλέποντας τα email, επιλέγοντας γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα. Εάν εντοπίσουν κάτι σχετικό, θα επιβραδύνουν και θα διαβάσουν το μήνυμά σας πιο προσεκτικά. Ξεκινήστε γράφοντας το email σας και, στη συνέχεια, συνεχίστε την επεξεργασία μέχρι να παρουσιάσετε τις βασικές πληροφορίες με τον συντομότερο και ευκολότερο δυνατό τρόπο.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά πρέπει να στέλνω ένα ενημερωτικό δελτίο”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα ενημερωτικά δελτία πρέπει να αποστέλλονται τακτικά, οπότε, ανά ή ανά δύο εβδομάδες είναι πολύ σύνηθες. Ωστόσο, οτιδήποτε μεταξύ δύο εβδομάδων και δύο μηνών είναι επίσης λογικό.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία του ενημερωτικού δελτίου μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι πιο χρήσιμες μετρήσεις για τη μέτρηση του αντίκτυπου ενός ενημερωτικού δελτίου είναι τα ποσοστά των παραδόσεων, τα ποσοστά των ανοιγμάτων, τα ποσοστά των κλικ / εμφανίσεων και τα ποσοστά εγκατάλειψης. Όλες οι αξιόπιστες εταιρείες μάρκετινγκ ή τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα παρέχουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το ενημερωτικό δελτίο μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Γενικά, οι καταναλωτές διαθέτουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα παραβλέποντας τα email, επιλέγοντας γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα, οπότε το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι σύντομο, με δυνατότητα απεικόνισης και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo