• Πρότυπα
  • Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου

Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου

Όταν κάποιος εγγραφεί για να του παραδίδονται τα ενημερωτικά δελτία σας στα εισερχόμενά του σε τακτική βάση, ο παραλήπτης δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας. Αυτός ο νέος συνδρομητής δεσμεύεται με βάση τις προηγούμενες εμπειρίες του με την εταιρεία ή την επιχείρησή σας και το περιεχόμενο με το οποίο έχουν ήδη εξοικειωθεί.

Θα πρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο το θετικό συναίσθημα που ενθάρρυνε έναν συγκεκριμένο χρήστη να γίνει συνδρομητής του ενημερωτικού δελτίου σας. Αυτό είναι ακριβώς όπως η ανάγκη να αξιοποιήσετε την καλή αίσθηση που έχει συνήθως ένας υποψήφιος πελάτης προτού πραγματοποιήσει μια αγορά και γίνει πλήρης πελάτης. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία είναι να στείλετε ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου με επίκεντρο τον πελάτη, το οποίο ξεχωρίζει σε συνωστισμένα εισερχόμενα με ένα φιλόξενο και εξατομικευμένο μήνυμα, ενώ περιέχει μια προστιθέμενη αξία για τον παραλήπτη.

Email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου McEvoy ranch
Ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου από το McEvoy Ranch

Τι ακριβώς είναι ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου;

Ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου είναι ένα μήνυμα καλωσορίσματος που στέλνετε σε νέους συνδρομητές. Είναι η πρώτη επικοινωνία που θα έχετε με έναν χρήστη όταν ξεκινήσει τη νέα φάση της σχέσης του με την επιχείρησή σας, ο οποίος σε αυτήν την περίπτωση συμφωνεί να λαμβάνει τακτικό περιεχόμενο μέσω email. Η αξιοποίηση του email για τη διατήρηση αυτής της σχέσης είναι μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες και προστιθέμενη αξία.

Σε αντίθεση με άλλα είδη μηνυμάτων καλωσορίσματος, ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου δεν πρέπει να είναι η πρώτη εντύπωση που κάνετε σε έναν χρήστη, αφού έχει ήδη ασχοληθεί με το περιεχόμενό σας πριν αποφασίσει να εγγραφεί. Ο σκοπός αυτών των email είναι να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ της επιχείρησής σας και του παραλήπτη των ενημερωτικών δελτίων σας, η οποία είναι λίγο πολύ η ίδια με κάθε άλλο τύπο email καλωσορίσματος.

& Άλλες ιστορίες email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου
& Άλλες ιστορίες email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου

Γραμμές θέματος email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου

  • Γεια σας, έχετε εγγραφεί
  • Καλώς ορίσατε στο ενημερωτικό δελτίο [τίτλος]
  • Ανοίξτε για να δείτε το [περιεχόμενο] που ζητήσατε
  • Τώρα που έχετε εγγραφεί…
  • Έχετε εγγραφεί με επιτυχία στο [ενημερωτικό δελτίο]
  • Οι συνδρομητές του ενημερωτικού δελτίου [Εταιρείας] ενδιαφέρονται επίσης για …

Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου

Πρότυπο email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου 1 – καλωσόρισμα από ένα άτομο


Dear [name],

Thanks for subscribing to the [company] newsletter.

I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.

Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:

Tip 1
Tip 2
Tip 3…

Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

Πρότυπο email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου 2 – περιεχόμενο σε αντάλλαγμα για εγγραφή


Hi [name],

As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.

We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].

If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.

Best,
The [company] team

[Download attachment(s)]

Πρότυπο email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου 3 – προώθηση πρόσθετου περιεχομένου


Hello [name],

Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.

We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.

Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].

From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:

Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…

Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Frequently asked questions

Πρέπει όλα τα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου να είναι εξατομικευμένα;

Οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων στέλνοντας email από ένα συγκεκριμένο άτομο και όχι μόνο ένα γενικό email της εταιρείας. Επιπλέον, τα email που είναι εξατομικευμένα και απευθύνονται στον παραλήπτη με το όνομά τους μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση, την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση.

Ποια είναι μερικά οφέλη από την αποστολή email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου;

Τα email καλωσορίσματος μπορεί να έχουν πολύ μεγαλύτερα ποσοστά ανοίγματος. Ως εκ τούτου, τα email καλωσορίσματος μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία περισσότερων εσόδων από άλλα διαφημιστικά email μακροπρόθεσμα (παρέχοντας πολύτιμο περιεχόμενο που προσελκύει τους παραλήπτες).

Τι πρέπει να περιέχουν τα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου;

Πρώτα απ ‘όλα, δεδομένου ότι τα email καλωσορίσματος μπορεί να είναι η πρώτη επικοινωνία που λαμβάνει ένας νέος συνδρομητής από μια επιχείρηση, θα πρέπει να δείξουν ευγνωμοσύνη στον παραλήπτη για να δημιουργήσουν μια καλή πρώτη εντύπωση. Ένα απλό «ευχαριστώ» μπορεί να βοηθήσει πολύ στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και πίστης στην αρχή μιας μακροχρόνιας και ευτυχισμένης σχέσης πελάτη-επιχείρησης.

Μπορείτε επίσης να εισαγάγετε ορισμένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε αυτό το σημείο, προκειμένου να διαφοροποιήσετε τους συνδρομητές σας μεταξύ εκείνων που ενδιαφέρονται μόνο για τα ενημερωτικά δελτία σας και εκείνων που θα ενδιαφέρονται για περισσότερους τύπους περιεχομένου και τμηματοποιήστε τη βάση δεδομένων σας ανάλογα.

Τέλος, μπορείτε να επιλέξετε να προσφέρετε επιπλέον υλικά για να κατευθύνετε τους συνδρομητές σας προς την αγορά των προϊόντων σας.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo