Τι είναι το φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων;
Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας εντοπίζουν email που δεν έχουν ζητηθεί και έχουν μολυνθεί από κακόβουλο λογισμικό μέσω διαφόρων κριτηρίων και τα εμποδίζουν να φτάσουν στο inbox σας. Εάν ένα email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο, αποστέλλεται αυτόματα στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας προτού μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε μαζί του.
Τι είναι το spam;
Με όρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το spam σημαίνει “ανεπιθύμητο, μαζικό email”. Για να αναλύσουμε τον ορισμό, ας δούμε και τις δύο λέξεις. Τα ανεπιθύμητα μηνύματα ορίζονται ως ανεπιθύμητα επειδή ο παραλήπτης δεν ζήτησε να λάβει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δεν έδωσε την άδεια να το λάβει. Όσον αφορά το μαζικό, σημαίνει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται σε πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα.
Πώς λειτουργούν τα φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων;
Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να καθορίσουν εάν τα email είναι ανεπιθύμητα. Πρώτον, κατατάσσουν κάθε email (εξερχόμενο και εισερχόμενο) με μια αριθμητική βαθμολογία και εάν η βαθμολογία είναι υψηλότερη από έναν συγκεκριμένο αριθμό ή κοντά σε ένα οριακό ποσοστό ανεπιθύμητων μηνυμάτων, το συγκεκριμένο email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο.
Γενικά, χρησιμοποιούνται τέσσερις διαφορετικοί τύποι φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για να προσδιοριστεί εάν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θεωρείται ανεπιθύμητο.
Διαφορετικοί τύποι φίλτρων ανεπιθύμητων μηνυμάτων
- Φίλτρα περιεχομένου – Τα φίλτρα περιεχομένου σαρώνουν το περιεχόμενο των emails για λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούνται συνήθως σε ανεπιθύμητα email.
- Φίλτρα κεφαλίδας – Τα φίλτρα κεφαλίδας σαρώνουν τις κεφαλίδες των email για spammer διευθύνσεις.
- Φίλτρα λίστας αποκλεισμού – Τα φίλτρα λίστας αποκλεισμού ελέγχουν τις διευθύνσεις IP των αποστολέων email και σταματούν τα email από ύποπτες διευθύνσεις IP.
- Φίλτρα βάσει κανόνων – Τα φίλτρα βάσει κανόνων είναι πλήρως προσαρμόσιμα και επιτρέπουν σε οργανισμούς και επιχειρήσεις να φιλτράρουν email από συγκεκριμένους αποστολείς ή email που περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 30-day trial. No credit card required.
Γιατί είναι σημαντικά τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;
Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είναι σημαντικά επειδή μας προστατεύουν από επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος, ιούς, απάτες και κακόβουλο λογισμικό. Χωρίς φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, θα μπορούσαμε εύκολα να κατεβάσουμε συνημμένα γεμάτα ιούς, να κάνουμε κλικ σε συνδέσμους που παρέχουν στους απατεώνες τα προσωπικά μας στοιχεία, τους κωδικούς πρόσβασης ή την πρόσβαση στους υπολογιστές μας.
Αμέτρητοι άνθρωποι έχουν πέσει θύματα ανεπιθύμητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έχουν χάσει χρήματά τους με την ελπίδα να κερδίσουν βραβεία ή φοβούμενοι να αποκαλύψουν τα μυστικά τους. Επομένως, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε λογισμικό και email που χρησιμοποιούν φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Εκτός από την προστασία μας και της ιδιωτικής ζωής μας, τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας αποτρέπουν την υπερφόρτωση των γραμματοκιβωτίων μας με περιττά email.
Ποιοι τύποι λύσεων για φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων υπάρχουν;
Υπάρχουν πολλές λύσεις για φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων στην αγορά. Μπορούν να φιλοξενηθούν στο cloud, σε διακομιστές υπολογιστών ή να ενσωματωθούν σε λογισμικό email όπως το Gmail, το Mail ή το Outlook. Υπάρχουν επίσης αποκλειστικές λύσεις λογισμικού όπως το SpamAssassin.
Πώς φιλτράρει το LiveAgent τα ανεπιθύμητα email;
Το λογισμικό διαχείρισης καρτελών εξυπηρέτησης του LiveAgent λειτουργεί σε συνδυασμό με διακομιστές αλληλογραφίας για να επισημάνει τα email ως ανεπιθύμητα. Αρχικά, ο διακομιστής αλληλογραφίας αναγνωρίζει και επισημαίνει μηνύματα spam τοποθετώντας μια κεφαλίδα x-spam στο email. Στη συνέχεια, το LiveAgent ερμηνεύει αυτές τις κεφαλίδες.
Εάν ένα εισερχόμενο email επισημανθεί ως ανεπιθύμητο από τον διακομιστή αλληλογραφίας, το LiveAgent θα το μετατρέψει σε ticket που έχει ως κατάσταση ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτός ο μηχανισμός υπάρχει έτσι ώστε να μπορεί να βρεθεί το email αργότερα εάν είναι απαραίτητο (για παράδειγμα, εάν αποδειχθεί ότι δεν είναι ανεπιθύμητο.) Με αυτόν τον τρόπο, το LiveAgent σάς επιτρέπει να βρείτε πιθανά μηνύματα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και σας επιτρέπει να απαντήσετε σε αυτά εάν δεν είναι ανεπιθύμητα και απαιτούν απάντηση.
Πού μπορώ να βρω τα ανεπιθύμητα μηνύματα στο LiveAgent;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Πατήστε Tickets.
- Πατήστε Προσαρμοσμένο Φίλτρο.
- Αφαιρέστε την επιλογή όλοι οι τύποι, και μετά επιλέξτε Spam.
- Πατήστε Εφαρμογή.
Τι συμβαίνει με τα ticket που έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητα;
Με την πάροδο του χρόνου, το LiveAgent μπορεί να διαγράψει καρτέλες που έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητες, ώστε να μην καταλαμβάνουν περιττό χώρο στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent.
Γιατί ορισμένα email επισημαίνονται ως ανεπιθύμητα, ακόμα κι αν δεν είναι;
Ορισμένα email μπορεί να επισημανθούν κατά λάθος ως ανεπιθύμητα επειδή έχουν ακατάλληλη μορφοποίηση, προέρχονται από ύποπτη διεύθυνση IP ή χρησιμοποιούν φράσεις και λέξεις που αποστέλλουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία και οι απατεώνες χρησιμοποιούν συνήθως.
Εάν οι πελάτες σας λένε σταθερά ότι βρίσκουν τα email σας στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν Ελεγκτή αλληλογραφίας για να προσδιορίσετε γιατί έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητα. Μαθαίνοντας από αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων μέσω email. Μετά την πραγματοποίηση των προτεινόμενων αλλαγών, οι τιμές αναλογίας κλικ / εμφανίσεων και ανοίγματος θα βελτιωθούν. Επιπλέον, θα πρέπει να παρατηρήσετε αύξηση της κερδοφορίας, καθώς και της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών.
Είναι απαραίτητα τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;
Ένα φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μπορεί να προστατεύσει εσάς και τους πελάτες σας από κακόβουλες επιθέσεις. Επομένως, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με δυνατότητες φιλτραρίσματος ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή λογισμικό που λειτουργεί με διακομιστές αλληλογραφίας για την αναγνώριση των ανεπιθύμητων email, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε ασφαλή και προστατευμένα τόσο τα δικά σας δεδομένα όσο και του πελάτη σας.
Εάν διακυβεύσετε τα δεδομένα του πελάτη σας λόγω έλλειψης φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, η φήμη, η κερδοφορία και η εικόνα της εταιρείας σας θα πληγούν πολύ. Οι πελάτες δεν θέλουν να βρεθούν σε δυσάρεστη κατάσταση λόγω της αμέλειάς σας.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Αναστολή καρτέλας [Επεξήγηση]
- Φίλτρα (Επεξήγηση)
- Προβολή καρτελών [Επεξήγηση]
- Πως αναγνωρίζει το LiveAgent το SPAM
- Φίλτρα
- Φίλτρα ticket
Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε ένα ασφαλές help desk;
Ανακαλύψτε όλα όσα έχει να προσφέρει το LiveAgent με τη δωρεάν, ολοκληρωμένη δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να ξεκινήσετε. Εξερευνήστε τις πλούσιες δυνατότητες αυτοματισμού, καρτελών και αναφορών, καθώς και την ισχυρή μας ζωντανή συνομιλία και τηλεφωνικό κέντρο. Ξεκινήστε να βελτιώνετε την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα.
Tired of wasting time on spam emails and messages?
LiveAgent's Spam Filters feature has got you covered! Protect your inbox and focus on genuine customer inquiries..
Frequently Asked Questions
Τι είναι το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;
Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας εντοπίζουν ανεπιθύμητα και προσβεβλημένα από κακόβουλο λογισμικό email με διάφορα κριτήρια και τα εμποδίζουν να φτάσουν στα εισερχόμενά σας. Εάν ένα email έχει επισημανθεί ως ανεπιθύμητο, αποστέλλεται αυτόματα στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων πριν μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε με αυτό.
Τι είναι το spam;
Όσον αφορά το email, το spam σημαίνει “ανεπιθύμητο, μαζικό email”. Για να αναλύσουμε τον ορισμό, ας δούμε και τις δύο λέξεις. Το ανεπιθύμητο περιεχόμενο ορίζεται ως αυτόκλητο επειδή ο παραλήπτης δεν ζήτησε να λάβει το email ή δεν έδωσε άδεια για να το λάβει. Όσο για το μαζικό, σημαίνει ότι το email αποστέλλεται σε πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα.
Πώς λειτουργούν τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;
Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να προσδιορίσουν εάν τα email είναι ανεπιθύμητα. Αρχικά, κατατάσσουν κάθε email (εξερχόμενο και εισερχόμενο) με μια αριθμητική βαθμολογία και εάν η βαθμολογία είναι υψηλότερη από έναν ορισμένο αριθμό ή κοντά σε ένα οριακό ποσοστό ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, το συγκεκριμένο email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο.