Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Τι είναι το φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων;

Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας εντοπίζουν email που δεν έχουν ζητηθεί και έχουν μολυνθεί από κακόβουλο λογισμικό μέσω διαφόρων κριτηρίων και τα εμποδίζουν να φτάσουν στο inbox σας. Εάν ένα email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο, αποστέλλεται αυτόματα στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας προτού μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε μαζί του.

Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Τι είναι το spam;

Με όρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το spam σημαίνει “ανεπιθύμητο, μαζικό email”. Για να αναλύσουμε τον ορισμό, ας δούμε και τις δύο λέξεις. Τα ανεπιθύμητα μηνύματα ορίζονται ως ανεπιθύμητα επειδή ο παραλήπτης δεν ζήτησε να λάβει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δεν έδωσε την άδεια να το λάβει. Όσον αφορά το μαζικό, σημαίνει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται σε πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα.

SPAM-filters-LiveAgent-feature

Πώς λειτουργούν τα φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων;

Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να καθορίσουν εάν τα email είναι ανεπιθύμητα. Πρώτον, κατατάσσουν κάθε email (εξερχόμενο και εισερχόμενο) με μια αριθμητική βαθμολογία και εάν η βαθμολογία είναι υψηλότερη από έναν συγκεκριμένο αριθμό ή κοντά σε ένα οριακό ποσοστό ανεπιθύμητων μηνυμάτων, το συγκεκριμένο email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο.

Γενικά, χρησιμοποιούνται τέσσερις διαφορετικοί τύποι φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για να προσδιοριστεί εάν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θεωρείται ανεπιθύμητο.

Διαφορετικοί τύποι φίλτρων ανεπιθύμητων μηνυμάτων

  • Φίλτρα περιεχομένου – Τα φίλτρα περιεχομένου σαρώνουν το των emails για λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούνται συνήθως σε ανεπιθύμητα email.
  • Φίλτρα κεφαλίδας  – Τα φίλτρα κεφαλίδας σαρώνουν τις κεφαλίδες των email για spammer διευθύνσεις.
  • Φίλτρα λίστας αποκλεισμού – α φίλτρα λίστας αποκλεισμού ελέγχουν τις διευθύνσεις IP των αποστολέων email και σταματούν τα email από ύποπτες διευθύνσεις ηλεκτρονικού.
  • Φίλτρα βάσει κανόνων – Τα φίλτρα βάσει κανόνων είναι πλήρως προσαρμόσιμα και επιτρέπουν σε οργανισμούς και επιχειρήσεις να φιλτράρουν email από συγκεκριμένους αποστολείς ή email που περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις.

Automatic SPAM filtering for free

Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Γιατί είναι σημαντικά τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;

Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είναι σημαντικά επειδή μας προστατεύουν από επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος, ιούς, απάτες και κακόβουλο λογισμικό. Χωρίς φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, θα μπορούσαμε εύκολα να κατεβάσουμε συνημμένα γεμάτα ιούς, να κάνουμε κλικ σε συνδέσμους που παρέχουν στους απατεώνες τα προσωπικά μας στοιχεία, τους κωδικούς πρόσβασης ή την πρόσβαση στους υπολογιστές μας.

Αμέτρητοι άνθρωποι έχουν πέσει θύματα ανεπιθύμητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έχουν χάσει χρήματά τους με την ελπίδα να κερδίσουν βραβεία ή φοβούμενοι να αποκαλύψουν τα μυστικά τους. Επομένως, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε λογισμικό και email που χρησιμοποιούν φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων
Μια συνηθισμένη απάτη μέσω email

Εκτός από την προστασία μας και της ιδιωτικής ζωής μας, τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας αποτρέπουν την υπερφόρτωση των γραμματοκιβωτίων μας με περιττά email.

Ποιοι τύποι λύσεων για φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων υπάρχουν;

Υπάρχουν πολλές λύσεις για φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων στην αγορά. Μπορούν να φιλοξενηθούν στο cloud, σε διακομιστές υπολογιστών ή να ενσωματωθούν σε λογισμικό email όπως το Gmail, το Mail ή το Outlook. Υπάρχουν επίσης αποκλειστικές λύσεις λογισμικού όπως το SpamAssassin.

Πώς φιλτράρει το LiveAgent τα ανεπιθύμητα email;

Το LiveAgent λειτουργεί σε συνδυασμό με διακομιστές αλληλογραφίας για να επισημάνει τα email ως ανεπιθύμητα. Αρχικά, ο διακομιστής αλληλογραφίας αναγνωρίζει και επισημαίνει μηνύματα spam τοποθετώντας μια κεφαλίδα x-spam στο email. Στη συνέχεια, το LiveAgent ερμηνεύει αυτές τις κεφαλίδες.

Εάν ένα εισερχόμενο email επισημανθεί ως ανεπιθύμητο από τον διακομιστή αλληλογραφίας, το LiveAgent θα το μετατρέψει σε ticket που έχει ως κατάσταση ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτός ο μηχανισμός υπάρχει έτσι ώστε να μπορεί να βρεθεί το email αργότερα εάν είναι απαραίτητο (για παράδειγμα, εάν αποδειχθεί ότι δεν είναι ανεπιθύμητο.) Με αυτόν τον τρόπο, το LiveAgent σάς επιτρέπει να βρείτε πιθανά μηνύματα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και σας επιτρέπει να απαντήσετε σε αυτά εάν δεν είναι ανεπιθύμητα και απαιτούν απάντηση.

Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Πού μπορώ να βρω τα ανεπιθύμητα μηνύματα στο LiveAgent;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Πατήστε Προσαρμοσμένο Φίλτρο.
  4. Αφαιρέστε την επιλογή όλοι οι τύποι, και μετά επιλέξτε Spam.
  5. Πατήστε Εφαρμογή.
Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Τι συμβαίνει με τα ticket που έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητα;

Με την πάροδο του χρόνου, το LiveAgent μπορεί να διαγράψει ticket που έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητα, έτσι ώστε να μην καταλαμβάνουν περιττό χώρο στη θυρίδα του LiveAgent.

Γιατί ορισμένα email επισημαίνονται ως ανεπιθύμητα, ακόμα κι αν δεν είναι;

Ορισμένα email μπορούν λανθασμένα να επισημανθούν ως ανεπιθύμητα επειδή έχουν ακατάλληλη μορφοποίηση, προέρχονται από ύποπτη διεύθυνση IP, ή χρησιμοποιούν φράσεις και λέξεις που χρησιμοποιούν συνήθως οι ανεπιθύμητοι αποστολείς και οι απατεώνες.

Εάν οι πελάτες σας λένε σταθερά ότι βρίσκουν τα email σας στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν Ελεγκτή αλληλογραφίας για να προσδιορίσετε γιατί έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητα. Μαθαίνοντας από αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων μέσω email. Μετά την πραγματοποίηση των προτεινόμενων αλλαγών, οι τιμές αναλογίας κλικ / εμφανίσεων και ανοίγματος θα βελτιωθούν. Επιπλέον, θα πρέπει να παρατηρήσετε αύξηση της κερδοφορίας, καθώς και της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών.

Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων
Αξιολόγηση Ελεγκτή αλληλογραφίας

Είναι απαραίτητα τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;

Ένα φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μπορεί να προστατεύσει εσάς και τους πελάτες σας από κακόβουλες επιθέσεις. Συνεπώς, είναι απαραίτητο να επιλέξετε ένα λογισμικό help desk με φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή λογισμικό που λειτουργεί με διακομιστές αλληλογραφίας για τον εντοπισμό ανεπιθύμητων email, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε ασφαλή τόσο τα δεδομένα σας όσο και των πελατών σας.

Εάν διακυβεύσετε τα δεδομένα του πελάτη σας λόγω έλλειψης φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, η φήμη, η κερδοφορία και η εικόνα της εταιρείας σας θα πληγούν πολύ. Οι πελάτες δεν θέλουν να βρεθούν σε δυσάρεστη κατάσταση λόγω της αμέλειάς σας.

Πόροι γνωσιακής βάσης

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε ένα ασφαλές help desk;

Ανακαλύψτε όλα όσα έχει να προσφέρει το LiveAgent με τη δωρεάν, πλήρη δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να ξεκινήσετε. Εξερευνήστε τις πλούσιες δυνατότητες αυτοματοποίησης, ticketing και αναφορών, καθώς και το ισχυρό live chat και το τηλεφωνικό μας κέντρο. Ξεκινήστε σήμερα να βελτιώνετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας εντοπίζουν email που δεν έχουν ζητηθεί και έχουν μολυνθεί από κακόβουλο λογισμικό μέσω διαφόρων κριτηρίων και τα εμποδίζουν να φτάσουν στο inbox σας. Εάν ένα email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο, αποστέλλεται αυτόματα στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας προτού μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε μαζί του.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το spam;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Με όρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το spam σημαίνει “ανεπιθύμητο, μαζικό email”. Για να αναλύσουμε τον ορισμό, ας δούμε και τις δύο λέξεις. Τα ανεπιθύμητα μηνύματα ορίζονται ως ανεπιθύμητα επειδή ο παραλήπτης δεν ζήτησε να λάβει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δεν έδωσε την άδεια να το λάβει. Όσον αφορά το μαζικό, σημαίνει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται σε πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργούν τα φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να καθορίσουν εάν τα email είναι ανεπιθύμητα. Πρώτον, κατατάσσουν κάθε email (εξερχόμενο και εισερχόμενο) με μια αριθμητική βαθμολογία και εάν η βαθμολογία είναι υψηλότερη από έναν συγκεκριμένο αριθμό ή κοντά σε ένα οριακό ποσοστό ανεπιθύμητων μηνυμάτων, το συγκεκριμένο email επισημαίνεται ως ανεπιθύμητο. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo