Η επισκόπηση συνομιλιών είναι μία από τις πολλές εξαιρετικές δυνατότητες του LiveAgent. Παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας και ταυτόχρονα σας επιτρέπει να αναλάβετε δράση.
Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τη χώρα του επισκέπτη, τη διεύθυνση URL που περιηγείται τη δεδομένη στιγμή, καθώς και πόσο χρόνο έχουν περάσει εκεί. Μετά από αυτό, μπορείτε να τους προσκαλέσετε προληπτικά σε συνομιλία.
Ποιες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην επισκόπηση συνομιλιών;
Διαδικτυακοί επισκέπτες
Οι διαδικτυακοί επισκέπτες αντιπροσωπεύουν τον αριθμό των επισκεπτών που περιηγούνται αυτήν τη στιγμή στον ιστότοπό σας. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε εύκολα να επικοινωνήσετε και να τους ενημερώσετε ότι είστε έτοιμοι να τους βοηθήσετε εάν χρειαστεί. Επιπλέον, μπορείτε να αλλάξετε συγκεκριμένα το μήνυμά σας. Η ενότητα διαδικτυακών επισκεπτών στο LiveAgent προσφέρει μερικές σημαντικές, γενικές πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν πριν επικοινωνήσετε μαζί τους.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα παράδειγμα:
Η Sarah βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στη σελίδα τιμολόγησης για λίγο καιρό ανατρέχοντας στις ίδιες πληροφορίες. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επικοινωνήσετε για να τους ενημερώσετε ότι είστε εκεί εάν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες. Ενεργητική αλλά όχι ενοχλητική προσέγγιση.
Επισκέπτες σε μια ουρά
Η επισκόπηση συνομιλιών σάς παρέχει επίσης τον αριθμό των επισκεπτών που περιμένουν να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε εάν η υποστήριξή σας έχει αρκετούς αντιπροσώπους για να αντιμετωπίσει τον αριθμό των επισκεπτών στην ουρά.
Επισκέπτες που συνομιλούν
Μία άλλη εξαιρετική δυνατότητα της επισκόπησης συνομιλιών είναι ότι μπορείτε να δείτε τον αριθμό των επισκεπτών που συνομιλούν.
Διαθέσιμοι αντιπρόσωποι
Δείτε πόσοι αντιπρόσωποι είναι διαθέσιμοι για συνομιλία και εντοπίστε γρήγορα εάν υπάρχουν αρκετοί υπάλληλοι στη βάρδια. Αυτή η δυνατότητα συνδέεται στενά με τους επισκέπτες σε μια ουρά. Αυτά τα δύο μπορούν να δώσουν στον διευθυντή σας μια επισκόπηση για να αναλύσει αμέσως μια κατάσταση και στη συνέχεια να ενεργήσει ανάλογα.
Πραγματική ιστοσελίδα (URL) που επισκέπτεται ο επισκέπτης
Μάθετε γρήγορα και εύκολα ποιες διευθύνσεις URL επισκέπτονται οι επισκέπτες σας και πόσο χρόνο έχουν περάσει εκεί. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχουν οι αντιπρόσωποι σας, τόσο καλύτερη εξυπηρέτηση/υποστήριξη μπορούν να παρέχουν. Για παράδειγμα, μπορεί να ανακαλύψετε ότι ορισμένες διευθύνσεις URL χρειάζονται βελτίωση για να παρέχουν καλύτερη εμπειρία πελατών.
Παράδειγμα:
Εάν ένας πιθανός πελάτης/επισκέπτης βρίσκεται στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς για μεγάλο χρονικό διάστημα, η προληπτική πρόσκληση συνομιλίας μπορεί να βοηθήσει την ομάδα πωλήσεών σας να κλείσει η συμφωνία. Από την άλλη πλευρά, η ομάδα σας μπορεί να ανακαλύψει ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σε όλη τη διαδρομή του πελάτη. Μπορείτε να αναλύσετε αυτές τις καταστάσεις απλώς μεταβαίνοντας στην επισκόπηση συνομιλιών στο LiveAgent.
Παραπέμπων
Θα θέλατε να μάθετε εάν οι επισκέπτες προέρχονται από έναν παραπομπή; Η επισκόπηση συνομιλιών μπορεί να σας πει ακριβώς αυτό. Για παράδειγμα, εάν έχετε πολλούς επισκέπτες από έναν παραπέμποντα όπου παρείχατε έκπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε ενεργητικά και να ρωτήσετε αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά.
Χώρα επισκέπτη
Μάθετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες σας. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τους πελάτες/επισκέπτες σας, τόσο καλύτερη είναι η εξυπηρέτηση πελατών σας.
Χάρτης επισκεπτών
Δείτε τους διαδικτυακούς επισκέπτες που περιηγούνται σε έναν ιστότοπο στο χάρτη (κόκκινο σήμανση) και τους επισκέπτες που συζητούν με τους αντιπροσώπους (μπλε σήμανση).
Σημείωση: * Η Google άρχισε να χρεώνει τη χρήση του Ενσωματωμένου API Χαρτών. Επομένως, για να έχετε έναν σωστά εμφανιζόμενο χάρτη επισκεπτών, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρέωσης στην Πλατφόρμα Χαρτών της Google.
Ποιες είναι οι λειτουργίες επισκόπησης συνομιλιών;
Δείτε μια τρέχουσα συνομιλία μεταξύ ενός αντιπροσώπου και ενός επισκέπτη
Προσκαλέστε ενεργητικά έναν επισκέπτη για συνομιλία (η πρόσκληση συνομιλίας θα εμφανίζεται στη σελίδα που επισκέπτεται ο επισκέπτης)
Αποδεχτείτε και ξεκινήστε να συνομιλείτε με έναν επισκέπτη που περιμένει στην ουρά
Επιχειρηματικά οφέλη:
- Αποτελεσματικότητα ροής εργασιών εξυπηρέτησης πελατών
- Ικανοποίηση πελατών
- Εξοικονομεί χρόνο
- Εμπειρία πελάτη
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 30-days free and be one step ahead of your competition.
Υπαρκτό παράδειγμα
Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε ότι υπάρχουν 3089 διαδικτυακοί επισκέπτες. Υπάρχουν μερικοί αντιπρόσωποι που συνομιλούν με επισκέπτες. Για παράδειγμα, ο αντιπρόσωπος Dmytro συνομιλεί με έναν πελάτη από τη Γαλλία και τη Γερμανία ταυτόχρονα.
Μπορούμε επίσης να δούμε τι συζητούν οι αντιπρόσωποι με τους επισκέπτες κάνοντας κλικ στο κουμπί του ματιού. Επιπλέον, μπορούμε επίσης να κάνουμε κλικ στο κουμπί χέρι για να προσκαλέσουμε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν μαζί σας.
Μπορείτε επίσης να δείτε έναν επισκέπτη από την Ισπανία που περιηγείται στην ιστοσελίδα: “https://support.ladesk.com/“. Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες, υπάρχει μια προηγούμενη ιστοσελίδα από την οποία ο πελάτης είχε πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι: “https://google.es/”. Ωστόσο, αν ρίξετε μια ματιά στον πελάτη που ονομάζεται Amelia, μπορείτε να δείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες. Ως αποτέλεσμα, θα εμφανίζεται ως ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΝΤΑ.
Πόροι βάσης γνώσεων
Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε πώς να δημιουργήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας – LiveAgent.