Τι είναι μία καρτέλα σε αναστολή;
Το LiveAgent μπορεί να εντοπίσει email που μοιάζουν με spam. Σε ορισμένα συστήματα κέντρων υποστήριξης, αυτά τα είδη καρτελών ονομάζονται καρτέλες σε αναστολή. Ωστόσο, στο LiveAgent, ονομάζονται απλά SPAM. Όταν μία καρτέλα επισημαίνεται ως SPAM, δεν περιλαμβάνεται στην ουρά “προς επίλυση”, αλλά μένει εκτός. Εάν αποφασίσετε ότι μία συγκεκριμένη καρτέλα δεν είναι SPAM, μπορείτε να την αποχαρακτηρίσετε και να την προσθέσετε στην κανονική ουρά.
Τα φίλτρα SPAM του LiveAgent μπορούν να ρυθμιστούν αυτόματα ή μη αυτόματα, με βάση τις προτιμώμενες συνθήκες, όπως λέξεις-κλειδιά στο θέμα ή στο σώμα ενός email. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να σας βοηθήσει να απαγορέψετε τις IP και να δημιουργήσετε μια λίστα με απαγορευμένες διευθύνσεις email.
Frequently asked questions
Ποιος είναι ο ορισμός της καρτέλας σε αναστολή;
Μία καρτέλα σε αναστολή σημαίνει ότι η καρτέλα τίθεται σε αναμονή για περαιτέρω ανάλυση. Τις περισσότερες φορές αφορά μηνύματα που μοιάζουν με SPAM. Δεν τοποθετούνται στην επόμενη "προς επίλυση", αλλά απομακρύνονται ως SPAM.
Πως μπορεί μία καρτέλα να τεθεί σε αναστολή;
Οι καρτέλες μπορούν να αξιολογηθούν ως SPAM και να ανασταλούν αυτόματα ή χειροκίνητα, ανάλογα με τους προτιμώμενους όρους σας, όπως λέξεις-κλειδιά στο θέμα ή στο σώμα του email.
Είναι δυνατόν να θέσετε μια καρτέλα σε αναστολή στο σύστημα του LiveAgent;
Στο LiveAgent, οι καρτέλες που έχουν ανασταλεί είναι απλά SPAM. Εάν αποφασίσετε ότι μία συγκεκριμένη καρτέλα δεν είναι SPAM, μπορείτε να την αποχαρακτηρίσετε και να την προσθέσετε στην κανονική ουρά. Τα φίλτρα των spam μπορούν να ρυθμιστούν αυτόματα ή χειροκίνητα με βάση τους προτιμώμενους όρους σας (όπως λέξεις-κλειδιά στη γραμμή θέματος, σώμα email).
Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία
Οι πελάτες έρχονται σε επαφή με τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες μέσα από το διαδίκτυο και το LiveAgent προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών για τον χρηματοοικονομικό τομέα. Η ασφάλεια των πελατών είναι σημαντική και το LiveAgent παρέχει επιλογές με ελάχιστο ρίσκο για τη διασφάλιση αυτής.
Η VIVE δημιουργεί προϊόντα εικονικής πραγματικότητας με εκπληκτικά γραφικά και ρεαλιστικούς ήχους. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της VIVE προσφέρει υποστήριξη μέσω email, live chat και κοινωνικών δικτύων. Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω της γνωσιακής βάσης. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τηλεφωνικά κέντρα ή φόρουμ.
Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;
Το δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent είναι πλήρως προσαρμόσιμο και προσφέρει αναζήτηση ιστορικού καρτελών και ενσωμάτωση στον ιστότοπο. Επιπλέον, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο απλά και γρήγορα συνδέοντας τους πελάτες σας μέσω της ενσωμάτωσης αντιγράφοντας και επικολλώντας το κουμπί συνομιλίας. Υπάρχουν επίσης πλάνα επί πληρωμή για περισσότερες δυνατότητες αυτοματισμού και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Παρουσιάζεται ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων, λογισμικό πύλης πελατών και διαχείρισης email. Παρέχονται ενσωματωμένες λύσεις υποστήριξης και τηλεφωνικών κέντρων με VoIP, αυτοεξυπηρέτηση και ενεργό διαχείριση πελατών. Υπάρχει επίδειξη του λογισμικού και προσφέρεται δωρεάν δοκιμαστική περίοδος. Υπάρχει επίσης υποστήριξη και εκπαίδευση πελατών.