Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Φίλτρα

Τι είναι τα φίλτρα ticketing;

Τα φίλτρα ticketing μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό tickets στο λογισμικό help desk. Μπορείτε να ορίσετε “φίλτρα” ως ρυθμίσεις, κανόνες ή απαιτήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε μία αναζήτηση, οπότε μόνο τα tickets που ταιριάζουν με αυτές τις συνθήκες θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Τα φίλτρα ticketing μοιάζουν πολύ με οποιοδήποτε άλλο φίλτρο χρησιμοποιείτε στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, είναι συγκρίσιμα με τα φίλτρα αναζήτησης της Google που σας βοηθούν να βρείτε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης Google ή φίλτρα του TripAdvisor που σας επιτρέπουν να βρείτε το σωστό ξενοδοχείο, εστιατόριο ή δραστηριότητα με βάση τον προϋπολογισμό σας και άλλα κριτήρια.

Δημιουργία φίλτρου

Γιατί είναι χρήσιμα τα φίλτρα ticketing;

Τα φίλτρα ticketing είναι χρήσιμα επειδή μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε συγκεκριμένα tickets. Για παράδειγμα, εάν έχετε αποθηκεύσει μεγάλο αριθμό tickets στο inbox του λογισμικού help desk, μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο να μετακινηθείτε προς τα πίσω και να βρείτε ένα συγκεκριμένο ticket. Με φίλτρα, μπορείτε να το κάνετε σε λίγα δευτερόλεπτα.

Όσο πιο συγκεκριμένα είναι τα φίλτρα σας, τόσο πιο ακριβή θα είναι τα αποτελέσματά σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ψάχνετε εισιτήριο από έναν VIP πελάτη που ονομάζεται John. Επικοινωνεί με το τμήμα υποστήριξης για χρόνια, οπότε η εύρεση ενός συγκεκριμένου ticket από αυτόν θα είναι λίγο δύσκολη. Ωστόσο, θυμάστε ότι ο John υπέβαλε το εισιτήριο που αναζητάτε μέσω live chat. Θυμάστε επίσης ότι η ερώτησή του ήταν τεχνική.

φιλτραρισμένα tickets

Μπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας την πηγή του εισιτηρίου ως live chat. Στη συνέχεια, για να περιορίσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτηση, μπορείτε να επιλέξετε ένα φίλτρο ετικετών που περιέχει μια ετικέτα τεχνικής υποστήριξης.

Η δημιουργία αυτών των φίλτρων θα περιορίσει σημαντικά την αναζήτησή σας και θα διευκολύνει πολύ τον εντοπισμό του ticket που αναζητάτε.

Πώς μπορώ να φιλτράρω τα εισιτήριά μου στο LiveAgent;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Πατήστε Προσαρμοσμένο φίλτρο.
φιλτράρισμα ticket

4. Επιλέξτε τα κατάλληλα κριτήρια φίλτρου όπως κατάσταση, πηγή και ετικέτες.
5. Πατήστε Εφαρμογή.

τιμές φίλτρων ticketing

Πώς να χρησιμοποιήσετε προσαρμοσμένα φίλτρα

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Πατήστε Προσαρμοσμένο φίλτρο.
  4. Επιλέξτε τις κατάλληλες τιμές και συνθήκες φίλτρου.
προσαρμοσμένο φίλτρο ticketing
  1. Πατήστε Εφαρμογή.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω προσαρμοσμένα φίλτρα;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Πατήστε Δημιουργία.
Φίλτρα

4. Ονομάστε το φίλτρο σας.
5. Επιλέξτε τις κατάλληλες τιμές και συνθήκες φίλτρου.

Μπορείτε να δημιουργήσετε το φίλτρο σας με βάση:

  • Κατάσταση
  • Πηγή
  • Ετικέτες
  • Ζητήθηκε από
  • Ανατέθηκε σε
  • Δεν ανατέθηκε σε
  • Τμήμα / Τμήμα (εξαίρεση)
  • Το μήνυα προστέθηκε από
  • Προσθήκη μηνύματος
  • Δημιουργήθηκε
  • Αλλαγμένα
  • Επιλυμένα
  • Επίπεδο SLA
  • Ομάδα Πελατών
  • Κατηγορία Προτάσεων
  • Κατηγορία Φόρουμ


6. Στη συνέχεια, επιλέξτε τις πρόσθετες πληροφορίες φίλτρου. For example, Για παράδειγμα, εάν επιλέξατε ένα τμήμα, επιλέξτε ποιο τμήμα (όπως μάρκετινγκ, πληροφορική, πωλήσεις κ.λπ.)

δημιουργία φίλτρου ticketing

7. Πατήστε Δημιουργία.

παράδειγμα φίλτρου ticketing

8. Το φίλτρο ticket σας θα είναι ορατό στην αριστερή πλευρά της οθόνης.

Ποιοι τύποι συνθηκών φίλτρου διατίθενται στο LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει αμέτρητες επιλογές φίλτρου.

Λίστα συνθηκών για τα Φίλτρα:

Επιλογές φίλτρου κατάστασης:

  • Απαντημένα
  • Σε κλήση
  • Σε chat
  • Ανεπιθύμητα
  • Διαγραμένα
  • Νέα
  • Ανοικτά
  • Επιλυμένα
  • Αναβληθέντα

Επιλογές φίλτρου πηγής:

  • Κουμπί chat
  • Φόρμα επικοινωνίας
  • Email
  • Facebook
  • Μήνυμα Facebook
  • Πρόσκλήση
  • Forum
  • Πρόταση
  • Κλήση
  • Widget κλήσης
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Επιλογές φίλτρου ετικετών:

  • Περιέχει
  • Περιέχει οτιδήποτε από
  • Είναι άδεια
  • Δεν είναι άδεια

Πρόσθετα φίλτρα:

  • Θέμα όπως
  • Ζητήθηκε από
  • Ανατέθηκε σε
  • Δεν ανατέθηκε σε
  • Τμήμα
  • Τμήμα (εξαίρεση)
  • Το μήνυα προστέθηκε από
  • Μήνυμα
  • Δημιουργήθηκε
  • Αλλαγμένα
  • Επίπεδο SLA
  • Κατηγορία πρότασης
  • Κατηγορία forum
  • Ετικέτες
  • Εξαίρεση ετικετών
  • Πλατφόρμα
  • Κατάσταση παραγγελίας
  • Προτεραιότητα
  • Κατάσταση
  • Κατηγορία
  • Url
  • Διεύθυνση αλληλογραφίας
  • Η θέση σας
  • Εταιρεία
  • Προσαρμοσμένα πεδία ticket που έχετε δημιουργήσει

Μπορώ να φιλτράρω τα tickets μου με πολλαπλές τιμές ταυτόχρονα;

Ναι! Το λογισμικό help desk του LiveAgent μπορεί να φιλτράρει τα tickets σας με απεριόριστο αριθμό τιμών.

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Free trial

Τα φίλτρα ticket ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο;

Τα φίλτρα των αποθηκευμένων ticket δεν ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο. Επομένως, ο αριθμός των «Ανοιχτών» και «Νέων» ticket που εμφανίζονται δίπλα στο όνομα του φίλτρου συχνά δεν αντικατοπτρίζει τον αριθμό των ticket που εμφανίζονται στο φίλτρο. Ωστόσο, μόλις κάνετε κλικ στο φίλτρο, ο αριθμός ενημερώνεται.

Τα φίλτρα ενημερώνονται περίπου κάθε 2 δευτερόλεπτα έως κάθε 10 λεπτά. Αυτός ο χρόνος είναι διαφορετικός για κάθε φίλτρο ticket που αποθηκεύεται και εξαρτάται από τις συνθήκες του φίλτρου. Για παράδειγμα, τα κρυφά φίλτρα θα υπολογίζουν μόνο κάθε 5 έως 10 λεπτά. Από την άλλη πλευρά, τα ενεργά φίλτρα με μόνο μερικά Ανοιχτά και Νέα ticket ενημερώνονται κάθε 2 δευτερόλεπτα. Τα ενεργά φίλτρα με 99+ tickets θα ενημερώνονται λιγότερο συχνά. Επιπλέον, εάν έχετε δημιουργήσει ένα σύνθετο φίλτρο αναζήτησης που απαιτεί τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα για να φορτώσει το αποτέλεσμα, δεν θα ενημερώνεται συχνότερα από κάθε 32 δευτερόλεπτα.

Τι είναι τα καθολικά φίλτρα εισιτηρίων;

Εάν είστε ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού σας στο LiveAgent, έχετε την επιλογή να δημιουργήσετε καθολικά φίλτρα ticket. Τα καθολικά φίλτρα ticket ορίζουν προεπιλεγμένα φίλτρα ticket για όλους ή συγκεκριμένους εκπροσώπους. Αυτή η ρύθμιση διασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι σας έχουν σαφή εικόνα των ticket και δεν αποσπάται η προσοχή τους από ticket που έχουν ανατεθεί σε άλλους εκπροσώπους ή τμήματα.

Ρύθμιση καθολικών φίλτρων ticket

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Επιλέξτε Φίλτρα ticket.
  5. Πατήστε Προσθήκη φίλτρου.
δημιουργία καθολικού φίλτρου ticketing

6. Ονομάστε το φίλτρο σας.
7. Καταργήστε την επιλογή του πλαισίου “Ορατό για όλους τους εκπροσώπους”.
8. Προσθέστε πράκτορες ή τμήματα για να επιλέξετε σε ποιους θέλετε να είναι ορατό το φίλτρο.
9. Επιλέξτε τις τιμές φίλτρου ticket.
10. Πατήστε Δημιουργία.

δημιουργία καθολικού φίλτρου

Αλλαγή υπάρχοντος φίλτρου ticket σε καθολικό φίλτρο ticket

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Επιλέξτε Φίλτρα ticket.
  5. Επιλέξτε ένα υπάρχον φίλτρο ticket πατώντας το κουμπί Επεξεργασία (εικονίδιο μολύβι).
  6. Εάν θέλετε το φίλτρο ticket να είναι ορατό σε όλους τους εκπροσώπους υποστήριξής σας, βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένο το πλαίσιο “Ορατό για όλους τους εκπροσώπους”. Εάν θέλετε να είναι ορατό μόνο σε ορισμένους εκπροσώπους, καταργήστε την επιλογή του πλαισίου και επιλέξτε ποιοι εκπρόσωποι ή τμήματα θα πρέπει να μπορούν να δουν αυτό το φίλτρο ticket.
  7. Πατήστε Αποθήκευση.
επεξεργασία καθολικού φίλτρου

Παραδείγματα περιπτώσεων χρήσης φίλτρου ticketing

Προβολή tickets που έχουν εκχωρηθεί σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο

Ας υποθέσουμε ότι ένας από τους συναδέλφους σας πηγαίνει διακοπές και έχετε την υποχρέωση να τον καλύψετε όσο λείπει. Ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι θα απαντήσετε σε όλα τα tickets που του έχουν ανατεθεί θα ήταν η δημιουργία ενός φίλτρου που θα περιέχει όλα τα tickets του.

Προβολή tickets που δημιουργήθηκαν σήμερα

Για το δεύτερο μας παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εμφανίσετε όλα τα tickets που δημιουργήθηκαν σήμερα επειδή αναζητάτε ένα συγκεκριμένο ερώτημα. Και πάλι, τα φίλτρα tickets σας επιτρέπουν να το κάνετε αυτό με ευκολία.

Πόροι γνωσιακής βάσης

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να αναζητήσετε tickets εύκολα;

Φιλτράρετε tickets ανά κανάλι, πελάτη ή οποιοδήποτε άλλο προσαρμοσμένο φίλτρο για να διευκολύνετε την αναζήτηση. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε την δωρεάν, πλήρη δοκιμή 14 ημερών σήμερα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα φίλτρα ticketing;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα φίλτρα ticketing μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό tickets στο λογισμικό help desk. Μπορείτε να ορίσετε “φίλτρα” ως ρυθμίσεις, κανόνες ή απαιτήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε μία αναζήτηση, οπότε μόνο τα tickets που ταιριάζουν με αυτές τις συνθήκες θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι χρήσιμα τα φίλτρα ticketing;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα φίλτρα ticketing είναι χρήσιμα επειδή μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε συγκεκριμένα tickets. Για παράδειγμα, εάν έχετε αποθηκεύσει μεγάλο αριθμό tickets στο inbox του λογισμικού help desk, μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο να μετακινηθείτε προς τα πίσω και να βρείτε ένα συγκεκριμένο ticket. Με φίλτρα, μπορείτε να το κάνετε σε λίγα δευτερόλεπτα. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορώ να φιλτράρω τα tickets μου με πολλαπλές τιμές ταυτόχρονα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι! Το λογισμικό help desk του LiveAgent μπορεί να φιλτράρει τα tickets σας με απεριόριστο αριθμό τιμών.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo