Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αποφυγή ticket

Τι είναι η αποφυγή ticket;

Η αποφυγή ticket είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται όταν μία εταιρεία χρησιμοποιεί την πύλη πελατών ή τη γνωσιακή βάση για να παρέχει απαντήσεις στους πελάτες, ακόμα και όταν οι εκπρόσωποι δεν είναι συνδεδεμένοι. Η Γνωσιακή Βάση είναι εξαιρετικός τρόπος για να μειωθεί ο όγκος των ticket – οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν από την ενότητα Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) ή οποιαδήποτε άλλη κατηγορία περιεχομένου δημιουργήσει η εταιρεία.

Η Γνωσιακή Βάση είναι πλήρως διαμορφώσιμη και προσαρμόσιμη στις ανάγκες της εταιρείας.

Μάθετε περισσότερα για το πως μπορεί να επωφεληθεί η εταιρεία σας από την χρήση Πύλης Πελατών και Γνωσιακής Βάσης.

Αποφυγή ticket

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι ο ορισμός της αποφυγής ticket;

Η αποφυγή ticket σημαίνει ότι σαν αποτέλεσμα την χρήσης της πύλης πελατών και της γνωσιακής βάσης τη εταιρείας σας, ο μειωμένος αριθμός των ticket διοχετεύεται στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης. Το ποσοστό αποφυγής ticket ή βαθμολογία του Self-Service Score είναι ο συνολικός αριθμός αιτημάτων πελατών self-service προς τον συνολικό αριθμό χρηστών που υπέβαλαν ticket υποστήριξης. Όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερα.

 

Πως Μπορείτε να αποφύγετε ticket;

Για την αποφυγή ticket, η εταιρεία πρέπει να διατηρεί μία πύλη πελατών ή γνωσιακή βάση. Στη συνέχεια οι πελάτες λαμβάνουν απαντήσεις ακόμα και αν οι εκπρόσωποι δεν είναι συνδεδεμένοι. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος μείωσης του αριθμού εισερχόμενων κλήσεων, ιδιαίτερα αν σχετίζονται με συνηθισμένα προβλήτα και ερωτήσεις.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αποφυγής ticket;

Όσο μεγαλύτερο το ποσοστό αποφυγής ticket, τόσο καλύτερα. Αυτό σημαίνει ότι η γνωσιακή βάση ή η πύλη πελατών διαθέτει αρκετές πληροφορίες ώστε οι πελάτες να μπορέσουν να λύσουν οι ίδιοι το πρόβλημά τους χωρίς την ανάγκη να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση. 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo