Τι είναι η αποφυγή ticket;
Η αποφυγή ticket είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται όταν μία εταιρεία χρησιμοποιεί την πύλη πελατών ή τη γνωσιακή βάση για να παρέχει απαντήσεις στους πελάτες, ακόμα και όταν οι εκπρόσωποι δεν είναι συνδεδεμένοι. Η Γνωσιακή Βάση είναι εξαιρετικός τρόπος για να μειωθεί ο όγκος των ticket – οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν από την ενότητα Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) ή οποιαδήποτε άλλη κατηγορία περιεχομένου δημιουργήσει η εταιρεία.
Η Γνωσιακή Βάση είναι πλήρως διαμορφώσιμη και προσαρμόσιμη στις ανάγκες της εταιρείας.
Μάθετε περισσότερα για το πως μπορεί να επωφεληθεί η εταιρεία σας από την χρήση Πύλης Πελατών και Γνωσιακής Βάσης.

Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της αποφυγής ticket;
Η αποφυγή ticket σημαίνει ότι σαν αποτέλεσμα την χρήσης της πύλης πελατών και της γνωσιακής βάσης τη εταιρείας σας, ο μειωμένος αριθμός των ticket διοχετεύεται στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης. Το ποσοστό αποφυγής ticket ή βαθμολογία του Self-Service Score είναι ο συνολικός αριθμός αιτημάτων πελατών self-service προς τον συνολικό αριθμό χρηστών που υπέβαλαν ticket υποστήριξης. Όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερα.
Πως Μπορείτε να αποφύγετε ticket;
Για την αποφυγή ticket, η εταιρεία πρέπει να διατηρεί μία πύλη πελατών ή γνωσιακή βάση. Στη συνέχεια οι πελάτες λαμβάνουν απαντήσεις ακόμα και αν οι εκπρόσωποι δεν είναι συνδεδεμένοι. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος μείωσης του αριθμού εισερχόμενων κλήσεων, ιδιαίτερα αν σχετίζονται με συνηθισμένα προβλήτα και ερωτήσεις.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αποφυγής ticket;
Όσο μεγαλύτερο το ποσοστό αποφυγής ticket, τόσο καλύτερα. Αυτό σημαίνει ότι η γνωσιακή βάση ή η πύλη πελατών διαθέτει αρκετές πληροφορίες ώστε οι πελάτες να μπορέσουν να λύσουν οι ίδιοι το πρόβλημά τους χωρίς την ανάγκη να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση.
Σημείωση ειδικού
Με τη χρήση μιας πύλης πελατών ή γνωσιακής βάσης θα μπορούσατε να μειώσετε τον όγκο των ticket, προσφέροντας ακόμα και αυτόματες απαντήσεις για συνηθισμένες ερωτήσεις και προβλήματα.

Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών και η επικοινωνία είναι σημαντικές για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πρέπει να δημιουργηθούν καλά πρότυπα και σλόγκαν για να εμπνεύσουν και να ικανοποιήσουν τους πελάτες.