Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υποστήριξη εντός εφαρμογής

Τι είναι η υποστήριξη εντός εφαρμογής;

Η διατήρηση ικανοποιημένων πελατών είναι ζωτικό στοιχείο κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Με την υποστήριξη εντός εφαρμογής μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας πιο εύκολα. Δεν χρειάζεται πλέον να αφήνουν μια εφαρμογή για να αναφέρουν ένα πρόβλημα.

Αυτή η δυνατότητα μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους πελάτες που χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για κινητά, όπου διαφορετικά θα έπρεπε να εγκαταλείψουν την εφαρμογή για να αναζητήσουν έναν τρόπο επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης της εταιρείας σας.

Η υποστήριξη εντός εφαρμογής παρέχεται από ένα κουμπί βοήθειας τοποθετημένο στην εφαρμογή, το οποίο παρέχει πρόσβαση στους πελάτες σε πολλά άρθρα υποστήριξης. Για περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνείτε με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης και δημιουργείται ένα εισιτήριο.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η υποστήριξη εντός εφαρμογής;

Η υποστήριξη εντός εφαρμογής επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με την ομάδα υποστήριξης πελατών (ή τα bots) μέσα στην ίδια την εφαρμογή. Τις περισσότερες φορές αυτό είναι δυνατό χάρη σε μια διεπαφή επικοινωνίας που είναι παρόμοια με τον τρόπο επικοινωνίας σε άλλα κανάλια όπως το Messenger ή το WhatsApp. Έτσι είναι διαισθητικό για τον χρήστη. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν την κατάλληλη στιγμή.

 

Πώς να φροντίσετε για την υποστήριξη εντός εφαρμογής;

Προκειμένου να παρέχεται υποστήριξη στην εφαρμογή, πρώτα απ' όλα, τεχνικά, ο πελάτης πρέπει να μπορεί να εισέλθει εύκολα στην ίδια την εφαρμογή και στη συνέχεια να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης. Θα πρέπει να είναι διαισθητικό και οπτικά ελκυστικό. Από την πλευρά της εξυπηρέτησης πελατών, ο πελάτης πρέπει να λάβει μια άμεση απάντηση που θα τον βοηθήσει να λύσει το πρόβλημά του. Εάν είναι δυνατόν, δεν πρέπει να μεταφέρετε τον χρήστη σε άλλα messenger, αλλά να τον βοηθήσετε απευθείας στην ίδια την εφαρμογή.

 

Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη εντός εφαρμογής;

Κάθε μέρα, ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές αυξάνεται και ο χρόνος πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών μειώνεται. Όλο και περισσότεροι πελάτες παραγγέλνουν προϊόντα ή κάνουν κράτηση υπηρεσιών μέσω κινητών συσκευών, γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό οι εφαρμογές να επιτρέπουν επίσης αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δεν πρέπει να στείλετε τον πελάτη σε επιλογή e-mail ή τηλεφώνου.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo