Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών

Τι είναι η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών;

Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να προσφέρει βοήθεια σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Εφαρμόζεται από μια εταιρεία που θέλει να δώσει στους χρήστες των προϊόντων της ή στους διαδικτυακούς της επισκέπτες επαρκείς συμβουλές και υποστήριξη. Δεν έχει σημασία αν ο πελάτης θέλει να χρησιμοποιήσει τηλεφωνική κλήση, ζωντανή συνομιλία ή συνομιλία μέσω βίντεο. Η υποστήριξη πελατών μπορεί να συνεργαστεί μαζί του, όπως επιθυμεί.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών;

Η ζωντανή υποστήριξη πελατών είναι μια υπηρεσία που μπορεί να παρέχει υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Εφαρμόζεται από εταιρείες που θέλουν να παρέχουν στους πελάτες τους την καλύτερη εμπειρία αγορών, καθώς και την κατάλληλη υποστήριξη και την ευκαιρία να παρέχουν συμβουλές για προϊόντα και υπηρεσίες. Έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εικόνα της εταιρείας και στο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της.

 

Ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της ζωντανής εξυπηρέτησης πελατών;

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της ζωντανής εξυπηρέτησης πελατών είναι η ταχύτητα απόκρισης και η ουσιαστική αξία της απάντησης. Επικοινωνώντας μέσω καναλιών επικοινωνίας που του επιτρέπουν να επικοινωνήσει ζωντανά, ο πελάτης αναμένει μια γρήγορη απάντηση και υποστήριξη. Η εύκολη πρόσβαση σε αυτή τη μορφή επικοινωνίας είναι, επίσης, εξαιρετικά σημαντική. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει, για παράδειγμα, ένα κουμπί που μεταφέρει σε κάποιον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης σε κάθε υποσελίδα.

 

Πώς να παρέχετε ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών;

Για να διασφαλίσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, πρώτα απ 'όλα, δημιουργήστε μια καλή ομάδα εξυπηρέτησης και παρέχετέ τους τα εργαλεία για να εκτελέσουν αυτήν την υπηρεσία σε υψηλό επίπεδο. Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών είναι δυνατή, μεταξύ άλλων, χάρη στη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω ζωντανής συνομιλίας και ζωντανής συνομιλίας μέσω βίντεο. Επιτρέψτε στον πελάτη να έχει εύκολη πρόσβαση σε αυτά τα κανάλια επικοινωνίας. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει επίσης να έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo