Τι είναι η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών;
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών;
Η ζωντανή υποστήριξη πελατών είναι μια υπηρεσία που μπορεί να παρέχει υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Εφαρμόζεται από εταιρείες που θέλουν να παρέχουν στους πελάτες τους την καλύτερη εμπειρία αγορών, καθώς και την κατάλληλη υποστήριξη και την ευκαιρία να παρέχουν συμβουλές για προϊόντα και υπηρεσίες. Έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εικόνα της εταιρείας και στο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της.
Ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της ζωντανής εξυπηρέτησης πελατών;
Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της ζωντανής εξυπηρέτησης πελατών είναι η ταχύτητα απόκρισης και η ουσιαστική αξία της απάντησης. Επικοινωνώντας μέσω καναλιών επικοινωνίας που του επιτρέπουν να επικοινωνήσει ζωντανά, ο πελάτης αναμένει μια γρήγορη απάντηση και υποστήριξη. Η εύκολη πρόσβαση σε αυτή τη μορφή επικοινωνίας είναι, επίσης, εξαιρετικά σημαντική. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει, για παράδειγμα, ένα κουμπί που μεταφέρει σε κάποιον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης σε κάθε υποσελίδα.
Πώς να παρέχετε ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών;
Για να διασφαλίσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, πρώτα απ 'όλα, δημιουργήστε μια καλή ομάδα εξυπηρέτησης και παρέχετέ τους τα εργαλεία για να εκτελέσουν αυτήν την υπηρεσία σε υψηλό επίπεδο. Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών είναι δυνατή, μεταξύ άλλων, χάρη στη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω ζωντανής συνομιλίας και ζωντανής συνομιλίας μέσω βίντεο. Επιτρέψτε στον πελάτη να έχει εύκολη πρόσβαση σε αυτά τα κανάλια επικοινωνίας. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει επίσης να έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες.
Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων
Το προβληματικό αιτήμα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια που εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστή. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.
Πρότυπα σενάρια τηλεφωνικού κέντρου που δημιουργούν ισχυρές σχέσεις πελατών
The given text provides advice for phone center scenarios, including suggested phrases to use. The writer recommends covering the basics before embellishing with stronger language. The use of LiveAgent is promoted as a help desk solution with a free trial available.