Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών, ρητά και σλόγκαν

Αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών, ρητά και σλόγκαν

Εκτιμάται ότι η ελλιπής εξυπηρέτηση πελατών  κοστίζει στις επιχειρήσεις περισσότερα από 75 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Προκειμένου να παραμείνουν επιτυχημένες και κερδοφόρες στη σημερινή εξαιρετικά ανταγωνιστική και υπερκορεσμένη αγορά, οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους την εξυπηρέτηση πελατών και να την κάνουν κορυφαία προτεραιότητα. Παρακάτω είναι η απόλυτη συλλογή αποσπασμάτων και ρητών εξυπηρέτησης πελατών από διάσημους επιχειρηματικούς ηγέτες, εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας και συγγραφείς που παρέχουν μερικές πολύτιμες πληροφορίες και έμπνευση για τις επιχειρήσεις που αναδιαμορφώνουν την προσέγγισή τους στην εξυπηρέτηση πελατών.

74 Εμπνευσμένα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών από τους ειδικούς

Εξηγώντας τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών στη σημερινή εποχή; Οι ηγέτες των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι έχει προχωρήσει πολύ από την απλή παροχή υποστήριξης στους πελάτες. Είναι μια φιλοσοφία που πρέπει να αγκαλιάσει ο καθένας σε έναν οργανισμό – από την ανώτατη διοίκηση έως τους υπαλλήλους πρώτης γραμμής.

1. «Η εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να είναι ένα τμήμα. Πρέπει να είναι ολόκληρη η εταιρεία. ” Tony Hsieh – Διευθύνων Σύμβουλος της Zappos

2. “Εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει ότι είναι εύκολο και γρήγορο για τους πελάτες σας να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται – όποτε και όπως τη χρειάζονται.” Steve Benson – Βραβευμένος με Pulitzer γελοιογράφος

3. “Πολλοί άνθρωποι έχουν φαντεζί πράγματα να πουν για την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι απλώς ένα είδος καθημερινής δραστηριότητας. Christopher McCormick – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της L.Lean

4. “Στον κόσμο της Εξυπηρέτησης Πελατών Διαδικτύου, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο ανταγωνιστής σας απέχει μόνο ένα κλικ.” Doug Warner – Ανώτερος Αντιπρόεδρος στο Vonage

5. “Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εθελοντική πράξη που καταδεικνύει μια πραγματική επιθυμία να ικανοποιήσει, αν όχι να ευχαριστήσει, έναν πελάτη.” Steve Curtin – Ενθουσιώδης πελάτης, υπάλληλος στο Marriott International

6. «Το να είσαι ισότιμος ως προς την τιμή και την ποιότητα σε οδηγεί μόνο στο παιχνίδι. Η υπηρεσία κερδίζει το παιχνίδι. ” Tony Alessandra – Επιχειρηματίας, συγγραφέας επιχειρήσεων και βασικός ομιλητής

7. “Εάν δεν εξυπηρετείτε τον πελάτη, η δουλειά σας είναι να εξυπηρετείτε κάποιον που είναι.” Jan Carlzon – Διευθύνων Σύμβουλος του SAS Group

8. «Η καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών είναι εάν ο πελάτης δεν χρειάζεται να σας καλέσει, δεν χρειάζεται να σας μιλήσει. Λειτουργεί απλώς. ” Jeff Bezos – Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon

Να θυμάστε ποιος είναι ο πελάτης

Ο πελάτης είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο υπάρχει οποιαδήποτε επιχείρηση. Χωρίς πελάτες, δεν υπάρχει κέρδος. Κατά μία έννοια, είναι πραγματικά τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία κάθε εταιρείας. Τα ακόλουθα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών αποτελούν εξαιρετικές υπενθυμίσεις για το πώς οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν τους πελάτες τους.

9. «Ο εργοδότης δεν πληρώνει τους μισθούς. Οι εργοδότες χειρίζονται μόνο τα χρήματα. Είναι ο πελάτης που πληρώνει τους μισθούς. ” Henry Ford – Ιδρυτής της Ford Motor Company

10. «Υπάρχει μόνο ένα αφεντικό: Ο Πελάτης. Και μπορεί να απολύσει όλους στην εταιρεία από τον πρόεδρο προς τα κάτω, απλά ξοδεύοντας τα χρήματά του κάπου αλλού. “Sam Walton – Ιδρυτής του Walmart και του Sam’s Club

11. “Οι πελάτες είναι περιουσιακά στοιχεία που πρέπει να φροντίζονται και να καλλιεργούνται.” Jeanne Bliss – Ιδρυτής και Πρόεδρος του CustomerBliss, και ο συνιδρυτής του The Customer Experience Professionals Association

12. “Τα μεγαλύτερα περιουσιακά στοιχεία κάθε εταιρείας είναι οι πελάτες της, επειδή χωρίς πελάτες δεν υπάρχει εταιρεία.” Michael LeBoeuf – Συντάκτης επιχειρήσεων και πρώην καθηγητής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης

Μεταχείριση των πελατών σωστά

Ικανοποιημένοι και καλά φροντισμένοι πελάτες μπορούν να είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, οι παραμελημένοι πελάτες μπορούν εύκολα να βλάψουν τη φήμη μιας εταιρείας και να προκαλέσουν οικονομικές απώλειες. Τα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών που αναφέρονται παρακάτω καταδεικνύουν με σαφήνεια γιατί είναι σημαντικό να φροντίζετε τους πελάτες και να τους αντιμετωπίζετε σωστά.

13. «Κανόνας 1: Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Κανόνας 2: Εάν ο πελάτης κάνει ποτέ λάθος, διαβάστε ξανά τον Κανόνα 1. ” Stew Leonard – Διευθύνων Σύμβουλος της Stew Leonard’s

14. “Φροντίστε τους πελάτες και η επιχείρηση θα φροντίσει τον εαυτό της.” Ray Kroc – Γνωστός για την αγορά, τη διάδοση και την “ίδρυση” των McDonald’s

15. “Ο πελάτης μας λέει πώς να παραμείνουμε στην αγορά, καλύτερα από ότι ακούμε.” Pamela Nelson – καλλιτέχνης

16. “Μην προσπαθήσετε να πείτε στον πελάτη τι θέλει. Εάν θέλετε να είστε έξυπνοι, να είστε έξυπνοι στο ντους. Στη συνέχεια, βγείτε, πηγαίνετε στη δουλειά και εξυπηρετήστε τον πελάτη! ” Gene Buckley – Ανώτερος Διευθυντής Επιτυχίας Πελατών στη Microsoft

17. «Οι καλύτεροι πελάτες σας αφήνουν μια εντύπωση. Κάντε το ίδιο και δεν θα φύγουν. ” Διαφήμιση SAP

18. “Οποιοσδήποτε πελάτης απομακρύνεται, δεν του δείχθηκε σεβασμός και ήταν αποθαρρυμένος, αντιπροσωπεύει δεκάδες χιλιάδες χαμένα δολάρια, σε συνέχεια της αποτυχίας μιας υπόσχεσης που έκανε η εταιρεία στην αρχή. Δεν μπορείτε να το δείτε αλλά συμβαίνει καθημερινά.” Seth Godin – Συγγραφέας και πρώην στέλεχος της επιχείρησης dot com

19. « Αν κάνετε τους πελάτες δυσαρεστημένους στον φυσικό κόσμο, ο καθένας μπορεί να το πει σε έξι φίλους. Εάν κάνετε τους πελάτες δυσαρεστημένους στο Διαδίκτυο, ο καθένας μπορεί να  το πει σε 6.000. ” Jeff Bezos – Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon


20. “Εάν οι πελάτες σας έχουν την αίσθηση ότι είναι ασήμαντοι, τελικά θα βρουν έναν ανταγωνιστή που θα τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα να συνεργαστούν μαζί τους” Shep Hyken – CSP, το CPAE είναι το CAO (Chief Amazement Officer) των Shepard Presentations

21. «Οι πελάτες είναι σαν τα δόντια. Αν δεν τους φροντίσετε, θα φύγουν ένας προς ένας μέχρι να μην μείνει κανένας. ” Jerry Flanagan – Βετεράνος του στρατού, επιχειρηματίας, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος των εμπορικών σημάτων JDog

Περισσότερα αποσπάσματα σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών σωστά:

22. “Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για το πόσα γνωρίζετε, εκτός και αν ξέρουν πόσο σας ενδιαφέρει.” Damon Richards – Ειδικός στην εξυπηρέτηση πελατών

23. “Αντιμετωπίστε τον πελάτη σαν να είστε αυτός ο πελάτης.” Gena Lorainne – Ειδικός κηπουρικής και κήπου σε μια καθιερωμένη εταιρεία κηπουρικής

24. «Η ευγενική μεταχείριση θα κάνει τον πελάτη μια διαφήμιση με πόδια.” James Cash – Ένας ακαδημαϊκός επιχειρήσεων που είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου διαφόρων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των General Electric, Microsoft, The Chubb Corporation, Phase Forward, Inc., Wal-Mart και Veracode

25. “Αν δεν νοιάζεσαι, ο πελάτης σου δεν θα το κάνει ποτέ.” Marlene Blaszczyk – Ιδρυτής του MotivateUs.com

26. “Αντιμετωπίστε τους πελάτες σας σαν να τους ανήκετε επειδή ισχύει.” Mark Cuban – Ιδιοκτήτης του Εθνικού Συνδέσμου Μπάσκετ Ντάλας Μάβερικς, συνιδιοκτήτης του 2929 Entertainment και πρόεδρος του AXS TV

27. “Εάν δεν εκτιμάτε τους πελάτες σας, κάποιος άλλος θα το κάνει.” Jason Langella

28. “Προσεγγίστε κάθε πελάτη με την ιδέα να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα ή να επιτύχει έναν στόχο, όχι ώστε να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.” Brian Tracy – Δημόσιος ομιλητής και συγγραφέας αυτο-ανάπτυξης

29. “Εάν δεν φροντίζετε τον πελάτη σας, ο ανταγωνιστής σας θα το κάνει.” Brian Tracy – Δημόσιος ομιλητής και συγγραφέας αυτο-ανάπτυξης

30. “Κανένας αριθμός διαφημίσεων δεν μπορεί να επιδιορθώσει τη ζημιά που προκλήθηκε επειδή δεν αντιμετωπίστηκε σωστά η ανησυχία ενός πελάτη.” Albert Schindler

31. “Χρειάζονται μήνες για να βρεις έναν πελάτη και μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να χάσεις έναν.” Vince Lombardi – Εκτελεστικός στο National Football League

Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι παραπάνω από απλή απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών και επίλυση των προβλημάτων τους. Καθώς οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο απαιτητικοί από ποτέ, εκτιμούν εταιρείες που είναι σε θέση να παρέχουν μια πραγματικά αξέχαστη εξυπηρέτηση. Ως εκ τούτου, είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους με άλλους.

32. “Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα κρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση.” Steve Benson – βραβευμένος με βραβείο Pulitzer γελοιογράφος

33. «Η καλή εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά από την κορυφή. Εάν δεν το καταλάβουν τα ανώτερα στελέχη, ακόμη και οι ισχυρότεροι σύνδεσμοι που βρίσκονται πιο κάτω μπορούν να τεθούν σε κίνδυνο. ” Richard Branson – Ιδρυτής του ομίλου Virgin

34. “Όσο περισσότερο περιμένεις, τόσο πιο δύσκολο είναι να παράγεις εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.” William H. Davidow – Γενικός συνεργάτης με τον Mohr Davidow Ventures

35.  “Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών δεν σημαίνει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, σημαίνει ότι ο πελάτης τιμάται πάντα.” Chris LoCurto – Προπονητής Ηγεσίας & Επιχειρήσεων

36. “Για να παρέχετε πραγματική εξυπηρέτηση, πρέπει να προσθέσετε κάτι που δεν μπορεί να αγοραστεί ή να μετρηθεί με χρήματα, και αυτό είναι η ειλικρίνεια και η ακεραιότητα.” Don Alden Adams – Πρόεδρος της Watch Tower Bible

37. “Όταν εξυπηρετείτε καλύτερα τον πελάτη, επιστρέφει πάντα στην επένδυσή σας.” Kara Parlin – Συγγραφέας, συντάκτης και στρατηγικός περιεχομένου

38. “Ένας πελάτης που φροντίστηκε καλά θα μπορούσε να είναι πιο πολύτιμος από διαφημίσεις αξίας 10.000 $.” Jim Rohn – Επιχειρηματίας, συγγραφέας και κινητήριος ομιλητής

39. “Στόχος ως εταιρεία είναι να έχουμε εξυπηρέτηση πελατών που δεν είναι μόνο η καλύτερη αλλά και θρυλική.” Sam Walton – Ιδρυτής της Walmart και της Sam’s Club

40. “Να θυμάστε πάντα την παλιά παροιμία λιανικής: Οι πελάτες θυμούνται την εξυπηρέτηση πολύ περισσότερο από ό,τι θυμούνται την τιμή.” Lauren Freedman – Μεσίτης

41. “Το κλειδί είναι όταν ένας πελάτης απομακρύνεται, σκεπτόμενος “Ουάου, μου αρέσει να δουλεύω μαζί τους και θέλω να πω σε άλλους για την εμπειρία.” Shep Hyken – CSP, το CPAE είναι το CAO (Chief Amazement Officer) των Shepard Presentations

Αποσπάσματα σχετικά με την εξυπηρέτηση που ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών και τις υπερβολικές προσδοκίες

Για να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση, οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των πελατών τους μέσα και έξω. Οπότε, το να γνωρίζεις τι ταιριάζει στους πελάτες επιτρέπει όχι μόνο την ικανοποίηση των αναγκών τους, αλλά και την υπέρβαση των προσδοκιών με την προσπάθεια.

42. “Το πρώτο βήμα υπέρβασης των προσδοκιών του πελάτη σας είναι να γνωρίζετε αυτές τις προσδοκίες.” Roy H. Williams – Συγγραφέας και σύμβουλος μάρκετινγκ με τις καλύτερες πωλήσεις, γνωστός για την τριλογία του Wizard of Ads

43. “Πλησιάστε περισσότερο από ποτέ τους πελάτες σας. Τόσο κοντά που να τους λέτε τι χρειάζονται πριν το συνειδητοποιήσουν. ” Steve Jobs – Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Apple

44. “Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με τους πελάτες τόσο πιο ξεκάθαρα γίνονται τα πράγματα και τόσο πιο εύκολο είναι να καθορίσετε τι πρέπει να κάνετε.” John Russell – Πρώην αντιπρόεδρος του Harley-Davidson

45. “Οι πελάτες δεν περιμένουν να είστε τέλειοι. Περιμένουν από εσάς να διορθώσετε τα πράγματα όταν πάνε στραβά. ” Donald Porter – Αντιπρόεδρος της British Airways

46. ​​”Το κλειδί είναι να θέσουμε ρεαλιστικές προσδοκίες και, στη συνέχεια, όχι να  ανταποκριθούμε σε αυτές, αλλά να τις ξεπεράσουμε – κατά προτίμηση με απροσδόκητους και χρήσιμους τρόπους.” Richard Branson – Ιδρυτής του ομίλου Virgin

47. “Μάθετε τι θέλουν περισσότερο οι πελάτες σας και τι κάνει καλύτερα η εταιρεία σας. Επικεντρωθείτε στο σημείο όπου συναντώνται αυτά τα δύο. ” Kevin Stirtz – Συγγραφέας More Loyal Customers

48. “Το να ξεπερνάτε τις προσδοκίες ​​είναι να κάνετε τους πελάτες να “αισθάνονται ξεχωριστοί” και να τους βοηθάτε ακόμη και όταν μπορεί να μην έχει νόημα.“  Neil Patel – New York Times συγγραφέας με τις καλύτερες πωλήσεις και κορυφαία επιρροή στο διαδίκτυο σύμφωνα με το Forbes

49. “Δεν υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση όταν κάνετε το κάτι παραπάνω.” Roger Staubach – Quarterback για τους Dallas Cowboys

Κατανόηση της σημασίας της εμπειρίας των πελατών

Τα τελευταία χρόνια η εμπειρία των πελατών έχει γίνει ένας κρίσιμος παράγοντας διαφοροποίησης για τις εταιρείες σε όλους τους κλάδους. Επομένως, η σημασία του δεν πρέπει να υποτιμάται. Η συνεχής δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών πελατών ενισχύει την αφοσίωση των πελατών, βελτιώνει τη διατήρηση και ενθαρρύνει τις θετικές παραπομπές.

50. “Η εμπειρία των πελατών είναι το επόμενο ανταγωνιστικό πεδίο μάχης.” Jerry Gregoire – Διευθύνων σύμβουλος πληροφοριών στην Dell

51. “Βλέπουμε τους πελάτες μας ως προσκεκλημένους σε ένα πάρτι και είμαστε οι οικοδεσπότες. Είναι δική μας δουλειά κάθε μέρα να κάνουμε κάθε σημαντική πτυχή της εμπειρίας των πελατών λίγο καλύτερη.” Jeff Bezos – Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon

52. “Πρέπει να ξεκινήσετε με την εμπειρία των πελατών και να επιστρέψετε στην τεχνολογία, όχι το αντίστροφο.” Steve Jobs – Συνιδρυτής και πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Apple

53. “Η εμπειρία των πελατών δεν είναι έξοδα. Η διαχείριση της εμπειρίας των πελατών ενισχύει την επωνυμία σας. ” Stan Phelps – Αρχιτέκτονας στην 9 INCH

54.  “Αν δημιουργήσετε μια υπέροχη εμπειρία, οι πελάτες λένε ο ένας στον άλλον για αυτό. Η από στόμα σε στόμα φήμη είναι πολύ ισχυρή. “ Jeff Bezos – Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon

55. “Κάθε επαφή που έχουμε με έναν πελάτη επηρεάζει το αν θα επιστρέψουν ή όχι. Πρέπει να είμαστε εξαιρετικοί κάθε φορά αλλιώς θα τους χάσουμε. ” Kevin Stirtz – Συγγραφέας More Loyal Customers

56. «Οι άνθρωποι θα ξεχάσουν αυτά που είπατε. Θα ξεχάσουν τι κάνατε. Αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους κάνατε να νιώσουν. ” Maya Angelou – Ποιητής, τραγουδιστής, απομνημονευτής και ακτιβιστής πολιτικών δικαιωμάτων

57. “Η αντίληψη του πελάτη είναι η δική σας πραγματικότητα.” Kate Zabriskie – Πρόεδρος στο Business Training Works

Χτίζοντας μια πελατοκεντρική κουλτούρα

Η υιοθέτηση  μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης και η τοποθέτηση των πελατών στην πρώτη θέση στον πυρήνα όλων των επιχειρηματικών αποφάσεων και λειτουργιών βοηθά στην απόκτηση ενός σταθερού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστών. Τι σημαίνει να επικεντρώνεται ο πελάτης στις επιχειρήσεις; Να τι λένε οι ειδικοί της βιομηχανίας σχετικά με την κεντρικότητα των πελατών:

58. “Στην εποχή του πελάτη, τα στελέχη δεν αποφασίζουν πώς επικεντρώνονται στον πελάτη οι εταιρείες τους – το κάνουν οι πελάτες.” Kate Leggett – Ειδικός στη διαχείριση σχέσεων πελατών και στις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών, ωριμότητα, συγκριτική αξιολόγηση, διακυβέρνηση και απόδοση επένδυσης

59. “Κάθε εταιρεία που θέλει να βάλει τους πελάτες πρώτα….πρέπει να είναι πρόθυμη να σκεφτεί μακροπρόθεσμα” Jeff Bezos – Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon

60.  “Δεν θα έχετε ποτέ ξανά πλεονέκτημα προϊόντος ή τιμής. Μπορούν να αντιγραφούν πολύ εύκολα. Δεν μπορεί να αντιγραφεί όμως μια ισχυρή κουλτούρα εξυπηρέτησης πελατών. “  Jerry Fritz – Ιδιοκτήτης της Jerry Fritz Garden Design

61. «Ένα πελατοκεντρικό μοντέλο δεν βασίζεται στην εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της ανάπτυξης προϊόντων, αλλά σε μια βαθιά κατανόηση του τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες, πότε και πώς το θέλουν και τι είναι πρόθυμοι να σας δώσουν σε αντάλλαγμα ” Peter Fader – Καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Wharton του Πανεπιστημίου της Πενσυλβανίας

62. “Αν δουλεύεις μόνο για χρήματα, δεν θα τα καταφέρεις ποτέ, αλλά αν σου αρέσει αυτό που κάνεις και βάζεις πάντα τον πελάτη πρώτο, η επιτυχία θα είναι δική σου.” Ray Kroc – Αμερικανός επιχειρηματίας, γνωστός για την επέκταση της McDonald’s από μια τοπική αλυσίδα στην πιο κερδοφόρα επιχείρηση franchise εστιατορίων στον κόσμο

Αναγνωρίζοντας τα σχόλια των πελατών

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα σχόλια και τα παράπονα των πελατών πρέπει να αγκαλιάζονται και να θεωρούνται ως πηγή πληροφοριών που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να μάθουν πού και πώς μπορούν να βελτιώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Επομένως, οι πελάτες που κάνουν παράπονα είναι πολύτιμοι.

63. “Οι πιο δυσαρεστημένοι πελάτες σας είναι η μεγαλύτερη πηγή μάθησης.” Bill Gates – Συνιδρυτής της Microsoft

64. “Τα σχόλια των καταναλωτών εξακολουθούν να είναι ο πιο σημαντικός οδηγός της επιχείρησής μας.” Howard Shultz – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Starbucks

65. “Οι πελάτες συχνά γνωρίζουν  περισσότερα για τα προϊόντα σας από ό, τι εσείς. Χρησιμοποιήστε το ως πηγή έμπνευσης και ιδέες για την ανάπτυξη προϊόντων. “ David J. Greer – Συνιδιοκτήτης και πρόεδρος της Robelle

66. “Οι στατιστικές δείχνουν ότι όταν οι πελάτες παραπονιούνται, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και οι διευθυντές πρέπει να ενθουσιαστούν για αυτό. Ο παραπονούμενος πελάτης αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για περισσότερες επιχειρήσεις. ” Zig Ziglar – συγγραφέας, πωλητής και κινητήριος ομιλητής

67. “Μην σπαταλάτε το χρόνο των πελατών με το να τους κάνετε ερωτήσεις, εκτός εάν είστε διατεθειμένοι να ενεργήσετε πάνω σε αυτά που λένε.” Bruce Temkin – Επικεφαλής του Ινστιτούτου XM

68. “Ζητήστε από τους πελάτες σας να είναι μέρος της λύσης και μην τους βλέπετε ως μέρος του προβλήματος.” Alan Weiss – Σύμβουλος, ομιλητής και συγγραφέας

Οι αφοσιωμένοι εργαζόμενοι παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών ξεκινά με την επίτευξη χαρούμενων υπαλλήλων. Έτσι, οι αντιπρόσωποι με υψηλό βαθμό αφοσίωσης, κίνητρα, ενθάρρυνση και καλή φροντίδα είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τους πελάτες και να τους προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Τα ακόλουθα αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ακριβώς αυτό:

69. “Το πως νιώθουν οι υπάλληλοι σας είναι το πως νιώθουν οι πελάτες σας. Και αν οι υπάλληλοί σας δεν αισθάνονται πολύτιμοι, δεν θα αισθάνονται ούτε οι πελάτες σας. ” Sybil F. Stershic – Συγγραφέας και αναγνωρισμένος ηγέτης σκέψης σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων μέσω του εσωτερικού μάρκετινγκ

70. “Φροντίστε καλά τους υπαλλήλους σας και θα φροντίσουν τους πελάτες σας και οι πελάτες θα επιστρέψουν.” J.W. Marriott – Ιδρυτής της Marriott Corporation

71. “Χωρίς εξαιρετικούς υπαλλήλους, δεν μπορείτε ποτέ να έχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.” Richard F. Gerson – Συγγραφέας, έμπορος

72. “Εάν υπερβαίνουμε συνεχώς τις προσδοκίες των εργαζομένων, θα υπερβαίνουν με συνέπεια τις προσδοκίες των πελατών μας.” Shep Hyken – Ειδικός εξυπηρέτησης πελατών, βασικός ομιλητής, CSP, το CPAE είναι το CAO (Chief Amazement Officer) των Shepard Presentations

73. “Είτε είστε μεγάλοι είτε μικροί, δεν μπορείτε να προσφέρετε καλή εξυπηρέτηση πελατών εάν οι υπάλληλοί σας δεν αισθάνονται καλά για να έρθουν στη δουλειά.” Martin Oliver – Στέλεχος στην Kwik-Fit Financial Service

74. “Αντιμετωπίζετε πάντα τους υπαλλήλους σας ακριβώς όπως θέλετε να αντιμετωπίζουν τους καλύτερους πελάτες σας.” Stephen R. Covey – Εκπαιδευτικός, συγγραφέας, επιχειρηματίας και ομιλητής

Εντυπωσιακά σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών και ετικέτες

Εκτός από τα αποσπάσματα σχετικά με την υπηρεσία, θέλαμε να σας δώσουμε πιασάρικα σλόγκαν και ιδέες. Αυτά είναι ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμεύσουν ως αξέχαστες διαφοροποιήσεις που βοηθούν στη δημιουργία συναισθηματικών συνδέσεων με πιθανούς πελάτες και τους παρακινούν να υποστηρίξουν μια εταιρεία.

Επιπλέον, παρακάτω είναι μια λίστα με μερικά από τα πιο διάσημα και συναρπαστικά σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών, ετικέτες, και ρητά που μπορεί να είναι χρήσιμα για χρήση σε διαφημιστικές καμπάνιες. Έτσι ώστε, να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των δυνητικών πελατών ή να εμπνεύσετε ομάδες υποστήριξης στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών.

Λίστα σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών, ετικέτες και ρητά

  • Κερδίζει περισσότερο εκείνος που εξυπηρετεί καλύτερα.
  • Είναι όλα για τους πελάτες.
  • Κάντε έναν πελάτη, όχι μια πώληση.
  • Κάντε τον πελάτη τον ήρωα της ιστορίας σας.
  • Η ευγένεια σε πηγαίνει μπροστά, αλλά δεν κοστίζει τίποτα.
  • Βάλτε τους πελάτες πρώτα.
  • Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι οι καλύτερες διαφημίσεις μας.
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
  • Η αντίληψη του πελάτη είναι η πραγματικότητα μας.
  • Αντιμετώπισε κάθε πελάτη σαν οικογένεια.
  • Η καλή εξυπηρέτηση είναι καλή επιχείρηση.
  • Η εξυπηρέτηση πελατών είναι δουλειά όλων.
  • Εξαιρετική εξυπηρέτηση για εξαιρετικούς πελάτες.
  • Η καλή εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει λιγότερο από την κακή εξυπηρέτηση πελατών.
  • Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι τμήμα, είναι μια νοοτροπία.
  • Εξαιρετική εξυπηρέτηση για εξαιρετικούς πελάτες.
  • Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το νέο μάρκετινγκ.
  • Η καλή εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει λιγότερο από την κακή εξυπηρέτηση πελατών.
  • Η εξυπηρέτηση πελατών αποδίδει.
  • Η αφοσίωση των πελατών είναι ανεκτίμητη.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Εφαρμόστε τις γνώσεις στην πράξη δοκιμάζοντας όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένα καλό απόσπασμα εξυπηρέτησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα εμπνευσμένο και καλό απόσπασμα εξυπηρέτησης πελατών προέρχεται από τον Steve Jobs. Πρέπει να ξεκινήσετε με την εμπειρία των πελατών και να επιστρέψετε στην τεχνολογία, όχι το αντίστροφο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η φοβερή εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι παραπάνω από απλή απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών και επίλυση των προβλημάτων τους. Καθώς οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο απαιτητικοί από ποτέ, εκτιμούν εταιρείες που είναι σε θέση να παρέχουν μια πραγματικά αξέχαστη υπηρεσία. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με άλλους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί η εταιρεία σας πρέπει να έχει ένα χαρακτηριστικό;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια καλή ετικέτα μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε να αναγνωρίσει γρήγορα τι κάνει η εταιρεία σας και να σας διακρίνει αποτελεσματικά από άλλες εταιρείες.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo