Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πελατοκεντρική κουλτούρα

Επειδή η αγορά είναι πολύ κορεσμένη και ανταγωνιστική, η δημιουργία μιας επιχείρησης που δίνει προτεραιότητα στους πελάτες είναι κρίσιμη. Η δύναμη του καταναλωτή δεν πρέπει να υποτιμάται, καθώς οι πελάτες δεν θα διστάσουν να σταματήσουν να υποστηρίζουν την επιχείρησή σας εάν δεν αισθάνονται πολύτιμοι. Επομένως, είναι εξαιρετικά πολύτιμο να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας. Αλλά τι ακριβώς είναι η πελατοκεντρική κουλτούρα, γιατί έχει σημασία και μπορείτε να δημιουργήσετε μία στη δική σας επιχείρηση;

Τι είναι ο προσανατολισμός στους πελάτες;

Ο προσανατολισμός στους πελάτες αναφέρεται σε μια επιχειρηματική στρατηγική που δίνει προτεραιότητα στους πελάτες πάνω απ’ όλα. Έχει να κάνει με την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και των επιθυμιών τους.

Αντί να επικεντρώνεται σε ανταγωνιστές ή άλλους ξένους παράγοντες, ο προσανατολισμός στους πελάτες δίνει προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη (ή του αγοραστή), τόσο κατά τη διάρκεια μιας συναλλαγής όσο και πέραν αυτής.

Γιατί έχει σημασία η πελατοκεντρική κουλτούρα

Για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προχωρήσουν, η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας είναι ζωτικής σημασίας. Στην πραγματικότητα, η έρευνα των Deloitte και Touche διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις με γνώμονα τον πελάτη ήταν 60% πιο κερδοφόρες από εκείνες χωρίς στρατηγική προσανατολισμού στους πελάτες.

Ο προσανατολισμός στους πελάτες δημιουργεί μια πιστή κοινότητα πελατών, η οποία αποφέρει περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα. Σύμφωνα με την Temkin Group, οι πιστοί πελάτες είναι πέντε φορές πιο πιθανό να αγοράσουν επανειλημμένα, επτά φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο προϊόν και τέσσερις φορές πιο πιθανό να προτείνουν την εταιρεία σας σε έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας.

Μια πελατοκεντρική κουλτούρα δεν ωφελεί μόνο στην απόδοση επένδυσης. Επιπλέον, ωφελεί επίσης τους υπαλλήλους σας. Μια μελέτη του SurveyMonkey διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι που εργάζονται σε μια πελατοκεντρική εταιρεία αισθάνονται πολύτιμοι. Το προσωπικό που πιστεύει ότι ο εργοδότης τους εκτιμά τους πελάτες τους είναι δύο φορές πιο πιθανό να θέλει να εργαστεί για τον ίδιο εργοδότη σε δύο χρόνια.

Οι παραπάνω μελέτες υπογραμμίζουν τη σημασία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας για τις επιχειρήσεις. Η εφαρμογή μιας στρατηγικής προσανατολισμού στους πελάτες έχει σημαντικά, απτά αποτελέσματα για τις εταιρείες. Η επιτυχία της είναι μετρήσιμη και προσφέρει πραγματικά οφέλη σε επιχειρήσεις που απευθύνονται σε πελάτες.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Στη συνέχεια, ανατρέξτε στο αναλυτικό άρθρο της θεωρίας εξυπηρέτησης πελατών.

Στρατηγικές μάρκετινγκ με γνώμονα τον πελάτη

Καλύψτε τις ανάγκες των πελατών – ανεξάρτητα από το αν είστε επιχείρηση B2C ή B2B

Ο προσανατολισμός στους πελάτες αφορά την κάλυψη των αναγκών των πελατών. Συμβουλευτείτε τα μέλη του κοινού-στόχου σας και χρησιμοποιήστε τα σχόλια και την ανατροφοδότηση τους για να εστιάσετε στην προσθήκη επιθυμητών λειτουργιών. Όπως δωρεάν παράδοση ή εύκολες επιστροφές. Αυτό θα βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη σας.

Εάν δραστηριοποιείτε στον τομέα B2B, εξετάστε το ABM ή το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού. Ουσιαστικά, το ABM επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας νέας στρατηγικής για κάθε υποψήφιο πελάτη, η οποία είναι δυνατή χάρη σε προσαρμοσμένες βιτρίνες για συγκεκριμένους θεατές και πολλή έρευνα.

Οι B2B δεν είναι λιγότερο προσανατολισμένες στον πελάτη από τις αγορές B2C. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχει ανάγκη για μια βελτιωμένη πελατοκεντρική προσέγγιση για τις αγορές B2B. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν μιλάτε σε εξοικειωμένους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και επιχειρηματικούς ηγέτες που εντυπωσιάζονται δύσκολα.

Επιπλέον, τα πάντα, από τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι τη βιτρίνα και την επωνυμία ιστοτόπων πρέπει να είναι ελκυστικά για τις ομάδες των πελατών σας.

Συλλέξτε τα σχόλια των πελατών

Τα σχόλια των πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη μιας πελατοκεντρικής επιχειρηματικής κουλτούρας. Χρησιμοποιήστε τα σχόλια των πελατών σας για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας και να την προσαρμόσετε στις ανάγκες των καταναλωτών.

Αυτό είναι ιδανικό για τη συλλογή αυθεντικών, έντιμων πληροφοριών σχετικά με την τρέχουσα απόδοσή σας, αντί να βασίζεστε σε υποθέσεις. Χρησιμοποιήστε έρευνες για να λάβετε σχόλια. Και ενημερώστε τους πελάτες σας ότι χρησιμοποιείτε ενεργά τα στοιχεία τους για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας. Επομένως, βάζοντάς τους πρώτους.

Ενθαρρύνετε τις παραπομπές πελατών

Οι παραπομπές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια κουλτούρα που βασίζεται στον πελάτη. Ενθαρρύνετε τους τρέχοντες πελάτες σας να ενημερώσουν τους φίλους και την οικογένειά τους για την επιχείρησή σας από στόμα σε στόμα.

Τα προγράμματα παραπομπής είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να σας βοηθήσουν με τις παραπομπές πελατών. Εκτός από την παροχή κινήτρων στους υπάρχοντες πελάτες σας για να προτείνουν την επωνυμία σας (όπως έκπτωση ή δωρεάν δείγμα), τα προγράμματα παραπομπής σάς επιτρέπουν επίσης να ποσοτικοποιήσετε τη στρατηγική προσανατολισμού στους πελάτες σας.

Καλλιεργήστε την πίστη μέσω ανταμοιβών

Μια πελατοκεντρική κουλτούρα βασίζεται στην αφοσίωση των καταναλωτών. Αυτό δημιουργεί επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και προτάσεις και δημιουργεί μια ισχυρή κοινότητα πελατών.

Ένα πρόγραμμα ανταμοιβής είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας. Δώστε στους πελάτες σας πόντους για κάθε αγορά που πραγματοποιούν. Επομένως, μπορούν να χρησιμοποιήσουν έκπτωση σε μια αγορά στο μέλλον. Η συμπλήρωση προγραμμάτων ανταμοιβής με δωρεάν δείγματα, κωδικούς έκπτωσης και εξατομικευμένο μάρκετινγκ θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται πολύτιμοι.

Χρησιμοποιήστε γλώσσα που καθησυχάζει τους πελάτες σας

Ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας. Εάν οι πελάτες αντιμετωπίζονται ως πολύτιμοι πελάτες και όχι ως “άλλος ένας πελάτης”, θα αισθάνονται πιο αφοσιωμένοι και ενθαρρύνονται να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιήστε γλώσσα που δείχνει στους πελάτες ότι εκτιμούνται – ευχαριστήστε τους για τη συμβολή τους και αναγνωρίστε τα ζητήματά τους. Η γλώσσα προχωράει πολύ προς το να δείξετε στους πελάτες ότι η ευημερία τους είναι το κύριο μέλημά σας.

Παραδείγματα εστίασης πελατών

  • Ο τεχνολογικός γίγαντας της Microsoft έκανε μια συνειδητή αλλαγή για να θέσει τους πελάτες στην καρδιά του πολιτισμού της. Αντί να ευχαριστεί τους μετόχους, η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών δημιουργώντας προϊόντα που θα λατρέψουν οι καταναλωτές.
  • Η εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών Electronic Arts (EA) έχει εφαρμόσει μια σειρά αλλαγών που θέτουν ως προτεραιότητα την ικανοποίηση των πελατών έναντι των κερδών. Η EA κατάργησε την online χρέωση που είχε προστεθεί στα μεταχειρισμένα παιχνίδια. Επιπλέον, προσέφερε εγγύηση επιστροφής χρημάτων για τα παιχνίδια υπολογιστή (συχνά επιρρεπή σε δυσλειτουργίες).
  • Ο γίγαντας γρήγορου φαγητού McDonald’s ανακάλυψε ότι οι πελάτες του αναζητούσαν ηθικές, οργανικές πρακτικές όταν αφορούσαν αυτά που έτρωγαν. Από κοτόπουλο χωρίς αντιβιοτικά, προϊόντα χωρίς γάλα μέχρι τεχνητές ορμόνες. Έτσι, τα McDonald’s δίνουν πλέον προτεραιότητα στους πελάτες ως μέρος της επιχειρηματικής τους στρατηγικής.

Φράσεις εστίασης στους πελάτες για να σας εμπνεύσουν

“Μια επωνυμία για μια εταιρεία είναι σαν μια φήμη για ένα άτομο. Κερδίζετε φήμη προσπαθώντας να κάνετε δύσκολα πράγματα καλά.”

Jeff Bezos – Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon

“Όσο περισσότερους υποστηρικτές έχετε, τόσο λιγότερες διαφημίσεις πρέπει να αγοράσετε.”

Dharmesh Shah – Συνιδρυτής και CTO του HubSpot

“Αντί να εστιάζετε στον ανταγωνισμό, εστιάστε στον πελάτη.”

Scott Cook – Συνιδρυτής της Intuit

“Τα μεγαλύτερα περιουσιακά στοιχεία κάθε εταιρείας είναι οι πελάτες της, επειδή χωρίς πελάτες δεν υπάρχει εταιρεία.”

Michael LeBoeuf – Συγγραφέας επιχειρήσεων και πρώην καθηγητής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης

“Έχουμε μπει στην εποχή του πελάτη. Σήμερα, η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι απαραίτητη για τη δημιουργία πιστών πελατών και μιας μακροχρόνιας εταιρείας. “

Jerry Gregoire – Ιδρυτής και πρόεδρος της Redbird Flight Simulations

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα περιγράφονται στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ο προσανατολισμός στους πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο προσανατολισμός στους πελάτες αναφέρεται σε μια επιχειρηματική στρατηγική που δίνει προτεραιότητα στους πελάτες πάνω απ’ όλα. Έχει να κάνει με την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και των επιθυμιών τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί έχει σημασία μια πελατοκεντρική κουλτούρα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο προσανατολισμός στους πελάτες δημιουργεί μια πιστή κοινότητα πελατών, η οποία αποφέρει περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα. Σύμφωνα με την Temkin Group, οι πιστοί πελάτες είναι πέντε φορές πιο πιθανό να αγοράσουν επανειλημμένα, επτά φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο προϊόν και τέσσερις φορές πιο πιθανό να προτείνουν την εταιρεία σας σε έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να γίνω πιο επικεντρωμένος στον πελάτη;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να γίνετε μια πιο πελατοκεντρική εταιρεία, σκεφτείτε να εστιάσετε στα σχόλια των πελατών, να καλλιεργήσετε την αφοσίωση μέσω ανταμοιβών, να χρησιμοποιήσετε μια γλώσσα που καθησυχάζει τους πελάτες, να ενθαρρύνετε τις παραπομπές και, τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, να ικανοποιείτε τις ανάγκες των πελατών, ανεξάρτητα από το εάν είστε εταιρεία B2B ή B2C.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι ένα παράδειγμα εστίασης στους πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα παράδειγμα εστίασης στους πελάτες αντιπροσωπεύει τον γίγαντα γρήγορου φαγητού McDonald. Η εταιρεία ανακάλυψε ότι οι πελάτες της αναζητούσαν ηθικές, οργανικές πρακτικές όταν αφορούσαν αυτά που έτρωγαν. Από κοτόπουλο χωρίς αντιβιοτικά, προϊόντα χωρίς γάλα μέχρι τεχνητές ορμόνες. Έτσι, τα McDonald’s δίνουν πλέον προτεραιότητα στους πελάτες ως μέρος της επιχειρηματικής τους στρατηγικής.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo