• Ακαδημία
  • Πώς να χρησιμοποιήσετε τα κίνητρα των πελατών

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα κίνητρα των πελατών

Σύμφωνα με έρευνα της Virtual Incentives, το 75% των πελατών εκτιμά τις επωνυμίες που προσφέρουν κίνητρα και προγράμματα αφοσίωσης. Επιπλέον, όταν εξετάζει μια εταιρεία για αγορά, το 28% των ανθρώπων δήλωσε τα κίνητρα των πελατών ως καθοριστικό παράγοντα και ως δεύτερο την τιμή.

Επιπλέον, μια έρευνα της Vibe δείχνει ότι το 61% των καταναλωτών εγγράφονται και ενεργοποιούν ειδοποιήσεις push για κινητά μόνο για ειδήσεις σχετικά με τα κίνητρα του προγράμματος αφοσίωσης. Αυτό σημαίνει ότι τα κίνητρα του προγράμματος αφοσίωσης ανοίγουν νέες πόρτες επικοινωνίας με τους πελάτες.

Γιατί χρειάζεστε τα κίνητρα πελατών;

Τα κίνητρα μπορούν να οριστούν ως κάτι που προσδίδει πρόσθετη αξία σε μια ήδη παρεχόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Προσφέροντας στους πελάτες σας πρόσθετα οφέλη όπως δωρεάν αντικείμενα, μπόνους, εκπτώσεις, προγράμματα επιβράβευσης ή ειδικές προσφορές, αυτό μετατρέπει μια τακτική εμπειρία αγοράς σε κάτι αξέχαστο. Αυτά είναι όλα παραδείγματα κινήτρων ως προς τις τιμές, καθώς παρέχουν πρόσθετη αξία για να ενθαρρύνουν έναν συγκεκριμένο τύπο συμπεριφοράς των πελατών.

Εάν η εταιρεία σας είναι έτοιμη να προσφέρει κάτι περισσότερο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους πελάτες, μπορεί εύκολα να θεωρηθεί ως πελατοκεντρική. Τα κίνητρα τιμών είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο όταν χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο.

Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να:

  • Βελτιώσουν τη διατήρηση πελατών
  • Υποκινήσουν την επιθυμητή ενέργεια (να συμμετέχουν σε μια έρευνα, να αφήσουν σχόλια)
  • Κάνουν επανορθώσεις μετά από μια αρνητική εμπειρία πελάτη
  • Δημιουργήσουν μια αξιόπιστη σχέση με μακροπρόθεσμους πελάτες
  • Κάνουν τους πελάτες που επιστρέφουν να ξοδεύουν περισσότερα
  • Διεγείρουν πιο παρορμητικές αγορές
  • Βελτιώσουν την προώθηση της επωνυμίας
  • Τονώσουν τη δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακριβώς όπως η παροχή μιας δωρεάν καραμέλας μέντας μετά από ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο αυξάνει τα φιλοφωρήματα κατά 26%, η παροχή στους πελάτες επιπλέον προνομίων, θα αυξήσει τον αριθμό των πελατών που επιστρέφουν και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας. Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που τόσες πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διάφορα κίνητρα τιμών για να μεταπείσουν στους πελάτες.

Ιδέες για κίνητρα πελατών

Τι μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας ως κίνητρο; Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα απολαύσουν οι πελάτες σας. Δείτε τις ιδέες αφοσίωσης πελατών παρακάτω:

  • Οι εκπτώσεις αποτελούν εξαιρετικά κίνητρα, καθώς οι πελάτες εκτιμούν την ευκαιρία να εξοικονομήσουν χρήματα. Επιπλέον, οι εκπτώσεις μπορούν επίσης να ωθήσουν τους πελάτες σε πρόσθετες αγορές στο μέλλον. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι όταν αγοράζετε κάτι και λαμβάνετε έκπτωση 20% για την επόμενη αγορά σας.

  • Τα μπόνους μπορούν να εφαρμοστούν στο χρηματικό ποσό που έχετε ξοδέψει. Για παράδειγμα, για κάθε 1$ που ξοδεύετε, λαμβάνετε ένα μπόνους 1$, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να εφαρμοστεί στην αγορά σας ως έκπτωση.

  • Τα δωρεάν δείγματα και είδη δοκιμαστικού μεγέθους είναι ένα τέλειο κίνητρο για να κάνετε έναν πελάτη να ενδιαφέρεται όχι μόνο για την επωνυμία σας αλλά και για ένα συγκεκριμένο προϊόν.

  • Δωρεάν είδη — ορισμένες επωνυμίες επιτρέπουν στους πελάτες τους να επιλέξουν ένα δωρεάν δώρο σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών, ενώ άλλες προσφέρουν το ίδιο τυπικό δωρεάν δώρο σε όλους τους πελάτες.

  • Οι συνδρομές ή τα προγράμματα επιβράβευσης προσφέρουν ειδικές προσφορές για τους πελάτες τους, όπως εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου ή δωρεάν αποστολή.

  • Οι δωρεάν αναβαθμίσεις λειτουργούν καλά για επωνυμίες που πωλούν συνδρομές λογισμικού, προγραμμάτων και εφαρμογών.

  • Τα κουπόνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές για να επωφεληθείτε από μια προσφορά σταθερής έκπτωσης, όπως μια προσφορά “αγοράστε ένα – αποκτήστε ένα δωρεάν”.

Στην ουσία, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν τόνους υπηρεσιών, δραστηριοτήτων, αποζημιώσεων, εκπτώσεων – ό, τι λειτουργεί για τη συγκεκριμένη επιχείρησή τους.

6 Λόγοι για τη χρήση κινήτρων πελατών

Τα κίνητρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων, την τόνωση των επιθυμητών ενεργειών, την επιβράβευση των πελατών ή απλώς για τον καθορισμό του τόνου και την αποστολή μηνύματος σχετικά με την επωνυμία σας.

1. Για την τόνωση του σχολιασμού

Τα σχόλια σάς επιτρέπουν να δώσετε προσοχή και να διορθώσετε τα προβλήματα που μπορεί να μην είχατε παρατηρήσει στο παρελθόν. Εάν δεν έχετε σχόλια, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιείτε κίνητρα πελατών για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να επικοινωνούν περισσότερο με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε να αξιολογήσουν το τελευταίο κομμάτι επικοινωνίας με τον διευθυντή σας ή να αφήσουν σχόλια που μπορείτε να διαχειριστείτε στην ενότητα Σχόλια&Προτάσεις. Σε αντάλλαγμα, μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση για την επόμενη παραγγελία τους ή επιπλέον μπόνους για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης.

2. Να ζητήσετε συγγνώμη για ένα λάθος

Η συγγνώμη είναι απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση. Εάν ο πελάτης σας έχει πρόβλημα, πρέπει να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει. Προσφέρετε έκπτωση για την επόμενη παραγγελία, αποζημίωση ή δωρεάν προϊόντα. Εάν το πρόβλημα χρειάστηκε πολύ χρόνο για να επιλυθεί, μπορείτε να το σημειώσετε για να υπενθυμίσετε στους διαχειριστές σας ότι αυτός ο πελάτης αξίζει ειδική μεταχείριση ως απολογία.

Παράδειγμα:

Christina Peterson (επικεφαλής της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών για την υπηρεσία EssayTigers): «Μια φορά αντιμετωπίσαμε μια διακοπή ρεύματος και χάσαμε μερικές προθεσμίες για τις υπηρεσίες επεξεργασίας. Δεν ήμασταν έτοιμοι για τέτοιες καταστάσεις τότε και δεν είχαμε γεννήτρια ρεύματος. Αναλάβαμε όμως την πλήρη ευθύνη και παραδεχτήκαμε το λάθος μας. Ζητήσαμε συγγνώμη και δώσαμε επιστροφή χρημάτων σε κάθε πελάτη με τον οποίο συνεργαστήκαμε εκείνη την ημέρα. Αυτό μας επέτρεψε να διατηρήσουμε μέρος της πελατείας μας, αλλά κάποιοι χάθηκαν ούτως ή άλλως.»

3. Για να ανταμείψετε τους πελάτες για κριτικές

Οι κριτικές που γράφονται από πραγματικούς πελάτες είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τις πληρωμένες διαφημίσεις. Γι ‘αυτό είναι απαραίτητες για την προσέλκυση νέων πελατών, οι οποίοι θα βασίζονται σε αυτές κατά τη λήψη μιας απόφασης.

Αλλά δεν είναι πολλοί άνθρωποι πρόθυμοι να γράψουν κριτικές, ιδιαίτερα θετικές. Φυσικά, πολλές εταιρείες λύνουν αυτό το πρόβλημα γράφοντας οι ίδιες κριτικές. Αλλά ας το παραδεχτούμε, οι γνήσιες κριτικές είναι πιο πολύτιμες.

Η χρήση κινήτρων σε αυτήν την κατάσταση θα κάνει τα πράγματα. Μπορείτε να προσφέρετε εκπτώσεις, μπόνους, κάρτες επιβράβευσης πελατών ή δωρεάν δείγματα για κάθε κριτική και να αυξήσετε τον αριθμό τους για να αυξήσετε και τα ποσοστά μετατροπών σας κατά 4,6% σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Reevoo.

4. Για να ανταμείψετε τους πελάτες για την αναφορά σφαλμάτων ή για την υποβολή προτάσεων

Ακόμη και οι μεγαλύτερες εταιρείες δεν είναι ασφαλείς από το να κάνουν λάθος. Μερικές φορές, μόνο ένας προσεκτικός χρήστης ,μπορεί να αναφέρει ένα πρόβλημα το οποίο μπορεί να επιλύσει γρήγορα μια εταιρεία. Η βελτίωση της ποιότητας της υπηρεσίας σας είναι σημαντική για την ανάπτυξη της επωνυμίας, οπότε χρησιμοποιήστε κάθε ευκαιρία για να ανταμείψετε τους πελάτες σας για το χρόνο τους παρέχοντάς τους δωρεάν αναβαθμίσεις, εκπτώσεις ή συνδρομές.

5. Να ανταμείψει τους μακροπρόθεσμους πελάτες για την πίστη τους

Οι πελάτες που είναι πιστοί στην εταιρεία σας και επιστρέφουν συνεχώς σε εσάς, ξανά και ξανά, χρειάζονται ειδική μεταχείριση. Μπορείτε πάντα να ελέγχετε το ιστορικό επικοινωνίας με το συγκεκριμένο άτομο για να μάθετε πόσο καιρό έχει παραμείνει στην εταιρεία σας, όπως χρησιμοποιώντας το ιστορικό των συγκεντρωτικών εισερχομένων. Είναι εύκολο να στείλετε email στους πελάτες σας για να πείτε ότι εκτιμάτε την αφοσίωσή τους και να τους ανταμείψετε με ειδική έκπτωση ή μπόνους προγράμματος επιβράβευσης.

6. Ενθάρρυνση της αλληλεπίδρασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εάν δημιουργείτε το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου για τους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επωνυμίας σας, αλλά εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε ανεπαρκή δέσμευση, μπορείτε να δοκιμάσετε τα κίνητρα πελατών ως τρόπο να τονώσετε την κοινή χρήση και τον σχολιασμό του περιεχομένου σας. Παρέχετε έκπτωση για κοινές χρήσεις ή δωρεάν στοιχεία για ένα τμήμα περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, όπως μια παραγγελία που παραδόθηκε.

Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε περιεχόμενο που άλλοι χρήστες θα θεωρήσουν αξιόπιστο (όπως παρέχεται από χρήστες που έχουν ήδη αγοράσει από εσάς) και θα παρακινήσει τους ακολούθους σας να είναι πιο ενεργοί στη σελίδα κοινωνικών μέσων. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε κοινές χρήσεις και εικόνες με ετικέτες, οπότε δεν θα ανησυχείτε για την παραβίαση της υπόσχεσής σας.

Ανώτερα παραδείγματα μάρκετινγκ κινήτρων

  • Dunkin’ Donuts. Με σχεδόν πέντε εκατομμύρια μέλη του προγράμματος επιβράβευσης, αυτή η αλυσίδα γνωρίζει τα πάντα για τα κίνητρα. Ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να αγοράσουν περισσότερα για να λάβουν μπόνους για κάθε δολάριο που δαπανάται. Αργότερα τα μπόνους μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να λάβουν δωρεάν ποτά στα ταξίδια τους για ψώνια.
  • Sephora’s Beauty Insider. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που αντιστοιχεί στο 80% των συνολικών πωλήσεων της Sephora κάθε χρόνο. Αυτό συνεπάγεται την επιβράβευση των πελατών με πόντους μπόνους για κάθε αγορά και την ευκαιρία να τους χρησιμοποιήσετε για να εξαργυρώσετε δωροκάρτες και είδη περιορισμένης έκδοσης.
  • Το Google Chrome επιβραβεύει τους χρήστες για αναφορές σφαλμάτων. Εάν θεωρούν ότι μια αναφορά είναι πολύτιμη και περιέχει αξιόπιστη εκμετάλλευση, ενδέχεται να τους ανταμείψουν με έως και 15.000$.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Στη συνέχεια, ανατρέξτε στο αναλυτικό άρθρο μας σχετικά με τις κοινωνικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών .

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε κίνητρα πελατών;

Τα κίνητρα μπορούν να οριστούν ως κάτι που φέρνει πρόσθετη αξία σε μια ήδη παρεχόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Το να προσφέρετε στους πελάτες σας επιπλέον προνόμια, όπως δωρεάν είδη, μπόνους, εκπτώσεις, προγράμματα επιβράβευσης ή ειδικές προσφορές είναι αυτό που μετατρέπει μια τακτική εμπειρία αγοράς σε κάτι αξέχαστο.

Ποια είναι τα οφέλη από τα κίνητρα πελατών;

Τα οφέλη των κινήτρων πελατών περιλαμβάνουν: διατήρηση πελατών, αφοσίωση SoMe, βελτιωμένη προώθηση της επωνυμίας και αφοσίωση πελατών.

Πώς μπορείτε να παρέχετε κίνητρα στους πελάτες;

Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα απολαύσουν οι πελάτες σας. Για παράδειγμα, εκπτώσεις, μπόνους, δωρεάν δείγματα, δωρεάν είδη, συνδρομές ή αναβαθμίσεις.

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo