Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Πώς να χρησιμοποιήσετε τα κίνητρα των πελατών

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα κίνητρα των πελατών

Σύμφωνα με έρευνα της Virtual Incentives, το 75% των πελατών εκτιμά τις επωνυμίες που προσφέρουν κίνητρα και προγράμματα αφοσίωσης. Επιπλέον, όταν εξετάζει μια εταιρεία για αγορά, το 28% των ανθρώπων δήλωσε τα κίνητρα των πελατών ως καθοριστικό παράγοντα και ως δεύτερο την τιμή.

Επιπλέον, μια έρευνα της Vibe δείχνει ότι το 61% των καταναλωτών εγγράφονται και ενεργοποιούν ειδοποιήσεις push για κινητά μόνο για ειδήσεις σχετικά με τα κίνητρα του προγράμματος αφοσίωσης. Αυτό σημαίνει ότι τα κίνητρα του προγράμματος αφοσίωσης ανοίγουν νέες πόρτες επικοινωνίας με τους πελάτες.

Γιατί χρειάζεστε τα κίνητρα πελατών;

Τα κίνητρα μπορούν να οριστούν ως κάτι που προσδίδει πρόσθετη αξία σε μια ήδη παρεχόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Προσφέροντας στους πελάτες σας πρόσθετα οφέλη όπως δωρεάν αντικείμενα, μπόνους, εκπτώσεις, προγράμματα επιβράβευσης ή ειδικές προσφορές, αυτό μετατρέπει μια τακτική εμπειρία αγοράς σε κάτι αξέχαστο. Αυτά είναι όλα παραδείγματα κινήτρων ως προς τις τιμές, καθώς παρέχουν πρόσθετη αξία για να ενθαρρύνουν έναν συγκεκριμένο τύπο συμπεριφοράς των πελατών.

Εάν η εταιρεία σας είναι έτοιμη να προσφέρει κάτι περισσότερο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους πελάτες, μπορεί εύκολα να θεωρηθεί ως πελατοκεντρική. Τα κίνητρα τιμών είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο όταν χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο.

Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να:

  • Βελτιώσoυν τη διατήρηση
  • Υποκινήσουν μια επιθυμητή ενέργεια (συμμετοχή σε μια έρευνα, σχόλια)
  • Αποκαταστήσουν τη σχέση μετά από μια αρνητική εμπειρία πελάτη
  • Δημιουργήσουν μια αξιόπιστη σχέση με μακροπροχρόνιους πελάτες
  • Κάνουν τους πελάτες να επιστρέφουν ξοδεύοντας περισσότερα
  • Υποκινήσουν πιο παρορμητικές αγορές
  • Να βελτιώσουν την προώθηση της επωνυμίας
  • Να προωθήσουν της αλληλεπίδραση με τα κοινωνικά δίκτυα

Ακριβώς όπως η παροχή μιας δωρεάν καραμέλας μέντας μετά από ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο αυξάνει τα φιλοφωρήματα κατά 26%, η παροχή στους πελάτες επιπλέον προνομίων, θα αυξήσει τον αριθμό των πελατών που επιστρέφουν και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας. Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που τόσες πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διάφορα κίνητρα τιμών για να μεταπείσουν στους πελάτες.

Ιδέες για κίνητρα πελατών

Τι μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας ως κίνητρο; Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα μπορούσαν να απολαύσουν οι πελάτες σας. Δείτε τις συμβουλές μας παρακάτω:

  • Οι εκπτώσεις είναι εξαιρετικά κίνητρα καθώς οι πελάτες εκτιμούν την ευκαιρία να εξοικονομήσουν χρήματα. Επιπλέον, οι εκπτώσεις μπορούν να ωθήσουν τους πελάτες σε επιπλέον αγορές στο μέλλον. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι όταν αγοράζετε κάτι και έχετε έκπτωση 20% για την επόμενη αγορά σας.
  • Τα μπόνους μπορούν να εφαρμοστούν στο χρηματικό ποσό που έχετε ξοδέψει. Για παράδειγμα, για κάθε 1 $ που ξοδεύετε, λαμβάνετε μπόνους $ 1, το οποίο στη συνέχεια μπορεί να εφαρμοστεί στην αγορά σας ως έκπτωση.

  • Δωρεάν δείγματα και αντικείμενα σε μέγεθος δοκιμαστικού αποτελούν το τέλειο κίνητρο για να κάνετε έναν πελάτη να ενδιαφέρεται όχι μόνο για την επωνυμία σας αλλά και για ένα συγκεκριμένο προϊόν.

  • Δωρεάν αντικείμενα – ορισμένες επωνυμίς επιτρέπουν στους πελάτες τους να επιλέξουν ένα δώρο σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών, ενώ άλλες παρέχουν το ίδιο τυπικό δώρο σε όλους τους πελάτες.

  • Τα προγράμματα συνδρομής ή πίστης προσφέρουν ειδικές προσφορές για τους πελάτες , όπως εκπτώσεις σε πρώιμο στάδιο ή δωρεάν αποστολή.

  • Οι δωρεάν αναβαθμίσεις λειτουργούν καλά για επωνυμίες που πωλούν συνδρομές λογισμικού, προγραμμάτων και εφαρμογών.

  • Τα κουπόνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές ως πλεονέκτημα από μια συμφωνία σταθερής έκπτωσης, όπως μια προσφορά “αγοράστε – και πάρτε άλλη μία δωρεάν”

Στην ουσία, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν τόνους υπηρεσιών, δραστηριοτήτων, αποζημιώσεων, εκπτώσεων – ό, τι λειτουργεί για τη συγκεκριμένη επιχείρησή τους.

6 Λόγοι για τη χρήση κινήτρων πελατών

Τα κίνητρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων, την τόνωση των επιθυμητών ενεργειών, την επιβράβευση των πελατών ή απλώς για τον καθορισμό του τόνου και την αποστολή μηνύματος σχετικά με την επωνυμία σας.

1. Για την τόνωση του σχολιασμού

Τα σχόλια σάς επιτρέπουν να δώσετε προσοχή και να διορθώσετε τα προβλήματα που ίσως δεν έχετε παρατηρήσει προηγουμένως. Εάν δεν έχετε σχόλια, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιείτε κίνητρα πελατών για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να επικοινωνούν περισσότερο με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε να αξιολογήσουν το τελευταίο κομμάτι επικοινωνίας με τον διαχειριστή ή να αφήσουν σχόλια που μπορείτε να διαχειριστείτε στην ενότητα Σχόλια και Προτάσεις. Σε αντάλλαγμα, μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση για την επόμενη παραγγελία τους, ή επιπλέον μπόνους για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης.

2. Να ζητήσετε συγγνώμη για ένα λάθος

Η συγγνώμη είναι απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση. Εάν ο πελάτης σας έχει πρόβλημα, πρέπει να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει. Προσφέρετε έκπτωση για την επόμενη παραγγελία, αποζημίωση ή δωρεάν προϊόντα. Εάν το πρόβλημα χρειάστηκε πολύ χρόνο για να επιλυθεί, μπορείτε να το σημειώσετε για να υπενθυμίσετε στους διαχειριστές σας ότι αυτός ο πελάτης αξίζει ειδική μεταχείριση ως απολογία.

Παράδειγμα:

Christina Peterson (επικεφαλής της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών για την υπηρεσία EssayTigers): «Μόλις περάσαμε διακοπή ρεύματος και χάσαμε μερικές προθεσμίες για τις υπηρεσίες επεξεργασίας μας. Δεν ήμασταν έτοιμοι για τέτοιες καταστάσεις τότε και δεν είχαμε ηλεκτρογεννήτρια. Αλλά αναλάβαμε πλήρως την ευθύνη και παραδέχτήκαμε το λάθος μας. Ζητήσαμε συγνώμη και κάναμε επιστροφή χρημάτων σε κάθε πελάτη με τον οποίο εργαζόμασταν εκείνη την ημέρα. Αυτό μας επέτρεψε να διατηρήσουμε μέρος της πελατείας μας, αλλά ένα μέρος χάθηκε ούτως ή άλλως. “

3. Για να ανταμείψετε τους πελάτες για κριτικές

Οι κριτικές που γράφονται από πραγματικούς πελάτες είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τις πληρωμένες διαφημίσεις. Γι ‘αυτό είναι απαραίτητες για την προσέλκυση νέων πελατών, οι οποίοι θα βασίζονται σε αυτές κατά τη λήψη μιας απόφασης.

Αλλά δεν είναι πολλοί άνθρωποι πρόθυμοι να γράψουν κριτικές, ειδικά θετικές. Φυσικά, πολλές επωνυμίες επιλύουν αυτό το πρόβλημα γράφοντας κριτικές. Αλλά ας το παραδεχτούμε, οι γνήσιες κριτικές είναι πιο πολύτιμες.

Η χρήση κινήτρων σε αυτήν την κατάσταση θα κάνει τα πράγματα. Μπορείτε να προσφέρετε εκπτώσεις, μπόνους, κάρτες επιβράβευσης πελατών ή δωρεάν δείγματα για κάθε κριτική και να αυξήσετε τον αριθμό τους για να αυξήσετε και τα ποσοστά μετατροπών σας κατά 4,6% σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Reevoo.

4. Για να ανταμείψετε τους πελάτες για την αναφορά σφαλμάτων ή για την υποβολή προτάσεων

Ακόμη και οι μεγαλύτερες εταιρείες δεν είναι ασφαλείς από το να κάνουν λάθος. Μερικές φορές, μόνο ένας προσεκτικός χρήστης ,μπορεί να αναφέρει ένα πρόβλημα το οποίο μπορεί να επιλύσει γρήγορα μια εταιρεία. Η βελτίωση της ποιότητας της υπηρεσίας σας είναι σημαντική για την ανάπτυξη της επωνυμίας, οπότε χρησιμοποιήστε κάθε ευκαιρία για να ανταμείψετε τους πελάτες σας για το χρόνο τους παρέχοντάς τους δωρεάν αναβαθμίσεις, εκπτώσεις ή συνδρομές.

5. Να ανταμείψει τους μακροπρόθεσμους πελάτες για την πίστη τους

Οι πελάτες που είναι πιστοί στην επωνυμία σας και συνεχίζουν να επιστρέφουν ξανά και ξανά χρειάζονται ειδική μεταχείριση. Μπορείτε πάντα να ελέγξετε το ιστορικό της επικοινωνίας με το συγκεκριμένο άτομο για να μάθετε πόσο καιρό παραμένουν στην επωνυμία σας, χρησιμοποιώντας το ιστορικό του καθολικού πλαισίου. Είναι εύκολο να στείλετε email στους πελάτες σας για να πείτε ότι εκτιμάτε την αφοσίωσή τους και να τους ανταμείψετε με μια ειδική έκπτωση ή μπόνους προγράμματος επιβράβευσης.

6. Ενθάρρυνση της αλληλεπίδρασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εάν δημιουργήσατε το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου για τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων της επωνυμίας σας, αλλά εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε ανεπαρκή αλληλεπίδραση, μπορείτε να δοκιμάσετε τα κίνητρα των πελατών ως έναν τρόπο για να ενθαρρύνετε την κοινή χρήση και τον σχολιασμό του περιεχομένου σας. Παρέχετε έκπτωση για κοινοποιήσεις ή δωρεάν αντικείμενα για ένα κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, όπως μια παραδοθείσα παραγγελία.

Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε περιεχόμενο που άλλοι χρήστες θα θεωρήσουν αξιόπιστο (όπως παρέχεται από χρήστες που έχουν ήδη αγοράσει από εσάς) και θα παρακινήσει τους ακολούθους σας να είναι πιο ενεργοί στη σελίδα κοινωνικών μέσων. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε κοινές χρήσεις και εικόνες με ετικέτες, οπότε δεν θα ανησυχείτε για την παραβίαση της υπόσχεσής σας.

Ανώτερα παραδείγματα μάρκετινγκ κινήτρων

  • Dunkin’ Donuts. Με σχεδόν πέντε εκατομμύρια μέλη του προγράμματος αφοσίωσης, αυτή η αλυσίδα γνωρίζει τα πάντα σχετικά με τα κίνητρα. Ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να αγοράσουν περισσότερα για να πάρουν μπόνους για κάθε δολάριο που ξοδεύουν. Αργότερα, τα μπόνους μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να πάρουν δωρεάν ποτά στα ταξίδια τους.
  • Το Insider Beauty του Sephora. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα αφοσίωσης που αντιστοιχεί στο 80% των συνολικών πωλήσεων της Sephora κάθε χρόνο. Αυτό συνεπάγεται με την επιβράβευση των πελατών με πόντους μπόνους για κάθε αγορά και την ευκαιρία να τους χρησιμοποιήσουν για να εξαργυρώσουν δωροκάρτες και προϊόντα περιορισμένης έκδοσης.
  • Το Google Chrome επιβραβεύει τους χρήστες για αναφορές σφαλμάτων. Εάν διαπιστώσουν ότι μια αναφορά είναι πολύτιμη και αξιόπιστη , ενδέχεται να τους ανταμείψουν έως και 15.000 $.

Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα; Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στο αναλυτικό άρθρο μας σχετικά με τις κοινωνικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why do you need to use customer incentives?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Incentives can be defined as something that brings additional value to an already provided service or product. Offering your customers additional benefits such as free items, bonuses, discounts, loyalty programs, or special deals is what turns a regular buying experience into something memorable.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of customer incentives?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The benefits of customer incentives include; customer retention, SoMe engagement, improved brand promotion, and customer loyalty.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you provide customer incentives?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There are so many things that your customers will enjoy. For example, discounts, bonuses, free samples, free items, memberships, or upgrades.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo