Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αφοσίωση

Τι είναι η αφοσίωση;

Η αφοσίωση ορίζει ένα αφηρημένο συναίσθημα, το οποίο είναι ένα μέτρο του πόσο αφοσιωμένοι ή αληθινοί είναι οι πελάτες σας στην εταιρεία σας ή στα προϊόντα που προσφέρετε. Όσο μεγαλύτερη αφοσίωση στην εταιρεία μεταξύ των πελατών σας, τόσο υψηλότερα είναι τα έσοδα που δημιουργούνται για εσάς.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το μάρκετινγκ στηρίζεται περισσότερο από στόμα σε στόμα παρά σε διαφημιστικές πινακίδες. Είναι φθηνότερο και πιο παραγωγικό.

Προκειμένου να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας παραμένουν αφοσιωμένοι στην εταιρεία σας, θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στον πελάτη σας. Κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αλλαγή στην εταιρεία σας, σκεφτείτε αν ο πελάτης σας θα την εγκρίνει ή όχι.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η αφοσίωση;

Η αφοσίωση στις πωλήσεις είναι η προθυμία να επιστρέψει ο πελάτης στην εταιρεία πολλές φορές. Στον πελάτη αρέσει η εταιρεία, έχει καλή εμπειρία με την εταιρεία και όταν χρειάζεται ένα προϊόν από μια δεδομένη βιομηχανία, επιλέγει τη συγκεκριμένη εταιρεία. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένας πελάτης αποφασίζει να επιλέξει μια συγκεκριμένη εταιρεία και να είναι αφοσιωμένος σε αυτήν.

 

Πόσο σημαντική είναι η αφοσίωση;

Η αφοσίωση των πελατών είναι σημαντική διότι οι πελάτες που είναι ικανοποιημένοι και πρόθυμοι να αγοράσουν ξανά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας είναι ο κύριος παράγοντας κέρδους. Οι αφοσιωμένοι πελάτες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στην αγαπημένη τους εταιρεία. Η αφοσίωση των πελατών ενισχύει επίσης ένα ισχυρό αίσθημα εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρείας και των πελατών. Επιπλέον, η διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη είναι φθηνότερη από την απόκτηση ενός νέου, επομένως είναι κέρδος για την εταιρεία.

 

Πώς να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών;

Για να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών, δώστε τους το προϊόν που περιμένουν. Είναι σημαντικό να συμμορφώνεται με την παραγγελία και να αξίζει τα χρήματα. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό σύστημα πόντων ή να δημιουργήσετε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα επιβράβευσης που θα ενθαρρύνει ακόμη περισσότερες αγορές. Είναι επίσης μια εξαιρετική ιδέα να δημιουργήσετε μια χρήσιμη κοινότητα για τους πελάτες σας δημιουργώντας, για παράδειγμα, μια ομάδα στο Facebook. Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική για τη δημιουργία αφοσίωσης και σχέσεων.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo