Τι είναι η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών;
Εάν οι εταιρείες μπορούν να υπερβούν τις προσδοκίες των πελατών, παρέχουν εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών ή το CST είναι μια δραστηριότητα – διδάσκοντας στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να ανταποκρίνονται με αξία ή να επικοινωνούν με θυμωμένο πελάτη.
Μαθαίνουν κάποιες νέες δεξιότητες ή πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες προκειμένου να αυξήσουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Οι εκπρόσωποι των πελατών γίνονται πιο επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις, τα έσοδα και να μειώσουν το κόστος.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών;
Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών (CST) είναι μια εκπαίδευση για τους υπαλλήλους ενός οργανισμού με στόχο την ανάπτυξη των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων τους που θα αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών. Κάθε εργαζόμενος που έχει επαφή με τον πελάτη πρέπει να υποβληθεί σε τέτοια εκπαίδευση, με ιδιαίτερη έμφαση στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Ποιος πρέπει να συμμετέχει στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών;
Κάθε εργαζόμενος που έχει επαφή με τον πελάτη πρέπει να συμμετέχει στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για άτομο που εργάζεται στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών ή μέλος του τμήματος μάρκετινγκ ή για κάποιον που εργάζεται στη ρεσεψιόν του γραφείου του οργανισμού. Χάρη σε αυτό, όλοι έχουν τις βασικές γνώσεις που θέτουν την οργάνωση στα μάτια του πελάτη ως επαγγελματία και που θέτει τον πελάτη στο προσκήνιο.
Ποιοι είναι οι τύποι εκπαίδευσης για την εξυπηρέτηση πελατών;
Τα είδη εκπαίδευσης για την εξυπηρέτηση πελατών είναι εξαιρετικά. Το πρώτο είναι η εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών. Αυτή η φόρμα είναι πολύ διαδραστική και σας επιτρέπει να μιλάτε και να μοιράζεστε γνώσεις. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ένα webinar, το οποίο είναι ένα πιο μονόπλευρο webinar, ωστόσο οι συμμετέχοντες μπορούν συνήθως να κάνουν ερωτήσεις και να διεξάγουν συζητήσεις γραπτώς. Μια άλλη μορφή είναι η ηλεκτρονική μάθηση, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μεμονωμένα στο σπίτι. Το mentoring είναι το επόμενο. Σε αυτήν την περίπτωση, συνήθως ασχολούμαστε με την εργασία 1 έως 1. Επιπλέον, έχουμε οδηγίες που εξηγούν πώς να ολοκληρώσετε τη δουλειά, Electronic Productivity Assistance System (EPSS), το οποίο βοηθά τους εργαζόμενους να αποκτήσουν τις τεχνικές δεξιότητες που χρειάζονται για να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
Expert’s note
Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε να υπερβαίνετε τις προσδοκίες τους και να επικοινωνείτε με ευγένεια και αποτελεσματικότητα.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Airbus
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP. Έχει επιτευχθεί πιστοποίηση και βραβεία και έχει ένα πρόγραμμα συνεργατών. Η εταιρεία διαθέτει επίσης λογισμικά αυτοεξυπηρέτησης και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων, καθώς και σύστημα διαχείρισης παραπόνων και λογισμικό διαχείρισης emailLiveAgent. Υπάρχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Ulule
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP, αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης email. Η εταιρεία έχει βραβευτεί και πιστοποιηθεί και έχει συνεργάτες και πρόγραμμα συνεργατών. Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις και μπορείτε να ζητήσετε προσφορά και υποστήριξη μέσω της πύλης υποστήριξης.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Λιανική βιομηχανία
The use of proactive chat invitations can improve the customer buying experience and investment return. Customer commitment models are critical for long-term business success. LiveAgent provides a center for efficient customer service, supporting over 40 languages and offering various communication options. It also features a real-time viewing of keyboard typing and standardized telephone scenarios.