Τι είναι η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών;
Εάν οι εταιρείες μπορούν να υπερβούν τις προσδοκίες των πελατών, παρέχουν εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών ή το CST είναι μια δραστηριότητα – διδάσκοντας στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να ανταποκρίνονται με αξία ή να επικοινωνούν με θυμωμένο πελάτη.
Μαθαίνουν κάποιες νέες δεξιότητες ή πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες προκειμένου να αυξήσουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Οι εκπρόσωποι των πελατών γίνονται πιο επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις, τα έσοδα και να μειώσουν το κόστος.
Frequently asked questions
Τι είναι η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών;
Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών (CST) είναι μια εκπαίδευση για τους υπαλλήλους ενός οργανισμού με στόχο την ανάπτυξη των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων τους που θα αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών. Κάθε εργαζόμενος που έχει επαφή με τον πελάτη πρέπει να υποβληθεί σε τέτοια εκπαίδευση, με ιδιαίτερη έμφαση στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Ποιος πρέπει να συμμετέχει στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών;
Κάθε εργαζόμενος που έχει επαφή με τον πελάτη πρέπει να συμμετέχει στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για άτομο που εργάζεται στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών ή μέλος του τμήματος μάρκετινγκ ή για κάποιον που εργάζεται στη ρεσεψιόν του γραφείου του οργανισμού. Χάρη σε αυτό, όλοι έχουν τις βασικές γνώσεις που θέτουν την οργάνωση στα μάτια του πελάτη ως επαγγελματία και που θέτει τον πελάτη στο προσκήνιο.