Ποιος είναι σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών;
Σε ορισμένους οργανισμούς, οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών είναι παρόμοιοι με τους συμβούλους διαχείρισης και κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελατών. Οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι παρόμοιοι με τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών επίσης. Το κύριο καθήκον τους είναι να απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις και να μιλούν με τους πελάτες. Προσδιορίζουν επίσης πιθανότητες να προσφέρουν πληροφορίες και χειρίζονται και επιλύουν παράπονα. Ενημερώνουν πληροφορίες, τεκμηριώνουν τις αλληλεπιδράσεις πελατών και κάνουν αλλαγές στους λογαριασμούς πελατών.
Το έργο των συμβούλων εξυπηρέτησης πελατών απαιτεί ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας, διαπροσωπικές δεξιότητες και γνώσεις σχετικά με το λογισμικό υπολογιστών. Χρειάζονται επίσης ικανότητες και δεξιότητες πωλήσεων για να προτείνουν προϊόντα.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για την άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό all-in-one διαχείρισης πελατών και κέντρου υποστήριξης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις εταιρείες να εκσυγχρονίσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών τους. Από την οργάνωση ερωτήσεων πελατών σε ένα μέρος έως την παροχή αυτοματοποιημένων απαντήσεων και την παροχή υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, το LiveAgent περιλαμβάνει μια σειρά λειτουργιών και εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών πιο αποτελεσματική και εξατομικευμένη. Το πολυκαναλικό σύστημα υποστήριξης του LiveAgent επιτρέπει στις εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήματα πελατών, να μειώνουν τους χρόνους αναμονής του τηλεφωνικού κέντρου και να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών.
Topics
- Τεχνολογικές Εξελίξεις
- Κοινωνικά Μέσα
- Προσαρμογή Στις Νέες Τάσεις
Video summary
Το βίντεο παρουσιάζει τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα του μάρκετινγκ και πώς αυτές επηρεάζουν τις επιχειρήσεις. Επίσης, αναλύει τη σημασία των κοινωνικών μέσων και των διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Τέλος, παρουσιάζει την ανάγκη για προσαρμογή στις νέες τάσεις και πρακτικές στον τομέα του μάρκετινγκ.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών;
Ένας σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο που είναι υπεύθυνο για την επαφή με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του ως μέρος παραπόνων, επεξεργασίας παραγγελιών, παροχής πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Κάνουν τηλεφωνήματα, email ή συνομιλία.
Ποιες είναι οι ευθύνες του συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών;
Τα καθήκοντα ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν την ακρόαση των προβληματισμών των πελατών, καθώς και τη βοήθεια για την επίλυση των προβλημάτων τους και την παροχή πληροφοριών. Μια άλλη υποχρέωση είναι η αποδοχή αιτημάτων από πελάτες. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να αποκτήσετε και να καταγράψετε πληροφορίες πελατών. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι επίσης η ικανοποίηση των προσδοκιών και των αναγκών των πελατών που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση πελατών.
Πώς μπορείτε να προσθέσετε έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών;
Για να προσθέσετε έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών, μεταβείτε στον πίνακα LiveAgent και προσθέστε ένα ακόμη άτομο. Όταν προσθέτετε έναν άλλο αντιπρόσωπο, πρέπει να καθορίσετε τον ρόλο του στο σύστημα. Έχετε την επιλογή των ρόλων αντιπροσώπου, διαχειριστή και ιδιοκτήτη.
Expert’s note
Ο σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών είναι υπεύθυνος για την επαφή με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του στον οργανισμό.
Γιατί δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το GOOGLE BARD στην ΕΕ;
LiveAgent offers popular customer service software, VoIP phone systems, self-service software, and management tools for complaints and email. Contact their sales team for demos and subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων
Το προβληματικό αιτήμα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια που εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστή. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων.
Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί ενσυναίσθηση, ενεργητική ακρόαση, άμεση απόκριση και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων. Αυτό οδηγεί σε αφοσίωση και θετικό μάρκετινγκ.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.