Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών

Ποιος είναι σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών;

Σε ορισμένους οργανισμούς, οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών είναι παρόμοιοι με τους συμβούλους διαχείρισης και κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελατών. Οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι παρόμοιοι με τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών επίσης. Το κύριο καθήκον τους είναι να απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις και να μιλούν με τους πελάτες. Προσδιορίζουν επίσης πιθανότητες να προσφέρουν πληροφορίες και χειρίζονται και επιλύουν παράπονα. Ενημερώνουν πληροφορίες, τεκμηριώνουν τις αλληλεπιδράσεις πελατών και κάνουν αλλαγές στους λογαριασμούς πελατών.

Το έργο των συμβούλων εξυπηρέτησης πελατών απαιτεί ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας, διαπροσωπικές δεξιότητες και γνώσεις σχετικά με το λογισμικό υπολογιστών. Χρειάζονται επίσης ικανότητες και δεξιότητες πωλήσεων για να προτείνουν προϊόντα.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ο σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών;

Ένας σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο που είναι υπεύθυνο για την επαφή με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του ως μέρος παραπόνων, επεξεργασίας παραγγελιών, παροχής πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Κάνουν τηλεφωνήματα, email ή συνομιλία.

Ποιες είναι οι ευθύνες του συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών;

Τα καθήκοντα ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν την ακρόαση των προβληματισμών των πελατών, καθώς και τη βοήθεια για την επίλυση των προβλημάτων τους και την παροχή πληροφοριών. Μια άλλη υποχρέωση είναι η αποδοχή αιτημάτων από πελάτες. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να αποκτήσετε και να καταγράψετε πληροφορίες πελατών. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι επίσης η ικανοποίηση των προσδοκιών και των αναγκών των πελατών που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση πελατών.

Πώς μπορείτε να προσθέσετε έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών;

Για να προσθέσετε έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών, μεταβείτε στον πίνακα LiveAgent και προσθέστε ένα ακόμη άτομο. Όταν προσθέτετε έναν άλλο αντιπρόσωπο, πρέπει να καθορίσετε τον ρόλο του στο σύστημα. Έχετε την επιλογή των ρόλων αντιπροσώπου, διαχειριστή και ιδιοκτήτη.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo