Ποιος είναι σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών;
Σε ορισμένους οργανισμούς, οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών είναι παρόμοιοι με τους συμβούλους διαχείρισης και κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελατών. Οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι παρόμοιοι με τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών επίσης. Το κύριο καθήκον τους είναι να απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις και να μιλούν με τους πελάτες. Προσδιορίζουν επίσης πιθανότητες να προσφέρουν πληροφορίες και χειρίζονται και επιλύουν παράπονα. Ενημερώνουν πληροφορίες, τεκμηριώνουν τις αλληλεπιδράσεις πελατών και κάνουν αλλαγές στους λογαριασμούς πελατών.
Το έργο των συμβούλων εξυπηρέτησης πελατών απαιτεί ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας, διαπροσωπικές δεξιότητες και γνώσεις σχετικά με το λογισμικό υπολογιστών. Χρειάζονται επίσης ικανότητες και δεξιότητες πωλήσεων για να προτείνουν προϊόντα.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για την άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό all-in-one διαχείρισης πελατών και κέντρου υποστήριξης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις εταιρείες να εκσυγχρονίσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών τους. Από την οργάνωση ερωτήσεων πελατών σε ένα μέρος έως την παροχή αυτοματοποιημένων απαντήσεων και την παροχή υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, το LiveAgent περιλαμβάνει μια σειρά λειτουργιών και εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών πιο αποτελεσματική και εξατομικευμένη. Το πολυκαναλικό σύστημα υποστήριξης του LiveAgent επιτρέπει στις εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήματα πελατών, να μειώνουν τους χρόνους αναμονής του τηλεφωνικού κέντρου και να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών;
Ένας σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο που είναι υπεύθυνο για την επαφή με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του ως μέρος παραπόνων, επεξεργασίας παραγγελιών, παροχής πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Κάνουν τηλεφωνήματα, email ή συνομιλία.
Ποιες είναι οι ευθύνες του συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών;
Τα καθήκοντα ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν την ακρόαση των προβληματισμών των πελατών, καθώς και τη βοήθεια για την επίλυση των προβλημάτων τους και την παροχή πληροφοριών. Μια άλλη υποχρέωση είναι η αποδοχή αιτημάτων από πελάτες. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να αποκτήσετε και να καταγράψετε πληροφορίες πελατών. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι επίσης η ικανοποίηση των προσδοκιών και των αναγκών των πελατών που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση πελατών.
Πώς μπορείτε να προσθέσετε έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών;
Για να προσθέσετε έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών, μεταβείτε στον πίνακα LiveAgent και προσθέστε ένα ακόμη άτομο. Όταν προσθέτετε έναν άλλο αντιπρόσωπο, πρέπει να καθορίσετε τον ρόλο του στο σύστημα. Έχετε την επιλογή των ρόλων αντιπροσώπου, διαχειριστή και ιδιοκτήτη.
Σημείωση ειδικού
Ο σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών είναι υπεύθυνος για την επαφή με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του στον οργανισμό.

Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T
Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και άλλα εργαλεία διαχείρισης πελατών, όπως το LiveAgent που βελτιώνει τη συνεργασία των ομάδων εξυπηρέτησης με παιχνίδια και τυποποιημένα μηνύματα. Η λύση δεν απαιτεί καταγραφή κλήσεων και παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο καθώς και εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες λογισμικού εξυπηρέτησης και τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενα κέντρα τηλεφώνου και σύστημα διαχείρισης παραπόνων.
Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών
Το LiveAgent προσφέρει εξατομίκευση μηνυμάτων και κανόνων για δυναμική υποστήριξη πελατών. Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων και αυτοματοποίησης σεναρίων μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν τη βοήθεια της υποστήριξης μέσω της πύλης υποστήριξης του LiveAgent.