Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών

Γιατί είναι σημαντική;

Ζούμε σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο κόσμο, όπου οι απαιτήσεις των ανθρώπων αυξάνονται αναλογικά με τις νέες τεχνολογίες/ ευκαιρίες/επιλογές που προσφέρονται. Εκτιμούμε τον χρόνο μας και επομένως αναμένουμε το ίδιο από τους άλλους. Όταν ερχόμαστε σε επαφή με το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών, αναζητούμε άμεσες και αποτελεσματικές απαντήσεις από έναν αντιπρόσωπο. Το θεωρούμε δεδομένο. Επομένως, είναι απαραίτητο να έχετε έναν καλά εκπαιδευμένο αντιπρόσωπο υποστήριξης. Πιο κάτω παρατίθενται διάφορες συμβουλές για την εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών.

Εκπαίδευση πριν από την απασχόληση

Η θέση ενός αντιπροσώπου υποστήριξης πελατών είναι συνήθως μια προσωρινή εργασία, όπου δεν απαιτείται εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών. Έτσι, η «ανάπτυξη» των δυνατοτήτων των υποψηφίων είναι μια καλή πρακτική στις μέρες μας. Εάν υπάρχει έλλειψη ατόμων στην αγορά, είναι εύκολο να αναπτυχθεί ένας κύκλος υποψηφίων για μια εταιρεία παρέχοντας δωρεάν εργαστήρια. Επιπλέον, δίνοντας έμφαση σε αυτό που χρειάζεται για να γίνει κάποιος αντιπρόσωπος υποστήριξης πελατών.

Δραστηριότητες για πιθανούς υποψηφίους:

  • Κατάρτιση «Εμβάθυνση». Εδώ είναι δυνατόν να πούμε περισσότερα για το προϊόν της εταιρείας, την εταιρική κουλτούρα, τους πελάτες κ.λπ.
  • Οργανώστε γενικές διαλέξεις σχετικά με την επικοινωνία των επιχειρήσεων, τις πωλήσεις, τη συναισθηματική νοημοσύνη, την αντίσταση στο άγχος, τη διαχείριση του χρόνου κ.λπ. Οτιδήποτε πολύτιμο που σχετίζεται με την πραγματικότητα στη οποία πρόκειται να εργαστεί το άτομο. Αυτές οι διαλέξεις πρέπει να έχουν πρακτικό μέρος καθώς και θεωρητικό. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο διαδραστικές και αποτελεσματικές.
  • Μικρές εργασίες στο σπίτι με αξιολόγηση μετά την ολοκλήρωσή τους, κάνοντας τους νεοεισερχόμενους προσεκτικούς και εμπλέκοντάς τους στη διαδικασία.
  • Πίνακας βαθμολογίας. Η δημιουργία ενός συστήματος βαθμολόγησης για τους συμμετέχοντες είναι μια άλλη επιλογή για να ενισχύσετε την επιθυμία των υποψηφίων για την παρακολούθηση της εκπαίδευσης εξυπηρέτησης πελατών. Μικρά δώρα από εταιρείες αφήνουν μια καλή εντύπωση, καθώς και καλές αναμνήσεις και πιθανότητες για υποβολή αίτησης για ανοιχτές θέσεις.
Πίνακας βαθμολογίας

Πρόγραμμα εκπαίδευσης πελατών για νέους υπαλλήλους

Αυτές οι δραστηριότητες πρέπει να μελετηθούν διεξοδικά πριν γίνει αποδεκτή η τελική έκδοση. Η εταιρεία πρέπει να πειραματιστεί πριν βρεθεί η καλύτερη λύση. Πιθανά σενάρια για την εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών:

  • Η θεωρία πρώτα (στο σύνολό της), στη συνέχεια πρακτική σε ομάδες.
  • Η θεωρία πρώτα (στο σύνολό της), ατομική εκπαίδευση πελατών μετά.
  • Η θεωρία (σε μέρη) σε συνδυασμό με ομαδική πρακτική εκπαίδευση πελατών.
  • Η θεωρία (σε μέρη) σε συνδυασμό με ατομική εξάσκηση.

Σύμφωνα με την υποστήριξη πελατών της CustomWriting, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι η συγκέντρωση ατόμων σε ομάδες και η παροχή πληροφοριών σχετικά με το σύστημα CRM. Επιπλέον, εξηγήστε τα πρότυπα της εταιρείας σε μέρη και όχι πλήρως. Οι θεωρητικές πληροφορίες έπειτα θα πρέπει να συνδυάζονται αμέσως με την πρακτική άσκηση, ωστόσο, με μια ατομική προσέγγιση με κάθε μέλος της ομάδας.

Εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την οργάνωση και τη διεξαγωγή εκπαίδευσης πελατών για νεοεισερχόμενους:

  • Moodle. Βοηθά στην οργάνωση της διαδικασίας και τους νέους υπαλλήλους να παρακολουθούν την επιτυχία τους. Είναι δυνατόν να προσκαλέσετε άτομα να μοιραστούν εκπαιδευτικό υλικό εξυπηρέτησης πελατών και να βαθμολογήσετε την εργασία τους. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να προσαρμόσετε και να διασφαλίσετε την εκπαιδευτική διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών για μελλοντικούς αντιπροσώπους πελατών.
  • Συμβολή. Η ομάδα υποστήριξης είναι μια ομάδα ανθρώπων που μπορεί να ξεχάσουν πράγματα, να μπερδέψουν πληροφορίες και να κάνουν λάθη. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένας χώρος για αντιπροσώπους, όπου μπορούν εύκολα να βρουν τις απαραίτητες συμβουλές, οδηγίες, αλγόριθμους και διαδικασίες.
  • Το τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης είναι ένα εργαλείο για να κάνετε τους αντιπροσώπους πιο αποδοτικούς. Έτσι, εξοικονομήστε χρόνο για συγκέντρωση σε αυτό που πρέπει να απαντηθεί παρά στο πώς. Έχει διαφορετικά επίπεδα και βραβεία για επιπλέον δραστηριότητες. Η εταιρεία πρέπει να καθορίσει τα δικά της πρότυπα χρόνου ανά λεπτό για τους εργαζομένους της.

Νεοεισερχόμενοι – Συμβουλές εκπαίδευσης στην εξυπηρέτηση πελατών:

  • Θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο εκπαιδευτές κατά τη διάρκεια της ημέρας εκπαίδευσης στην εξυπηρέτηση πελατών. Μερικές φορές οι νεοεισερχόμενοι μπορεί να κάνουν πολλές ερωτήσεις, κάτι που είναι καλό και φυσιολογικό για κάποιον που μόλις άρχισε να μαθαίνει.
  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να λαμβάνουν συνεχή ανατροφοδότηση σχετικά με την εργασία τους, τις εργασίες στο σπίτι, τη συμπεριφορά κ.λπ.
  • Η διαδικασία της εκπαίδευσης εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι σαφής και εύκολη στην παρακολούθηση. Τα γραφήματα ή οποιοδήποτε άλλο οπτικό εκπαιδευτικό υλικό εξυπηρέτησης πελατών θα κρατήσουν τους εκπαιδευόμενους ενημερωμένους και δραστήριους.
  • Η εταιρεία δεν πρέπει να παραμελεί τα σχόλια και τις ιδέες βελτίωσης από τους νέους υπαλλήλους. Συνήθως έχουν μια νέα προοπτική για το σύστημα και τις διαδικασίες.

Εμπειρία στην εκπαίδευση υποστήριξης

Η εκπαίδευση για υπηρεσίες υποστήριξης είναι μια συνεχής διαδικασία. Απαιτεί από τις εταιρείες να μάθουν και να διδάξουν στους υπαλλήλους τους νέες προσεγγίσεις και τεχνικές σχεδόν κάθε μέρα. Λοιπόν, τι πρέπει να κάνει η εταιρεία σας;

Δοκιμάστε την υπάρχουσα υποστήριξη πελατών

Είναι σημαντικό να διεξάγετε εξετάσεις για το υπάρχον προσωπικό υποστήριξης τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο. Αυτό θα επιτρέψει στην εταιρεία να κατανοήσει ότι όλοι έχουν τις γνώσεις που απαιτούνται.

Χρησιμοποιήστε το classmarker

Η χρήση του Classmarker είναι ένας πολύ βολικός τρόπος για να ελέγξετε τις γνώσεις κάθε εκπροσώπου. Πως όμως; Λοιπόν, περιλαμβάνει τη δημιουργία διαφορετικών τύπων ερωτήσεων (πολλαπλών επιλογών, αντιστοίχιση, ανοιχτές ερωτήσεις κ.λπ.)

Χρησιμοποιήστε πρόσθετη εκπαίδευση για να διατηρήσετε τις δεξιότητες

Για παράδειγμα: “Επικοινωνία με διαφορετικούς τύπους πελατών”, “Προώθηση πωλήσεων”, “Επίλυση συγκρούσεων”. Κατά τη διάρκεια αυτών των μαθησιακών συνεδριών, θα πρέπει να συζητηθούν πραγματικές καταστάσεις με πελάτες. Έτσι, επιτρέποντας στην ομάδα υποστήριξης να παρέχουν ανατροφοδότηση ο ένας στον άλλο, ή ακόμη και να εκπαιδεύσουν ο ένας τον άλλον με την ανταλλαγή των καθημερινών εμπειριών τους με τους πελάτες, θα πρέπει να οδηγήσει σε επιτυχία.

Συμμετέχετε σε εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν ανταλλαγή Γνώσεων

  • Μπορείτε να προτείνετε στα μέλη της ομάδας να δημιουργήσουν παρουσιάσεις σε θέματα στα οποία είναι γνώστες. Μια αναλογία του TedTalks λειτουργεί καλά.
  • Οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους εκπαιδευτικό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών για κάθε αντιπρόσωπο δύο χρόνια μπροστά.
  • Είναι καλύτερα να δημιουργήσετε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και εκπαιδευτικό σχέδιο προσαρμοσμένα στους στόχους και τα σχέδια της εταιρείας.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα από το LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους εκπαίδευση χρειάζεστε για την εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η θέση είναι συνήθως μια προσωρινή εργασία, κατά την οποία δεν απαιτείται εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να διδάξετε την καλή εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διδάξετε καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι να συνδυάσετε τις θεωρητικές πληροφορίες με την πρακτική άσκηση άμεσα. Ωστόσο, με ατομική προσέγγιση με κάθε μέλος της ομάδας, εάν είναι δυνατόν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντική η εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εκτιμούμε τον χρόνο μας και επομένως αναμένουμε το ίδιο από τους άλλους. Όταν ερχόμαστε σε επαφή με το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών, αναζητούμε άμεσες και αποτελεσματικές απαντήσεις από έναν αντιπρόσωπο. Το θεωρούμε δεδομένο. Επομένως, είναι απαραίτητο να έχετε έναν καλά εκπαιδευμένο αντιπρόσωπο υποστήριξης.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo