Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σχόλια πελατών

Τι είναι τα σχόλια των πελατών;

Τα σχόλια των πελατών είναι τα στοιχεία, οι πληροφορίες και οι σκέψεις του πελάτη σχετικά με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τη συνολική εμπειρία μιας εταιρείας. Η πρόσβαση σε αυτόν τον τύπο πληροφοριών επιτρέπει σε μια εταιρεία να εξελιχθεί και να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου.

Τι είναι τα σχόλια;

“Τα σχόλια είναι πληροφορίες ή δηλώσεις γνώμης σχετικά με κάτι, όπως ένα νέο προϊόν, που μπορεί να σας πει εάν είναι επιτυχημένο ή εάν άρεσε.”

Λεξικό Cambridge

Γιατί είναι σημαντικά τα σχόλια των πελατών;

Τα θετικά σχόλια των πελατών επιτρέπουν στην εταιρεία σας να αναγνωρίζεται οργανικά. Για παράδειγμα, μέσω Google, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ. Το ίδιο ισχύει και για τα αρνητικά σχόλια. Μπορεί να βοηθήσουν ή να ζημιώσουν την επιχείρησή σας. Επομένως, η εταιρεία σας πρέπει να επικεντρωθεί σε ολόκληρη την εμπειρία των πελατών, όχι μόνο στην ανάπτυξη υπηρεσιών/προϊόντων.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε ολόκληρη την εμπειρία των πελατών;

Σήμερα, οι πελάτες δεν θέλουν να περιμένουν για υποστήριξη μια ολόκληρη μέρα. Επομένως, η παροχή άμεσης και αποτελεσματικής υποστήριξης θα έχει ως αποτέλεσμα ευχαριστημένους πελάτες. Πολλές εταιρείες δυσκολεύονται να παρέχουν γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται συνήθως επειδή οι πελάτες επικοινωνούν μέσω όλων των ειδών των πλατφορμών.

Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι των πελατών συχνά εναλλάσσονται σε πολλές πλατφόρμες, το οποίο μπορεί να είναι αγχωτικό και χαοτικό και για τις δύο πλευρές. Ένας τρόπος για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα είναι να χρησιμοποιήσετε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που συγκεντρώνει όλα τα ζητήματα των πελατών σε μια διεπαφή. Ως εκ τούτου, επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επιλύουν αποτελεσματικά τα προβλήματα των πελατών.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Αλλά υπάρχουν περισσότερα. Το LiveAgent είναι μια σύνθετη λύση κέντρου εξυπηρέτησης με περισσότερες από 180 δυνατότητες, όπως:

Ποια είναι τα οφέλη του LiveAgent;

  • Βελτιωμένη αφοσίωση των πελατών
  • Καλύτερη εμπειρία πελατών
  • Ομαλή διαδρομή πελάτη
  • Διατήρηση των πελατών
  • Ευχαρίστηση των πελατών

Πώς μπορείτε να συλλέξετε σχόλια πελατών;

Προτού εμβαθύνουμε σε τρόπους συλλογής των σχολίων των πελατών, πρέπει να καθορίσουμε τους 2 τύπους σχολίων των πελατών.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των ζητηθέντων έναντι των ανεπιθύμητων σχολίων;

Τα ζητούμενα σχόλια είναι όταν η εταιρεία σας επικοινωνεί με τους πελάτες για να λάβει σχόλια. Από την άλλη πλευρά, τα ανεπιθύμητα σχόλια είναι όταν ένας πελάτης έχει κίνητρο να παρέχει μια κριτική χωρίς κανένα ερέθισμα ή πρόταση. Για παράδειγμα, μπορείτε να λάβετε σχόλια για τις Κριτικές Google. Σας προτείνουμε να ενεργοποιήσετε τις Ειδοποιήσεις Google για παρακολούθηση και αποτελεσματική αντιμετώπιση τυχόν αρνητικών σχολίων.

Τώρα που έχουμε καθορίσει τις διαφορές, ας επιστρέψουμε στους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία σας μπορεί να ζητήσει σχόλια. Υπάρχουν πολλοί τρόποι συλλογής σχολίων πελατών. Ωστόσο, αυτό που μπορεί να ταιριάζει σε ένα κλάδο δεν χρειάζεται να ταιριάζει στη δική σας εταιρεία. Δοκιμάστε το και δείτε τι είδους έρευνες λειτουργούν για τους πελάτες σας.

3 τρόποι συλλογής σχολίων πελατών

Προσωπικές συνεντεύξεις

Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε από τους πελάτες είναι πρόσωπο με πρόσωπο. Όχι μόνο θα λαμβάνετε πληροφορίες, αλλά μπορείτε επίσης να δείτε τη γλώσσα του πελάτη. Συνολικά, παρέχει περισσότερες πληροφορίες καθώς αυτός που διενεργεί τη συνέντευξη μπορεί να ζητήσει περισσότερες διευκρινίσεις, ακολουθώντας ερωτήσεις για να αποκτήσει βαθύτερες γνώσεις σχετικά με την οπτική του καταναλωτή σχετικά με την εταιρεία. Αυτή η προσέγγιση είναι μια ποιοτική μέθοδος μιας έρευνας πελατών. Δεν είστε σίγουροι εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέθοδο; Αρχικά, αξιολογήστε τον στόχο που προσπαθείτε να πετύχετε. Εάν ο στόχος σας είναι να αποκτήσετε πληροφορίες από πολλούς πελάτες, θα πρέπει να επιλέξετε μια ποσοτική επιλογή ερευνών μέσω email. Αν όμως θέλετε να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οπτική των πελατών, επιλέξτε προσωπικές συνεντεύξεις.

Έρευνες μέσω email

Σύμφωνα με τη SurveyAnyPlace, το μέσο ποσοστό απόκρισης είναι περίπου 33% για διαφορετικές πλατφόρμες επικοινωνίας. Το ποσοστό έρευνας μέσω email είναι περίπου 30%, κάτι που είναι πολύ καλό αφού οι πελάτες λαμβάνουν όλο και περισσότερα ανεπιθύμητα email καθημερινά. Η SurveyAnyPlace συνιστά τη δημιουργία μιας γραμμής θέματος έρευνας μέσω email χωρίς την πραγματική λέξη “έρευνα”. Θα αυξήσει το ποσοστό απάντησής σας κατά ένα εκπληκτικό 10%!

Τα email εξακολουθούν να διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Δημιουργήστε μερικά πρότυπα έρευνας email και στείλτε τα αυτόματα μετά από κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργείτε πρότυπα email γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς κόπο.

Πρότυπα email - Λειτουργία LiveAgent

Θέλετε να λαμβάνετε σχόλια πελατών μετά από κάθε αλληλεπίδραση; Ενσωματώστε το Nicereply στο LiveAgent δωρεάν και σταματήστε να πληρώνετε για αναπάντητες έρευνες.

Ενσωμάτωση έρευνας σχολίων πελατών - LiveAgent

Θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε μια εναλλακτική λύση; Το LiveAgent παρέχει επίσης δωρεάν ενσωμάτωση στο Simplesat για αποτελεσματική βαθμολογία.

Σχόλια πελατών - Ενσωμάτωση LiveAgent

Ιστοσελίδα

Ο ευκολότερος τρόπος συλλογής σχολίων είναι μέσω του ιστότοπού σας. Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που σας επιτρέπει επίσης να ενσωματώσετε ένα κουμπί για Σχόλια & Προτάσεις. Το κουμπί είναι προσαρμόσιμο και επιτρέπει στους δυνητικούς πελάτες σας να παρέχουν σχόλια γρήγορα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, η δυνατότητα δημιουργεί αυτόματα μια νέα ειδοποίηση/καρτέλα κάθε φορά που λαμβάνετε σχόλια. Επομένως, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα εάν είναι απαραίτητο.

Δυνατότητα σχολίων και προτάσεων πελατών - LiveAgent
Οι συμβουλές μας για αποτελεσματικές έρευνες πελατών.
  1. Κερδίστε πολλές πληροφορίες πελατών μέσω ποσοτικής μεθόδου (π.χ. έρευνες μέσω email).
  2. Αναλύστε τα δεδομένα.
  3. Δημιουργήστε έναν νέο στόχο (π.χ. διευκρίνιση των επαναλαμβανόμενων προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι πελάτες κ.λπ.)
  4. Πραγματοποιήστε ποιοτική έρευνα (προσωπικές συνεντεύξεις) για να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες πελατών.
  5. Αναλύστε και τέλος προσαρμόστε/βελτιώστε ό,τι είναι απαραίτητο.

Τι πρέπει να ρωτήσετε στις έρευνες πελατών σας;

Πριν δημιουργήσετε μια έρευνα, η ομάδα μάρκετινγκ πρέπει να καθορίσει τι είδους σχόλια προσπαθούν να λάβουν. Θα θέλατε να μάθετε σχόλια για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, το προϊόν ή τη συνολική εμπειρία των πελατών σας; Μόλις ορίσετε τον στόχο της έρευνας σχολίων πελατών, μπορείτε να προχωρήσετε στη δημιουργία ερωτήσεων.

Τι είδους ερωτήσεις πρέπει να συμπεριλάβετε στην έρευνα;

  1. Ανοιχτές ερωτήσεις
  2. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  3. Ναι/Όχι Ερωτήσεις

Πώς μπορείτε να μετρήσετε την ικανοποίηση των πελατών;

  • Βαθμολογία ικανοποίησης πελατών
  • Καθαρό σκορ Promoter
  • Ποσοστά απόκρισης από έρευνες πελατών (email, ζωντανή συνομιλία)
  • Ανεπιθύμητα σχόλια

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στο άρθρο μας σχετικά με τις 20 κορυφαίες μετρήσεις πελατών που πρέπει να μετρά κάθε εταιρεία.

Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα;

Ρίξτε μια ματιά στα αναλυτικά άρθρα σχολίων πελατών.

Ready to improve your customer service?

LiveAgent is help desk software that helps you turn unhappy customers into satisfied customers right away. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα σχόλια των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα σχόλια των πελατών είναι τα στοιχεία, οι πληροφορίες και οι σκέψεις του πελάτη σχετικά με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τη συνολική εμπειρία μιας εταιρείας. Τέτοιες πληροφορίες επιτρέπουν σε μια εταιρεία να εξελιχθεί και να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντικά τα σχόλια των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα θετικά σχόλια των πελατών επιτρέπουν στην εταιρεία σας να αναγνωρίζεται οργανικά. Για παράδειγμα, μέσω Google, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ. Το ίδιο ισχύει και για τα αρνητικά σχόλια. Μπορεί να βοηθήσουν ή να ζημιώσουν την επιχείρησή σας. Επομένως, η εταιρεία σας πρέπει να επικεντρωθεί σε ολόκληρη την εμπειρία των πελατών, όχι μόνο στην ανάπτυξη υπηρεσιών/προϊόντων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των ζητηθέντων έναντι των ανεπιθύμητων σχολίων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα ζητούμενα σχόλια είναι όταν η εταιρεία σας επικοινωνεί με τους πελάτες για να λάβει σχόλια. Από την άλλη πλευρά, τα ανεπιθύμητα σχόλια είναι όταν ένας πελάτης έχει κίνητρο να παρέχει μια κριτική χωρίς κανένα ερέθισμα ή πρόταση.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo