Τι είναι η ζωντανή υποστήριξη;
Η ζωντανή υποστήριξη είναι μια μέθοδος παροχής εξυπηρέτησης πελατών. Έχει δημιουργηθεί για να παρέχει πληροφορίες, υποστήριξη και βοήθεια. Επιτρέπει στους πελάτες και τους επισκέπτες να επικοινωνούν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρείας μέσω ζωντανής συνομιλίας.
Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας που βρίσκεται στον ιστότοπο της εταιρείας και μπορούν να ξεκινήσουν την επικοινωνία. Η ζωντανή υποστήριξη απαιτεί πάντα ένα ειδικό λογισμικό ή εφαρμογές. Εκτός από τα παράθυρα ζωντανής συνομιλίας, αυτές οι εφαρμογές προσφέρουν επίσης μια αόρατη ανάλυση κίνησης, ασφαλείς ελέγχους διαχείρισης και πολλά άλλα.
Frequently asked questions
Ποιος είναι ο ορισμός της ζωντανής υποστήριξης;
Η ζωντανή υποστήριξη είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στις εταιρείες να αλληλεπιδρούν με χρήστες που επισκέπτονται πόρους πολυμέσων ενός οργανισμού. Τις περισσότερες φορές είναι μια ζωντανή συνομιλία που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο της εταιρείας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι πολύ συμφέρουσα μια συνομιλία να εμφανίζεται στις περισσότερες σελίδες ενός ιστότοπου.
Η εταιρεία σας χρειάζεται ζωντανή υποστήριξη;
Εάν θέλετε η εταιρεία σας να υπολογίζει στην αγορά και επίσης να βλέπετε αυξήσεις στα κέρδη, απαιτείται ζωντανή υποστήριξη. Οι σημερινοί καταναλωτές απαιτούν σχεδόν άμεση υποστήριξη από τις επιχειρήσεις. Η ζωντανή υποστήριξη έχει μεγάλη σημασία για την αύξηση των μετατροπών. Σας επιτρέπει να μειώσετε τον αριθμό των ακυρώσεων και των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς.
Το LiveAgent επιτρέπει ζωντανή υποστήριξη;
Το LiveAgent επιτρέπει ζωντανή υποστήριξη. Πρώτα απ 'όλα, είναι δυνατό μέσω ζωντανής συνομιλίας, η οποία επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει τη σωστή διαμόρφωση και τη δυνατότητα προσαρμογής της συνομιλίας στην προβολή. Επιπλέον, ο πελάτης μπορεί να μεταφέρει αρχεία, ώστε να μπορεί να απεικονίσει καλύτερα το πρόβλημά του.
Expert note
Η ζωντανή υποστήριξη είναι ουσιώδης για την επιτυχία μιας επιχείρησης, προσφέρει άμεσες λύσεις στα προβλήματα των πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα του κέντρου εξυπηρέτησης.

Το LiveAgent είναι λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βοηθά στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων επιτυχίας με τους πελάτες σας. Παρέχει δυνατότητες όπως εκπρόσωπος πελατών και ζωντανή συνομιλία. Οι απαιτήσεις για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών διαφέρουν, αλλά το LiveAgent προσφέρει αναλυτικά στοιχεία για βελτίωση της επιχείρησής σας στον τομέα αυτό.