Πλήρως προσαρμόσιμο λογισμικό Συχνών Ερωτήσεων

Δημιουργήστε έναν απεριόριστο αριθμό συχνών ερωτήσεων για να μειώσετε το φόρτο των καρτελών σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Χρησιμοποιείται από

Αξιοποιήστε το λογισμικό των συχνών ερωτήσεων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών

Η αυτοεξυπηρέτηση άρχισε να γίνεται με γρήγορο ρυθμό η πρώτη επιλογή για έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών όσον αφορά την υποστήριξη πελατών. Έρευνες δείχνουν ότι 2 στους 3 καταναλωτές θα προτιμούσαν να αναζητήσουν οι ίδιοι απαντήσεις παρά να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, καθιστώντας τις συχνές ερωτήσεις την πιο συχνά χρησιμοποιούμενη επιλογή αυτοεξυπηρέτησης.

Με το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent και το λογισμικό συχνών ερωτήσεων, μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρίσκουν απαντήσεις που αναζητούν μόνοι τους με γρήγορο, αποτελεσματικό και πρακτικό τρόπο.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Αξιοποιήστε το λογισμικό των συχνών ερωτήσεων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
questions illustration

Τι είναι το λογισμικό συχνών ερωτήσεων;

Όταν πολλοί πελάτες επικοινωνούν με την ομάδα υποστήριξής σας ξανά και ξανά με τις ίδιες ερωτήσεις, αυτό δεν επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται άλλα θέματα και μειώνει την παραγωγικότητά τους. Το λογισμικό FAQ (συχνές ερωτήσεις) δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να απαντήσουν στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουν τακτικά από τους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και μειώνει το φόρτο εργασίας των ομάδων υποστήριξης πελατών. Διατίθεται συνήθως ως μέρος μιας πιο σύνθετης πλατφόρμας υποστήριξης πελατών.

Γιατί οι συχνές ερωτήσεις είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη στρατηγική της υποστήριξης πελατών

Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων προσφέρει περισσότερους από έναν τρόπους οργάνωσης, αποθήκευσης και εμφάνισης των γνώσεων του οργανισμού σας στους πελάτες σας. Ωφελεί τόσο τους πελάτες όσο και τους εκπροσώπους. Δείτε πώς:

Γιατί οι συχνές ερωτήσεις είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη στρατηγική της υποστήριξης πελατών

Λάβετε λιγότερες επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις

Οι συχνές ερωτήσεις είναι μια αποτελεσματική προσθήκη στις λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης που βοηθούν στη μείωση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων ερωτήσεων από τους πελάτες, δίνοντας στην ομάδα υποστήριξής σας περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί σε πιο σημαντικά θέματα.

Λάβετε λιγότερες επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις

Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών

Πάνω από το 70% των καταναλωτών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στην ιστοσελίδα μιας εταιρείας αντί να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών. Η ενότητα των συχνών ερωτήσεων τους δίνει τη δυνατότητα να βρίσκουν απαντήσεις γρήγορα, ενώ αυξάνει την ικανοποίηση τους.

Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών

Βελτιώστε την παραγωγικότητα του εκπροσώπου

Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα του εκπροσώπου. Δημιουργήστε μια εσωτερική γνωσιακή βάση για την ομάδα υποστήριξής σας και διατηρήστε τις σημαντικές πληροφορίες εύκολα προσβάσιμες σε ένα μέρος.

Βοηθήστε τους πελάτες σας να βοηθήσουν τους εαυτούς τους με το λογισμικό συχνών ερωτήσεων και το λογισμικό γνωσιακής βάσης του LiveAgent

Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση με συχνές ερωτήσεις με 4 απλά βήματα για να απαντήσετε σε συνηθισμένες ερωτήσεις πελατών, να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης και να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βοηθήσουν τον εαυτό τους.

knowledge base designs in LiveAgent

Δημιουργήστε περιεχόμενο εύκολα με έναν WYSIWYG editor

Με τον απλό αλλά ισχυρό ενσωματωμένο WYSIWYG editor, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε μορφοποιημένο περιεχόμενο που μπορεί να οργανωθεί σε άρθρα σε διάφορες κατηγορίες. Προσθέστε εικόνες και άλλα οπτικά για να κάνετε το περιεχόμενο πιο ελκυστικό και πιο ευχάριστο.

Προσθέστε άρθρα με συνημμένα αρχεία

Κάντε το περιεχόμενο της γνωσιακής σας βάσης ακόμα πιο χρήσιμο και πολύτιμο, συμπληρώνοντάς το με συνημμένα με δυνατότητα λήψης, τα οποία οι πελάτες σας θα μπορούν να αποθηκεύουν στους υπολογιστές τους και να έχουν πρόσβαση σε αυτά όποτε χρειάζονται.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Διαφοροποιήστε το περιεχόμενο για πελάτες και εκπροσώπους

Κατά τη δημιουργία κατηγοριών και την προσθήκη άρθρων στη γνωσιακή βάση και τις συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να επιλέξετε αν το περιεχόμενο θα είναι δημόσια διαθέσιμο και προσβάσιμο από όλους τους πελάτες ή θα παραμείνει εσωτερικό και ορατό μόνο στην ομάδα υποστήριξής σας στο πάνελ εκπροσώπων.

Δημιουργήστε πολλές γνωσιακές βάσεις και συχνές ερωτήσεις

Δημιουργήστε απεριόριστο αριθμό γνωσιακών βάσεων και συχνών ερωτήσεων για διαφορετικά είδη κοινού σε έναν λογαριασμό LiveAgent, έχοντας το καθένα το δικό του μοναδικό σχεδιασμό, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Είναι πολύ πρακτικό αν διαχειρίζεστε πολλές επιχειρήσεις, προϊόντα, υπηρεσίες ή brands.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Ενεργοποιήστε ένα widget αναζήτησης με έξυπνες προτάσεις

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν γρήγορα και χωρίς κόπο με ένα widget αναζήτησης που δημιουργεί αυτόματα προτάσεις σε πραγματικό χρόνο. Το widget θα προτείνει σχετικό περιεχόμενο από τη γνωσιακή σας βάση, με βάση τις εισαγόμενες λέξεις-κλειδιά.

Κάντε τη γνωσιακή βάση και τις συχνές ερωτήσεις μέρος του brand σας

Βεβαιωθείτε ότι το portal αυτοεξυπηρέτησης ταιριάζει με την ταυτότητα της εταιρείας σας. Προσαρμόστε εύκολα τη γνωσιακή βάση με ένα θέμα που ταιριάζει καλύτερα στην εταιρική σας εικόνα, στο λογότυπο, στα χρώματα του brand, στη κεφαλίδας ή στο υποσέλιδο, στο προσαρμοσμένο CSS και σε πολλά άλλα.

add color to design - illustration

Τι άλλο μπορεί να προσφέρει το LiveAgent;

Οι συχνές ερωτήσεις και το λογισμικό γνωσιακής βάσης είναι μόνο ένα μέρος της πολύπλοκης λύσης πολλαπλών καναλιών που διαθέτει 180 λειτουργίες. Βελτιώστε τη συνολική στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύστε την ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας όλες τις προηγμένες λειτουργίες που έχει να προσφέρει το LiveAgent.

LiveAgent dashboard on monitor

Ισχυρό σύστημα καρτελών

Απολαύστε μια πλήρη γκάμα λειτουργιών διαχείρισης καρτελών, όπως η έξυπνη δρομολόγηση καρτελών, οι κανόνες αυτοματοποίησης, το SLA, η διαχείριση ευθύνης καρτελών, οι τυποποιημένες απαντήσεις, τα εργαλεία συνεργασίας εκπροσώπων, οι ισχυρές δυνατότητες αναφορών και πολλά άλλα. Διαχειριστείτε εύκολα όλες τις πολυκαναλικές επικοινωνίες πελατών από ένα μόνο μέρος με τα καθολικά εισερχόμενά μας.

Ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό-χρόνο

Το 63% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε μια ιστοσελίδα που παρέχει υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Το εργαλείο της ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent προσφέρει τόσο τις κλασικές όσο και πιο προηγμένες δυνατότητες – από πολλές επιλογές διανομής συνομιλίας, δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας και παρακολούθηση online επισκεπτών έως ιστορικό συνομιλίας, εσωτερική συνομιλία και προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται το cloud, ενσωματωθείτε με οποιονδήποτε πάροχο VoIP και λάβετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή απευθείας από την ιστοσελίδα σας (φωνητικές και βίντεο) χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό. Σχεδιάστε περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, κάντε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα!

Υποστήριξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent ενσωματώνεται ομαλά με τα πιο δημοφιλή κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Παρακολουθήστε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα από έναν πίνακα χειρισμού χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθείτε με μη αυτόματο τρόπο πολλούς λογαριασμούς ή να μοιράζεστε διαπιστευτήρια σύνδεσης.

Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
LiveAgent forum mockup

Portal αυτοεξυπηρέτησης

Το 90% των καταναλωτών αναμένει ότι τα brands θα προσφέρουν ένα online portal για αυτοεξυπηρέτηση. Εκτός από τη γνωσιακή βάση και τις συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης με ένα φόρουμ κοινότητας που επιτρέπει στους πελάτες σας να υποβάλλουν εύκολα καρτέλες υποστήριξης και να παρακολουθούν την κατάστασή τους απευθείας από το portal πελατών σας.

Επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα και αξιοποιήστε τα χρήματά σας στο έπακρο

Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – χωρίς συμβόλαια και πλήρως διαφανή, δίκαιη τιμολόγηση. Οι δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης που είναι εξοπλισμένες με γνωσιακές βάσεις και συχνές ερωτήσεις ενσωματώνονται σε κάθε πρόγραμμα επί πληρωμή. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας και ανεβάστε την εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Τίκετ

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • Απεριόριστες διευθύνσεις email
  • Προηγμένες αναφορές
  • Πύλη πελατών + φόρουμ
$29 μήνας

Ticket+chat

  • Όλα στις Καρτέλες, με επιπλέον:
  • Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
  • Διαχείριση σχολίων
  • Παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 αριθμός τηλεφώνου
  • 1 διεύθυνση email

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

What does FAQ mean?

FAQ stands for Frequently Asked Questions. It is a list of questions that are frequently asked to a business and the corresponding answers.

Why should you have a FAQ section?

A FAQ page is an excellent way to provide answers to questions that are commonly asked by customers. These can be questions, which you may have answered many times in the past. Or on the other hand, questions that you might be likely to be asked based upon your business.

How do you use FAQs?

You can use FAQs to provide answers to common questions and provide these answers in a single place that all your customers can see.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo