Τι είναι το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών;
Το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών, επίσης γνωστό ως διαχείριση υπηρεσιών τεχνολογίας πληροφοριών, είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για τη διαχείριση της παροχής υπηρεσιών στους πελάτες τους. Αυτό το είδος λογισμικού είναι πολύ χρήσιμο για κάθε εταιρεία – βοηθά την ανάλυση, την αντιμετώπιση προβλημάτων, τη διαχείριση παραγγελιών, τη λήψη αποφάσεων και πολλές άλλες δραστηριότητες. Όλες οι δραστηριότητες υλοποιούνται για να καλύψουν τις ανάγκες του πελάτη. Κάθε λογισμικό προσφέρει διαφορετικές λειτουργίες και δυνατότητες.
Το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιστοποιήσετε την τεχνολογία της εταιρείας. Μειώνει το κόστος και εξοικονομεί χρόνο.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζεται το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών;
Το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών είναι λογισμικό που επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται τον τρόπο που παρέχουν υπηρεσίες στους πελάτες τους. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη διαχείριση παραγγελιών, τη συντήρηση υλικού, τη συντήρηση λογισμικού, τα διαγνωστικά και την αντιμετώπιση προβλημάτων καθώς και τις λειτουργίες ρουτίνας.
Ποιοι είναι οι τύποι λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών;
Το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε δραστηριότητες που σχετίζονται με νομικούς κανονισμούς, διαχείριση ανθρώπινων πόρων, να λαμβάνετε αποφάσεις σχετικά με τις αλλαγές ή να ελέγχετε την έκδοση της εφαρμογής. Κάθε τύπος παρέχει ένα παρόμοιο σύνολο χαρακτηριστικών - υποστήριξη πολλαπλών ιστότοπων, προγραμματισμό, υποβολή και αναφορά.
Είναι το LiveAgent λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών;
Το LiveAgent λειτουργεί ως λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών. Αυτό σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε την τεχνολογία της εταιρείας, να μειώσετε το κόστος και να εξοικονομήσετε χρόνο.
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.
Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.
Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου
Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Spike
Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη ποιότητα εξυπηρέτησης και βελτιστοποιημένη απόδοση. Το Spike είναι μια εργαλείο που προσφέρει διαφορετικά πακέτα συνδρομής, με προηγμένες λειτουργίες για επιχειρήσεις.