Τι είναι η υποστήριξη λογισμικού;
Η βοήθεια μετά την πώληση, που διαχειρίζεται ένας δημιουργός λογισμικού ή ένας αντιπρόσωπος, η οποία έχει διαμορφωθεί για την επίλυση προβλημάτων με λογισμικό που παρέχει ενημερώσεις και επισκευές σφαλμάτων λογισμικού. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους) του οργανισμού. Είναι ένα σημείο επαφής, μια λύση λογισμικού που χρησιμοποιεί ο χρήστης για την επίλυση του προβλήματος ή την αναφορά σφάλματος. Είναι συχνά δυνατό να συναντήσουμε αυτή την έννοια σε συστήματα πληροφοριών και τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η υποστήριξη λογισμικού;
Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια μετά τις πωλήσεις, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος που είναι μέλος της ομάδας υποστήριξης πελατών. Είναι το σημείο επαφής μεταξύ των χρηστών και της εταιρίας που προσφέρει τεχνική λύση. Βοηθάει στην επίλυση προβλημάτων λογισμικού.
Είναι η υποστήριξη λογισμικού σημαντική;
Η υποστήριξη λογισμικού είναι εξαιρετικά σημαντική καθώς οι εκπρόσωποι παρέχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που σχετίζονται με προβλήματα υποστήριξης λογισμικού, παρέχουν ενημέρωση και διορθώνουν σφάλματα στο λογισμικό. Αυτή είναι μια λύση-κλειδί που παρέχει υποστήριξη αποτελεσματικά.
Το LiveAgent προσφέρει υποστήριξη λογισμικού;
Το LiveAgent παρέχει υποστήριξη λογισμικού, ώστε να μπορείτε να μάθετε γρήγορα πώς να επιλύσετε ένα πρόβλημα ή να μάθετε για μια ενημέρωση λογισμικού.
Σημείωση ειδικού
Η υποστήριξη λογισμικού είναι ένας χώρος εργασίας όπου οι εκπρόσωποι παρέχουν τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για την επίλυση προβλημάτων λογισμικού. Εμείς παρέχουμε υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της Ελληνικής.

Τα 20 καλύτερα λογισμικά φόρουμ
Το LiveAgent είναι μια από τις καλύτερες λύσεις αγοράς για προσαρμογή φόρουμ. Επιτρέπει συνεπή οπτικά μηνύματα και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας.
Βελτιώστε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και την απόδοση επιχείρησης με φιλική γλώσσα και συνεργασίακα κέντρα εξυπηρέτησης SAP Concur και BizAway. Η Τεχνητή Νοημοσύνη βελτιώνει την ποιότητα των μαρκετινγκ καμπανιών και την αποτελεσματικότητα των πελατών. OneDesk προσφέρει εργαλεία επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών για βελτιωμένη εμπειρία.