Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αυτοματισμός υποστήριξης

Έχετε κουραστεί να χάνετε χρόνο σε περιττές καθημερινές εργασίες υποστήριξης;

Αυτές οι επαναλαμβανόμενες διαδικασίες μπορούν να εξαντλήσουν τον χρόνο και τους εταιρικούς πόρους των αντιπροσώπων σας.

Γνωρίζατε ότι..

Το 86% των αγοραστών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη.

Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να μειωθούν οι επαναλαμβανόμενες εργασίες μέσω υποστήριξης αυτοματισμού για τη δημιουργία αποτελεσματικής και αποδοτικής εξυπηρέτησης πελατών.

Τι είναι ο αυτοματισμός υποστήριξης;

Ο αυτοματισμός υποστήριξης είναι η βοήθεια πελατών που παρέχεται από AI ή λογισμικό, η οποία αυτοματοποιεί κυρίως τη διαδικασία διαχείρισης ροής εργασίας. Για παράδειγμα, οι κανόνες αυτοματισμού επιτρέπουν στους αντιπροσώπους του κέντρου εξυπηρέτησης να εστιάζουν σε πιο κρίσιμες εργασίες. Ως εκ τούτου, ο αυτοματισμός εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων σας, ενώ ταυτόχρονα να ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες.

Οφέλη από τον αυτοματισμό υποστήριξης

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Οι επιχειρήσεις μπορούν γενικά να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους και να επικεντρωθούν σε πελάτες που απαιτούν ειδική βοήθεια αυτοματοποιώντας τις περιττές καθημερινές εργασίες. Ως εκ τούτου, οι χρόνοι απόκρισης είναι καλύτεροι και οι πελάτες πιο χαρούμενοι.

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των εργαζομένων

Ο αυτοματισμός υποστήριξης πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να είναι παρόντες και να εστιάζουν σε κρίσιμες καθημερινές εργασίες. Ένα ποιοτικό λογισμικό αυτοματισμού σάς επιτρέπει να διανείμετε ερωτήσεις πελατών σύμφωνα με τις ανάγκες σας, γεγονός που τελικά βελτιώνει τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες. Οι δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης, όπως κανόνες και αναφορές, συμβάλλουν τόσο στο βελτιωμένο χρόνο επίλυσης καρτελών όσο και στη βελτιωμένη παραγωγικότητα χωρίς να απαιτείται συνεχής επίβλεψη.

Ξοδεύοντας λιγότερα χρήματα

Ο αυτοματισμός υποστήριξης μπορεί να εξοικονομήσει στην εταιρεία σας όχι μόνο χρόνο αλλά και χρήμα. Λόγω του αυτοματισμού διαδικασιών, δεν χρειάζεται να προσλάβετε επιπλέον υπαλλήλους. Αντίθετα, μπορείτε να δημιουργήσετε αυτοματισμό σε ένα σύστημα και να δημιουργήσετε περισσότερα κέρδη με λιγότερο κόστος.

Πώς να ρυθμίσετε τον αυτοματισμό υποστήριξης;

Για να ρυθμίσετε τον αυτοματισμό υποστήριξης, χρειάζεστε ένα αποτελεσματικό και αποδοτικό εργαλείο αυτοματισμού του κέντρου εξυπηρέτησης. Φυσικά, το εργαλείο που επιλέγετε εξαρτάται από τις προτιμήσεις και τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα τηλεφωνικό κέντρο, είναι λογικό να αναζητάτε αυτοματισμό υποστήριξης για ένα εργαλείο με αυτοματοποιημένες λειτουργίες όπως αυτόματη επανάκληση, ΔΦΑ, μεταφορές κλήσεων κ.ά.

Ωστόσο, αν ψάχνετε για μια ολοκληρωμένη λύση αυτοματισμού υποστήριξης, το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης, όπως το LiveAgent, είναι η σωστή επιλογή για την επιχείρησή σας. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών που παρακολουθεί τις ερωτήσεις των πελατών σε πολλές πλατφόρμες, δημιουργεί αναφορές, αυτοματοποιεί επαναλαμβανόμενες περιττές εργασίες/διαδικασίες και πολλά άλλα. Επιπλέον, το LiveAgent είναι ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρει διάφορες συνδρομές, ανάλογα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Ωστόσο, πριν επιλέξετε μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης, πρέπει να εξετάσετε εάν το σύστημα προσφέρει χρήσιμες λειτουργίες αυτοματισμού υποστήριξης. Να μερικές από τις δυνατότητες αυτοματισμού του LiveAgent:

Κανόνες Χρόνου

Οι κανόνες χρόνου είναι μια λειτουργία αυτοματισμού κέντρου εξυπηρέτησης που ενεργοποιείται από το χρόνο και όχι από τη δράση. Για παράδειγμα, η επιχείρησή σας μπορεί να ορίσει έναν κανόνα χρόνου που αποστέλλει ένα email παρακολούθησης μετά από 48 ώρες.

Κανόνες

Το LiveAgent προσφέρει επίσης τη δυνατότητα κανόνων, η οποία επιτρέπει στην εταιρεία σας να αυτοματοποιεί διαδικασίες, όπως π.χ. επίλυση καρτελών, μεταφορές καρτελών, προσθήκη ετικετών και πολλά άλλα.

ΔΦΑ

Η διαδραστική φωνητική απόκριση είναι ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα, το οποίο συγκεντρώνει και παρέχει πληροφορίες στους πελάτες. Το σύστημα αλληλεπιδρά με τους καλούντες και στη συνέχεια προχωρά στην εκτέλεση της κατάλληλης/αιτούμενης ενέργειας. Για παράδειγμα, μπορεί να:

  • συνδέσει έναν πελάτη στο κατάλληλο τμήμα
  • προσφέρει μια επανάκληση αν η γραμμή είναι πολύ μεγάλη

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία σας μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους απόκρισης και να μειώσει τις μεταφορές κλήσεων, αυτοματοποιώντας απλώς τη διαδικασία υποστήριξης κλήσεων.

Αυτόματη Επανάκληση

Η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης είναι μία από τις δυνατότητες του κέντρου κλήσεων που επιτρέπει στους πελάτες σας να ζητούν επανάκληση όποτε η ουρά είναι πολύ μεγάλη και δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι. Ως εκ τούτου, μπορείτε να αποτρέψετε την απογοήτευση των πελατών, να δημιουργήσετε μια ομαλή ροή εργασίας των αντιπροσώπων και να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία των πελατών.

Αυτόματη διανομή καρτελών

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών είναι μια λειτουργία που διασφαλίζει ότι κάθε αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνει το βέλτιστο φορτίο αιτημάτων καρτελών. Το βέλτιστο φορτίο καρτελών διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία. Το LiveAgent σάς επιτρέπει να ορίσετε το βέλτιστο, προτιμώμενο φορτίο καρτελών για την ομάδα σας με τέσσερις διαφορετικές επιλογές δρομολόγησης: μέση ή μέγιστη χρήση, ειδοποίηση σε όλους και τυχαία ανάθεση.

Όλες αυτές οι δυνατότητες σάς επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τις περιττές διαδικασίες υποστήριξης.

Λοιπόν, πώς μπορείτε να ρυθμίσετε λειτουργίες αυτοματισμού υποστήριξης μέσα στο LiveAgent;

Μπορείτε να ρυθμίσετε κανόνες εκχώρησης και κανόνες ειδοποίησης στην οθόνη διαμόρφωσης κανόνων στο LiveAgent σε λίγα μόνο λεπτά. Δείτε το εκτενές διαδικτυακό σεμινάριο μας για να μάθετε περισσότερα.

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη ρύθμιση λειτουργιών αυτοματισμού στο LiveAgent, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μας για βοήθεια.

Βελτίωση του αυτοματισμού υποστήριξης

Συμβουλές:

Αυτοματοποιήστε την προώθηση email

Ένα ποιοτικό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να προωθήσει αυτόματα όλα τα email σας σε μία πλατφόρμα, όπου τα ταξινομεί. Έτσι, μπορείτε να έχετε όλες τις ερωτήσεις πελατών σε ένα μέρος. Επιπλέον, το σύστημα διαθέτει ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν στους αντιπροσώπους σας να βλέπουν όλα τα στοιχεία των πελατών από το CRM απευθείας μέσα στην καρτέλα. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε email για την αξιολόγηση καρτελών, ώστε να μπορείτε να λάβετε σχόλια άμεσα.

Δημιουργήστε οργάνωση καρτελών

Οι ανοργάνωτες ερωτήσεις πελατών μπορεί να είναι επιζήμιες για οποιαδήποτε εταιρεία. Ένα σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει δυνατότητες αυτοματισμού σάς επιτρέπει να δημιουργείτε ετικέτες που μπορούν να παρέχουν γρήγορα μια εξαιρετική οργάνωση καρτελών για τους αντιπροσώπους σας. Επιπλέον, οι ετικέτες παίζουν τεράστιο ρόλο στη ρύθμιση διαδικασιών αυτοματισμού υποστήριξης. Για παράδειγμα, εάν διαθέτετε καρτέλα με ετικέτα ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα, ο οποίος θα δίνει αυτόματα προτεραιότητα σε αυτά τα ερωτήματα για τους αντιπροσώπους σας.

Μην αυτοματοποιείτε υπερβολικά

Η πιο σημαντική συμβουλή για τη βελτίωση του αυτοματισμού υποστήριξης είναι να μην το παρακάνετε. Όσο και αν προσπαθείτε να μειώσετε την ανθρώπινη παρέμβαση για τη δημιουργία μιας πλήρως αυτοματοποιημένης επιχείρησης, ο υπερβολικός αυτοματισμός μπορεί να είναι αντιπαραγωγικός. Μην μας παρεξηγείτε, οι αυτοματοποιημένες ροές εργασίας μπορούν να εξαλείψουν τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και κατά συνέπεια να βελτιώσουν τους χρόνους επίλυσης των ερωτήσεων πελατών. Ωστόσο, οι πελάτες δεν θέλουν να μιλούν συνεχώς με ρομπότ. Πάντα βεβαιωθείτε ότι σκέφτεστε πρώτα τους πελάτες σας και αυτοματοποιείτε μόνο εύλογες και χρήσιμες διαδικασίες για σας.

Ανακαλύψτε περισσότερα

LiveAgent Product Tour

Are you ready to automate repetitive support processes?

LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.

14-DAY FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ο αυτοματισμός υποστήριξης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο αυτοματισμός υποστήριξης είναι η βοήθεια πελατών που παρέχεται από AI ή λογισμικό, η οποία αυτοματοποιεί κυρίως τη διαδικασία διαχείρισης ροής εργασίας. Επιπλέον, ο αυτοματισμός εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους του κέντρου εξυπηρέτησης να εστιάζουν σε πιο κρίσιμες εργασίες, βελτιώνοντας έτσι την παραγωγικότητα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη του αυτοματισμού υποστήριξης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη του αυτοματισμού υποστήριξης περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, βελτιωμένη παραγωγικότητα εργαζομένων και δαπάνη λιγότερων χρημάτων για πόρους. } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να ρυθμίσω τον αυτοματισμό υποστήριξης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να ρυθμίσετε τον αυτοματισμό υποστήριξης χρειάζεστε μια αποτελεσματική και αποδοτική λύση για το κέντρο εξυπηρέτησης, όπως λογισμικό για το κέντρο εξυπηρέτησης που όχι μόνο αυτοματοποιεί, αλλά και αναφέρει και παρακολουθεί τις ερωτήσεις πελατών. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να βελτιώσω τον αυτοματισμό υποστήριξης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η νούμερο ένα συμβουλή μας για τη βελτίωση του αυτοματισμού υποστήριξης είναι να μην το παρακάνετε. Όσο και αν προσπαθείτε να μειώσετε την ανθρώπινη παρέμβαση για τη δημιουργία μιας πλήρως αυτοματοποιημένης επιχείρησης, ο υπερβολικός αυτοματισμός μπορεί να είναι αντιπαραγωγικός. Μην μας παρεξηγείτε, οι αυτοματοποιημένες ροές εργασίας μπορούν να εξαλείψουν τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και κατά συνέπεια να βελτιώσουν τους χρόνους επίλυσης των ερωτήσεων πελατών. Ωστόσο, οι πελάτες δεν θέλουν να μιλούν συνεχώς με ρομπότ. Πάντα βεβαιωθείτε ότι σκέφτεστε πρώτα τους πελάτες σας και αυτοματοποιείτε μόνο εύλογες και χρήσιμες διαδικασίες για σας. ” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo