Πρότυπα email υπενθύμισης

Η επίτευξη του κοινού-στόχου σας τη σωστή στιγμή με το σωστό μήνυμα είναι κρίσιμη για την επιτυχία οποιασδήποτε καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα της Mailchimp, ο μέσος όρος ποσοστού ανοίγματος email είναι περίπου 21% σε όλους τους κλάδους. Γι’ αυτό τα email υπενθύμισης είναι απαραίτητα. Τα email υπενθύμισης που αποστέλλονται έγκαιρα μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση και να ωθήσουν τους πελάτες να εκτελέσουν συγκεκριμένες ενέργειες όταν είναι απαραίτητο. Αλλά η δημιουργία αυτών των email και η εύρεση του πότε είναι η καλύτερη στιγμή για την αποστολή τους μπορεί να είναι δύσκολη για τους εμπόρους. Ακολουθούν μερικά πρότυπα email υπενθύμισης για διαφορετικές περιπτώσεις που μπορείτε να προσαρμόσετε για δική σας χρήση.

Πρότυπα email υπενθύμισης

Τι είναι το email υπενθύμισης;

Ένα email υπενθύμισης είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τους εμπόρους που βασικά κάνει ό,τι λέει – υπενθυμίζει στον παραλήπτη κάτι σημαντικό που έρχεται, κάτι που αναμένεται από αυτούς, ή θα έπρεπε να είχε συμβεί, αλλά δεν έγινε. Ακολουθούν ορισμένα σενάρια στα οποία η αποστολή email υπενθύμισης μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας:

  • Ενημέρωση των χρηστών ότι η δωρεάν δοκιμή τους πρόκειται να λήξει/έχει λήξει
  • Εκ νέου δέσμευση ανενεργών χρηστών που εγκατέλειψαν το προϊόν σας σε ένα συγκεκριμένο βήμα (για παράδειγμα ημιτελής εγγραφή)
  • Υπενθύμιση στους τρέχοντες πελάτες να ανανεώσουν τη συνδρομή τους.

  • Ενημέρωση πελατών για την επερχόμενη ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού τους, καθυστερημένες ή ληξιπρόθεσμες οφειλές
  • Ειδοποίηση πελατών για αποτυχημένες πληρωμές/λήξη πιστωτικής κάρτας/ακύρωση λογαριασμού
  • Υπενθύμιση στους πελάτες για σημαντικές επερχόμενες εκδηλώσεις κ.λπ.
Email υπενθύμισης Apple TV

Γραμμές θέματος email υπενθύμισης

  • [Όνομα], δεν σας έχουμε δει εδώ και καιρό ☹
  • Μας λείψατε!
  • Παρατηρήσαμε ότι ήσασταν λίγο απόμακρος τον τελευταίο καιρό
  • Η δοκιμή [Προϊόν] τελειώνει σε [αριθμός] ημέρες
  • [Όνομα], η δοκιμή [Προϊόν] τελείωσε. Ανανεώστε τώρα!
  • Απαιτείται ενέργεια – Η πληρωμή σας [Προϊόν] απέτυχε
  • Παρακαλούμε ενημερώστε τα στοιχεία πληρωμής σας
  • Ωχ, υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή σας [Προϊόν]
  • Ο λογαριασμός σας [Προϊόν] τέθηκε σε παύση!
  • Ο λογαριασμός σας [Προϊόν] θα απενεργοποιηθεί σε [αριθμός] ημέρες
  • Υπενθύμιση: Η Προθεσμία Υποβολής Εκδήλωσης είναι [ημερομηνία]
  • Μη χάσετε [Όνομα Εκδήλωσης]
  • Τελευταία ευκαιρία να δούμε [Ομιλητής] ζωντανά στο [Όνομα Εκδήλωσης]!

8 Πρότυπα email υπενθύμισης

Το email υπενθύμισης ανενεργoύ χρήστη


Hi [Name],

It looks like you haven’t signed into your [Product] account for a while. Just a friendly heads up that [Product] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity.

We’d love for you to stick around. To keep your account open, please log in at least once by [date].

[SIGN IN]

As a reminder, with [Product] you can:

[Use feature 1 – benefit 1]
[Use feature 2 – benefit 2]
[Use feature 3 – benefit 3]

In case you need a refresher course – check out our tour to get you up and running again.

If you have any questions or need any help, reply to this email or jump on a live chat with our customer care team. We’ve got your back!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Το email υπενθύμισης λήξης της δοκιμής


Hi [Name],

Time flies! Can you believe that your [Product] trial is almost coming to an end?

You still have 3 days to get up to speed with all the awesome things you can do with [Product] like:

[Benefit 1 using feature 1]
[Benefit 2 using feature 2]
[Benefit 3 using feature 3]

If you’re ready, you can navigate to the Plans page to select a subscription that best suits your needs. Our plans start at [price], and you can change your plan at any time.

You’ll also get access to our rockstar customer support team who can guide you through any challenge and recommend best practices for getting the most value out of our [tool/ platform/ software].

Choose My Plan

Still evaluating and could use a hand before your trial is up? Let us know – we’re here to help!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Το email υπενθύμισης επερχόμενης πληρωμής


Hi [Name],

Hope things are going well for you. This is just a quick reminder that invoice [invoice number] which we sent on [date] will be coming due on [invoice due date].

I’m sure you’re busy, but I’d appreciate it if you could take a moment and look over the invoice when you get a chance. I’m happy to answer any questions you might have. Thanks again for your business!

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Το email υπενθύμισης καθυστερημένης πληρωμής


Hi [Name],

Our records show that we haven’t yet received a payment of [amount] for Invoice [ invoice number], which is overdue by one week. I would appreciate it if you could check this out on your end.

I know that life can get busy, and details can be missed. I’ve attached a copy of the invoice to this email, in case the original was lost or deleted.

If the payment has already been sent, please disregard this notice. If you have any questions whatsoever, please reply and I’d be happy to answer them.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Email υπενθύμισης λήξης πιστωτικής κάρτας


Hi [Name],

We wanted to give you a heads up. The payment information you have on file for your [Product] subscription (card ending with ****) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription when this payment cycle ends.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

Email υπενθύμισης αποτυχημένης πληρωμής


Hi [Name],

We just tried to charge your credit card for your subscription renewal at [Product], however, it failed.

This typically happens due to a change in your credit card number, card expiration, card cancellation, or the bank not recognizing the payment and taking action to prevent it.

To ensure you don’t experience any interruption of your service, please update your credit card details, and we’ll give it another try. You should be able to do it in less than a minute by clicking here: [link to the update page].

If you have any questions, concerns, or issues, please visit our Help Center, call us at [number], or start a chat with our customer support team. We’re here to help!

As always, thanks for being a [Company] customer.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email υπενθύμισης ακύρωσης λογαριασμού


Hi [Name],

We just tried to process your [Product] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed again.

Please update your payment information and we’ll be happy to keep your account active. It’s a one-step process and shouldn’t take more than a minute.

Update Your Card Now

If the next charge fails, your account will be canceled automatically. ☹

Should you have any questions, please feel free to reach out to us anytime.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

Το email υπενθύμισης επερχόμενης εκδήλωσης


Hey [Name],

We are less than two weeks away from the [Event Name] event where we’ll be talking about how to [achieve specific goals] as well as the latest trends in [industry].

We wanted to remind you that [Event Name] ticket prices go up on [date]. Be sure to snag your ticket before the price increases. After [date] tickets will increase to [price], so don’t miss out!

Register Today

Some of our speakers:

[Speaker 1 – short bio]
[Speaker 2 – short bio]
[Speaker 3 – short bio]

Event schedule:
[Event schedule details]

You can find more information on our event page. If you have any questions, please feel free to reach out.

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Πότε πρέπει να στείλω email υπενθύμισης;

Δεν υπάρχει τέλειος χρόνος για να στείλετε ένα email υπενθύμισης, καθώς θα διαφέρει κατά περίπτωση. Εάν υπενθυμίζετε στους πελάτες για την επερχόμενη πληρωμή, τη δοκιμαστική λήξη ή την ανανέωση της συνδρομής τους, είναι λογικό να τους ειδοποιήσετε τουλάχιστον μια εβδομάδα νωρίτερα, καθώς και την ημερομηνία λήξης.

Πόσα email υπενθύμισης πρέπει να στείλω;

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε με τα email υπενθύμισης είναι να στείλετε μια μόνο υπενθύμιση και να ελπίζετε για το καλύτερο. Εάν θέλετε να μετατρέψετε περισσότερους δοκιμαστικούς χρήστες ή να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, εξετάστε το ενδεχόμενο αποστολής μιας σειράς email που περιλαμβάνουν προ-υπενθυμίσεις, υπενθυμίσεις ημερομηνίας λήξης και παρακολούθηση υπενθυμίσεων.

Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για email υπενθύμισης;

Τα email υπενθύμισης πρέπει να είναι σύντομα, απλά και να παρέχουν μόνο το σωστό περιεχόμενο και το σωστό επίπεδο λεπτομέρειας χωρίς να κατακλύζονται από περιττές πληροφορίες. Θα πρέπει να είναι γραμμένα με επαγγελματικό, αλλά φιλικό και ευγενικό τρόπο – το κλειδί είναι να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ του να είστε επίμονοι και πιεστικοί. Φροντίστε να συμπεριλάβετε μια προφανή παρότρυνση για δράση, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ακριβώς τι αναμένεται από αυτούς.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo