Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email υπενθύμισης

Η επίτευξη του κοινού-στόχου σας τη σωστή στιγμή με το σωστό μήνυμα είναι κρίσιμη για την επιτυχία οποιασδήποτε καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα της Mailchimp, ο μέσος όρος ποσοστού ανοίγματος email είναι περίπου 21% σε όλους τους κλάδους. Γι’ αυτό τα email υπενθύμισης είναι απαραίτητα. Τα email υπενθύμισης που αποστέλλονται έγκαιρα μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση και να ωθήσουν τους πελάτες να εκτελέσουν συγκεκριμένες ενέργειες όταν είναι απαραίτητο. Αλλά η δημιουργία αυτών των email και η εύρεση του πότε είναι η καλύτερη στιγμή για την αποστολή τους μπορεί να είναι δύσκολη για τους εμπόρους. Ακολουθούν μερικά πρότυπα email υπενθύμισης για διαφορετικές περιπτώσεις που μπορείτε να προσαρμόσετε για δική σας χρήση.

Πρότυπα email υπενθύμισης

Τι είναι το email υπενθύμισης;

Ένα email υπενθύμισης είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τους εμπόρους που βασικά κάνει ό,τι λέει – υπενθυμίζει στον παραλήπτη κάτι σημαντικό που έρχεται, κάτι που αναμένεται από αυτούς, ή θα έπρεπε να είχε συμβεί, αλλά δεν έγινε. Ακολουθούν ορισμένα σενάρια στα οποία η αποστολή email υπενθύμισης μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας:

  • Ενημέρωση των χρηστών ότι η δωρεάν δοκιμή τους πρόκειται να λήξει/έχει λήξει
  • Εκ νέου δέσμευση ανενεργών χρηστών που εγκατέλειψαν το προϊόν σας σε ένα συγκεκριμένο βήμα (για παράδειγμα ημιτελής εγγραφή)
  • Υπενθύμιση στους τρέχοντες πελάτες να ανανεώσουν τη συνδρομή τους.
  • Ενημέρωση πελατών για την επερχόμενη ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού τους, καθυστερημένες ή ληξιπρόθεσμες οφειλές
  • Ειδοποίηση πελατών για αποτυχημένες πληρωμές/λήξη πιστωτικής κάρτας/ακύρωση λογαριασμού
  • Υπενθύμιση στους πελάτες για σημαντικές επερχόμενες εκδηλώσεις κ.λπ.
Email υπενθύμισης Apple TV

Γραμμές θέματος email υπενθύμισης

  • [Όνομα], δεν σας έχουμε δει εδώ και καιρό ☹
  • Μας λείψατε!
  • Παρατηρήσαμε ότι ήσασταν λίγο απόμακρος τον τελευταίο καιρό
  • Η δοκιμή [Προϊόν] τελειώνει σε [αριθμός] ημέρες
  • [Όνομα], η δοκιμή [Προϊόν] τελείωσε. Ανανεώστε τώρα!
  • Απαιτείται ενέργεια – Η πληρωμή σας [Προϊόν] απέτυχε
  • Παρακαλούμε ενημερώστε τα στοιχεία πληρωμής σας
  • Ωχ, υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή σας [Προϊόν]
  • Ο λογαριασμός σας [Προϊόν] τέθηκε σε παύση!
  • Ο λογαριασμός σας [Προϊόν] θα απενεργοποιηθεί σε [αριθμός] ημέρες
  • Υπενθύμιση: Η Προθεσμία Υποβολής Εκδήλωσης είναι [ημερομηνία]
  • Μη χάσετε [Όνομα Εκδήλωσης]
  • Τελευταία ευκαιρία να δούμε [Ομιλητής] ζωντανά στο [Όνομα Εκδήλωσης]!

8 Πρότυπα email υπενθύμισης

Το email υπενθύμισης ανενεργoύ χρήστη

Το email υπενθύμισης λήξης της δοκιμής

Το email υπενθύμισης επερχόμενης πληρωμής

Το email υπενθύμισης καθυστερημένης πληρωμής

Email υπενθύμισης λήξης πιστωτικής κάρτας

Email υπενθύμισης αποτυχημένης πληρωμής

Email υπενθύμισης ακύρωσης λογαριασμού

Το email υπενθύμισης επερχόμενης εκδήλωσης

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να στείλω email υπενθύμισης;

Δεν υπάρχει τέλειος χρόνος για να στείλετε ένα email υπενθύμισης, καθώς θα διαφέρει κατά περίπτωση. Εάν υπενθυμίζετε στους πελάτες σας την επερχόμενη πληρωμή, τη λήξη της δοκιμής ή την ανανέωση της συνδρομής τους, είναι λογικό να τους ενημερώσετε τουλάχιστον μια εβδομάδα νωρίτερα, καθώς και την ημερομηνία λήξης. Όσον αφορά τα email για την ανάκτηση αποτυχημένων πληρωμών, είναι γενικά κατάλληλο να στείλετε μια υπενθύμιση την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημερομηνία λήξης.

Πόσα email υπενθύμισης πρέπει να στείλω;

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε με email υπενθύμισης είναι να στείλετε μια μόνο υπενθύμιση και να ελπίζετε για το καλύτερο. Εάν θέλετε να μετατρέψετε περισσότερους δοκιμαστικούς χρήστες ή να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να στείλετε μια σειρά από email, συμπεριλαμβανομένων προ-υπενθυμίσεων, υπενθυμίσεων προθεσμίας και παρακολούθησης υπενθύμισης.

Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για email υπενθύμισης;

Τα email υπενθύμισης πρέπει να είναι σύντομα, απλά και να παρέχουν μόνο το σωστό περιεχόμενο και επίπεδο λεπτομέρειας χωρίς να είναι υπερφορτωμένα με περιττές πληροφορίες. Πρέπει να είναι γραμμένα με επαγγελματικό, αλλά φιλικό και ευγενικό τρόπο – το κλειδί είναι η εύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ της επιμονής και της πιέσεως. Φροντίστε να συμπεριλάβετε μια προφανή παρότρυνση για δράση, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ακριβώς τι αναμένεται από αυτούς.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω email υπενθύμισης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν υπάρχει τέλειος χρόνος για να στείλετε ένα email υπενθύμισης, καθώς θα διαφέρει κατά περίπτωση. Εάν υπενθυμίζετε στους πελάτες σας την επερχόμενη πληρωμή, τη λήξη της δοκιμής ή την ανανέωση της συνδρομής τους, είναι λογικό να τους ενημερώσετε τουλάχιστον μια εβδομάδα νωρίτερα, καθώς και την ημερομηνία λήξης. Όσον αφορά τα email για την ανάκτηση αποτυχημένων πληρωμών, είναι γενικά κατάλληλο να στείλετε μια υπενθύμιση την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημερομηνία λήξης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email υπενθύμισης πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε με email υπενθύμισης είναι να στείλετε μια μόνο υπενθύμιση και να ελπίζετε για το καλύτερο. Εάν θέλετε να μετατρέψετε περισσότερους δοκιμαστικούς χρήστες ή να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να στείλετε μια σειρά από email, συμπεριλαμβανομένων προ-υπενθυμίσεων, υπενθυμίσεων προθεσμίας και παρακολούθησης υπενθύμισης. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για email υπενθύμισης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email υπενθύμισης πρέπει να είναι σύντομα, απλά και να παρέχουν μόνο το σωστό περιεχόμενο και επίπεδο λεπτομέρειας χωρίς να είναι υπερφορτωμένα με περιττές πληροφορίες. Πρέπει να είναι γραμμένα με επαγγελματικό, αλλά φιλικό και ευγενικό τρόπο – το κλειδί είναι η εύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ της επιμονής και της πιέσεως. Φροντίστε να συμπεριλάβετε μια προφανή παρότρυνση για δράση, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ακριβώς τι αναμένεται από αυτούς.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo