Δείγματα προτύπων για την αναφορά συμβάντων στο κέντρο εξυπηρέτησης, για μια αποτελεσματικότερη επίλυση προβλημάτων πελατών και βελτιωμένη εξυπηρέτηση. Συμβουλές για τους αντιπροσώπους και οδηγίες για τους πελάτες σε περίπτωση προβλήματος.
Η επίλυση προβλημάτων που αναφέρουν οι πελάτες είναι η καθημερινή δουλειά πολλών αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών.
Η παροχή δυνατότητας στους πελάτες να αναφέρουν περιστατικά και η ύπαρξη αντιπροσώπων που είναι υπεύθυνοι για την επίλυσή τους είναι μόνο το πρώτο βήμα για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται και επιλύονται αυτά τα περιστατικά.
Αξιόπιστα κανάλια επικοινωνίας, γρήγορες απαντήσεις, θετικές στάσεις, απλή γλώσσα… η λίστα θα μπορούσε να συνεχιστεί. Αυτά τα στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών είναι μόνο μερικές από τις πολλές πτυχές που είναι απαραίτητες για την εξασφάλιση απρόσκοπτων αλληλεπιδράσεων με πελάτες που χρειάζονται βοήθεια.
Ας δούμε βαθύτερα αυτό το θέμα και να συζητήσουμε τους πυλώνες της αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Ακολουθήστε αυτά τα τρία βήματα για να βεβαιωθείτε ότι η εξυπηρέτηση πελατών σας λειτουργεί σωστά και είναι σε θέση να επιλύσει αρκετά γρήγορα τα προβλήματα των πελατών:
Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά το πραγματικό πρόβλημα εδώ είναι ότι πολλοί πελάτες μπορεί να μην γνωρίζουν καν πώς να αναφέρουν ένα περιστατικό ή κανείς από την εταιρεία δεν επικοινωνεί μαζί τους όταν το κάνουν. Εάν ένας πελάτης ισχυρίζεται ότι το προϊόν σας είναι ελαττωματικό, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί του αμέσως μετά την αναφορά του συμβάντος.
Είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να μιλήσετε στον πελάτη στο τηλέφωνο ή να στείλετε ένα μήνυμα στο οποίο ρωτάτε για το πρόβλημα. Δείξτε τους ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη τους και ότι εάν μιλήσουν θα ακουστούν.
Τις περισσότερες φορές, η ταχύτητα απάντησης σε ένα συμβάν είναι πιο σημαντική από την ίδια την απάντηση. Όταν οι πελάτες αναφέρουν συμβάντα, το τελευταίο πράγμα που θέλουν είναι να αγνοηθούν ή να περιμένουν πολύ για να ακούσουν ξανά από εσάς.
Δεν πρέπει να περιμένετε περισσότερο από μια ημέρα για να απαντήσετε σε email, κλήσεις ή σχόλια που κάνουν οι πελάτες σας για παράπονα για ένα προϊόν. Κάθε ώρα χωρίς απάντηση θα κάνει τους πελάτες πιο απογοητευμένους. Επομένως, η ταχύτερη απόκριση είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της σχέσης σας με τον πελάτη.
Πρέπει να αποζημιώσετε τον πελάτη για τις αποτυχίες σας. Αν, για παράδειγμα, πλήρωναν για αποστολή, αλλά η παραγγελία δεν έφτασε εγκαίρως, το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να τους επιστρέψετε αυτά τα έξοδα. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να το αντικαταστήσετε και να προσφέρετε έκπτωση στην επόμενη αγορά τους ή να τους προσφέρετε μια δωροκάρτα.
Εν ολίγοις, ανεξάρτητα από την κατάσταση, αποδίδει στον πελάτη την αίσθηση ότι ακούγεται και αντιμετωπίζεται δίκαια. Γιατί; Διότι αυτό θα ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας με τον πελάτη, και θα παραμείνουν αφοσιωμένοι.
Εξετάστε το ενδεχόμενο αξιοποίησης προτύπων συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αναφέρουν συμβάντα και για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να χειρίζεται θέματα που έχουν αναφερθεί. Παρακάτω θα βρείτε μερικά έτοιμα προς χρήση πρότυπα που μπορείτε να εφαρμόσετε στη διαδικασία αναφοράς συμβάντων. Μπορείτε απλά να τα αντιγράψετε και να τα επικολλήσετε ή να τα επεξεργαστείτε ανάλογα με τις ανάγκες σας.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Υπάρχουν πολλά είδη περιστατικών που ενδέχεται να αναφέρουν οι πελάτες. Ο τύπος του περιστατικού εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρονται, τις προσδοκίες των πελατών και τις τεχνικές γνώσεις τους. Για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αναφέρουν περιστατικά, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια αναπτυσσόμενη λίστα στη φόρμα υποβολής που περιλαμβάνει τα πιο συνηθισμένα προβλήματα.
Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσπαθήσετε να επιλύσετε κάθε περιστατικό που αναφέρεται. Ωστόσο, συχνά ακόμη και αντιπρόσωποι με την καλύτερη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να μην είναι σε θέση να βοηθήσουν τους πελάτες σε κάθε περιστατικό που αναφέρουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό, αλλά ο πιο συνηθισμένος είναι το γεγονός ότι μερικές φορές μια συγκεκριμένη κατάσταση είναι απλώς εκτός ελέγχου της εταιρείας σας και, επομένως, το ζήτημα του πελάτη δεν μπορεί να επιλυθεί.
Συνήθη περιστατικά που αναφέρονται από διαφορετικούς πελάτες θα πρέπει να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό. Αυτό συμβαίνει επειδή οι αντιπρόσωποι σας θα πρέπει ήδη να γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες καταστάσεις και δεν θα πρέπει να τους πάρει πολύ χρόνο για να αντιμετωπίσουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα. Είναι φυσιολογικό για ορισμένα περιστατικά να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αντιμετωπιστούν. Ωστόσο, οι αντιπρόσωποί σας θα πρέπει πάντα να ενημερώνουν τον πελάτη εάν η επίλυση του περιστατικού που ανέφεραν διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο.
Λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων
Η διεξαγωγή ελέγχου κειμένου είναι σημαντική για να αποφευχθεί η χρήση λανθασμένων γραμματοσειρών ή ευθυγραμμίσεων, που μπορεί να καταστρέψουν την επαγγελματική εμφάνιση του σχεδίου. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το κείμενο είναι ευανάγνωστο και καλομορφοποιημένο, και ότι υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ του κειμένου και των στοιχείων του φόντου/περιβάλλοντος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Adobe Photoshop και το Adobe Illustrator για να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε κείμενο.
Λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
Οι πωλήσεις και η προώθηση υψηλού κέρδους σε διαδικτυακά καταστήματα είναι στρατηγικές που βοηθούν στην επίτευξη αύξησης πωλήσεων. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση του πελάτη και να εξατομικεύσει την εξυπηρέτηση. Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα υποστήριξης πελατών και να αποκλείσει περιττές διαδικασίες.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.
Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης
Η χρήση εργαλείων όπως η κατηγοριοποίηση των καρτελών και η στατιστική παρακολούθηση των αναγκών των πελατών μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και να αυξήσει τις πωλήσεις. Η δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών πελατών απαιτεί τη συγκέντρωση πληροφοριών για τη συμπεριφορά τους, μέσω ερευνών, διαδικτυακών κριτικών και μαρτυριών. Οι μαρτυρίες πελατών έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας στο μάρκετινγκ περιεχομένου.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team