Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης

Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης

Η επίλυση προβλημάτων που αναφέρουν οι πελάτες είναι η καθημερινή δουλειά πολλών αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών.

Η παροχή της δυνατότητας στους πελάτες να αναφέρουν περιστατικά και να έχουν αντιπροσώπους που είναι υπεύθυνοι για την επίλυσή τους είναι το πρώτο βήμα προς την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό που έχει σημασία είναι ο τρόπος αντιμετώπισης και επίλυσης αυτών των περιστατικών.

Αξιόπιστα κανάλια επικοινωνίας, γρήγορες απαντήσεις, θετικές στάσεις, απλή γλώσσα… η λίστα θα μπορούσε να συνεχιστεί. Αυτά τα στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών είναι μόνο μερικές από τις πολλές πτυχές που είναι απαραίτητες για την εξασφάλιση απρόσκοπτων αλληλεπιδράσεων με πελάτες που χρειάζονται βοήθεια.

Ας δούμε βαθύτερα αυτό το θέμα και να συζητήσουμε τους πυλώνες της αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών

Ακολουθήστε αυτά τα τρία βήματα για να βεβαιωθείτε ότι η εξυπηρέτηση πελατών σας λειτουργεί σωστά και είναι σε θέση να επιλύσει αρκετά γρήγορα τα προβλήματα των πελατών:

1. Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι ακούγονται

Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά το πραγματικό πρόβλημα εδώ είναι ότι πολλοί πελάτες μπορεί να μην γνωρίζουν καν πώς να αναφέρουν ένα περιστατικό ή κανείς από την εταιρεία δεν επικοινωνεί μαζί τους όταν το κάνουν. Εάν ένας πελάτης ισχυρίζεται ότι το προϊόν σας είναι ελαττωματικό, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί του αμέσως μετά την αναφορά του συμβάντος.

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να μιλήσετε στον πελάτη στο τηλέφωνο ή να στείλετε ένα μήνυμα στο οποίο ρωτάτε για το πρόβλημα. Δείξτε τους ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη τους και ότι εάν μιλήσουν θα ακουστούν.

Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης
Email παρακολούθησης της Apple

2. Χρόνος απόκρισης

Τις περισσότερες φορές, η ταχύτητα απάντησης σε ένα συμβάν είναι πιο σημαντική από την ίδια την απάντηση. Όταν οι πελάτες αναφέρουν συμβάντα, το τελευταίο πράγμα που θέλουν είναι να αγνοηθούν ή να περιμένουν πολύ για να ακούσουν ξανά από εσάς.

Δεν πρέπει να περιμένετε περισσότερο από μια ημέρα για να απαντήσετε σε email, κλήσεις ή σχόλια που κάνουν οι πελάτες σας για παράπονα για ένα προϊόν. Κάθε ώρα χωρίς απάντηση θα κάνει τους πελάτες πιο απογοητευμένους. Επομένως, η ταχύτερη απόκριση είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της σχέσης σας με τον πελάτη.

3. Αποζημιώστε τον πελάτη

Πρέπει να αποζημιώσετε τον πελάτη για τις αποτυχίες σας. Αν, για παράδειγμα, πλήρωναν για αποστολή, αλλά η παραγγελία δεν έφτασε εγκαίρως, το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να τους επιστρέψετε αυτά τα έξοδα. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να το αντικαταστήσετε και να προσφέρετε έκπτωση στην επόμενη αγορά τους ή να τους προσφέρετε μια δωροκάρτα.

Εν ολίγοις, ανεξάρτητα από την κατάσταση, αποδίδει στον πελάτη την αίσθηση ότι ακούγεται και αντιμετωπίζεται δίκαια. Γιατί; Διότι αυτό θα ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας με τον πελάτη, και θα παραμείνουν αφοσιωμένοι.

Εξετάστε το ενδεχόμενο αξιοποίησης προτύπων συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αναφέρουν συμβάντα και για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να χειρίζεται θέματα που έχουν αναφερθεί. Παρακάτω θα βρείτε μερικά έτοιμα προς χρήση πρότυπα που μπορείτε να εφαρμόσετε στη διαδικασία αναφοράς συμβάντων. Μπορείτε απλά να τα αντιγράψετε και να τα επικολλήσετε ή να τα επεξεργαστείτε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης
Πρότυπο αναφοράς συμβάντων από το iAuditor

Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης

Πρότυπο συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης 1

Πρότυπο συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης 2

Πρότυπο συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης 3

Συχνές ερωτήσεις

Τι είδους συμβάντα αναφέρονται συνήθως από τους πελάτες;

Υπάρχουν πολλά είδη συμβάντων που ενδέχεται να αναφέρουν οι πελάτες. Ο τύπος του συμβάντος εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται, οι προσδοκίες των πελατών και οι τεχνικές γνώσεις τους. Για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αναφέρουν συμβάντα, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια αναπτυσσόμενη λίστα στη φόρμα υποβολής που περιλαμβάνει τα πιο συνηθισμένα ζητήματα.

Πρέπει να λύσω κάθε συμβάν που αναφέρουν οι πελάτες;

Πρέπει σίγουρα να προσπαθήσετε να λύσετε κάθε συμβάν που αναφέρεται. Ωστόσο, συχνά ακόμη και οι αντιπρόσωποι με την καλύτερη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών ενδέχεται να μην είναι σε θέση να βοηθήσουν τους πελάτες σε κάθε συμβάν που αναφέρουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό, αλλά ο πιο συνηθισμένος είναι το γεγονός ότι μερικές φορές μια συγκεκριμένη κατάσταση είναι απλώς εκτός ελέγχου της εταιρείας σας και επομένως το ζήτημα του πελάτη δεν μπορεί να επιλυθεί.

Πόσος χρόνος θα έπρεπε να χρειάζεται για τους αντιπροσώπους μου να επιλύσουν ένα συμβάν;

Συχνά συμβάντα που αναφέρονται από διαφορετικούς πελάτες θα πρέπει να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι αντιπρόσωποί σας πρέπει ήδη να γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες καταστάσεις και δεν πρέπει να τους παίρνει πολύ χρόνο για να αντιμετωπίσουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα. Είναι φυσιολογικό ορισμένα συμβάντα να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αντιμετωπιστούν. Ωστόσο, οι αντιπρόσωποί σας θα πρέπει πάντα να ενημερώνουν τον πελάτη εάν η επίλυση του συμβάντος που ανέφερε διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους συμβάντα αναφέρονται συνήθως από τους πελάτες; “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν πολλά είδη συμβάντων που ενδέχεται να αναφέρουν οι πελάτες. Ο τύπος του συμβάντος εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται, οι προσδοκίες των πελατών και οι τεχνικές γνώσεις τους. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να λύσω κάθε συμβάν που αναφέρουν οι πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Πρέπει σίγουρα να προσπαθήσετε να λύσετε κάθε συμβάν που αναφέρεται. Ωστόσο, συχνά ακόμη και οι αντιπρόσωποι με την καλύτερη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών ενδέχεται να μην είναι σε θέση να βοηθήσουν τους πελάτες σε κάθε συμβάν που αναφέρουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό, αλλά ο πιο συνηθισμένος είναι το γεγονός ότι μερικές φορές μια συγκεκριμένη κατάσταση είναι απλώς εκτός ελέγχου της εταιρείας σας και επομένως το ζήτημα του πελάτη δεν μπορεί να επιλυθεί.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσος χρόνος θα έπρεπε να χρειάζεται για τους αντιπροσώπους μου να επιλύσουν ένα συμβάν;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Συχνά συμβάντα που αναφέρονται από διαφορετικούς πελάτες θα πρέπει να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι αντιπρόσωποί σας πρέπει ήδη να γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες καταστάσεις και δεν πρέπει να τους παίρνει πολύ χρόνο για να αντιμετωπίσουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo