Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα γνωσιακής βάσης

Καθώς οι σημερινοί ψηφιακοί γνώστες, οι συνδεδεμένοι καταναλωτές περιμένουν και απαιτούν εύκολη πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν, η ύπαρξη μιας ολοκληρωμένης βάσης γνώσεων αυτοεξυπηρέτησης δεν είναι πλέον «ωραία», αλλά απαραίτητη. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της Microsoft αποκάλυψε ότι το 90% των καταναλωτών παγκοσμίως περιμένουν από εταιρείες και οργανισμούς να προσφέρουν μια διαδικτυακή πύλη για αυτοεξυπηρέτηση. Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα του Forrester, οι πελάτες προτιμούν τις βάσεις γνώσεων έναντι όλων των άλλων καναλιών αυτοεξυπηρέτησης. Παρακάτω είναι ένας απλός οδηγός για τη σύνταξη διαφόρων τύπων άρθρων της γνωσιακής βάσης μαζί με ορισμένα βασικά πρότυπα άρθρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε.

Τι είναι η γνωσιακή βάση;

Μία γνωσιακή βάση είναι μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη αυτοεξυπηρέτησης που περιέχει άρθρα και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Μπορεί να περιλαμβάνει μια ενότητα με Συχνές ερωτήσεις, άρθρα με οδηγίες, συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων, οδηγούς χρήστη και βίντεο σεμινάρια – οτιδήποτε βοηθά τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και να επιλύσουν μόνοι τους ζητήματα που αντιμετωπίζουν με προϊόντα ή υπηρεσίες (χωρίς εμπλοκή στην εξυπηρέτηση πελατών).

Πρότυπα γνωσιακής βάσης
Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε πολλαπλές βάσεις γνώσεων, εσωτερικές και εξωτερικές

Μια γνωσιακή βάση μπορεί να παρέχει πολύτιμα δεδομένα για τους πελάτες, τους υποψήφιους πελάτες, ακόμη και τους εργαζόμενους. Όταν χρησιμοποιείται εξωτερικά, μια βάση γνώσεων είναι το σημείο στο οποίο μπορούν να μεταβούν οι πελάτες και οι υποψήφιοι πελάτες για να μάθουν όλα όσα θα χρειάζονταν ποτέ να γνωρίζουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας. Μια εσωτερική βάση γνώσεων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εσωτερική διανομή όλων των γνώσεων και πληροφοριών της εταιρείας.

5 βήματα για να γράψετε ένα αποτελεσματικό άρθρο στη γνωσιακή βάση

Για να εξασφαλίσετε ότι η γνωσιακή βάση σας είναι συγκεκριμένη, ευανάγνωστη, ενημερωτική και επίκαιρη, κάθε άρθρο της βάσης πρέπει να είναι:

  • Στοχευμένο: μείνετε σε ένα θέμα ανά άρθρο για να αποφύγετε τη σύγχυση των χρηστών.
  • Προσανατολισμένο στον χρήστη: γράψτε μόνο ο,τι χρειάζεται το συγκεκριμένο κοινό για βοήθεια.
  • Πλήρες: συγκεντρώστε συνοπτικές, λεπτομερείς, περιεκτικές πληροφορίες.
  • Καλά δομημένο: Διατηρήστε μια απλή, τυποποιημένη δομή για εύκολη αναγνωσιμότητα.
  • Καλογραμμένο: χρησιμοποιήστε καθαρή, απλή γλώσσα κατανοητή σε χρήστες μη εξοικειωμένους με την τεχνολογία.
  • Οπτικά ελκυστικό: προσθέστε οπτικό περιεχόμενο για να διευκολύνετε τους χρήστες να αφομοιώσουν πληροφορίες.

Ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα για να γράψετε αποτελεσματικά άρθρα για τη βάση γνώσεων σας:

Επιλέξτε τον κατάλληλο τίτλο

Είναι σημαντικό να επιλέξετε έναν τίτλο που να δηλώνει με σαφήνεια ποια εργασία ή πρόβλημα αφορά στο άρθρο. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε τίτλους με βάση τις ενέργειες ή τις προσδοκίες των χρηστών. Έτσι, κρατήστε τους σύντομους και φιλικούς προς την αναζήτηση, συμπεριλαμβάνοντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και αποφύγετε τη χρήση τεχνικών όρων που δεν είναι απαραίτητοι. Ακολουθούν μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τίτλους άρθρων γνωσιακής βάσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

“Ξεκινώντας με…”

“Οδηγός νέου χρήστη”

“Οδηγός για …”

“Εισαγωγή σε …”

“Πώς Να Ρυθμίσετε το …”

“Πως να Διορθώσετε …”

“Διαχείριση του Λογαριασμού Σας”

“Εγκατάσταση του… …”

Διατηρήστε μια ενιαία δομή

Αν και η δομή μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του άρθρου, ένα τυπικό άρθρο της γνωσιακής βάσης θα περιλαμβάνει μια σύντομη εισαγωγή, περιγραφή του προβλήματος (εάν υπάρχει), εξηγώντας τα βήματα για την ολοκλήρωση της εργασίας, συνοψίζοντας το αποτέλεσμα και αναφέροντας σχετικούς συνδέσμους. Τα μεγαλύτερα άρθρα ενδέχεται να έχουν έναν πίνακα περιεχομένων για να βοηθήσουν τους αναγνώστες να βρουν τις ενότητες που τους ενδιαφέρουν και να παραλείψουν τυχόν περιττές πληροφορίες.

Ευανάγνωστη μορφοποίηση

Όσον αφορά τη μορφοποίηση των άρθρων της γνωσιακής βάσης, η απλότητα είναι το κλειδί. Για να μπορείτε να σαρώσετε εύκολα το κείμενό σας, μπορείτε να:

  • Διαχωρίσετε τα μεγαλύτερα άρθρα σε μικρές παραγράφους με διαφορετικές επικεφαλίδες και υπότιτλους.
  • Συμπεριλάβετε πίνακα περιεχομένων με συνδέσμους αγκύρωσης, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μεταβούν απευθείας στην ενότητα που τους ενδιαφέρει περισσότερο.
  • Χρησιμοποιήσετε λίστες που παρεμβάλλονται στο κείμενο για να είναι πιο ευανάγνωστο.
  • Χρησιμοποιήσετε έντονο, πλάγιο, ή υπογραμμισμένο κείμενο για να τραβήξετε την προσοχή του αναγνώστη στις βασικές πληροφορίες.

Προσθέστε οπτικά στοιχεία

Εάν καθοδηγείτε τους χρήστες βήμα προς βήμα, μπορείτε να κάνετε τις οδηγίες σας πιο σαφείς, συμπεριλαμβάνοντας στιγμιότυπα οθόνης, GIF, βίντεο ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να βοηθήσει τους αναγνώστες σας να αφομοιώσουν ευκολότερα το περιεχόμενο. Για την ακρίβεια, όταν γράφετε έναν οδηγό προσανατολισμένο σε εργασίες, τα γραφικά στοιχεία είναι απαραίτητα καθώς εμπλουτίζουν το περιεχόμενο υποστήριξής σας και βοηθούν στη διατήρηση του ενδιαφέροντος των χρηστών.

Πρότυπα γνωσιακής βάσης
Παράδειγμα γνωσιακής βάσης – ευγενική προσφορά του Canva

Συμπεριλάβετε περαιτέρω προτάσεις ανάγνωσης

Προσφέρετε σχετικούς συνδέσμους για περαιτέρω ανάγνωση στο τέλος του άρθρου για να βοηθήσετε τους αναγνώστες να λάβουν περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν οι χρήστες επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για ένα σχετικό θέμα ή όταν το άρθρο σας καλύπτει μόνο μία πτυχή ενός μεγαλύτερου συνόλου εργασιών.

“Σχετικά Άρθρα”

“Περαιτέρω Ανάγνωση”

“Σχετικοί Σύνδεσμοι”

“Μπορεί να σας αρέσει επίσης””

Πρότυπα άρθρων γνωσιακής βάσης

Ακόμα αβέβαιοι; Μην ανησυχείτε, δημιουργήσαμε μερικά πρότυπα άρθρων για γνωσιακή βάση ώστε να σας βοηθήσουμε αμέσως!

Πρότυπο για Συχνές Ερωτήσεις

Οι ενότητα συχνών ερωτήσεων αποτελούν σημαντικό τμήμα κάθε βάσης γνώσεων καθώς καλύπτουν τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Πρότυπο Οδηγού για γνωσιακή βάση

Τα άρθρα οδηγοί βοηθούν τους χρήστες να επιλύσουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Τα άρθρα είναι συνήθως σύντομα αλλά πολύ συγκεκριμένα και παρέχουν έναν απλό βήμα προς βήμα οδηγό για την εκτέλεση μιας συγκεκριμένης εργασίας.

Πρότυπο Άρθρου αντιμετώπισης προβλημάτων

Τα άρθρα αντιμετώπισης προβλημάτων βοηθούν τους χρήστες να επιλύσουν πιο πολύπλοκα ζητήματα που ενδέχεται να έχουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Μοιάζουν πολύ με τα άρθρα οδηγούς, ωστόσο, εστιάζουν στην παροχή λύσεων όταν τα πράγματα πάνε στραβά, σε αντίθεση με την εκπαίδευση των χρηστών για το πώς να ολοκληρώσουν μια εργασία ή πώς να αξιοποιήσουν στο έπακρο μια συγκεκριμένη λειτουργία του προϊόντος.

Πρότυπο Περιγραφής εργαλείων

Τα άρθρα περιγραφής εργαλείων δίνουν μια σύντομη περιγραφή του τι είναι ένα συγκεκριμένο προϊόν/ υπηρεσία. Αντί να απαντούν σε ερωτήσεις ή να δίνουν οδηγίες βήμα προς βήμα, ενημερώνουν τους αναγνώστες για το πώς ακριβώς λειτουργεί το προϊόν/ υπηρεσία. Επιπλέον, ενδέχεται επίσης να περιλαμβάνουν ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τα οφέλη του εργαλείου και να εξηγήσουν γιατί αξίζει να το αγοράσετε.

Πρότυπο Οδηγού χρήσης

Οι οδηγίες χρήσης ή τα εγχειρίδια χρήσης είναι συνήθως μακρά, λεπτομερή, περιεκτικά άρθρα που παρέχουν μια ολόκληρη περιγραφή προϊόντος ή υπηρεσίας. Περιλαμβάνουν πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τη χρήση κάθε μεμονωμένης δυνατότητας ώστε να παρέχουν στους χρήστες μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση για το προϊόν ή την υπηρεσία. Οι περισσότεροι οδηγοί χρήσης περιέχουν τόσο έναν γραπτό οδηγό όσο και σχετικές εικόνες (στιγμιότυπα οθόνης, διαγράμματα κ.λπ.).

Πρότυπο Εκπαιδευτικού άρθρου 

Τα εκπαιδευτικά άρθρα είναι παρόμοια με τα άρθρα με οδηγίες βήμα προς βήμα, ωστόσο, παρέχουν πιο εμπεριστατωμένες πληροφορίες και δεν περιέχουν πάντα βήματα με χρονολογική σειρά. Επιπλέον, το εκπαιδευτικό άρθρο μπορεί να περιλαμβάνει μια δομημένη, πλήρη εξήγηση για το τι μπορούν να κάνουν οι χρήστες με ένα συγκεκριμένο προϊόν, υπηρεσία ή λειτουργία μαζί με σχετικά γραφικά στοιχεία (στιγμιότυπα οθόνης, βίντεο κ.λπ.)

Ready to put our knowledge base article templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br /> No credit card required.

Free Trial

Πρότυπα γνωσιακής βάσης – Συχνές ερωτήσεις

Ποιος είναι ο σκοπός μιας γνωσιακής βάσης;

Η βάση γνώσεων είναι μια αποθήκη γνώσεων με σκοπό την παροχή απαντήσεων σε ερωτήσεις και την επίλυση προβλημάτων.

Γιατί πρέπει να διαθέτετε βάση γνώσεων;

Η βάση γνώσεων είναι ένα βασικό εργαλείο για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών. Παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα αναζήτησης γνώσεων/πληροφοριών για λύσεις σε κοινά προβλήματα.

Τι είδους άρθρα πρέπει να συμπεριλάβετε στη γνωσιακή βάση;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους ακόλουθους τύπους άρθρων στη βάση γνώσεων: Τα άρθρα Συχνών Ερωτήσεων βοηθούν στην απάντηση κοινών ερωτήσεων εξυπηρέτησης πελατών. Τα άρθρα με συμβουλές παρέχουν μια γρήγορη συμβουλή για την αντιμετώπιση συχνών προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Τα άρθρα με οδηγίες παρέχουν αναλυτικές οδηγίες για την εκτέλεση μιας συγκεκριμένης εργασίας. Προειδοποιητικά άρθρα προειδοποιούν τους πελάτες για πιθανούς κινδύνους και προβλήματα.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ο σκοπός μιας γνωσιακής βάσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η βάση γνώσεων είναι μια αποθήκη γνώσεων με σκοπό την παροχή απαντήσεων σε ερωτήσεις και την επίλυση προβλημάτων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να διαθέτετε βάση γνώσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η βάση γνώσεων είναι ένα βασικό εργαλείο για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών. Παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα αναζήτησης γνώσεων/πληροφοριών για λύσεις σε κοινά προβλήματα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους άρθρα πρέπει να συμπεριλάβετε στη γνωσιακή βάση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους ακόλουθους τύπους άρθρων στη βάση γνώσεων: Τα άρθρα Συχνών Ερωτήσεων βοηθούν στην απάντηση κοινών ερωτήσεων εξυπηρέτησης πελατών. Τα άρθρα με συμβουλές παρέχουν μια γρήγορη συμβουλή για την αντιμετώπιση συχνών προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Τα άρθρα με οδηγίες παρέχουν αναλυτικές οδηγίες για την εκτέλεση μιας συγκεκριμένης εργασίας. Προειδοποιητικά άρθρα προειδοποιούν τους πελάτες για πιθανούς κινδύνους και προβλήματα.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo