Πρότυπα email μάρκετινγκ

Ο αριθμός των χρηστών email παγκοσμίως ανήλθε σε 3,9 δισεκατομμύρια το 2019 και αναμένεται να αυξηθεί σε 4,48 δισεκατομμύρια χρήστες το 2024, σύμφωνα με τη Statista. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επιχειρήσεις ξοδεύουν όλο και περισσότερο στο μάρκετινγκ μέσω email και το αξιοποιούν για να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες, να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις, και να επιταχύνουν την απόδοση επένδυσης. Οι αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email μπορούν να τα κάνουν όλα. Επειδή είναι μια από τις πιο οικονομικά αποδοτικές και πλούσιες σε μετατροπές μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ, οι παγκόσμιες δαπάνες μάρκετινγκ μέσω email αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω τα επόμενα χρόνια. Δείτε περισσότερους λόγους για τους οποίους πρέπει να δώσετε προσοχή στο μάρκετινγκ μέσω email και εμπνευστείτε από τα 10 πρότυπα email για μάρκετινγκ που διαθέτουμε.

Γιατί το μάρκετινγκ μέσω email είναι απαραίτητο για την επιχείρησή σας

Είτε θέλετε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες είτε να ενισχύσετε τη σχέση σας με τους υπάρχοντες, το email μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε απευθείας το κοινό σας και να προωθήσετε την εργασία σας. Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το email μάρκετινγκ είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους και κλάδου:

  • Για κάθε $1 που ξοδεύετε για μάρκετινγκ μέσω email, μπορείτε να αναμένετε μια μέση απόδοση $0,38
  • Το 80% των επαγγελματιών συμφωνούν ότι το μάρκετινγκ μέσω email οδηγεί στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών.
  • Τα email έχουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής από τα αποτελέσματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των μηχανών αναζήτησης αθροιστικά.
  • Το 72% των καταναλωτών προτιμά το email ως πηγή επιχειρηματικής επικοινωνίας.
  • Το 61% των καταναλωτών απολαμβάνει να λαμβάνει διαφημιστικά email εβδομαδιαίως, ενώ το 38% θα ήθελε τα μηνύματα να έρχονται ακόμη πιο συχνά.
  • Το 88% των χρηστών smartphone ελέγχει ενεργά το email στα τηλέφωνά του. Αυτό το καθιστά πιο δημοφιλές από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή τόσο για iPhone όσο και για Android.
 Email μάρκετινγκ στο LiveAgent
Email μάρκετινγκ στο LiveAgent

10 Πρότυπα email για μάρκετινγκ

Μια έκθεση του McKinsey Global Institute αποκάλυψε ότι ο μέσος εργαζόμενος αλληλεπίδρασης ξοδεύει περίπου το 28% της εργάσιμης εβδομάδας του για τη διαχείριση του email του – το οποίο αποτελεί σχεδόν το ένα τρίτο των ωρών εργασίας. Ένας από τους τρόπους για να μειώσετε αυτό το διάστημα είναι χρησιμοποιώντας έτοιμα πρότυπα email. Ακολουθούν 10 βασικά πρότυπα email (βάσει των τύπων email που πιθανόν να στέλνουν οι έμποροι επαναλαμβανόμενα) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αφετηρία και να προσαρμόσετε τις δικές σας καμπάνιες και τις εξερχόμενες επικοινωνίες μάρκετινγκ.

Πρότυπο μάρκετινγκ email καλωσορίσματος πελατών


Hi [NAME],

We’re excited to welcome you to the [Brand] family!

Every single one of us is here to make sure you’re happy with [Product]. Firstly, let’s make sure your account is set up properly.

Watching our Onboarding Tutorial will help you familiarize yourself with [product]. It covers how to complete your set up process, key features of your account, plus some handy tips and tricks.

Onboarding Tutorial Video

If you need any help at all, drop us a line anytime at (email) or Tweet us @brandname We’ll be more than happy to lend a hand!

Until next time,
[YOUR SIGNATURE]

Email συνδρομής για newsletter  


Hi [NAME],

Thank you for subscribing to [Brand’s] Weekly Newsletter!

By signing up for our newsletter, each week you’ll be the first to hear about our [updates/ news/ hot deals/ events/ webinars] and receive exclusive content straight to your inbox.

Want more? Follow us on Facebook and Twitter to get your daily dose of advice, helpful tips, and industry trends.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

To ensure that our messages arrive (and don’t go to your junk or bulk email folders), please add (email) to your address book.

Email επαναπροσέγγισης πελάτη


Hey there!
I noticed you haven’t logged into your account in quite some time, so I just wanted to take a moment to check in with you and see if there’s anything I can help you with.
Feel free to continue working on your account at www.companywebsite.com and please reach out to me if I can be of any assistance.
If you need a refresher on how [Product/ Service] works, check out our quick user guide.
Hope to see you back again soon,
[YOUR SIGNATURE]

Email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών


Hey [NAME],

We noticed that you left a few items in your shopping cart. We’re low on stock, so they could sell out quickly! But don’t worry, it’s not too late yet. Here’s what you wanted to get:

Item 1
Item 2
Item 3

Click this link to get back to where you left off and complete your purchase: customer’s cart

Thanks for shopping with [Brand]! If you have any questions or issues during the checkout process, we’re always here to help.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email ακύρωσης λογαριασμού


[NAME],

We’re sorry to see you go! 🙁 Your current subscription will remain active until [Date]. We’ll automatically downgrade you to a free account after that date, but you’ll always be able to access your account.

If you’d like to reactivate your account, simply click the button below:

Reactivate My Account

If you have any questions, feel free to reach out to us at any time.

We’ll miss you!
[YOUR SIGNATURE]

Email ανακοίνωσης webinar


Hi [NAME],

Join us for a live webinar on [Date/ Time] to find out the most effective ways to [details on what the webinar is about]. Together with our Head of Marketing, [Name], we’re going to squeeze in as much practical info as we can under 60 minutes. You won’t want to miss this! Here’s what we’ll cover:

How you can […]
Best practices on […]
Simple strategies to improve […]

[Save Your Seat]

If you register today, we’ll send you the recording of the webinar as an added bonus for free.

See you there!
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email ενημέρωσης προϊόντος/ υπηρεσίας


Hi [NAME],

This summer has started quite productively for [Company] as we’ve been working hard on a few long-awaited updates to [Product] that make it stronger, faster, and more useful to you. The updates are now live and you can read more about them on our blog: blog post link

Here are our top 3 features from the past 3 months:

Feature 1 (From now on you can …)
Feature 2 (We’ve added …)
Feature 3 (The tool now supports …)

We’d love to hear your thoughts on our latest updates – which one of them have you tried already? And as always, let us know if there’s anything we can do to make your experience with [Company] better.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email εμπορικής συνεργασίας


Hi [Name] ,

I run co-marketing partnerships at [your company], a [what your company does] that’s recognized for [what your company is recognized for]. We have an audience of [audience persona and audience size] that has shown interest in [what their company does].

My team focuses on partnerships with companies like yours – we’ve also worked with [examples of other companies you’ve worked with]. I believe there’s an opportunity for us to partner on [asset you’d like to partner on] to [end goal you’d like to achieve].

Would you be interested in talking about partnership opportunities between [their company] and [your company]? If you’re not the best person to continue a conversation with, would you mind introducing me to someone I could speak with?

Looking forward to hearing from you,
[YOUR SIGNATURE]

Email πρότασης ανάρτησης στο blog επισκέπτη


Hi [NAME],

I’ve been a subscriber and a big fan of [Blog Name] for some time now – and I’ve especially enjoyed reading one of your recent posts about [details of a blog post]. I noticed there was no article covering [the aspect they haven’t covered]. So, I thought I’d write a draft and see if you would be interested in publishing it on your blog.

Please find the draft attached. Does this sound like something that would be suitable for your readers? If you’re interested in publishing it, I would be excited to see it go up! If you’d like me to make any revisions, I can do that too.

Looking forward to your feedback,
[YOUR SIGNATURE]

Email απόρριψης ανάρτησης στο blog επισκέπτη


Hi [NAME],

Thank you for sending over the article on [article topic]. However, I will have to pass on this piece because it doesn’t completely meet our guidelines for guest posts. Besides, we already have a couple of articles about this topic, you can check them out here: links to previous posts.

However, I’m open to another pitch from you in the future. If you have any questions about our guest post guidelines, don’t hesitate to reach out.

Thanks again and hope to hear from you soon,
[YOUR SIGNATURE]

Ready to test our email marketing templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small and medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Πρότυπα email για μάρκετινγκ – Συχνές ερωτήσεις

Το μάρκετινγκ μέσω email εξακολουθεί να είναι επίκαιρο;

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξακολουθεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση της επιχείρησης ή του οργανισμού σας. Είναι ένας προσιτός τρόπος για να διατηρείτε επαφή με ιδιώτες πελάτες και επιχειρήσεις, προσφέροντας έναν γρήγορο και βολικό τρόπο για να δημιουργήσετε αφοσίωση από μεριάς των πελατών.

Ποιο είναι το βέλτιστο μέγεθος ενός email για μάρκετινγκ;

Τα email για μάρκετινγκ πρέπει να είναι σύντομα και συγκεκριμένα. Ποτέ δεν γνωρίζετε πόσο χρόνο έχει ο πελάτης σας για να το διαβάσει, οπότε είναι σημαντικό να το κρατήσετε σύντομο. Το βέλτιστο μέγεθος ενός email είναι μεταξύ 4 και 6 προτάσεων, γενικά κάτω από 200 λέξεις.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε πρότυπα email για μάρκετινγκ;

Η χρήση προτύπων μάρκετινγκ θα σας εξοικονομήσει χρόνο και κόπο όταν θέλετε να κάνετε τις ίδιες αλλαγές σε ένα μήνυμα μάρκετινγκ ως μέρος της συνηθισμένης ροής εργασίας σας.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε πρότυπα email για μάρκετινγκ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η χρήση προτύπων μάρκετινγκ θα σας εξοικονομήσει χρόνο και κόπο όταν θέλετε να κάνετε τις ίδιες αλλαγές σε ένα μήνυμα μάρκετινγκ ως μέρος της συνηθισμένης ροής εργασίας σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Το μάρκετινγκ μέσω email εξακολουθεί να είναι επίκαιρο;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξακολουθεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση της επιχείρησης ή του οργανισμού σας. Είναι ένας προσιτός τρόπος για να διατηρείτε επαφή με ιδιώτες πελάτες και επιχειρήσεις, προσφέροντας έναν γρήγορο και βολικό τρόπο για να δημιουργήσετε αφοσίωση από μεριάς των πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το βέλτιστο μέγεθος ενός email για μάρκετινγκ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email για μάρκετινγκ πρέπει να είναι σύντομα και συγκεκριμένα. Ποτέ δεν γνωρίζετε πόσο χρόνο έχει ο πελάτης σας για να το διαβάσει, οπότε είναι σημαντικό να το κρατήσετε σύντομο. Το βέλτιστο μέγεθος ενός email είναι μεταξύ 4 και 6 προτάσεων, γενικά κάτω από 200 λέξεις.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo