Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς να χειριστείτε μία καρτέλα όπου ένας πελάτης χρειάζεται να λύσει πολλά ζητήματα κατάλληλα για διαφορετικούς αντιπροσώπους/τμήματα; Με τη δυνατότητα Διαχωρισμός Καρτέλας, μπορείτε να επιλύσετε και τα δύο προβλήματα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από ποτέ.
Πώς λειτουργεί;
Όταν λαμβάνετε μια Καρτέλα όπου χρειάζεται ένας πελάτης να λύσει δύο ή περισσότερα διαφορετικά ζητήματα, απλώς κάνετε κλικ στο κουμπί Διαχωρισμός. Αυτό θα δημιουργήσει ένα αντίγραφο της αρχικής καρτέλας με έναν νέο αριθμό αναφοράς και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ως μια κανονική, αντίστοιχη καρτέλα με όλες τις λειτουργίες ως συνήθως. Ας δούμε ένα σχήμα για το πώς λειτουργεί αυτό:
Παράδειγμα
Ο πελάτης σας ο David αναρωτιέται πώς να ρυθμίσει και να διαμορφώσει την προεπιλεγμένη διεύθυνση e-mail του για την επικοινωνία μέσω e-mail με τους πελάτες και επίσης εάν υπάρχει δυνατότητα προσαρμογής των κουμπιών συνομιλίας από τους σχεδιαστές μας. Μπορούμε ξεκάθαρα να δούμε ότι πρόκειται για μια περίπτωση κατάλληλη για δύο διαφορετικά τμήματα και ο αντιπρόσωπος υποστήριξης πελατών θα χρησιμοποιεί τώρα τη λειτουργία Διαχωρισμού Καρτελών για να τη χωρίσει και να εκχωρήσει την καρτέλα σε άλλους, πιο κατάλληλους αντιπροσώπους/τμήματα.
Το κουμπί Διαχωρισμού απλώς θα αντιγράψει την καρτέλα με έναν νέο αριθμό αναφοράς και ο αντιπρόσωπος μπορεί να την εκχωρήσει στο κατάλληλο Τμήμα.
Η επικοινωνία στην Καρτέλα Α, σχετικά με τη ρύθμιση και τη διαμόρφωση μιας διεύθυνσης email, θα συνεχιστεί στην αρχική καρτέλα. Η επικοινωνία σχετικά με τις δυνατότητες σχεδιασμού θα γίνει στην Καρτέλα Β, με νέο αριθμό αναφοράς και αντιπρόσωπο.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Πόροι γνωσιακής βάσης