Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει ένα προτιμώμενο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών για έναν αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρονικών καταναλωτών. Έτσι, η ύπαρξη ενός widget ζωντανής συνομιλίας για έναν ιστότοπο είναι απαραίτητη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σε οποιονδήποτε κλάδο. Σας επιτρέπει να προσφέρετε γρήγορη και έγκαιρη βοήθεια στους πελάτες. Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να συμβάλει σημαντικά σε: αυξημένη αφοσίωση, ώθηση στην ικανοποίηση των πελατών και βελτιωμένη πώληση, μειώνοντας παράλληλα το κόστος υποστήριξης των πελατών σας.

LiveAgent Live Chat Demo

Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας;

1. Επιλέξτε τον πάροχο λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Δεδομένου του αντίκτυπου που μπορεί να έχει η ζωντανή συνομιλία στην ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών και των εσόδων σας, αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο στην έρευνα των επιλογών. Έτσι, μάθετε όσα μπορείτε για διάφορους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας πριν επιλέξετε το εργαλείο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας και την προσθήκη της στον ιστότοπό σας. Μερικοί από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη περιλαμβάνουν: το σύνολο των δυνατοτήτων, εύκολη ενσωμάτωση και προσαρμογή, ενσωματώσεις λογισμικού τρίτων παρόχων, ασφάλεια, συμβατότητα με κινητά, τιμολόγηση και υποστήριξη πελατών.

2. Εγγραφείτε στην υπηρεσία

Μειώσατε πιθανώς τις επιλογές σας που ταιριάζουν στις απαιτήσεις και το μπάτζετ σας. Ακόμα δεν είστε έτοιμοι να αγοράσετε μια συνδρομή; Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δωρεάν δοκιμή. Οι περισσότεροι πάροχοι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν δωρεάν δοκιμές με όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες προϊόντος που επιτρέπουν στους δυνητικούς πελάτες να δοκιμάσουν όλες τις λειτουργίες ή τη δυνατότητα υποβολής αιτήματος επίδειξης. Η εγγραφή στη δοκιμή διαρκεί συνήθως δύο λεπτά το πολύ και δεν απαιτεί στοιχεία πιστωτικής κάρτας.

3. Προσθέστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Κουμπί συνομιλίας - LiveAgent

Αφού εγγραφείτε, πρέπει να επιλέξετε ένα κουμπί συνομιλίας. Μετά από αυτό απλώς επικολλήστε έναν σύντομο κώδικα HTML στο σώμα της σελίδας σας για την ενσωμάτωση της ζωντανής συνομιλίας. Μόλις ενσωματώσετε τη συνομιλία στον ιστότοπο, μπορείτε να ξεκινήσετε τη συνομιλία με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας που εμφανίζεται συνήθως στη δεξιά κάτω γωνία ενός ιστότοπου εμφανίζεται ένα παράθυρο συνομιλίας. Κάνοντας κλικ σε αυτό το παράθυρο, ο επισκέπτης ξεκινά μια συνομιλία με έναν αντιπρόσωπο μιας εταιρείας, που είναι επί του παρόντος συνδεδεμένος και διαθέσιμος για να παραλάβει το αίτημα συνομιλίας.

Κουμπί επεξεργασίας συνομιλίας

4. Προσαρμόστε το widget ζωντανής συνομιλίας

Οι πάροχοι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν συνήθως ένα ευρύ φάσμα προσαρμογών του εργαλείου. Μπορεί να περιλαμβάνει τροποποίηση του σχεδιασμού των κουμπιών σε σύνδεση (όταν είναι διαθέσιμη η συνομιλία) και εκτός σύνδεσης (όταν η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη) και παράθυρο συνομιλίας για να φαίνεται εγγενές στον ιστότοπό σας, καθώς και αλλαγή γλώσσας και κειμένων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε εάν κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας θα ξεκινήσει μια συνομιλία αμέσως ή θα ανοίξει μια φόρμα προ-συνομιλίας που θα συμπληρωθεί από έναν επισκέπτη. Ο σχεδιασμός των φορμών πριν από τη συνομιλία και των φορμών επικοινωνίας (εμφανίζονται εάν δεν υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος συνδεδεμένος) μπορεί επίσης να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες σας.

5. Ενεργοποιήστε τις προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας

Η ενεργητική συνομιλία είναι μια κοινή δυνατότητα που προσφέρεται από τους περισσότερους παρόχους ζωντανών συνομιλιών. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας μπορούν είτε να εμφανίζονται σε κάθε σελίδα του ιστότοπου είτε σε συγκεκριμένες σελίδες. Για παράδειγμα, στην τιμολόγηση σας ή στις σελίδες πληρωμής όπου οι χρήστες πιθανότατα θα χρειαστούν ζωντανή βοήθεια. Οι προσκλήσεις μπορούν συνήθως να ενεργοποιούνται χειροκίνητα ή αυτόματα βάσει προκαθορισμένων κανόνων. Όπως πληροφορίες επισκεπτών και διάφορες μετρήσεις συμπεριφοράς. γεωγραφική τοποθεσία, τρέχουσα σελίδα, σελίδα παραπομπής, χρόνος που αφιερώνεται στον ιστότοπο, ώρες επίσκεψης κ.λπ.

Ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent
Πρόσκληση ενεργητικής συνομιλίας

6. Δημιουργήστε μια λίστα με έτοιμες απαντήσεις

Η δημιουργία έτοιμων μηνυμάτων είναι ένα σημαντικό μέρος της ρύθμισης του widget συνομιλίας του ιστότοπού σας και της αξιοποίησης του στο έπακρο. Αυτές είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις πελατών. Επιτρέπουν την επιτάχυνση των χρόνων απόκρισης και την αύξηση της αποτελεσματικότητας των αντιπροσώπων, καθώς δεν χρειάζεται να πληκτρολογούν προσαρμοσμένα μηνύματα σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν άμεσα στέλνοντας απλώς τη σωστή προ-γραμμένη απάντηση με λίγα κλικ. Τα έτοιμα μηνύματα είναι ειδικά χρήσιμα εάν οι αντιπρόσωποι πρέπει να χειρίζονται πολλαπλά αιτήματα συνομιλίας ταυτόχρονα.

Widget συνομιλίας για τον ιστότοπο-LiveAgent
Παράθυρο συνομιλίας

Βέλτιστες πρακτικές για τη ρύθμιση της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Το να γνωρίζετε πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο είναι μόνο το πρώτο βήμα. Ακολουθούν μερικές από τις συμβουλές και τις βέλτιστες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση του εργαλείου ζωντανής συνομιλίας για να βεβαιωθείτε ότι αποφέρει οφέλη τόσο στην επιχείρηση όσο και στους πελάτες σας.

Ενεργοποιήστε τη στις σωστές σελίδες

Ενώ ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προστεθεί σε κάθε σελίδα ενός ιστότοπου, ίσως θελήσετε να το έχετε διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, εξετάστε το ενδεχόμενο να επιλέξετε αυτές τις σελίδες όπου οι πελάτες και οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτές είναι συνήθως Τιμολόγηση, Προϊόν, Επικοινωνία, Συχνές ερωτήσεις και σελίδες προορισμού.

Χρησιμοποιήστε στρατηγικά την ενεργητική συνομιλία

Όταν ενεργοποιείτε αυτοματοποιημένες προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας, βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται μέσα στα πρώτα δύο δευτερόλεπτα προτού οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον ιστότοπο. Επίσης, μην προσκαλείτε τους επισκέπτες να συνομιλούν πολλές φορές, ειδικά σε αυτούς που έχουν ήδη απορρίψει την πρόσκληση συνομιλίας σας μία φορά. Μπορεί να τους ενοχλεί.

Κάντε σαφή την κατάσταση διαθεσιμότητας σε σύνδεση για τους επισκέπτες

Εάν δεν σκοπεύετε να έχετε διαθέσιμη τη ζωντανή συνομιλία σας όλο το 24ωρο, κάντε σαφές στους επισκέπτες σας πότε η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι διαθέσιμη. Αυτό μπορεί να γίνει με τη ρύθμιση ενός κουμπιού συνομιλίας εκτός σύνδεσης που θα εμφανίζεται όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν είναι συνδεδεμένοι και δεν θα μπορούν να δέχονται αιτήματα συνομιλίας. Είναι επίσης λογικό να καθορίσετε τις ώρες εργασίας της συνομιλίας σας σε μια σελίδα επικοινωνίας.

Εξασφαλίστε τη σωστή χρήση των έτοιμων απαντήσεων

Παρόλο που τα έτοιμα μηνύματα μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους απόκρισης, μερικές φορές μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό, εάν χρησιμοποιούνται με λάθος τρόπο. Ο νούμερο ένα κανόνας με τις έτοιμες απαντήσεις είναι ότι πρέπει πάντα να τροποποιούνται και να εξατομικεύονται ώστε να ταιριάζουν με την κατάσταση του πελάτη και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

Επενδύστε στην εκπαίδευση αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας

Πάνω από οτιδήποτε άλλο, η ποιότητα της υποστήριξης συνομιλίας σας δεν αφορά μόνο το σωστό λογισμικό με προηγμένη λειτουργικότητα. Αφορά περισσότερο τα άτομα που εργάζονται με τη ζωντανή συνομιλία. Επενδύστε στην κατάλληλη εκπαίδευση για τους αντιπροσώπους συνομιλίας σας. Περιλαμβάνει την εκμάθηση τους στο να χρησιμοποιούν το εργαλείο συνομιλίας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, μπορεί επίσης να βελτιώσει τις κοινωνικές δεξιότητές τους.

add-chat-to-website-LiveAgent
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας

Ανακαλύψτε μόνοι σας

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo