• Ακαδημία
  • Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει ένα προτιμώμενο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών για έναν αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρονικών καταναλωτών. Έτσι, η ύπαρξη ενός widget ζωντανής συνομιλίας για έναν ιστότοπο είναι απαραίτητη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σε οποιονδήποτε κλάδο. Σας επιτρέπει να προσφέρετε γρήγορη και έγκαιρη βοήθεια στους πελάτες. Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να συμβάλει σημαντικά σε: αυξημένη αφοσίωση, ώθηση στην ικανοποίηση των πελατών και βελτιωμένη πώληση, μειώνοντας παράλληλα το κόστος υποστήριξης των πελατών σας.

Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας;

1. Choose your live chat software provider

Given the impact live chat can have on the quality of your customer service and revenue; it’s worth investing some time into researching the options. Thus, learning as much as you can about various live chat software providers before choosing the tool that; meets your business needs and adding it to your website. Some of the factors to consider include; the set of features, easy onboarding and customization, third-party software integrations, security, mobile compatibility, pricing, and customer support.

2. Sign up with the service

You’ve probably narrowed down your choices matching your requirements and budget. Still not ready to purchase a subscription? You can start with a free trial. Most live chat software providers offer free trials with all the product features available to enable potential customers to; test all the functionality, or the ability to request a demo. Signing up for the trial usually takes a couple of minutes at maximum and doesn’t require credit card information.

3. Add a live chat button to your website

After signing up, you need to choose a chat button. After that simply paste a short HTML code into the body of your page for live chat implementation. Once you’ve embedded chat on the website, you can start chatting with your customers and prospects in real-time. Whenever a visitor clicks on the live chat button that is usually displayed at the right bottom corner of a website; a chat window appears. By clicking further on this window, the visitor initiates a chat with a company’s representative; who is currently online and available to pick up the chat request. 

Προσαρμογή του κουμπιού συνομιλίας στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

4. Customize the live chat widget

Live chat software providers typically offer a wide range of customizations of the tool. It may include tweaking the design of an online (when chat is available) and offline (when chat is not available) buttons and a chat window to make it look native to your website, as well as changing language and texts. You can also choose whether clicking a chat button will start a chat immediately or open a pre-chat form to be filled by a visitor. The design of pre-chat forms and contact-forms (displayed if no agent is online) can normally also be customized according to your needs.

προσαρμογή παραθύρου συνομιλίας

5. Enable proactive chat invitations

Proactive chat is a common feature offered by most live chat vendors. Proactive chat invitations can either be displayed on every page of the website or on particular pages. For instance, your pricing or checkout pages where users will most likely need live assistance. Invitations can usually be triggered manually or automatically based on pre-defined rules. Such as visitor information and various behavior metrics; geographic location, current page, referral page, time spent on the website, visit times, etc.

5. Enable proactive chat invitations  - App - Uploads - 2019 - 09 - 93342193 54ea1600 F82f 11ea 8f37 3a4bcffa5164.png

6. Create a list of canned responses

These are pre-defined answers to frequently asked questions from customers. They allow to speed up response times and increase the agents’ efficiency as they won’t have to type custom messages to repetitive questions that can be answered instantly by simply sending the right pre-written response in a few clicks. Canned messages are specifically helpful if the agents need to handle multiple chat requests at the same time.

Συλλογή κουμπιών συνομιλίας LiveAgent

Βέλτιστες πρακτικές για τη ρύθμιση της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Το να γνωρίζετε πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο είναι μόνο το πρώτο βήμα. Ακολουθούν μερικές από τις συμβουλές και τις βέλτιστες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση του εργαλείου ζωντανής συνομιλίας για να βεβαιωθείτε ότι αποφέρει οφέλη τόσο στην επιχείρηση όσο και στους πελάτες σας.

Ενεργοποιήστε τη στις σωστές σελίδες

Ενώ ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προστεθεί σε κάθε σελίδα ενός ιστότοπου, ίσως θελήσετε να το έχετε διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, εξετάστε το ενδεχόμενο να επιλέξετε αυτές τις σελίδες όπου οι πελάτες και οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτές είναι συνήθως Τιμολόγηση, Προϊόν, Επικοινωνία, Συχνές ερωτήσεις και σελίδες προορισμού.

Χρησιμοποιήστε στρατηγικά την ενεργητική συνομιλία

Όταν ενεργοποιείτε τις αυτοματοποιημένες προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται μέσα στα πρώτα δύο δευτερόλεπτα προτού οι επισκέπτες έχουν ακόμη την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον ιστότοπο. Επίσης, μην προσκαλείτε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν μαζί σας πολλές φορές, ειδικά εκείνους που έχουν ήδη απορρίψει την πρόσκλησή σας για συνομιλία μία φορά. Μόνο να τους ενοχλήσει μπορεί αυτό.

Κάντε σαφή την κατάσταση διαθεσιμότητας σε σύνδεση για τους επισκέπτες

Εάν δεν σκοπεύετε να έχετε διαθέσιμη τη ζωντανή συνομιλία σας όλο το 24ωρο, κάντε σαφές στους επισκέπτες σας πότε η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι διαθέσιμη. Αυτό μπορεί να γίνει με τη ρύθμιση ενός κουμπιού συνομιλίας εκτός σύνδεσης που θα εμφανίζεται όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν είναι συνδεδεμένοι και δεν θα μπορούν να δέχονται αιτήματα συνομιλίας. Είναι επίσης λογικό να καθορίσετε τις ώρες εργασίας της συνομιλίας σας σε μια σελίδα επικοινωνίας.

Εξασφαλίστε τη σωστή χρήση των τυποποιημένων απαντήσεων

Αν και τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους απόκρισης, μερικές φορές μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό, εάν δεν χρησιμοποιηθούν κατάλληλα. Ο νούμερο ένα κανόνας με τις τυποποιημένες απαντήσεις είναι ότι πρέπει πάντα να τροποποιούνται και να εξατομικεύονται ώστε να ταιριάζουν στην κατάσταση του πελάτη και στις ιδιαίτερες ανάγκες του.

Τυποποιημένες-απαντήσεις-LiveAgent

Επενδύστε στην εκπαίδευση αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας

Πάνω από οτιδήποτε άλλο, η ποιότητα της υποστήριξης συνομιλίας σας δεν αφορά μόνο το σωστό λογισμικό με προηγμένη λειτουργικότητα. Αφορά περισσότερο τα άτομα που εργάζονται με τη ζωντανή συνομιλία. Επενδύστε στην κατάλληλη εκπαίδευση για τους αντιπροσώπους συνομιλίας σας. Περιλαμβάνει την εκμάθηση τους στο να χρησιμοποιούν το εργαλείο συνομιλίας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, μπορεί επίσης να βελτιώσει τις κοινωνικές δεξιότητές τους.

Αξιολόγηση αντιπροσώπου ζωντανής συνομιλίας LiveAgent  - gif

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Frequently asked questions

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας;

Ενώ ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προστεθεί σε κάθε σελίδα ενός ιστότοπου, μπορεί να θέλετε να το έχετε διαθέσιμο μόνο σε ορισμένες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, σκεφτείτε να επιλέξετε εκείνες τις σελίδες όπου οι πελάτες και οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτά είναι συνήθως η τιμή, το προϊόν, η επαφή, οι συχνές ερωτήσεις και οι σελίδες προορισμού.

Γιατί η εταιρεία σας πρέπει να χρησιμοποιεί μια ζωντανή συνομιλία;

Σας επιτρέπει να προσφέρετε γρήγορη και έγκαιρη βοήθεια στους πελάτες. Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αυξημένη αφοσίωση, αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και βελτιωμένες πωλήσεις, ενώ παράλληλα μειώνεται το κόστος υποστήριξης πελατών.

Πώς πρέπει να επιλέξετε τον πάροχο λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;

Μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για διάφορους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προτού επιλέξετε το εργαλείο που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Μερικοί από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι το σύνολο των δυνατοτήτων, η ενσωμάτωση, η προσαρμογή, οι ενσωματώσεις λογισμικού τρίτων, η ασφάλεια, η συμβατότητα με κινητά, η τιμολόγηση και η υποστήριξη πελατών.

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo