Δωρεάν Δοκιμή
  • Ακαδημία
  • Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει ένα προτιμώμενο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών για έναν αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρονικών καταναλωτών. Έτσι, η ύπαρξη ενός widget ζωντανής συνομιλίας για έναν ιστότοπο είναι απαραίτητη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σε οποιονδήποτε κλάδο. Σας επιτρέπει να προσφέρετε γρήγορη και έγκαιρη βοήθεια στους πελάτες. Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να συμβάλει σημαντικά σε: αυξημένη αφοσίωση, ώθηση στην ικανοποίηση των πελατών και βελτιωμένη πώληση, μειώνοντας παράλληλα το κόστος υποστήριξης των πελατών σας.

YouTube video player

Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας;

1. Επιλέξτε τον πάροχο λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Δεδομένου του αντίκτυπου που μπορεί να έχει η ζωντανή συνομιλία στην ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών και των εσόδων σας, αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο στην έρευνα των επιλογών. Έτσι, μάθετε όσο περισσότερα μπορείτε για διάφορους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας πριν επιλέξετε το εργαλείο που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας και προσθέτοντάς το στον ιστότοπό σας. Μερικοί από τους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη περιλαμβάνουν: το σύνολο λειτουργιών, εύκολη ενσωμάτωση και προσαρμογή, ενσωματώσεις λογισμικού τρίτων, ασφάλεια, συμβατότητα με κινητά, τιμολόγηση και υποστήριξη πελατών.

2. Εγγραφείτε στην υπηρεσία

Μειώσατε πιθανώς τις επιλογές σας που ταιριάζουν στις απαιτήσεις και το μπάτζετ σας. Ακόμα δεν είστε έτοιμοι να αγοράσετε μια συνδρομή; Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δωρεάν δοκιμή. Οι περισσότεροι πάροχοι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν δωρεάν δοκιμές με όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες προϊόντος που επιτρέπουν στους δυνητικούς πελάτες να δοκιμάσουν όλες τις λειτουργίες ή τη δυνατότητα υποβολής αιτήματος επίδειξης. Η εγγραφή στη δοκιμή διαρκεί συνήθως δύο λεπτά το πολύ και δεν απαιτεί στοιχεία πιστωτικής κάρτας.

3. Προσθέστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας

Κουμπί συνομιλίας - LiveAgent

Αφού εγγραφείτε, πρέπει να επιλέξετε ένα κουμπί συνομιλίας. Μετά από αυτό απλώς επικολλήστε έναν σύντομο κώδικα HTML στο σώμα της σελίδας σας για την ενσωμάτωση της ζωντανής συνομιλίας. Μόλις ενσωματώσετε τη συνομιλία στον ιστότοπο, μπορείτε να ξεκινήσετε τη συνομιλία με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας που εμφανίζεται συνήθως στη δεξιά κάτω γωνία ενός ιστότοπου εμφανίζεται ένα παράθυρο συνομιλίας. Κάνοντας κλικ σε αυτό το παράθυρο, ο επισκέπτης ξεκινά μια συνομιλία με έναν αντιπρόσωπο μιας εταιρείας, που είναι επί του παρόντος συνδεδεμένος και διαθέσιμος για να παραλάβει το αίτημα συνομιλίας.

Κουμπί επεξεργασίας συνομιλίας

4. Προσαρμόστε το widget ζωντανής συνομιλίας

Οι πάροχοι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν συνήθως ένα ευρύ φάσμα προσαρμογών του εργαλείου. Μπορεί να περιλαμβάνει αλλαγές στη σχεδίαση κουμπιών online (όταν η συνομιλία είναι διαθέσιμη) και εκτός σύνδεσης (όταν η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη) και ένα παράθυρο συνομιλίας για να φαίνεται εγγενές στον ιστότοπό σας, καθώς και αλλαγή γλώσσας και κειμένων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε εάν κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας θα ξεκινήσει αμέσως μια συνομιλία ή αν ανοίξει μια φόρμα πριν από τη συνομιλία που θα συμπληρώσει ένας επισκέπτης. Ο σχεδιασμός των φορμών προ-συνομιλίας και των φορμών επικοινωνίας (εμφανίζονται εάν δεν υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος συνδεδεμένος) μπορεί κανονικά να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες σας.

5. Ενεργοποιήστε τις προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας

Η προληπτική συνομιλία είναι μια κοινή δυνατότητα που προσφέρεται από τους περισσότερους προμηθευτές ζωντανής συνομιλίας. Οι προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν είτε να εμφανίζονται σε κάθε σελίδα του ιστότοπου είτε σε συγκεκριμένες σελίδες. Για παράδειγμα, οι σελίδες τιμολόγησης ή ολοκλήρωσης αγοράς όπου οι χρήστες πιθανότατα θα χρειαστούν ζωντανή βοήθεια. Οι προσκλήσεις μπορούν συνήθως να ενεργοποιηθούν χειροκίνητα ή αυτόματα με βάση προκαθορισμένους κανόνες. Όπως πληροφορίες επισκεπτών και διάφορες μετρήσεις συμπεριφοράς, γεωγραφική τοποθεσία, τρέχουσα σελίδα, σελίδα παραπομπής, χρόνος στον ιστότοπο, χρόνοι επίσκεψης κ.λπ.

Ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent
Πρόσκληση ενεργητικής συνομιλίας

6. Δημιουργήστε μια λίστα με έτοιμες απαντήσεις

Η δημιουργία τυποποιημένων μηνυμάτων είναι ένα σημαντικό μέρος της ρύθμισης του widget συνομιλίας του ιστότοπού σας και της αξιοποίησης του στο έπακρο. Αυτές είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις πελατών. Επιτρέπουν την επιτάχυνση των χρόνων απόκρισης και την αύξηση της αποτελεσματικότητας των αντιπροσώπων, καθώς δεν θα χρειάζεται να πληκτρολογούν προσαρμοσμένα μηνύματα σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν άμεσα στέλνοντας απλώς τη σωστή προ-γραμμένη απάντηση με λίγα κλικ. Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα εάν οι αντιπρόσωποι πρέπει να χειρίζονται πολλά αιτήματα συνομιλίας ταυτόχρονα.

Widget συνομιλίας για τον ιστότοπο-LiveAgent
Παράθυρο συνομιλίας

Βέλτιστες πρακτικές για τη ρύθμιση της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Το να γνωρίζετε πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο είναι μόνο το πρώτο βήμα. Ακολουθούν μερικές από τις συμβουλές και τις βέλτιστες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση του εργαλείου ζωντανής συνομιλίας για να βεβαιωθείτε ότι αποφέρει οφέλη τόσο στην επιχείρηση όσο και στους πελάτες σας.

Ενεργοποιήστε τη στις σωστές σελίδες

Ενώ ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προστεθεί σε κάθε σελίδα ενός ιστότοπου, ίσως θελήσετε να το έχετε διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, εξετάστε το ενδεχόμενο να επιλέξετε αυτές τις σελίδες όπου οι πελάτες και οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτές είναι συνήθως Τιμολόγηση, Προϊόν, Επικοινωνία, Συχνές ερωτήσεις και σελίδες προορισμού.

Χρησιμοποιήστε στρατηγικά την ενεργητική συνομιλία

Όταν ενεργοποιείτε τις αυτοματοποιημένες προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται μέσα στα πρώτα δύο δευτερόλεπτα προτού οι επισκέπτες έχουν ακόμη την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον ιστότοπο. Επίσης, μην προσκαλείτε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν μαζί σας πολλές φορές, ειδικά εκείνους που έχουν ήδη απορρίψει την πρόσκλησή σας για συνομιλία μία φορά. Μόνο να τους ενοχλήσει μπορεί αυτό.

Κάντε σαφή την κατάσταση διαθεσιμότητας σε σύνδεση για τους επισκέπτες

Εάν δεν σκοπεύετε να έχετε διαθέσιμη τη ζωντανή συνομιλία σας όλο το 24ωρο, κάντε σαφές στους επισκέπτες σας πότε η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι διαθέσιμη. Αυτό μπορεί να γίνει με τη ρύθμιση ενός κουμπιού συνομιλίας εκτός σύνδεσης που θα εμφανίζεται όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν είναι συνδεδεμένοι και δεν θα μπορούν να δέχονται αιτήματα συνομιλίας. Είναι επίσης λογικό να καθορίσετε τις ώρες εργασίας της συνομιλίας σας σε μια σελίδα επικοινωνίας.

Εξασφαλίστε τη σωστή χρήση των έτοιμων απαντήσεων

Αν και τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους απόκρισης, μερικές φορές μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό, εάν δεν χρησιμοποιηθούν κατάλληλα. Ο νούμερο ένα κανόνας με τις τυποποιημένες απαντήσεις είναι ότι πρέπει πάντα να τροποποιούνται και να εξατομικεύονται ώστε να ταιριάζουν στην κατάσταση του πελάτη και στις ιδιαίτερες ανάγκες του.

Επενδύστε στην εκπαίδευση αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας

Πάνω από οτιδήποτε άλλο, η ποιότητα της υποστήριξης συνομιλίας σας δεν αφορά μόνο το σωστό λογισμικό με προηγμένη λειτουργικότητα. Αφορά περισσότερο τα άτομα που εργάζονται με τη ζωντανή συνομιλία. Επενδύστε στην κατάλληλη εκπαίδευση για τους αντιπροσώπους συνομιλίας σας. Περιλαμβάνει την εκμάθηση τους στο να χρησιμοποιούν το εργαλείο συνομιλίας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, μπορεί επίσης να βελτιώσει τις κοινωνικές δεξιότητές τους.

add-chat-to-website-LiveAgent
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας

Ανακαλύψτε μόνοι σας

YouTube video player

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo