Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Ξεκινήστε | 14 ημέρες δωρεάν
Δείτε το βίντεο
Θεωρήστε το LiveAgent ως την κύρια λύση γιατην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας αν ψάχνετε για εναλλακτικές πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent προσφέρει όλα τα εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων των πελατών και δημιουργεί καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες. Προσφέρουμε πάνω από 125 ισχυρές λειτουργίες, υπέροχα εργαλεία και αμέτρητες ενσωματώσεις που θα σας βοηθήσουν να επιλύσετε τις καρτέλες εξυπηρέτησης πελατών γρήγορα και εύκολα. Εκμεταλλευτείτε τις καρτέλες email, τη ζωντανή συνομιλία, το τηλεφωνικό κέντρο, τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή τη γνωσιακή βάση για να δημιουργήσετε μια πιο ομαλή εμπειρία με το λογισμικό μας και απολαύσετε τα μέγιστα από μία μόνο πλατφόρμα. Το βρίσκετε ενδιαφέρον μέχρι τώρα; Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε όλα τα οφέλη του LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Δεν απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση που είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τη διαδικασία υποστήριξης πελατών με μια πληθώρα εργαλεία παραγωγικότητας. Η εκτεταμένη λίστα δυνατοτήτων μας σάς βοηθά να λύσετε τις καρτέλες πελατών γρηγορότερα εξαλείφοντας τις επαναληπτικές εργασίες και αυξάνοντας την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας.
Το σύστημα καρτελών μετατρέπει όλες τις συνομιλίες με πελάτες όπως τα email σε καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να επιλυθούν από τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Η τοποθέτηση ενός widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας μπορεί να σας προσφέρει απρόσκοπτες συνομιλίες με τους πελάτες.
Δώστε στον κόσμο μια σπουδαία εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μέσω των κοινωνικών μέσω δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram. Βελτιώστε τη διαχείριση των σχέσεων σας με τους πελάτες με το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent LiveAgent ή δημιουργήστε portal πελατών που είναι γνωστό και ως γνωσιακή βάση.
Features | Liveagent Try the best self-service support alternative for free! No credit card required. | Competitor |
---|---|---|
Overall rating Overall software ratings from verified users on Capterra. |
4.7 Received an overall rating of 4.7 out of 5 by verified users on Capterra. |
4.5 Received an overall rating of 4.5 out of 5 by verified users on Capterra. |
Ease of use Ease of use ratings from verified users on Capterra. |
4.6 Rated 4.6 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra. |
4.5 Rated 4.5 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra. |
Customer service Customer support ratings from verified users on Capterra. |
4.7 Rated 4.7 out of 5 for customer support by verified users on Capterra. |
4.6 Rated 4.6 out of 5 for customer support by verified users on Capterra. |
Value for money Price to value ratings from verified users on Capterra. |
4.7 Rated 4.7 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra. |
4.4 Rated 4.4 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra. |
Price Software price in USD per agent per month. |
$15/month/agent Price in USD per agent per month. |
$19/month/agent Price in USD per agent per month. |
Alerts / escalations Alerts and escalations for tickets and SLAs based on priority and pre-defined conditions. | Offers alerts and escalations. | Offers alerts and escalations. |
Automated routing Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions. | Offers automated routing. | Offers automated routing. |
Call center Management A centralized dashboard for making, receiving, and managing calls. | Offers call center management. | Offers call center management. |
Queue management A system that is used to manage call queues. | Offers queue management. | Offers queue management. |
Email management The ability to connect the ticketing software with multiple email addresses in order to receive, answer, and write emails directly from the software. | Offers email management. | Offers email management. |
Performance metrics Track your website visitor’s behavior. See how long they’re browsing your site, or which site they’re on. | Offers performance metrics. | Offers performance metrics. |
Knowledge base management A feature that allows users to create and manage comprehensive knowledge repositories. | Offers knowledge base management. | Offers knowledge base management. |
Multi-Channel communication Connects with multiple lines of communication (such as email, live chat, a call center, or social media) to streamline all messages, and allow users to respond to them from the ticketing software. | Offers multi-channel communication. | Offers multi-channel communication. |
Real-time chat A native live chat widget that can be deployed on your site and used for real-time communication with your website visitors. | Offers real-time chat. | Offers real-time chat. |
Reporting/Analytics An analytics dashboard that enables users to generate performance reports. | Offers reporting/analytics. | Does not offer reporting/analytics. |
Self-service portal A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content. | Offers a self-service portal. | Offers a self-service portal. |
Service Level Agreement (SLA) management A feature that enables you to manage and monitor SLA logs, SLA compliance, and more. | Offers service level agreement (SLA) management. | Offers service level agreement (SLA) management. |
Social media integration Integrations with popular social networks such as Facebook. | Offers social media integrations. | Offers social media integrations. |
Ticket management Manage tickets with ticket transfers, ticket merging, splitting, marking as spam, snoozing, and more. | Offers ticket management. | Offers ticket management. |
Workflow management Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes. | Offers workflow management. | Offers workflow management. |
Δεν χρειάζεται να διαχειρίζεστε αιτήματα πελατών μέσω email μόνο. Το LiveAgent μπορεί να υποστηρίξει την απόδοση του εκπροσώπου σας και να βοηθήσει τον πελάτη να ολοκληρώσει το ταξίδι του στην ιστοσελίδα με το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά.
Ετοιμαστείτε για γρηγορότερες απαντήσεις και επιλύστε τα αιτήματα των πελατών σας γρηγορότερα. Τα widgets της ζωντανής συνομιλίας δεν είναι μόνο ένα αποτελεσματικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών αλλά μπορεί να μετατρέψει τους χρήστες της κοινότητας σε χαρούμενους πελάτες που πληρώνουν.
Σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες του LiveAgent, όπως π.χ. τις τυποποιημένες απαντήσεις, την προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και την αρχειοθέτηση των απαντήσεων μπορείτε να ολοκληρώσετε τη δουλειά σας με τις πολλές εφαρμογές και εργαλεία του LiveAgent.
Οι λειτουργίες μας σας επιτρέπουν να εκτελέσετε πολλές δραστηριότητες του κέντρου εξυπηρέτησης και εργασίες αυτοματοποίησης οι οποίες διαφορετικά θα αύξαναν τον χρόνο απάντησης. Εξαλείψτε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις με τυποποιημένα μηνύματα.
Όταν έχετε διαθέσιμο χρόνο, μη διστάσετε να βοηθήσετε τους συναδέλφους σας σε δύσκολες εργασίες μέσω των κοινών εισερχόμενων απ’ όλα τα κανάλια. Βελτιώστε τη ροή εργασιών σας με ισχυρούς κανόνες αυτοματισμού ροής εργασιών, ετικέτες και εσωτερικές σημειώσεις στις καρτέλες της εξυπηρέτησης πελατών. Βεβαιωθείτε ότι συλλέξατε σχόλια πελατών για να συνεχίσετε τη ν καλή δουλειά
Επεκτείνετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συνδέστε άλλο λογισμικό και εργαλεία τρίτων για να δημιουργήσετε απρόσκοπτες ενσωματώσεις με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις δυνατότητες και το σετ εργαλείων του LiveAgent και μάθετε γιατί είναι δημοφιλής επιλογή για εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Θέλετε απλώς καρτέλες υποστήριξης πελατών ή περισσότερα κανάλια επικοινωνίας με πελάτες;
Το LiveAgent μπορεί να είναι ένα λογισμικό υποστήριξης πελατών ή ένα λογισμικό συνεργασίας που ταιριάζει στο στυλ και το σκοπό της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.
Δουλεύετε από τα εισερχόμενά σας στο Gmail; Συνδέστε τυχόν διευθύνσεις email που έχετε στα εισερχόμενα της ομάδας LiveAgent και διαχειριστείτε τα email υποστήριξης πελατών.
Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα του LiveAgent μπορούν να σας χρησιμεύσουν ως το απόλυτο πρόγραμμα-πελάτη email. Χρησιμοποιήστε πρότυπα email, ορίστε κανόνες ανάθεσης και αφήστε σημειώσεις σε αντιπροσώπους για να εξυπηρετήσετε αποτελεσματικά εκατομμύρια πελάτες.
Αποκτήστε πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία για να απλοποιήσετε τη διαδικασία επικοινωνίας για τους αντιπροσώπους. Η ζωντανή συνομιλία είναι επίσης η ιδανική επιλογή για πελάτες που θέλουν να απαντηθούν γρήγορα οι ερωτήσεις τους.
Τοποθετήστε ένα κουμπί στον ιστότοπό σας και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με τη συνομιλία. Λάβετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο και παρακολουθήστε πόσα άτομα περιηγούνται στον ιστότοπο σας.
Προσφέρετε μια εκπληκτική εμπειρία υποστήριξης πελατών με το δικό σας τηλεφωνικό κέντρο. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποτελούν μέρος του συστήματος καρτελών, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τα ερωτήματα των πελατών.
Το LiveAgent καταγράφει όλες τις συνομιλίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφωνικών κλήσεων. Δημιουργήστε προσαρμοσμένα δέντρα IVR και δρομολογήστε κλήσεις στους κατάλληλους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Ένα από τα νέα δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας των πελατών είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook, το Twitter και το Instagram είναι εκεί για να βελτιώσετε το κέντρο υποστήριξης σας.
Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δείξουν καλύτερη εμπειρία πελατών, να κερδίσουν την αφοσίωση των πελατών και άλλες δραστηριότητες υποστήριξης πελατών.
Οι πλατφόρμες κέντρων εξυπηρέτησης χρησιμοποιούν πύλες αυτοεξυπηρέτησης γεμάτες με χρήσιμα άρθρα. Τα άρθρα γνωσιακής βάσης αυξάνουν τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης για άτομα που θέλουν να βρουν απαντήσεις.
Το LiveAgent λειτουργεί καλά ως λογισμικό βάσης γνώσεων. Προσθέστε άρθρα βάσης γνώσεων γεμάτα με πολύτιμους πόρους γνώσης και αρχεία απαντήσεων για τους πελάτες σας για να αποκομίσετε τα πλήρη οφέλη των επιλογών αυτοεξυπηρέτησης.
Η διεπαφή χρήστη του LiveAgent είναι γεμάτη λειτουργίες που χειρίζονται απλές διαδικασίες και τεράστιους φορτίους εργασιών. Οι εφαρμογές παραγωγικότητας αποτελούν μέρος ενός τυπικού κέντρου υποστήριξης.
Η διαχείριση καρτελών υποστήριξης πελατών γίνεται ευκολότερη με ενσωματώσεις με εργαλεία τρίτων. Στη συνέχεια, το LiveAgent μετατρέπεται σε ένα πολυκαναλικό εργαλείο συνεργασίας για διάφορους σκοπούς.
Το LiveAgent είναι ένα πολυκαναλικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Για να παρέχουμε στους πελάτες μας το καλύτερο δυνατό εργαλείο εξυπηρέτησης, προσφέρουμε επίσης μια εφαρμογή για κινητά, ώστε να μπορείτε να παρέχετε προσωπική εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Εάν η ομάδα επιτυχίας πελατών σας δεν έχει πρόσβαση σε υπολογιστή, μπορεί να εκμεταλλευτεί την εφαρμογή για κινητά που είναι διαθέσιμη τόσο σε χρήστες Android όσο και σε iOS. Ως αποτέλεσμα, η επιχείρησή σας μπορεί να χειριστεί γρήγορα όλα τα αιτήματα πελατών, οδηγώντας σε βελτιωμένες βαθμολογίες ικανοποίησης με τους πελάτες σας.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλεςκαι αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή καλέστε μας.
Είμαστε εδώ 24 ώρες το 24ωρο για να σας βοηθήσει με οτιδήποτε αφορά την υποστήριξη πελατών και το LiveAgent. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα δωρεάν, χωρίς να απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και χωρίς κρυφές χρεώσεις.
Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, δείτε το βίντεο περιήγησης με παραδείγματα χρήσης εργαλείων και αποτελεσματική ροή εργασιών για να δείτε όλα όσα έχει να προσφέρει το LiveAgent.
Είμαι έτοιμος να δοκιμάσω το LiveAgent Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
Θα Είστε σε Καλά Χέρια!
Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;
Η χρήση μάτων και τυποποιημένων μηνυμάτων βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες στο LiveAgent. (153 characters)
Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση για το SysAid;
Με το LiveAgent μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδα και την αξία των πελατών σας, παρέχοντας αστραπιαίες απαντήσεις και δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας και κέντρου εξυπηρέτησης.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το ConnectWise;
Η Εξυπηρέτηση Πελατών και οι προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent βελτιώνουν την επικοινωνία και την εμπειρία πελατών. Επικοινωνήστε για ένα demo.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;
Το LiveAgent προσφέρει λύσεις επιχειρήσεων για αύξηση ικανοποίησης πελατών και μείωση λειτουργικού κόστους, μέσω προσκλήσεων συνομιλίας και διαχείρισης επαφών.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες