Η ζωντανή συνομιλία σας δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας; Είστε έτοιμοι για μια εναλλακτική ζωντανή συνομιλία;
Η ολοκληρωμένη σύγκριση μας σε λογισμικά ζωντανής συνομιλίας θα ρίξει λίγο φως στις πιο δημοφιλείς λύσεις ζωντανής συνομιλίας, στις δυνατότητές τους και στις αξιολογήσεις πελατών!
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Χαρακτηριστικά | LiveAgent
Δοκιμάστε το ταχύτερο live chat widget δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | LiveChat Inc.
Σύγκριση LiveChat Inc. με LiveAgent. | Intercom
Σύγκριση Intercom με LiveAgent. | Zendesk
Σύγκριση Zendesk με LiveAgent. | Olark
Σύγκριση Olark με LiveAgent. |
---|---|---|---|---|---|
Βαθμολογία
Συνολικές βαθμολογίες λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Το LiveChat Inc. έλαβε συνολική βαθμολογία 4.6 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Intercom έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.3 Zendesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Olark έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Ευκολία χρήσης
Βαθμολογίες για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το LiveChat Inc. βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.4 Το Intercom βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.3 Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 βαθμολογήθηκε με από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το Olark βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το LiveAgent 4.7 βαθμολογήθηκε στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Το LiveChat Inc. βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.3 Το Intercom βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.2 Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Το Olark βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Σχέση ποιότητας και τιμής
Βαθμολογίες σχέσης ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Το LiveChat Inc. βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.0 Το Intercom βαθμολογήθηκε με 4.0 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.1 Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.1 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Το Olark βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. |
$9-$49/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί σε έναν εκπρόσωπο τον μήνα. |
$19-$59/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί σε έναν εκπρόσωπο τον μήνα |
$39-$49/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί σε έναν εκπρόσωπο τον μήνα |
$49-$99/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί σε έναν εκπρόσωπο τον μήνα |
$19/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί σε έναν εκπρόσωπο τον μήνα. |
Τυποποιημένα μηνύματα
Δημιουργήστε προκαθορισμένες απαντήσεις για τις συχνές ερωτήσεις οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ένα κλικ. | Το LiveAgent προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα. | Το LiveChat Inc.προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα. | Το Intercom προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα. | Το Zendesk προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα. | Το Olark προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα. |
Προσαρμογή branding
Επιλογή χρήσης λευκής ετικέτας (χωρίς branding) | Το LiveAgent προσφέρει προσαρμογή branding. | Το LiveChat Inc. προσφέρει προσαρμογή branding. | Το Intercom προσφέρει προσαρμογή branding. | Το Zendesk προσφέρει προσαρμογή branding. | Το Olarkπροσφέρει προσαρμογή branding. |
Γεωγραφική Στόχευση
Στείλτε στους επισκέπτες του ιστοτόπου σας προσωποποιημένες προσκλήσεις σε chat ή προβάλετε προσαρμοσμένα κουμπιά σε διάφορες γλώσσες με βάση την γεωγραφική τοποθεσία. | Το LiveAgent προσφέρει γεωγραφική στόχευση. | Το LiveChat Inc. προσφέρει γεωγραφική στόχευση. | Το Intercom προσφέρει γεωγραφική στόχευση. | Το Zendesk προσφέρει γεωγραφική στόχευση. | Το Olark προσφέρει γεωγραφική στόχευση. |
Φόρμα εκτός σύνδεσης
Δώστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας εκτός ωρών λειτουργίας μέσω φόρμας επικοινωνίας εκτός σύνδεσης η οποία μετατρέπεται αμέσως σε ticket και μπορεί να απαντηθεί κατά τις εργάσιμες ώρες. | Το LiveAgent προσφέρει φόρμα εκτός σύνδεσης. | Το LiveChat Inc. προσφέρει φόρμα εκτός σύνδεσης. | Το Intercom δεν προσφέρει φόρμα εκτός σύνδεσης. | Το Zendesk προσφέρει φόρμα εκτός σύνδεσης. | Το Olark προσφέρει φόρμα εκτός σύνδεσης. |
Προληπτικό chat
Προσκαλέστε αυτόματα τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας σε chat με βάση προκαθορισμένους κανόνες. | Το LiveAgent προσφέρει προληπτικές προσκλήσεις σε chat. | Το LiveChat Inc. προσφέρει προληπτικές προσκλήσεις σε chat. | Το Intercom προσφέρει προληπτικές προσκλήσεις σε chat. | Το Zendesk προσφέρει προληπτικές προσκλήσεις σε chat. | Το Olark προσφέρει προληπτικές προσκλήσεις σε chat. |
Κοινή Χρήση Οθόνης
Κοινή χρήση οθόνης μεταξύ πελάτη και εκπροσώπου για ταχύτερη επίλυση προβλημάτων. | Το LiveAgent προσφέρει κοινή χρήση οθόνης. | Το LiveChat Inc. προσφέρει κοινή χρήση οθόνης. | Το Intercom δεν προσφέρει κοινή χρήση οθόνης. | Το Zendesk δεν προσφέρει κοινή χρήση οθόνης. | Το Olark δεν προσφέρει κοινή χρήση οθόνης. |
Μεταφορά/Δρομολόγηση
Δρομολογήστε αυτόματα, ή μεταφέρετε χειροκίνητα chats σε εκπροσώπους που είναι εξοπλισμένοι καλύτερα για να απαντήσουν τις ερωτήσεις των πελατών. | Το LiveAgent προσφέρει μεταφορά/δρομολόγηση chat. | Το LiveChat Inc. προσφέρει μεταφορά/δρομολόγηση chat. | Το Intercom προσφέρει μεταφορά/δρομολόγηση chat. | Το Zendesk προσφέρει μεταφορά/δρομολόγηση chat. | Το Olark προσφέρει μεταφορά/δρομολόγηση chat. |
Ενσωμάτωση με τρίτα μέρη
Ενσωματώσεις με δημοφιλή λογισμικά, εργαλεία, και δίκτυα, όπως κοινωνικά δίκτυα, CRM, ή επεξεργαστές πληρωμών. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση τρίτων μερών. | Το LiveChat Inc. προσφέρει ενσωμάτωση τρίτων μερών. | Το Intercom προσφέρει ενσωμάτωση τρίτων μερών. | Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση τρίτων μερών. | Το Olark προσφέρει ενσωμάτωση τρίτων μερών. |
Κρυφή προβολή μηνύματος
Προβολή σε πραγματικό χρόνο αυτού που πληκτρολογεί ο πελάτης στο πλαίσιο συνομιλίας. | Το LiveAgent προσφέρει κρυφή προβολή μηνύματος. | Το LiveChat Inc. προσφέρει κρυφή προβολή μηνύματος. | Το Intercom δεν προσφέρει κρυφή προβολή μηνύματος. | Το Zendesk δεν προσφέρει κρυφή προβολή μηνύματος. | Το Olark δεν προσφέρει κρυφή προβολή μηνύματος. |
Απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας
Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των αντιγράφων του chat που αποθηκεύονται και μπορούν να ανακτηθούν ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας. |
Μόνο για πακέτα με $39+/μήνα
Στο LiveChat Inc. το απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας. δεν διατίθεται στο πακέτο με $19 ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. | Το Intercom προσφέρει απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας. | Το Zendesk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας. | Το Olark προσφέρει προσφέρει απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας. |
Απεριόριστη παρακολούθηση επισκεπτών
Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό επισκεπτών του ιστοτόπου που μπορείτε να παρακολουθήσετε. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη παρακολούθηση επισκεπτών. | Το LiveChat Inc. προσφέρει απεριόριστη παρακολούθηση επισκεπτών. | Το Intercom προσφέρει απεριόριστη παρακολούθηση επισκεπτών. | Το Zendesk προσφέρει απεριόριστη παρακολούθηση επισκεπτών. | Το Olark προσφέρει απεριόριστη παρακολούθηση επισκεπτών. |
Ετικέτες chat
Προσθέστε ετικέτες σε κάθε συνομιλία για να δείτε το περιεχόμενό της με μία ματιά ή για να τη βρείτε ευκολότερα. | Το LiveAgent προσφέρει ετικέτες chat. |
Μονάχα στα πακέτα με $39+/μήνα
Στο LiveChat Inc. οι ετικέτες chat δεν διατίθενται στο πακέτο με $19 ανά εκπρόσωπο ανά μήνα. | Το Intercom προσφέρει ετικέτες chat. | Το Zendesk προσφέρει ετικέτες chat. | Το Olark προσφέρει ετικέτες chat. |
Μετατρέψτε τους επισκέπτες των ιστότοπων σε πελάτες που πληρώνουν με εξατομικευμένες προσκλήσεις συνομιλίας με βάση τις πληροφορίες από το CRM και την παρακολούθηση συμπεριφοράς. Μάθετε ποια σελίδα κοιτά κάθε πελάτης, για πόση ώρα, και ποιος τον παρέπεμψε στον ιστότοπό σας.
Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα απαντώντας σε συχνές ερωτήσεις με τυποποιημένα μηνύματα. Δημιουργήστε απεριόριστο αριθμό απαντήσεων και χρησιμοποιήστε τις με ένα μόνο κλικ.
Αντιγράψτε και επικολλήστε ένα απόσπασμα του κώδικά μας στον ιστότοπό σας για να ξεκινήσετε την παρακολούθηση και το chat με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πραγματικό χρόνο.
Επιλέξτε κουμπιά chat, παράθυρα chat, και φόρμες προ της συνομιλίας και εκτός σύνδεσης από τη γκαλερί μας ή δημιουργήστε τα δικά σας με προσαρμοσμένο CSS.
Προβλέψτε τις ανάγκες κάθε πελάτη, ρίχνοντας μια κρυφή ματιά σε αυτό που πληκτρολογεί στο πλαίσιο της συνομιλίας προτού πατήσει αποστολή. Ενισχύστε τη θετική εμπειρία με το ενσωματωμένο CRM που σας επιτρέπει να βλέπετε όλες τις πληροφορίες των πελατών, τις προηγούμενες αγορές και τα προηγούμενα ερωτήματα.
Ενισχύστε τους πελάτες σας με εργαλεία αυτοβοήθειας που ενσωματώνονται απευθείας στο chat widget σας. Μειώστε τον όγκο των ticket και αυξήστε τις πωλήσεις με την εναλλακτική μας για live chat ξεκινώντας σήμερα!
Παρακολουθήστε την απόδοση της ομάδας σας. Προσαρμόστε τις βάρδιες των εκπροσώπων ανάλογα με τον όγκο των chat και τις ώρες αιχμής, παρακολουθήστε ποιος συνομιλεί με ποιον, δείτε τι λένε, και μάθετε από τις βαθμολογίες των εκπροσώπων.
Όχι άλλες εικασίες και υποθέσεις. Ακολουθήστε το ταξίδι επίλυσης των ticket των πελατών σας από την αρχή ως το τέλος σε διαφορετικά κανάλια σε ένα μόνο νήμα ticket.
Το LiveAgent προσφέρει μια δυνατότητα συνομιλίας εκτός σύνδεσης που επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπου να επικοινωνήσουν μαζί σας ακόμη και εκτός των ωρών λειτουργίας Μάθετε περισσότερα για την εναλλακτική μας λύση για live chat
Η εναλλακτική μας για live chat είναι 100% κλιμακούμενη και προσαρμόσιμη, είτε βρίσκεστε σε ταχεία ανάπτυξη είτε χρειάζεται περιορισμό εποχιακά.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμούς που μας επιτρέπουν να προσφέρουμε εξέχουσα υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Επειδή οι καλύτερες επιλογές για live chat προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες χωρίς επιπλέον κόστος!
Συγκρίνετε τη ζωντανή συνομιλία LiveAgent με τα widget συνομιλίας ανταγωνιστών και ανακαλύψτε ποιο παρέχει καλύτερη αναλογία τιμής και αξίας για το κέντρο εξυπηρέτησης σας.
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το SpiceWorks;
Το LiveAgent είναι μια πρωτοποριακή λύση υποστήριξης πελατών που δημιουργεί εμπειρίες αξέχαστες για τους πελάτες, αυξάνοντας τα έσοδα και την ικανοποίηση και διατηρώντας πιστούς πελάτες.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Tawk;
Το LiveAgent αντικαθιστά το ZenDesk με εκπληκτική τιμή, εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης, προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού και ευκολία χρήσης.
Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;
Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.
Η εταιρεία Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Η εταιρεία προσφέρει επίσης λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης για βελτίωση της ροής εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες