Αναζητάτε μια εναλλακτική του LiveChat;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του LiveChat στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 175 χρήσιμες λειτουργίες, το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, τηλεφωνικό κέντρο και ακόμη και την κάλυψη καναλιών επικοινωνίας όπως το Instagram και το Viber, όλα ενσωματωμένα σε ένα ισχυρό πακέτο. Η αλλαγή είναι εύκολη! Προσφέρουμε μια υποβοηθούμενη μεταφορά από το LiveChat στο LiveAgent που θα εισαγάγει όλα τα δεδομένα σας. Είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο 5 λεπτά.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

LiveChat έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
LiveChat
Ticketing
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ticketing.
Το LiveChat προσφέρει ticketing σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Live Chat.
Το LiveChat προσφέρει Live Chat σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το LiveChat δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το LiveChat προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Facebook.
Το LiveChat προσφέρει ενσωμάτωση Facebook σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε Tweets από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Το LiveChat δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Instagram.
Το LiveChat δεν προσφέρει ενσωμάτωση Instagram.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το LiveChat δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
Το LiveChat προσφέρει γνωσιακή βάση σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει forum πελατών.
Το LiveChat προσφέρει forum πελατών σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το LiveChat προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το LiveChat προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το LiveChat δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το LiveChat δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το LiveChat προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το LiveChat προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό από κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το LiveChat προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails.
Το LiveChat προσφέρει απεριόριστα tickets/mails σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Το LiveChat δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το LiveChat προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.

Ανακαλύψτε τι μας κάνει να ξεχωρίζουμε

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμολόγηση

Το Live Agent προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμής ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

Book demo with LiveAgent -illustration

Μία ισχυρή εναλλακτική λύση για το LiveChat

Το LiveAgent παρέχει στον πελάτη σας την ελευθερία που χρειάζεται. Πλήρες σε δυνατότητες και με δυνατότητα ενσωμάτωσης σχεδόν οποιασδήποτε λειτουργίας από email, ζωντανή συνομιλία και τηλεφωνικό κέντρο μέχρι μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook, Twitter και Instagram. Και όλα είναι σε προσιτή τιμή. Τα προγράμματα τιμολόγησης είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας. Και σε περίπτωση που χρειάζεστε κάτι επιπλέον, μπορείτε να αγοράσετε μεμονωμένες δυνατότητες σε προσιτή τιμή.

Το γρηγορότερο widget συνομιλίας

Το σύστημα συνομιλίας ιστότοπου του LiveAgent είναι μια δυνατότητα που πρέπει να αποκρίνεται και να είναι γρήγορη και να επιτρέπει σε εσάς και τους πελάτες σας να επικοινωνείτε άμεσα. Το widget συνομιλίας του LiveAgent είναι πραγματικά το πιο γρήγορο από όλα, με ταχύτητα εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα αποτελέσματα των δοκιμών μόνοι σας.

Watch the website loading time
Savings illustration

Προσιτό και γεμάτο δυνατότητες

Το LiveAgent προσφέρει τρία πλάνα τιμολόγησης που δεν θα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό σας. Όλα είναι γεμάτα με χρήσιμες δυνατότητες και μπορείτε επίσης να αγοράσετε ξεχωριστές δυνατότητες σε περίπτωση που θέλετε να προσθέσετε κάτι επιπλέον στο πλάνο σας.

Ρίξτε μια ματιά και δείτε ποιο είναι το καλύτερο για την επιχείρησή σας.

Πάρτε περισσότερα με λιγότερα χρήματα

Το LiveAgent σας έχει εξασφαλίσει πολλά κανάλια και λογαριασμούς επικοινωνίας. Το αξιόπιστο σύστημα καρτελών οργανώνει τα πάντα, από email, live chat και τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Με αυτόν τον τρόπο, τα καλύπτετε όλα και είναι όλα οργανωμένα σε ένα μέρος.

phone puzzle piece-illustration

Σύγκριση LiveAgent vs LiveChat

Δείτε πώς συγκρινόμαστε με το LiveChat με βάση τις αξιολογήσεις πελατών στο Capterra

LiveChat vs LiveAgent comparison

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρθηκαν στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

man and woman winners-illustration

Είστε έτοιμοι να κάνετε μια αλλαγή;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Συγκρίνετε μας με διαφορετικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις ζωντανής συνομιλίας; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση για το LiveChat
Με την τήρηση των ΣΕΥ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να παρέχουν έγκαιρη και σχετική υποστήριξη.

Πώς να Ρυθμίσετε ΣΕΥ στο LiveAgent

Με την τήρηση των ΣΕΥ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να παρέχουν έγκαιρη και σχετική υποστήριξη.

Σκέφτεστε το LiveAgent για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης LiveAgent

Σκέφτεστε το LiveAgent για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Η δημιουργία ομάδων επαφής στο LiveAgent είναι ευέλικτη και γρήγορη. Παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη για ερωτήματα και επιτρέπει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.

Πώς να δημιουργήσετε ομάδες επαφών στο LiveAgent

Η δημιουργία ομάδων επαφής στο LiveAgent είναι ευέλικτη και γρήγορη. Παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη για ερωτήματα και επιτρέπει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.

"Το εκπαιδευτικό βίντεο παρέχει οδηγό για τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LiveAgent."

Πώς να δημιουργήσετε φορμές επικοινωνίας στο LiveAgent

"Το εκπαιδευτικό βίντεο παρέχει οδηγό για τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LiveAgent."

Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, καθώς επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.

Τυποποιημένα μηνύματα (μακροεντολές) στο LiveAgent

Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, καθώς επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.

Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, καθώς επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.

Τυποποιημένα μηνύματα (μακροεντολές) στο LiveAgent

Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, καθώς επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης και διασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo