Χρειάζεστε μια Εναλλακτική του Zendesk;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Zendesk στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αν ψάχνετε για μια απλή, προσιτή και πλούσια σε δυνατότητες εναλλακτική λύση του Zendesk, το LiveAgent μπορεί να είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Μεταφερθείτε από το Zendesk στο LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά. Προσφέρουμε μια υποβοηθούμενη μεταφορά από το Zendesk που θα εισαγάγει όλα τα δεδομένα σας από το Zendesk στο LiveAgent. Είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο 5 λεπτά.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 Λόγοι για τους οποίους οι Εταιρείες Μεταφέρονται στο LiveAgent

Μάθετε πώς ξεχωρίζει το LiveAgent από άλλες εναλλακτικές λύσεις
3 Λόγοι για τους οποίους οι Εταιρείες Μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Η λύση υποστήριξης πελατών του LiveAgent συμβάλλει στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στη βελτίωση των ποσοστών μετατροπών.
Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Αυξημένη Παραγωγικότητα Αντιπροσώπων

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και επιλύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών.
Αυξημένη Παραγωγικότητα Αντιπροσώπων

Πλούσιο σε Δυνατότητες

Με περισσότερες από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, η παροχή υποστήριξης θα είναι παιχνίδι.

Zendesk έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent Zendesk
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
To Zendesk προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
To Zendesk προσφέρει Live Chat σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
To Zendesk προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για $121/εκπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει γνωσιακή βάση σε πρόγραμμα για $121/εκπρόσωπο/μήνα.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει φόρουμ πελατών σε πρόγραμμα για $152/εκπρόσωπο/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
To LiveAgent προσφέρει API functions στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει API λειτουργίες σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
To Zendesk προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα για $152/εκπρόσωπο/μήνα.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
To Zendesk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
To Zendesk προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
To Zendesk προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο πακέτο All-inclusive με $49/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
To Zendesk προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 ως πρόσθετο.
LiveAgent Is Competitive Advantage

Μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Zendesk

Ενισχύστε την υποστήριξη πελατών σας και προσελκύστε νέους πελάτες. Χρησιμοποιήστε τη δυναμική των 175+ διαθέσιμων λειτουργιών του κέντρου εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένου ενός ισχυρού συστήματος καρτελών με αυτοματισμό, ζωντανή συνομιλία, κοινωνικά δίκτυα, τηλεφωνικό κέντρο και πύλη πελατών. Γιατί να πληρώνετε για 3 διαφορετικά προϊόντα, όταν μπορείτε να έχετε τα πάντα σε 1 με $39/μήνα;

Γρηγορότερο Widget Συνομιλίας

Αν ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση του Zendesk και η ταχύτητα είναι μια μέτρηση που είναι σημαντική για εσάς, το LiveAgent μπορεί να είναι αυτό που ψάχνετε. Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget συνομιλίας στην αγορά — εμφανίζεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Ένα γρήγορο widget συνομιλίας είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσετε εάν θέλετε να μετατρέψετε έναν επισκέπτη ιστότοπου σε πελάτη αποτελεσματικά. Σύμφωνα με μια αναφορά του eMarketer, 35% περισσότεροι άνθρωποι πραγματοποίησαν μια αγορά στο διαδίκτυο μετά τη χρήση ζωντανής συνομιλίας. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ερωτήσεις των πελατών μπορούν να απαντηθούν αμέσως πριν από την αγορά.
Watch the website loading time
connected world map

Είμαστε Πολύγλωσσοι

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μας είναι πολύγλωσσο. Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget. Μην αφήσετε τις ξένες γλώσσες να δημιουργήσουν εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Τα έχουμε φροντίσει όλα.

Ισχυρές ενσωματώσεις

Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 180 απρόσκοπτες ενσωματώσεις, ώστε να μπορείτε να συνδέσετε όλες τις εφαρμογές που χρειάζεστε σε μια πλατφόρμα. Η σύνδεση όλων των εφαρμογών που χρησιμοποιεί η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών καθημερινά μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία των πελατών, τον χρόνο απόκρισης και τη συνολική εμπειρία πελάτη. Δεν χρεώνεται επιπλέον κόστος.
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet
phone puzzle piece-illustration

Γιατί το LiveAgent;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογίες, οπότε πιστεύουμε ότι είναι η τέλεια εναλλακτική λύση για το Zendesk. Πάρτε 3 προϊόντα στην τιμή του 1 – περιλαμβάνεται το κέντρο εξυπηρέτησης, η ζωντανή συνομιλία, και η τηλεφωνική υποστήριξη. Το LiveAgent θα σας βοηθήσει να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών σε όλα τα κανάλια υποστήριξης. Με ισχυρούς αυτοματισμούς και κανόνες, η ομάδα υποστήριξης πελατών σας θα εξοικονομήσει χρόνο και θα είναι πιο παραγωγική κατά την επίλυση των ερωτημάτων των πελατών. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν και αποφασίστε αν σας ταιριάζει καλύτερα από τη λύση του Zendesk.

Τα ισχυρά συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα διασφαλίζουν ότι όλα τα ερωτήματα των πελατών σας βρίσκονται σε μια ενιαία πλατφόρμα. Έτσι, όλες οι ζωντανές συνομιλίες, τα email, οι κλήσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η γνωσιακή βάση, τα σχόλια πελατών μετατρέπονται στις λεγόμενες καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης σε κοινόχρηστα εισερχόμενα. Το LiveAgent προσφέρει ισχυρές δυνατότητες για τη διαχείριση καρτελών, όπως τυποποιημένες απαντήσεις και ιδιωτικές σημειώσεις. Η ομάδα επιτυχίας πελατών σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τυποποιημένες απαντήσεις για να απαντήσει σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις/ζητήματα πελατών και εσωτερικές σημειώσεις για να επικοινωνήσει ιδιωτικά μέσα στις καρτέλες (ερωτήσεις πελατών). Ως αποτέλεσμα, οι αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες είναι γρήγορες και αποτελεσματικές.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Σύγκριση LiveAgent vs Zendesk

Επισκεφτείτε το Capterra για να συγκρίνετε τις αξιολογήσεις της πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών του LiveAgent και του Zendesk με βάση τις κριτικές πελατών
LiveAgent vs Zendesk Capterra comparison
Ορθό από 12/12/2019

Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση του Zendesk

    “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Μη διστάσετε να δείτε τι λένε άλλοι πελάτες για το LiveAgent. Το LiveAgent έχει συλλέξει περισσότερες από 2800 κριτικές σε διάφορες αγορές λογισμικού, όπως το Capterra, το Trustpilot, το GetApp, το G2, το Software Advice.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετε μας με διαφορετικά κέντρα εξυπηρέτησης

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Ποια είναι η εναλλακτική λύση του Zendesk;

Η εναλλακτική λύση του Zendesk είναι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με παρόμοιες ιδιότητες και λειτουργίες. Ωστόσο, η εναλλακτική λύση μπορεί να διαφέρει ελαφρώς σε τιμή, σχεδιασμό και προσαρμογή . Επιπλέον, διαφορετικές εταιρείες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις. Επομένως, ορισμένες επιχειρήσεις μπορεί να επωφεληθούν από άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Ποια εναλλακτική λύση του Zendesk θα πρέπει να επιλέξετε;

Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης στην αγορά αυτές τις ημέρες. Διαφέρουν ως προς την τιμή, το σχεδιασμό, την προσαρμογή, τις δυνατότητες και την ευκολία χρήσης. Για να επιλέξετε την κατάλληλη, συνιστούμε να δοκιμάσετε τις δωρεάν επιδείξεις. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποια ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας σας.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent αντί για το Zendesk;

Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, εύκολο στη χρήση, προσιτό και με περισσότερες από 180 δυνατότητες που βελτιώνουν την καθημερινή ροή εργασίας των αντιπροσώπων σας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo