Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Χαρακτηριστικά | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Zendesk
|
---|---|---|
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
|
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
|
To Zendesk προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
|
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
|
To Zendesk προσφέρει Live Chat σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
|
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
|
To Zendesk προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
|
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για $121/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
To Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
|
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει γνωσιακή βάση σε πρόγραμμα για $121/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
|
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει φόρουμ πελατών σε πρόγραμμα για $152/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
|
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
|
To LiveAgent προσφέρει API functions στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει API λειτουργίες σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
|
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
|
To Zendesk προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα για $152/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
|
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
To Zendesk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
|
To Zendesk προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
To Zendesk προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο πακέτο All-inclusive με $49/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Zendesk προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
|
To Zendesk προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 ως πρόσθετο.
|
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Η εναλλακτική λύση του Zendesk είναι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με παρόμοιες ιδιότητες και λειτουργίες. Ωστόσο, η εναλλακτική λύση μπορεί να διαφέρει ελαφρώς σε τιμή, σχεδιασμό και προσαρμογή . Επιπλέον, διαφορετικές εταιρείες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις. Επομένως, ορισμένες επιχειρήσεις μπορεί να επωφεληθούν από άλλες εναλλακτικές λύσεις.
Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης στην αγορά αυτές τις ημέρες. Διαφέρουν ως προς την τιμή, το σχεδιασμό, την προσαρμογή, τις δυνατότητες και την ευκολία χρήσης. Για να επιλέξετε την κατάλληλη, συνιστούμε να δοκιμάσετε τις δωρεάν επιδείξεις. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποια ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας σας.
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, εύκολο στη χρήση, προσιτό και με περισσότερες από 180 δυνατότητες που βελτιώνουν την καθημερινή ροή εργασίας των αντιπροσώπων σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες