Αξιολόγηση της βάσης γνώσεων KnowledgeOwl
Στο κείμενο αναφέρεται πως μπορούμε να δημιουργήσουμε υποκατηγορίες άρθρων στο KnowledgeOwl, μετά τη δημιουργία μιας κατηγορίας. Έπειτα, μπορούμε να οργανώσουμε τα άρθρα μας στις υποκατηγορίες και να επιλέξουμε όνομα και στυλ γι'αυτές. Το κείμενο περιλαμβάνει επίσης προσφορά για δωρεάν δοκιμή του LiveAgent, με την επιλογή ονόματος υποτομέα του LiveAgent.
Θερμοί δυνητικοί πελάτες έναντι ψυχρών δυνητικών πελατών: σε τι διαφέρουν;
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις. Η επικοινωνία με θερμούς δυνητικούς πελάτες και οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Οι θερμοί πελάτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε πωλήσεις.
Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών σε κοινωνικά δίκτυα
Το email marketing είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορεί να βελτιώσει πτυχές της εταιρείας, όπως η αναγνωρισιμότητα και η ταυτότητα της. Τα email εκτίμησης πελατών είναι σημαντικά για να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις. Τα πρότυπα email και οι σύντομες γραμμές έχουν υψηλά ποσοστά ανοίγματος. Επίσης, είναι σημαντικό να ερευνήσετε τις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών σας για να ικανοποιείτε τους πελάτες.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.