Δωρεάν Δοκιμή

Τηλεφωνικοί επιλογείς

Τι είναι ένας τηλεφωνικός επιλογέας;

Ένας τηλεφωνικός επιλογέας είναι ένα σύστημα λογισμικού που απλοποιεί τη διαδικασία εξερχόμενων κλήσεων. Στη βιομηχανία τηλεφωνικών κέντρων, οι τηλεφωνικοί επιλογείς μπορούν να ταξινομηθούν ευρέως σε δύο κατηγορίες – μη αυτόματους τηλεφωνικούς επιλογείς και αυτοματοποιημένους επιλογείς. Οι χειροκίνητοι επιλογείς – ο πιο βασικός τύπος επιλογέων τηλεφωνικών κέντρων – απαιτούν από τους αντιπροσώπους να καλούν χειροκίνητα αριθμούς τηλεφώνου πελατών ή υποψήφιους πελάτες. Αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως για υποστήριξη πελατών ή απλές καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων.

Οι αυτοματοποιημένοι επιλογείς χρησιμοποιούνται ευρέως σε τηλεφωνικά κέντρα από ομάδες πωλήσεων για εξερχόμενο τηλεμάρκετινγκ, έρευνα αγοράς και παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών. Τα συστήματα λογισμικού αυτόματης κλήσης επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν μεγάλους αριθμούς εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν κάθε αριθμό χειροκίνητα. Σε αντίθεση με τα χειροκίνητα τηλεφωνικά προγράμματα κλήσης, καλούν αυτόματα τους υποψήφιους πελάτες από μια προφορτωμένη λίστα τηλεφωνικών αριθμών και, στη συνέχεια, συνδέουν την κλήση σε έναν αντιπρόσωπο μόνο όταν την παραλάβει ένα άτομο.

Τηλεφωνικό κέντρο σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες φωνητικής ανίχνευσης, οι αυτόματοι επιλογείς μπορούν να ανιχνεύουν φωνητικά μηνύματα, τηλεφωνητές, αποσυνδεδεμένες κλήσεις, ήχους κατειλημμένου και αναπάντητες κλήσεις. Το σύστημα μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ώστε να συνδέει το άτομο στο άλλο άκρο σε μια ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απόκριση) και να αναπαράγει προηχογραφημένα μηνύματα. Διάφοροι τύποι αυτόματων επιλογέων – επιλογείς προεπισκόπησης, a href=”/customer-support-glossary/progressive-dialer/”>προοδευτικοί επιλογείς, ηλεκτρικοί επιλογείς και a href=”/customer-support-glossary/predictive-dialer/”>συστήματα πρόβλεψης κλήσης – ενδέχεται να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω τις καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων προσφέροντας διαφορετικές λειτουργίες και δυνατότητες.

Οι αυτόματοι τηλεφωνικοί επιλογείς βοηθούν τους αντιπροσώπους των τηλεφωνικών κέντρων να μειώσουν σημαντικά τον χρόνο διακοπής λειτουργίας και να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συνδέονται με περισσότερους πελάτες ή πελάτες ανά ώρα. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα συστήματα αυτόματης κλήσης μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου έως και 300% μέσω της μείωσης του χρόνου αδράνειας του αντιπροσώπου και της αναλογικής αύξησης του χρόνου ομιλίας του αντιπροσώπου ανά ώρα.

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.

Frequently asked questions

Τι είναι οι τηλεφωνικοί επιλογείς;

Οι τηλεφωνικοί επιλογείς είναι συστήματα λογισμικού που απλοποιούν τη διαδικασία εξερχόμενων κλήσεων στα τηλεφωνικά κέντρα. Ενώ οι μη αυτόματες τηλεφωνικές κλήσεις απαιτούν από τους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν τις εξερχόμενες κλήσεις με μη αυτόματο τρόπο, τα συστήματα αυτόματης κλήσης επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν εύκολα και αποτελεσματικά εξερχόμενες κλήσεις αυτόματα. Μπορούν να αυξήσουν δραματικά την παραγωγικότητα και την απόδοση του αντιπροσώπου μειώνοντας τον χρόνο αδράνειας του αντιπροσώπου και αυξάνοντας τον χρόνο ομιλίας.

Πως λειτουργούν οι τηλεφωνικοί επιλογείς;

Με τους χειροκίνητους τηλεφωνικούς επιλογείς, οι αντιπρόσωποι ξεκινούν εξερχόμενες κλήσεις καλώντας μη αυτόματα τους αριθμούς από τη λίστα επαφών. Στην περίπτωση αυτόματων κλήσεων, το σύστημα λέει στον υπολογιστή ποιοι αριθμοί από τη λίστα επαφών πρέπει να καλούνται και πώς να ανταποκρίνεται όταν κάποιος σηκώνει από την άλλη άκρη ή όταν υπάρχει σήμα κατειλημμένου, φωνητικό ταχυδρομείο ή τηλεφωνητής. Ανάλογα με τον τύπο του επιλογέα που χρησιμοποιείται, το σύστημα μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να συνδέει την κλήση με έναν ζωντανό αντιπρόσωπο όταν λαμβάνει την κλήση ένα πραγματικό άτομο, να αναπαράγει προηχογραφημένα μηνύματα ήχου όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπρόσωποι αυτήν τη στιγμή ή να απορρίπτει την κλήση εάν δεν απαντά κανείς σε 25 δευτερόλεπτα ή ανιχνεύεται σήμα κατειλημμένου.

Είναι ο τηλεφωνικός επιλογέας μέρος του LiveAgent;

Αν και η λύση του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent περιλαμβάνει δυνατότητες εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, η λειτουργία εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου αντιπροσωπεύεται επί του παρόντος από την κλήση κλικ-για-κλήση. Με το πρόγραμμα κλήσης κλικ-για-κλήση, οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων μπορούν να ξεκινήσουν εξερχόμενες κλήσεις προς πελάτες ή υποψήφιους πελάτες με μερικά κλικ κατά την περιήγησή τους στους ιστότοπούς τους απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo