Λογισμικό VoIP

Τι είναι το λογισμικό VoIP;

Το VoIP σημαίνει Voice Over Internet Protocol. Το λογισμικό VoIP επιτρέπει στους καλούντες να αξιοποιούν την τεχνολογία VoIP για να πραγματοποιούν κλήσεις στο διαδίκτυο. Είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στη χρήση μιας κανονικής τηλεφωνικής γραμμής τόσο από άποψη κόστους απόδοσης όσο και από άποψη παραγωγικότητας. Το λογισμικό VoIP επιτρέπει την τηλεφωνική υπηρεσία VoIP.

Ο σκοπός των λύσεων VoIP είναι να απλοποιήσουν τις επικοινωνίες, να τυποποιήσουν τη ροή εργασιών για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας και να τους επιτρέψουν να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα με μια κεντρική λύση. Αυτό ελαχιστοποιεί τους χρόνους παραμονής και συνεπώς επηρεάζει τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών.

Λογισμικό VoIP

Πώς λειτουργεί το λογισμικό VoIP;

Το λογισμικό VoIP χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και τα πρότυπα για φωνητικές επικοινωνίες και βίντεο, όπως το H.323 και το Πρωτόκολλο Έναρξης Συνεδρίας. Αξιοποιεί αυτές τις τεχνολογίες για να λάβει τα αναλογικά φωνητικά σήματα σας. Στη συνέχεια, μετατρέπει αυτά τα σήματα σε ψηφιακά χωρίς να κάνει καμία αντιστάθμιση ποιότητας φωνής. Οι υπηρεσίες VoIP θα στείλουν στη συνέχεια τα δεδομένα σας μέσω του Διαδικτύου.

Το VoIP μετατρέπει ένα ψηφιακό σήμα σε κανονικό τηλεφωνικό σήμα επιτρέποντας στην επιχείρησή σας να πραγματοποιεί και να λαμβάνει παραδοσιακές τηλεφωνικές κλήσεις, είτε προέρχονται από κινητά τηλέφωνα είτε από χρήστες σταθερής τηλεφωνίας.

Πάρτε για παράδειγμα τις διαδραστικές φωνητικές απαντήσεις (IVR), η οποία είναι μια τυπική δυνατότητα σε λύσεις λογισμικού αιχμής VoIP. Με αυτό, θα έχετε ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα επιχειρήσεων που μπορεί να αλληλεπιδρά και να συλλέγει πληροφορίες από πελάτες.

Πώς λειτουργεί το IVR

Οφέλη από τη χρήση λογισμικού VoIP σε σύγκριση με παραδοσιακά τηλέφωνα

Πρώτα και κύρια, θα έχετε ένα κεντρικό σύστημα φωνητικής επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιούν οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού σας κέντρου σε όλες τις συσκευές. Μπορείτε να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις σε παραδοσιακά σταθερά τηλέφωνα, αναλογικές συσκευές και κινητές συσκευές.

Το λογισμικό VoIP θεωρείται επίσης πολύ φθηνότερη λύση από τη χρήση κανονικών τηλεφωνικών γραμμών. Ανάλογα με τα σχέδια προϋπολογισμού σας, μπορείτε να απαλλαγείτε από ορισμένα τεράστια κόστη, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων υπεραστικών κλήσεων και κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και ακριβού υλικού.

Το λογισμικό VoIP μπορεί επίσης να βελτιστοποιήσει τις κλήσεις βιντεοδιάσκεψης που σας επιτρέπει να οργανώνετε διαδικτυακές συσκέψεις ακόμα κι αν έχετε υβριδικό εργατικό δυναμικό.

Δυνατότητα βιντεοκλήσης στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent

Οι καλύτεροι επιχειρηματικοί πάροχοι VoIP

Υπάρχουν χιλιάδες πάροχοι VoIP παγκοσμίως. Μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε αυτό για την επιχείρησή σας. Ακολουθεί μια λίστα με δημοφιλείς πλατφόρμες VoIP που μπορείτε να εξετάσετε περαιτέρω και να επιλέξετε αυτή που αντικατοπτρίζει τις επικοινωνιακές ανάγκες της επιχείρησής σας:

  • Ooma
  • CloudTalk
  • SolarWinds VoIP
  • Actio
  • Avoxi
  • Benemen
  • Didlogic
  • Modulus
  • Nexmo
  • TelcaVoIP

Πριν κάνετε την τελική σας επιλογή, πρέπει να γνωρίζετε ποιες δυνατότητες και υπηρεσίες κάνουν έναν καλό πάροχο VoIP.

Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αναζητάτε ένα νέο λογισμικό VoIP

Πρώτα, πρέπει να ελέγξετε την τιμή. Μπορεί να κλείσει ή να χαλάσει μια συμφωνία. Μια κορυφαία εταιρεία τηλεφωνίας που βασίζεται στο cloud θα έχει μια διαφανή τιμολογιακή πολιτική VoIP. Πρέπει να αποφασίσετε τον προϋπολογισμό σας για νέο λογισμικό VoIP και να περιορίσετε ανάλογα τις επιλογές σας.

Τηλεφωνικό κέντρο VoIP LiveAgent

Το μέγεθος της εταιρείας σας παίζει επίσης ρόλο. Πιο συγκεκριμένα, ο αριθμός των ατόμων στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών και το μέγεθος της αγοράς που εξυπηρετείτε θα βοηθήσουν στον καλύτερο προσδιορισμό του παρόχου VoIP. Τέλος, αναζητήστε ένα βίντεο επίδειξης για να δείτε το λογισμικό σε δράση.

Λογισμικό VoIP

Βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού VoIP

Όλα τα VoIP softphone διαθέτουν βασικές λειτουργίες, όπως αναγνώριση κλήσης και αναμονή κλήσεων. Είναι οι προηγμένες δυνατότητες και η πρόσθετη λειτουργικότητα που πρέπει να σας ενδιαφέρουν. Ας δούμε γρήγορα τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσετε στο μελλοντικό σας σύστημα VoIP:

  • αυτόματες κλήσεις — επιτρέπει σε ένα σύστημα να μεταφέρει αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις στη σωστή επέκταση
  • ουρά κλήσεων — το σύστημα μπορεί να τοποθετήσει τους εισερχόμενους καλούντες σε μια σχετική ουρά αυτόματα
  • κοινή χρήση οθόνης — τα προηγμένα συστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν την κοινή χρήση οθόνης, έτσι ώστε η ομάδα υποστήριξής σας να μπορεί να επιλύει προβλήματα πιο γρήγορα
  • προηγμένες λειτουργίες κλήσεων — με την παρακολούθηση κλήσεων, τη συνομιλία στο παρασκήνιο και την προσθήκη συμμετεχόντων, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο των φωνητικών επικοινωνιών και τη δυνατότητα βελτίωσης των λειτουργιών σας
  • εφαρμογές για κινητά — οι εφαρμογές για κινητές συσκευές λογισμικού VoIP είναι ένα καλό μπόνους για να έχετε πρόσβαση και σιγά σιγά γίνεται ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της προσφοράς λογισμικού VoIP
Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent

Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP

Για να διασφαλίσετε την επιτυχία της εφαρμογής της πλατφόρμας επικοινωνίας σας, πρέπει να καθορίσετε τους στόχους σας. Μπορεί να θέλετε να το χρησιμοποιήσετε ως πλατφόρμα αφοσίωσης ή να το προσθέσετε στη στοίβα πλατφορμών συνεργασίας. Σε κάθε περίπτωση, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP, θα πρέπει να:

  • Καθορίσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
  • Μοιραστείτε τα οφέλη ενός συστήματος VoIP με όλους στην ομάδα.
  • Οργανώσετε εκπαίδευση ενσωμάτωσης.
  • Παρέχετε συνεχή υποστήριξη σε υπαλλήλους που χρειάζονται βοήθεια με τις δυνατότητες λογισμικού VoIP.

Λειτουργεί το VoIP εάν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας;

Το Voice Over Internet Protocol, όπως υποδηλώνει το όνομα του, είναι ένα πρωτόκολλο που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο. Όταν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας, το σύστημα VoIP σας είναι επίσης εκτός λειτουργίας. Δεν θα έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις ενώ δεν έχετε σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Looking for a VoIP software for you?

LiveAgent offers wide range of useful features and integrations. Your only responsibility will be to choose the best features for you.

Frequently asked questions

Χρειάζεται λογισμικό VoIP στην επιχείρηση;

Το λογισμικό VoIP επιτρέπει στις επιχειρηματικές επικοινωνίες να ανθίζουν στην εποχή του Διαδικτύου. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν κλήσεις στο Διαδίκτυο ενώ χρησιμοποιούν μια ενιαία λύση για όλες τις ανάγκες φωνητικής επικοινωνίας τους.

Τι είναι το λογισμικό VoIP;

Το λογισμικό VoIP είναι μια εφαρμογή που καθιστά δυνατές τις ηλεκτρονικές κλήσεις. Με το λογισμικό VoIP, οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας θα μπορούν να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις στο διαδίκτυο είτε ο παραλήπτης της κλήσης χρησιμοποιεί σταθερό, κινητή συσκευή ή τηλέφωνο VoIP.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό VoIP;

Το λογισμικό VoIP μετατρέπει το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό και το στέλνει μέσω Διαδικτύου. Ένα σύγχρονο σύστημα τηλεπικοινωνιών αξιοποιεί το Διαδίκτυο για τον εξορθολογισμό των εσωτερικών και εξωτερικών επιχειρηματικών επικοινωνιών.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού VoIP έναντι των παραδοσιακών τηλεφώνων;

Το λογισμικό VoIP προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν διεθνείς κλήσεις σε προσιτές τιμές. Προσφέρει εύχρηστα εργαλεία για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων και φέρνει την σταθερή, την κινητή και την ηλεκτρονική επικοινωνία κάτω από μια στέγη.

Ποιος επαγγελματικός πάροχος VoIP είναι ο καλύτερος;

Υπάρχουν πολλοί πάροχοι υπηρεσιών VoIP εκεί έξω. Μερικά από τα καλύτερα είναι τα Ooma, CloudTalk, SolarWinds VoIP, Actio, Avoxi, Benemen, Didlogic, Modulus και Nexmo.

Ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν ψάχνετε για ένα νέο λογισμικό VoIP;

Όταν ψάχνετε για ένα νέο λογισμικό VoIP, πρέπει να λάβετε υπόψη την τιμή του, τον προϋπολογισμό της εταιρείας σας, το μέγεθος, τον αριθμό των πελατών, τους επιχειρηματικούς στόχους και τις δυνατότητες που παρέχει το λογισμικό VoIP σε συγκεκριμένα σημεία τιμών.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του λογισμικού VoIP;

Οι δυνατότητες του λογισμικού VoIP επιτρέπουν τη λειτουργικότητά του. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το νέο λογισμικό VoIP σας διαθέτει χαρακτηριστικά που αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σας. Οι δυνατότητες του λογισμικού VoIP περιλαμβάνουν αυτοματοποιημένες κλήσεις, βιντεοκλήσεις, ουρά κλήσεων, κοινή χρήση οθόνης, παρακολούθηση κλήσεων, συνομιλία στο παρασκήνιο, προσθήκη συμμετεχόντων και αποκλειστικές εφαρμογές για smartphone.

Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP;

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP, πρέπει να διασφαλίσετε ότι όλοι στην ομάδα σας συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής του λογισμικού. Κάντε το μια κύρια πλατφόρμα επικοινωνίας και παρέχετε εκπαίδευση ενσωμάτωσης στο προσωπικό σας.

Λειτουργεί το VoIP εάν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας;

Όχι, το VoIP δεν λειτουργεί όταν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας. Το VoIP χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για τη μετάδοση μηνυμάτων και ενώ το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας, το σύστημά σας θα είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo