Δωρεάν Δοκιμή

Πάροχος υπηρεσιών VoIP

Ποιος είναι πάροχος υπηρεσιών VoIP;

Οι πάροχοι Voice Over Internet Protocol ή υπηρεσίας VoIP είναι πάροχοι που προσφέρουν υπηρεσίες VoIP. Συνήθως παρέχουν συσκευές και εξοπλισμό VoIP σε πελάτες με μηνιαίες χρεώσεις. Ένας πάροχος υπηρεσιών προσφέρει το σύστημα VoIP σε πελάτες με εμπορικές ή οικιακές ανάγκες VoIP.

Η τηλεφωνική υπηρεσία VoIP είναι βολική για τις επιχειρήσεις επειδή βοηθά στη διατήρηση ενιαίας επικοινωνίας με τους πελάτες και τους πελάτες τους. Οι κλήσεις VoIP είναι πολύ πιο οικονομικές σε σύγκριση με τα συνηθισμένα τηλεφωνικά συστήματα. Οι προηγμένες λειτουργίες τους επιτρέπουν απεριόριστες επιλογές κλήσεων μέσω μιας σταθερής σύνδεσης στο Internet. Αυτό κάνει την επιλογή VoIP πιο ευνοϊκή.

Χρειάζομαι πάροχο υπηρεσιών για VoIP;

Ναι, απαιτείται πάροχος υπηρεσιών για τη ρύθμιση του συστήματος VoIP. Επιλέξτε τον πάροχο που προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Οι τηλεφωνικές συσκευές VoIP δεν σας δίνουν πλέον μόνο την επιλογή να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης στο Internet. Επιτρέπουν επίσης στην εταιρεία σας να στέλνει φαξ online και να ενσωματώνει μηνύματα κειμένου, να χειρίζεται και να δρομολογεί όλες τις τηλεφωνικές κλήσεις. Επιπλέον, σας επιτρέπουν να δημιουργείτε συσκέψεις ήχου και βίντεο από όπου κι αν βρίσκεστε.

Πώς να επιλέξετε έναν πάροχο υπηρεσιών VoIP;

1. Ποιες είναι οι απαιτήσεις σας;

Προτού βρείτε έναν ιδανικό πάροχο υπηρεσιών VoIP για την επιχείρησή σας, πρέπει να περιγράψετε τις απαιτήσεις σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε μια εμπεριστατωμένη απόφαση. Από το να γνωρίζετε τι είδους αριθμό (χωρίς χρέωση, διεθνή ή τοπικό αριθμό) χρειάζεται η επιχείρησή σας μέχρι το ποσό των εισερχομένων ή εξερχομένων κλήσεων, πρέπει να έχετε μια ιδέα για τις απαιτήσεις της εταιρείας σας.

Λογισμικό εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Αφού καθορίσετε τις ανάγκες του οργανισμού σας, μπορείτε να αρχίσετε να αναζητάτε παρόχους υπηρεσιών VoIP που μπορούν να τις εκπληρώσουν.

2. Κριτικές πελατών

Ένας από τους πιο αξιόπιστους τρόπους επιλογής ενός παρόχου υπηρεσιών είναι να ελέγχετε τις κριτικές και τις μαρτυρίες πελατών. Κατανοούμε ότι ορισμένες από τις κριτικές μπορεί να μην είναι αξιόπιστες, αλλά κυρίως σας δίνουν αρκετή εικόνα για να πάρετε μια απόφαση.

3. Προγράμματα τιμολόγησης

Μια άλλη καθοριστική πτυχή της επιλογής ενός παρόχου υπηρεσιών VoIP είναι η προσιτή τιμή του. Πόσο χρεώνει ένας πάροχος μηνιαίως ανά χρήστη; Πόσα λεπτά το μήνα προσφέρουν και είναι όλα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σας; Η τιμολόγηση έχει μεγαλύτερο ρόλο από όσο φαντάζεστε.

4. Ποιότητα υπηρεσίας

Η ποιότητα υπηρεσίας είναι δεδομένη κατά την επιλογή ενός παρόχου. Ποια είναι η συνολική ποιότητα του πακέτου και οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι αρκετά ασφαλείς για την επιχείρησή σας;

Πρότυπα τηλεφωνικών κέντρων

Πώς μπορώ να ρυθμίσω ένα τηλέφωνο VoIP στο σπίτι;

Μόλις εγγραφείτε σε έναν πάροχο υπηρεσιών VoIP, η ρύθμιση μιας συσκευής VoIP και ενός αριθμού επικοινωνίας στο σπίτι σας είναι αρκετά απλή. Κυρίως, το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας προσαρμογέας τηλεφώνου VoIP και μερικές τροποποιήσεις στον εξοπλισμό του σπιτιού σας.

Το συγκεκριμένο μοντέλο καθορίζει τον τρόπο σύνδεσης του προσαρμογέα. Μερικά από αυτά συνδέουν τον υπολογιστή ή το μόντεμ σας. Άλλα πρέπει να συνδεθούν απευθείας στο μόντεμ. Πριν συνδέσετε το τηλέφωνό σας VoIP, βεβαιωθείτε ότι έχετε απενεργοποιήσει όλες τις υποστηριζόμενες συσκευές σας.

Συνδέστε το σετ μικροφώνου-ακουστικού που θα χρησιμοποιηθεί για κλήσεις VoIP στον προσαρμογέα. Είναι σημαντικό να το συνδέσετε με τη σωστή θύρα. Στη συνέχεια, συνδέστε τον προσαρμογέα και ενεργοποιήστε τον. Να θυμάστε ότι τόσο ο προσαρμογέας όσο και ο δρομολογητής πρέπει να είναι συνδεδεμένοι και ενεργοποιημένοι για να διατηρείται λειτουργική η τηλεφωνική υπηρεσία VoIP.

Τώρα που όλα είναι σαφή, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τον εξοπλισμό σας. Αφήστε τη σύνδεση, το μόντεμ και τον νέο προσαρμογέα σας να συγχρονιστούν πλήρως. Μετά από αυτό, μπορείτε να ακούσετε τον ήχο κλήσης. Αυτό σημαίνει ότι έχετε ρυθμίσει με επιτυχία το VoIP στο σπίτι.

Γιατί η υπηρεσία VoIP είναι καλύτερη για τις επιχειρήσεις σε σύγκριση με τα συμβατικά σταθερά τηλέφωνα;

1. Οικονομικά αποδοτικό

Δεν χρειάζεστε άπειρο υλικό για τη ρύθμιση της τηλεφωνικής υπηρεσίας VoIP σε σύγκριση με τηλέφωνα σταθερής τηλεφωνίας. Τοποθετούνται εύκολα χωρίς επιπλέον κόστος.

Εκτός αυτού, το VoIP προσφέρει απεριόριστα λεπτά σε φθηνές τιμές, τα οποία διαφορετικά είναι πολύ ακριβά όταν χρησιμοποιείτε ένα παραδοσιακό σταθερό τηλέφωνο.

2. Το VoIP είναι εύκολο στη χρήση

Τα συμβατικά σταθερά τηλέφωνα χρειάζονται σημαντική ποσότητα προκαταρκτικής εργασίας και εξοπλισμού. Απαιτούν επίσης σημαντικό χρόνο για να εγκατασταθούν.

Μπορείτε να θέσετε τα τηλέφωνα της εταιρείας σας σε πλήρη λειτουργία μέσα σε λίγα λεπτά με μια υπηρεσία VoIP. Μπορείτε επίσης να μετακινηθείτε μεταξύ συσκευών με ευκολία και τα δεδομένα πελάτη σας συγχρονίζονται άμεσα. Επιπλέον, επειδή τα τηλεφωνικά δίκτυα VoIP είναι πιο γρήγορα από τις αναλογικές γραμμές, οι κλήσεις μπορεί να συνδέονται πολύ πιο γρήγορα, διατηρώντας παράλληλα καλή ποιότητα.

3. Το VoIP έχει καλύτερη ποιότητα ήχου

Η ποιότητα ήχου του VoIP είναι συνήθως καλύτερη από αυτή της αναλογικής τηλεφωνικής υπηρεσίας. Ωστόσο, αυτό εξαρτάται επίσης από τη σύνδεση στο Internet. Μια κακή σύνδεση μπορεί να υποβαθμίσει την ποιότητα της κλήσης, αλλά ένα ισχυρό δίκτυο παράγει καθαρό σταθερό ήχο.

4. Προηγμένες δυνατότητες

Οι συμβατικές τηλεφωνικές γραμμές δεν έχουν επιλογές βιντεοκλήσεων, αλλά το VoIP έχει. Η τηλεδιάσκεψη είναι ένα από τα πολλά σπουδαία χαρακτηριστικά του VoIP. Εάν χρειάζεται να συνδεθείτε με πελάτες ως επιχείρηση, οι βιντεοκλήσεις είναι σωτήριες. Επίσης, τα περισσότερα συστήματα VoIP διαθέτουν λογισμικό αυτόματης κλήσης που μπορεί να σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο.

Δυνατότητα βιντεοκλήσης στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent

Ποια είναι τα μειονεκτήματα της χρήσης της υπηρεσίας VoIP;

1. Λειτουργεί μόνο με Internet

Αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό του VoIP, αλλά είναι και το κύριο μειονέκτημα. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το VoIP χωρίς αξιόπιστη σύνδεση στο Internet.

2. Ασφάλεια συστήματος

Η ασφάλεια είναι ένα κρίσιμο ζήτημα με το VoIP, παρόμοιο με άλλες ψηφιακές τεχνολογίες. Πιθανοί κίνδυνοι είναι η κλοπή ταυτότητας και πληροφοριών, η απάτη, η πειρατεία, οι επιθέσεις ιών, το κακόβουλο λογισμικό, το spamming, η χειραγώγηση κλήσεων και οι επιθέσεις άρνησης υπηρεσιών.

Πάροχος υπηρεσιών VoIP

3. Κλήσεις έκτακτης ανάγκης

Σε μια κρίση, η τεχνολογία σταθερής τηλεφωνίας μπορεί να παρακολουθεί το πού βρίσκεστε. Ωστόσο, δεδομένου ότι η επικοινωνία VoIP είναι ουσιαστικά μια μεταφορά δεδομένων μεταξύ δύο διευθύνσεων IP και όχι φυσικών τοποθεσιών, δεν υπάρχει προς το παρόν αξιόπιστη μέθοδος για να εξακριβωθεί η πηγή της τηλεφωνικής σας κλήσης VOIP.

LiveAgent offers plenty of integrations with various VoIP providers.

Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?

Frequently asked questions

Ποιος είναι πάροχος υπηρεσιών VoIP;

Οι πάροχοι Voice Over Internet Protocol ή VoIP προσφέρουν υπηρεσίες VoIP σε επιχειρήσεις ή ιδιώτες. Συνήθως χρεώνουν για τις υπηρεσίες τους μηνιαίως μέσω τελών συνδρομής.

Χρειάζομαι πάροχο υπηρεσιών για VoIP;

Ναι, απαιτείται πάροχος υπηρεσιών για τη ρύθμιση του συστήματος VoIP.

Πώς να επιλέξετε έναν πάροχο υπηρεσιών VoIP;

Όλα εξαρτώνται από τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας. Λάβετε υπόψη τις κριτικές πελατών, την ποιότητα της υπηρεσίας και τις τιμές.

Πώς μπορώ να ρυθμίσω ένα τηλέφωνο VoIP στο σπίτι;

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας προσαρμογέας τηλεφώνου και μερικές τροποποιήσεις στη σύνδεση του εξοπλισμού του σπιτιού σας. Ο προσαρμογέας, όπως και ο δρομολογητής σας, πρέπει να είναι στην πρίζα, συνδεδεμένος και ενεργοποιημένος ανά πάσα στιγμή.

Γιατί η υπηρεσία VoIP είναι καλύτερη για τις επιχειρήσεις σε σύγκριση με τα συμβατικά σταθερά τηλέφωνα;

Είναι οικονομικά αποδοτικά χωρίς αρχικά έξοδα εκτός από τη συνδρομή. Είναι πιο εύκολο στη χρήση από ένα συμβατικό σταθερό. Έχουν πολλές προηγμένες λειτουργίες, όπως βιντεοκλήσεις, καλύτερη ποιότητα ήχου μεταξύ άλλων.

Ποια είναι τα μειονεκτήματα της χρήσης της υπηρεσίας VoIP;

Όπως όλα τα άλλα, το VoIP έχει επίσης τα μειονεκτήματά του. Δεν είναι η καλύτερη επιλογή για κλήσεις έκτακτης ανάγκης και η χρήση τους χωρίς το Internet είναι αδύνατη. Έτσι, εάν δεν έχετε πρόσβαση στο Internet, χάσατε.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo