QoS VoIP

Το Quality of Service (QoS) είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους βελτίωσης της ποιότητας των κλήσεων VoIP. Μάθετε πώς λειτουργεί αυτή η τεχνολογία και πώς κάνει τις κλήσεις VoIP πιο αξιόπιστες.

Τι είναι το QoS VoIP;

Ο όρος QoS VoIP σημαίνει «Ποιότητα υπηρεσίας για Voice over IP». Η τεχνολογία Quality of Service δημιουργήθηκε για την επίλυση κοινών προβλημάτων με το VoIP. Μερικές φορές, μπορεί να έχετε περιορισμένο εύρος ζώνης στο Internet εάν άλλα άτομα στην επιχείρησή σας ή στο σπίτι σας χρησιμοποιούν το Internet. Όταν η κλήση VoIP σας ανταγωνίζεται άλλους χρήστες, η κλήση σας μπορεί να σταματήσει, να υστερεί από ένα φαινόμενο jitter και γενική υποβάθμιση της ποιότητας της φωνής. Η χρήση της τεχνολογίας Quality of Service μπορεί να μειώσει το jitter και να βελτιστοποιήσει το εύρος ζώνης σας.

Είναι απαραίτητο το QoS για το VoIP;

Αυστηρά μιλώντας, το QoS δεν απαιτείται για την πραγματοποίηση κλήσεων VoIP. Το QoS για VoIP είναι ένας τρόπος βελτίωσης της ποιότητας φωνής σε αποδεκτό επίπεδο. Χωρίς αυτήν την τεχνολογία, η κλήση σας μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα λόγω απώλειας πακέτων, ειδικά εάν άλλοι χρήστες χρησιμοποιούν συνδιάσκεψη βίντεο. Καθώς μιλάτε σε μια κλήση VoIP, η συνομιλία σας μετατρέπεται σε ψηφιακές πληροφορίες και μεταδίδεται γρήγορα ως μια σειρά από “πακέτα VoIP”. Εάν ορισμένα από αυτά τα πακέτα VoIP χαθούν κατά την επικοινωνία μεταξύ συσκευών, η κλήση σας μπορεί να υστερεί.

Εάν θέλετε να κάνετε καλή εντύπωση στους πελάτες που τηλεφωνούν στα υποκαταστήματα και τα κεντρικά γραφεία σας, η τεχνολογία VoIP QoS είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Είναι απαραίτητο το QoS για το VoIP; - App - Uploads - 2021 - 10 - Research 17 70percent.svg

Απαίτηση QoS για κλήσεις VoIP

Για να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις υψηλής ποιότητας μέσω δικτύου VoIP, η χρήση της Πολιτικής QoS είναι μια έξυπνη επιλογή. Υπάρχουν μερικές απαιτήσεις για την αποτελεσματική χρήση QoS για VoIP.

  • Υποστήριξη παρόχου υπηρεσιών. Ρωτήστε τον πάροχο VoIP εάν προσφέρει QoS για τηλεφωνικές κλήσεις. Εάν ο πάροχος υπηρεσιών σας δεν προσφέρει QoS, ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό πάροχο υπηρεσιών.

  • Απαιτήσεις εύρους ζώνης. Το QoS βελτιστοποιεί την κυκλοφορία VoIP στη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο. Εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο έχει ελάχιστο εύρος ζώνης, το QoS μπορεί να μην βοηθήσει πολύ. Ως κατευθυντήρια γραμμή, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνίας (FCC) στις ΗΠΑ παρέχει μια σύσταση ελάχιστου εύρους ζώνης: 25 megabit ανά δευτερόλεπτο και ταχύτητα μεταφόρτωσης 3 megabit ανά δευτερόλεπτο. Εάν υπάρχουν πολλά άτομα στο νοικοκυριό ή στην επιχείρησή σας, ίσως είναι καλύτερο να αγοράσετε το μέγιστο εύρος ζώνης που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά.

  • Ελέγξτε τον δρομολογητή Διαδικτύου σας. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του δρομολογητή σας για να δείτε εάν είναι έτοιμος για QoS VoIP. Για παράδειγμα, ο δρομολογητής σας μπορεί να έχει ισχύοντα όρια διαχείρισης εύρους ζώνης. Αυτές οι ρυθμίσεις μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν για να υποστηρίζουν QoS.

Ρύθμιση ποιότητας υπηρεσίας VoIP

Μόλις ολοκληρώσετε τη χρήση ενός εργαλείου δοκιμής VoIP για να δοκιμάσετε την υπηρεσία, χρησιμοποιήστε τα παρακάτω βήματα για να ξεκινήσετε τη ρύθμιση QoS για το τηλέφωνό σας VoIP. Λάβετε υπόψη σας ότι η επίλυση προβλημάτων όπως το jitter δικτύου και η κακή ποιότητα φωνής μπορεί να απαιτήσει κάποιο πειραματισμό. Εάν χρειάζεστε προηγμένη βοήθεια, εξετάστε το ενδεχόμενο να επικοινωνήσετε με τους μηχανικούς δικτύου στον πάροχο υπηρεσιών VoIP.

  • Ελέγξτε τους περιορισμούς εύρους ζώνης. Ο δρομολογητής σας ή ο πάροχος υπηρεσιών Διαδικτύου ενδέχεται να έχει περιορισμούς εύρους ζώνης ή όρια εύρους ζώνης. Οι μηχανικοί δικτύου χρησιμοποιούν αυτά τα όρια για να διασφαλίσουν ότι όλοι οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το Διαδίκτυο, είτε χρησιμοποιούν κινητές συσκευές είτε υπολογιστές.

  • Συζητήστε τεχνικές εξοικονόμησης εύρους ζώνης. Ζητήστε από άλλους χρήστες στην επιχείρησή σας ή στο σπίτι σας να μετριάσουν τη χρήση υπηρεσιών ροής και παιχνιδιών κατά τη διάρκεια εργάσιμων ωρών. Αυτή η αλλαγή από μόνη της θα ενισχύσει την ποιότητα των φωνητικών σας κλήσεων σε αποδεκτό επίπεδο σε πολλές περιπτώσεις.

  • Χρησιμοποιήστε μια ουρά προτεραιότητας. Για να επιτύχετε ή να υπερβείτε ένα αποδεκτό επίπεδο ποιότητας για φωνητικές κλήσεις, ελέγξτε και ενεργοποιήστε τη ρύθμιση “ουρά προτεραιότητας”. Αυτή η δυνατότητα σημαίνει ότι οι φωνητικές κλήσεις θα έχουν προτεραιότητα, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους περιορισμούς του εύρους ζώνης σας.

Το QoS επιβραδύνει το Διαδίκτυο;

Μερικοί άνθρωποι ανησυχούν για τη χρήση τεχνολογίας ποιότητας υπηρεσίας λόγω της επίδρασής της σε άλλους ανθρώπους. Για να κατανοήσουμε αυτήν την ανησυχία, ας εξετάσουμε ένα παράδειγμα.

Η FCC ορίζει το πραγματικό πρότυπο ελάχιστου εύρους ζώνης ως 25 megabit για λήψη και 3 megabit για μεταφόρτωση ως το επαρκές ελάχιστο εύρος ζώνης.

Δοκιμή ταχύτητας Ookla

Η κατάστασή σας μπορεί να είναι διαφορετική. Για παράδειγμα, πάρτε υποκαταστήματα όπου μπορεί να έχετε πολλές κινητές συσκευές, τηλεδιάσκεψη και φωνητικές κλήσεις να πραγματοποιούνται ταυτόχρονα. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πιο πιθανό να συμβούν περιορισμοί εύρους ζώνης. Ωστόσο, σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, η κακή ποιότητα φωνής στις κλήσεις με πελάτες είναι απαράδεκτη. Επομένως, αξίζει να χρησιμοποιείτε ρυθμίσεις ποιότητας υπηρεσίας (QoS), έτσι ώστε η φωνητική κίνηση να έχει αποκλειστικό εύρος ζώνης.

Πριν ενεργοποιήσετε το QoS, ανακοινώστε την αλλαγή. Η εκ των προτέρων ενημέρωση βοηθά στην αποφυγή παραπόνων όταν υποφέρουν άλλες συσκευές δικτύου. Οι περισσότεροι επιχειρησιακοί χρήστες κατανοούν ότι η φωνητική κίνηση πρέπει να έχει προτεραιότητα έναντι άλλων τύπων κίνησης. Για παράδειγμα, η παρακολούθηση βίντεο στο YouTube μπορεί να χρειαστεί να επιβραδυνθεί για να διατηρηθεί η ποιότητα των κλήσεων VoIP.

Το QoS επιβραδύνει το Διαδίκτυο; - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 26.svg

Τι είναι η κατηγορία κίνησης στο QoS;

Δεδομένου ότι η τεχνολογία Quality of Service απαιτεί κατεύθυνση, πρέπει να αποφασίσετε ποιες υπηρεσίες λαμβάνουν προτεραιότητα. Οι κλάσεις κίνησης οργανώνουν τη χρήση του Internet σας σε παρόμοιες ομάδες. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε μία κατηγορία κίνησης για φωνητικές κλήσεις και τηλεδιάσκεψη. Το email μπορεί να έχει την κατηγορία κίνησης του και η περιήγηση στον ιστό μπορεί να έχει την κατηγορία κίνησης του.

  • Ορίστε τις προτεραιότητές σας για την επισκεψιμότητα. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να συζητήσετε τις προτεραιότητές σας στην κυκλοφορία με άλλα άτομα στο σπίτι ή την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, δημιουργήστε μια λίστα με όλες τις συσκευές δικτύου σας: φορητούς υπολογιστές, φορητές συσκευές και μια λίστα με κάθε τηλέφωνο VoIP. Σε μια μεγαλύτερη εταιρεία, ζητήστε πληροφορίες από τους μηχανικούς του δικτύου σας. Αφού συντάξετε τη λίστα, μπορείτε να την ιεραρχήσετε.

  • Πώς να προσεγγίσετε την προτεραιότητα φωνητικής κυκλοφορίας. Για να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της συμφόρησης δικτύου στις φωνητικές κλήσεις, τα προφίλ QoS σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν εγγυήσεις εύρους ζώνης για φωνητική κίνηση. Εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμες εγγυήσεις εύρους ζώνης, ταξινομήστε την επισκεψιμότητα VoIP ως την νούμερο ένα προτεραιότητά σας.

Συμβουλή: Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν περίοδοι συμφόρησης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο Αμερικανικός πάροχος ασύρματου δικτύου, Verizon, ανακάλυψε ότι οι εβδομαδιαίες νύχτες 7-11 μ.μ. είναι τυπικές «ώρες αιχμής στο Διαδίκτυο». Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η κίνηση VoIP και η τηλεδιάσκεψη ενδέχεται να μην λειτουργούν τόσο καλά. Χωρίς το VoIP QoS, προβλήματα όπως το jitter δικτύου μπορεί να επιβραδύνουν τα πακέτα VoIP σας και να διαταράξουν τις φωνητικές σας κλήσεις.

Cover all means of communication with one solution

Stand up from your competitors with strong customer service culture. Resolve all your calls, chats and emails from one place.

Frequently asked questions

What is QoS VoIP?

QoS VoIP is a technology to ensure your VoIP calls run smoothly. QoS for VoIP calls means that your voice calls have effectively dedicated bandwidth.

Is QoS necessary for VoIP?

It depends on your particular bandwidth situation. If your company uses video conferencing and other bandwidth-intensive activities, your VoIP calls might not have the minimum bandwidth to operate correctly. If VoIP calls are essential to you, use a QoS policy. Without a QoS policy to control traffic, voice quality may suffer.

What is a QoS requirement for VoIP calls?

Network engineers created QoS for VoIP to minimize poor voice quality. The requirements for QoS requirement include a VoIP service, a sophisticated Internet service provider, and a desire to maximize voice quality. In a larger organization, establishing a service level agreement may be needed to set traffic priorities formally.

How to set up VoIP quality of service?

The exact steps to set up a VoIP policy depend on your VoIP provider and network situation (e.g., wide area network, whether you use an Ethernet interface or Wi-Fi). In a small company, you could use traffic shaping rules to ensure VoIP call quality. In a more complex setting, you might need to set up several bandwidth classes so that each type of service has appropriate bandwidth guarantees. Once you have the settings in place, make a few test voice calls to verify that calls get the priority treatment they need. Talk to your application vendor for tips on how to make the most of their technology.

Does QoS slow down the Internet?

In some situations, Quality of Service can slow down Internet access. Specifically, users may notice problems during periods of congestion. It can take some testing to determine the acceptable level to maintain VoIP quality. Don’t assume that the standard QoS profiles and bandwidth classes are automatically valid for your situation. Over time, you will find the right VoIP for voice traffic settings for your needs.

What is traffic class in QoS?

Traffic classes, also known as bandwidth classes, are a way to set priorities for your network. For example, your policy map may assign the number one “class of service” to voice calls. In contrast, mobile devices might be assigned a lower class of service. During periods of network congestion, mobile devices may have less dedicated bandwidth because you have decided to prioritize voice calls.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo