Τι είναι το jitter buffer;
Το jitter buffer είναι ένας τρόπος διαχείρισης των πακέτων φωνής σε μια κλήση VoIP. Όταν η διαδικασία λειτουργεί ομαλά, η κίνηση VoIP είναι ομαλή. Οι περισσότεροι καλούντες VoIP δεν θα παρατηρήσουν ποτέ τα jitter buffers. Μερικές φορές, ένα jitter buffer έχει προβλήματα λόγω συμφόρησης δικτύου. Η χρήση ενός jitter buffer είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώσετε την ποιότητα των φωνητικών σας κλήσεων κατά τη διάρκεια κλήσεων VoIP. Η πραγματοποίηση κλήσεων με VoIP jitter buffer σημαίνει ότι η ποιότητα του ήχου σας θα είναι υψηλότερη.
Τι κάνει ένα jitter buffer;
Ο καλύτερος τρόπος για να εξηγήσετε τον ρόλο μιας λειτουργικότητας jitter buffer είναι χρησιμοποιώντας ένα παράδειγμα. Όταν έχετε μια κλήση VoIP, η συνομιλία σας μετατρέπεται σε μια σειρά από μικρά κομμάτια δεδομένων που ονομάζονται «πακέτα». Όταν αυτά τα πακέτα φτάνουν στο άλλο άκρο της κλήσης, συναρμολογούνται εκ νέου στη σωστή σειρά.
Τώρα φανταστείτε ότι η κλήση σας περιλάμβανε 100 πακέτα δεδομένων. Εάν το πακέτο 90 έφτασε πριν από το πακέτο 10, η συνομιλία θα ήταν εκτός λειτουργίας και θα προκαλούσε σύγχυση. Φανταστείτε τη δυσκολία συνομιλίας να καταλάβετε κάποιον αν τα λόγια του έφτασαν εκτός σειράς! Η σωστή επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες είναι αδύνατη όταν εμφανίζεται υπερβολικό jitter.
Για να αποφευχθεί αυτό το είδος προβλήματος, η λειτουργία jitter buffer χρησιμοποιεί χρόνο καθυστέρησης. Αυτός ο χρόνος καθυστέρησης επιτρέπει σε όλα τα πακέτα VoIP να φτάσουν και να οργανωθούν κατάλληλα πριν ακούσετε οτιδήποτε. Συγκεκριμένα, το σύστημα αποθηκεύει προσωρινά πακέτα ώστε να μπορούν να οργανωθούν όλα. Ξεκινήστε πρώτα με την προεπιλεγμένη ρύθμιση jitter buffer και δείτε εάν αυτό επιλύει τα προβλήματα jitter σας. Εάν το πρόβλημα συνεχίζεται, ζητήστε συμβουλές από τον διαχειριστή του δικτύου σας.
Δεδομένου ότι η συμφόρηση του δικτύου ποικίλλει τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της ημέρας, η χρήση ενός προσαρμοστικού jitter buffer είναι χρήσιμη. Ένα προσαρμοστικό jitter buffer μπορεί να οργανώσει τα δεδομένα σας με διαφορετικούς τρόπους για να αποφύγει την αποθήκευση λεπτομερειών στην προσωρινή μνήμη.
All-in-one communication platform
LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.
Πού χρειάζεται το jitter buffer;
Παρόμοια με την ακύρωση ακουστικής ηχούς, ένα jitter buffer χρησιμοποιείται συνήθως για τη βελτίωση της ποιότητας ήχου στα συστήματα VoIP. Υπάρχουν μερικές συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου είναι λογικό να χρησιμοποιείτε ένα jitter buffer. Προτού αλλάξετε τον πάροχο υπηρεσιών VoIP για να βελτιώσετε την ποιότητα της επικοινωνίας, χρησιμοποιήστε πρώτα αυτές τις συμβουλές.
Συμφόρηση δικτύου
Όταν πολλοί χρήστες και συσκευές χρησιμοποιούν την ίδια σύνδεση δικτύου, το δίκτυο μπορεί να δυσκολευτεί να συμβαδίσει. Σε αυτήν την περίπτωση, ένα jitter buffer μπορεί να ενισχύσει την ποιότητα του ήχου. Εάν έχετε κακή σύνδεση στο internet με την πάροδο του χρόνου, ίσως θελήσετε να αναβαθμίσετε την υπηρεσία internet σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε τις τρέχουσες συνθήκες του δικτύου σας χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν εργαλείο όπως το speedtest.net. Αυτό το δωρεάν εργαλείο θα μετρήσει τις ταχύτητες λήψης, τις ταχύτητες μεταφόρτωσης και άλλους παράγοντες.
Από την πλευρά του LiveAgent, το εύρος ζώνης του αντιπροσώπου χρησιμοποιείται μόνο όταν ο επιλεγμένος πάροχος VoIP δημιουργήσει μια σύνδεση με τους διακομιστές μας. Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για περισσότερες πληροφορίες.
Καθυστέρηση δικτύου
Περιγράφεται επίσης ως ‘κόλλημα’, η καθυστέρηση δικτύου μπορεί να προκαλέσει απώλεια πακέτων και jitter. Η μέγιστη καθυστέρηση θα πρέπει να είναι 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για την καλύτερη απόδοση, αλλά η χαμηλότερη είναι καλύτερη όσον αφορά την καθυστέρηση VoIP.
Βιντεοδιάσκεψη
Μια συνεδρία τηλεδιάσκεψης απαιτεί σημαντικό εύρος ζώνης. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και μια μικρή συμφόρηση δικτύου μπορεί να διαταράξει το βίντεό σας. Ρωτήστε τον πάροχο τηλεδιάσκεψης εάν έχει μια λύση jitter buffer που έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες βίντεο. Ακόμη και η πιο εκπληκτική λύση τηλεδιάσκεψης HD μπορεί να υστερεί εάν η ταχύτητα του internet σας υπερφορτωθεί.
Προβλήματα ποιότητας φωνής
Εάν παρατηρήσατε ότι οι ταχύτητες λήψης είναι αργές κατά τη διάρκεια των δοκιμών εύρους ζώνης, η χρήση ενός jitter buffer μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των προβλημάτων κακής ποιότητας φωνής. Είναι επίσης χρήσιμο να αποφεύγετε την περιττή χρήση εύρους ζώνης (π.χ. ροή βίντεο) κατά την πραγματοποίηση φωνητικών κλήσεων ή κλήσεων συνδιάσκεψης.
Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν και άλλες αιτίες κακής ποιότητας κλήσεων. Για παράδειγμα, η ποιότητα του ήχου σας μπορεί να υστερεί εάν χρησιμοποιείτε ασύρματη σύνδεση. Σε αυτήν την περίπτωση, η χρήση καλωδίου Ethernet μπορεί να βελτιώσει τις βιντεοκλήσεις σας και τη συνολική ποιότητα της φωνής σας.
Completely browser-based video calling
Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature
Πώς να ρυθμίσετε ένα jitter buffer;
Η τοποθέτηση ενός jitter buffer είναι συνήθως σχετικά απλή. Ξεκινήστε επικοινωνώντας με τον πάροχο VoIP και ζητήστε του να ενεργοποιήσει το jitter buffer. Σε πολλές περιπτώσεις, ο πάροχος VoIP μπορεί να χειριστεί τις τεχνικές λεπτομέρειες για εσάς.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστούν πρόσθετα βήματα για την ενεργοποίηση της λειτουργίας του jitter buffer. Για παράδειγμα, η εταιρεία σας μπορεί να χρειαστεί να ζητήσει πρόσβαση σε δίκτυα VoIP. Εάν πολλά άτομα στην εταιρεία σας χρησιμοποιούν την υπηρεσία VoIP για να πραγματοποιούν κλήσεις, η υποβολή ενός επίσημου αιτήματος στον διαχειριστή του δικτύου σας είναι μια έξυπνη ιδέα. Η ρύθμιση ενός jitter buffer για πρώτη φορά μπορεί να προκαλέσει για λίγο κακή σύνδεση στο Internet για άλλους χρήστες.
Provide a fantastic call center experience using VoIP services
LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για το jitter
Το jitter buffer είναι μια τεχνολογία που βοηθά στη βελτίωση της απώλειας πακέτων και τη μείωση της καθυστέρησης σε δίκτυα IP, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια συνομιλιών VoIP. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent είναι μια πλατφόρμα εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει στις επιχειρήσεις ένα περιβάλλον υποστήριξης πολλαπλών καναλιών για την παροχή συνεπών εμπειριών πελατών. Χρησιμοποιείται για την αυτοματοποίηση διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και για την παροχή εργαλείων στους αντιπροσώπους της υποστήριξης πελατών για να απαντούν σε ερωτήσεις των πελατών και να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τα δεδομένα των πελατών. Και τα δύο εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί για τη δημιουργία μιας αξιόπιστης υποδομής υποστήριξης εξυπηρέτησης πελατών.
Topics
- jitter
- ποιότητα κλήσεων VoIP
- αντιμετώπιση του jitter
Video summary
Σε αυτό το βίντεο θα συζητήσουμε την καθαρότητα των κλήσεων VoIP και συγκεκριμένα το φαινόμενο του jitter. Ο jitter είναι όταν κάποια δεδομένα χάνονται ή αποστέλλονται με λάθος σειρά κατά την μετάδοση, επηρεάζοντας την ποιότητα και την συνομιλία. Κάποιος μικρός βαθμός jitter δεν είναι αντιληπτός, αλλά υψηλά επίπεδα jitter επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα των κλήσεων VoIP και των βιντεοκλήσεων. Μπορείτε να μειώσετε το jitter αναβαθμίζοντας τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας jitter buffering, αναβαθμίζοντας το καλώδιο Ethernet και μειώνοντας τη χρήση άχρηστης εύρος ζώνης και προγραμματίζοντας ενημερώσεις συσκευών εκτός ωραρίου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα μας unitedworldtelecom.com ή να επικοινωνήσετε με έναν από τους ειδικούς μας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το jitter buffer;
Το jitter buffer είναι ένας τρόπος για να αποφευχθεί η διακοπή του ήχου και να βελτιωθεί η ποιότητα του ήχου στις κλήσεις VoIP. Η τεχνολογία Jitter buffer λειτουργεί προσθέτοντας μια ελάχιστη καθυστέρηση στα εισερχόμενα πακέτα φωνής και στα εξερχόμενα πακέτα φωνής. Χρησιμοποιώντας αυτήν την τεχνολογία, αποφεύγετε προβλήματα απώλειας πακέτων. Σημειώστε ότι ένα jitter buffer διατίθεται σε διάφορες μορφές, όπως στατικά jitter buffer και δυναμικά jitter buffer. Για να αποφύγετε προβλήματα, διατηρήστε το jitter σας σε αποδεκτό επίπεδο (δηλαδή 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου). Οι οικιστικοί χρήστες VoIP μπορεί να είναι πρόθυμοι να ανεχθούν αποδεκτό jitter άνω των 30 χιλιοστών του δευτερολέπτου εάν έχουν μια οικονομική σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Τι κάνει ένα jitter buffer;
Ένα jitter buffer αποτρέπει την απώλεια πακέτων στις ηχητικές σας κλήσεις. Κάθε μέρος της ροής ήχου της συνομιλίας σας αποθηκεύεται στο buffer για λίγο. Ως αποτέλεσμα, οι συγκεκριμένοι χρόνοι άφιξης πακέτων δεν επηρεάζουν την ποιότητα του ήχου σας. Με αυτήν την τεχνολογία, η απώλεια πακέτων μπορεί να διαταράξει τη συνομιλία σας. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια ανάλυση δεδομένων jitter για να βελτιώσετε την απόδοση στις κλήσεις VoIP.
Πού χρειάζεται το jitter buffer;
Ο διαχειριστής του δικτύου σας μπορεί να προτείνει τη χρήση ενός jitter buffer για πολλά επίπεδα. Για παράδειγμα, ενδέχεται να μην έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε καλώδιο ethernet. Σε αυτήν την περίπτωση, η ποιότητα του ήχου σας μπορεί να υστερεί εάν το σήμα WiFi σας είναι αδύναμο. Χρησιμοποιώντας ένα jitter buffer, μπορείτε να αποφύγετε προβλήματα υποβάθμισης της ποιότητας. Εάν άλλα άτομα χρησιμοποιούν ροή βίντεο κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας σας σε πραγματικό χρόνο, η χρήση ενός jitter buffer μπορεί να βοηθήσει. Ένα jitter buffer μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια ποιοτική κλήση εάν η απόδοση του δικτύου έχει μεταβλητότητα με την πάροδο του χρόνου.
Πώς φτιάχνετε ένα jitter buffer;
Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν μηχανισμό jitter buffer για να αποφύγετε προβλήματα. Εάν εργάζεστε σε μια εταιρεία, μπορεί να ζητήσετε από τους συναδέλφους να αποφύγουν τη χρήση των πιο συνηθισμένων πηγών jitter, όπως διαδικτυακά παιχνίδια, ροή βίντεο και άλλες λήψεις μεγάλων δεδομένων κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του δικτύου σας και ενημερώστε του για τα προβλήματα ποιότητας της φωνής σας κατά τη διάρκεια των κλήσεων σας. Μόλις ο διαχειριστής του δικτύου κατανοήσει την κατάστασή σας, μπορείτε να προτείνετε τη χρήση της λειτουργίας jitter buffer.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Groove;
LiveAgent είναι ένα εργαλείο διαχείρισης επαφών πελατών που προσφέρει γρήγορες και ακριβείς λύσεις σε ερωτήσεις και προβλήματα των πελατών. Επιπλέον, βοηθά στην κατηγοριοποίηση της φύσης των καρτελών και τη στατιστική παρακολούθηση των αναγκών των πελατών. Επιπλέον, παρέχει μια λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου για τη δημιουργία και λειτουργία ενός τέτοιου κέντρου. Τέλος, οι πελάτες θα λάβουν στοιχεία σύνδεσης μέσω email μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού τους στο LiveAgent.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ακινήτων
Διάφορες επιλογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις ακινήτων προσφέρουν ευελιξία και εργαλεία για μάρκετινγκ και υποστήριξη πελατών. Εργαλεία όπως το Olark, Podium, Zoho SalesIQ, και ClickDesk παρέχουν δυνατότητες προσαρμογής, ανάλυσης δεδομένων και προηγμένα χαρακτηριστικά όπως γεωεντοπισμός και αυτόματες απαντήσεις.