Softphones

Η τηλεφωνική υποστήριξη εξακολουθεί να είναι από τους σημαντικότερους τρόπους για την παροχή γρήγορης και αποτελεσματικής υποστήριξης στους πελάτες. Κάθε γραφείο βοήθειας πρέπει να διαθέτει μία, αν και δεν είναι πάντα πρακτικό ή οικονομικό να αγοράζετε τηλεφωνικό εξοπλισμό. Τα Softphones λύνουν αυτό το πρόβλημα, ώστε το γραφείο βοήθειάς σας να έχει ίσους όρους ανταγωνισμού.

Το LiveAgent προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης και χρήσης softphones (τηλέφωνα λογισμικού). Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πραγματοποιούν φωνητικές κλήσεις μέσω πρωτοκόλλου ίντερνετ (VoIP) από υπολογιστές. Τα τηλέφωνα επικοινωνούν με τον πάροχο ανταλλαγής κλήσεων μέσω του πρωτοκόλλου SIP (SIP trunking).

Το LiveAgent εξακολουθεί να διαχειρίζεται, να καταγράφει και να παρακολουθεί τις κλήσεις

Το Softphone είναι μια προαιρετική εφαρμογή τρίτου που συνεργάζεται με το τηλεφωνικό σας κέντρο στο LiveAgent. Εάν χρησιμοποιείτε ήδη κάποιο πρόγραμμα – πελάτη softphone, είναι βέβαιο πως θα έχετε τεράστιο όφελος.

Συσκευές

Προγράμματα-πελάτες Softphone

που που επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις VoIP:

Συσκευές iOS και Android με λειτουργικότητα SIP

Πηγές γνωσιακής βάσης

Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες

Streamline your Facebook support today

Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Μάθετε περισσότερα για τη λύση τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Λύση τηλεφωνικού κέντρου

Η ολοκληρωμένη λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών μιας επιχείρησης. Το LiveAgent είναι μια λύση που προσφέρει εκπαίδευση υποστήριξης πελατών, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματισμό του τηλεφωνικού κέντρου για τη διευκόλυνση και βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Σενάρια πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου για αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, και εγγυημένη ικανοποίηση πελατών! Δοκιμάστε τα σήμερα.

Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου

Σενάρια πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου για αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, και εγγυημένη ικανοποίηση πελατών! Δοκιμάστε τα σήμερα.

Πρότυπα τηλεφωνικού κέντρου

Τα τηλέφωνα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 68% όλων των αλληλεπιδράσεων υποστήριξης. Ρίξτε μια ματιά στα πρότυπα τηλεφωνικών κέντρων μας για να βελτιώσετε την καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες.

Όταν πρόκειται για τηλεφωνικά κέντρα, υπάρχουν εισερχόμενα και εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα που χρησιμοποιούν προηγμένο λογισμικό για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας.

Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Όταν πρόκειται για τηλεφωνικά κέντρα, υπάρχουν εισερχόμενα και εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα που χρησιμοποιούν προηγμένο λογισμικό για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo