Idosell
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Idosell

Idosell

“Η εταιρεία μας αναπτύσσει δυναμικά online υπηρεσίες πωλήσεων, που προσφέρονται μέσω SaaS (Software as a Service – Λογισμικό ως Υπηρεσία). Η συμμετοχική εταιρεία IAI S.A. δημιουργεί ένα επαγγελματικό σύστημα για τη διαχείριση ηλεκτρονικών καταστημάτων ήκαταστημάτων χονδρικής πώλησης. Στις ξένες αγορές, η υπηρεσία που παρέχεται από την IAI S.A. είναι γνωστή ως IdoSell Shop.”

Η Idosell ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το LiveAgent το πρώτο εξάμηνο του 2016. Η ομάδα υποστήριξης τους αποτελείται από 14 εξειδικευμένους αντιπροσώπους οι οποίοι είναι διαθέσιμοι και ικανοί να βοηθήσουν με απίστευτη αποτελεσματικότητα. Αυτή η ομάδα ειδικών είναι σε θέση να προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση σε περισσότερους από 4.000 πελάτες από 10 διαφορετικές χώρες Όσον αφορά το μεγάλο αριθμό των αιτημάτων υποστήριξης, είναι πρόθυμοι να τα επιλύσουν. Η υποστήριξη της Idosell επιλύει πάνω από 1.500 διαφορετικά ερωτήματα κάθε μήνα.

“Είμαστε ηγέτης στην Πολωνική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μία συμμετοχική εταιρεία, η IAI S.A. ιδρύθηκε το 2000 και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο NewConnect από τις 16 Δεκεμβρίου 2009.”

Επιλύουν κυρίως τα ζητήματα των πελατών μέσω του ξεπερασμένου email. Ωστόσο, τα τηλέφωνά τους φαίνεται ότι δεν σταματούν να χτυπάνε, καθώς οι αντιπρόσωποι απαντούν σε περισσότερες από 250 κλήσεις το μήνα. Επίσης, η χρήση ζωντανής συνομιλίας κάνει θαύματα για την Idosell, αφού δέχονται πάνω από 180 συνομιλίες το μήνα.

Ο λόγος τους να μας προτιμήσουν και να χρησιμοποιήσουν το LiveAgent ήταν κοινότυπος, αλλά λογικός. Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα στο Outlook πλέον δεν βοηθάνε Τι συμβαίνει όμως με το πιο σημαντικό κομμάτι, τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών; Η Idosell μπορεί με υπερηφάνεια να πει ότι προσφέρει το καλύτερο δυνατό καθημερινά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις τους, οι ανάγκες των πελατών ικανοποιούνται στο άριστο επίπεδο ικανοποίησης του 100%. “Διαθέτουμε 24ώρη καθημερινή υποστήριξη. Όλοι μπορούν να παρακολουθούν το χρόνο επεξεργασίας των υποθέσεων, να θέσουν προτεραιότητες και να αφαιρέσουν τις υποθέσεις που δεν πλέον δεν βρίσκονται σε ισχύ. ” ανέφερε ο Paweł Fornalski.

Μεγάλη επιτυχία σε μεγάλη κλίμακα

Όταν δημιουργείτε ένα συμπαγές προϊόν το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορα τμήματα της αγοράς, επιχειρηματικά μοντέλα, χώρες ή ακόμη και τομείς που βρίσκονται στο επίκεντρο, μπορεί να καταλήξετε με ένα μικρό χαμόγελο στο πρόσωπο σας. Πιστεύουμε ότι το χαμόγελο είναι η καλύτερη “απόδειξη της αρχής” όταν πρόκειται για τη δημιουργία μιας ενιαίας λύσης που επίσης λειτουργεί σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η ιστορία των LiveAgent και Idosell είναι ένα ευχάριστο παραμύθι, το οποίο υπογραμμίζει τις φιλοδοξίες της εταιρείας μας που τελικά πραγματοποιήθηκαν.

Η IAI S.A. εισήγαγε μια ολοκαίνουργια υπηρεσία – το IdoSell Booking – το 2013. Η υπηρεσία καθιστά δυνατή την πώληση κρατήσεων στο διαδίκτυο, μέσω κινητών συσκευών ή μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Απευθύνεται σε όλους τους τύπους των θερέτρων. Επί του παρόντος, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο στην Πολωνία και τη Γερμανία, αλλά αναπτύσσεται και για τη Βρετανική αγορά.

“Είμαστε ένας πάροχος SaaS για διαδικτυακά καταστήματα, ξενοδοχεία και χώρους φιλοξενίας. Στην Πολωνία είμαστε το νούμερο 1, επομένως συνεργαζόμαστε με πολλές εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων και εταιρείες με προοπτικές. Πρέπει να είμαστε σε θέση να παρέχουμε πολύπλοκες απαντήσεις και να ανταλλάσσουμε πολλά μηνύματα έως ότου ο πελάτης μας εμπιστευτεί αρκετά ώστε να παραγγείλει τις υπηρεσίες μας για την εταιρεία του.”

Ρωτήσαμε τους αντιπροσώπους της Idosell τι άλλαξε μετά την εγκατάσταση του LiveAgent. “Μπορούμε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις πωλήσεων των πελατών πολύ πιο γρήγορα. Μπορούμε επίσης να ενσωματώσουμε εύκολα μηνύματα του Facebook, το οποίο δεν γινόταν και με τον καλύτερο τρόπο μέχρι να έρθει το LiveAgent. Συνήθως θα απαντούσαμε με ένα κονσερβοποιημένο μήνυμα, ζητώντας από τον πελάτη να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email ή να μεταβεί απευθείας στην ηλεκτρονική πύλη των Πελατών μας για να δημιουργηθούν οι καρτέλες στο εσωτερικό μας σύστημα. Πλέον, τα μηνύματα του Facebook επεξεργάζονται με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και με τα email. Επιπλέον, μπορέσαμε επίσης να προσθέσουμε ζωντανή συνομιλία στην ιστοσελίδα μας, που ήταν πραγματικά το κομμάτι που έλειπε στο παζλ. ” ανέφερε ο Paweł Fornalski.

Η υποστήριξη πελατών είναι μόνο η μία πλευρά του νομίσματος. Όμως, ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με μεγάλες δυνατότητες κλιμάκωσης μπορεί να χρησιμεύσει ως το τέλειο εργαλείο για την επίτευξη υψηλότερων εσόδων.“ Το LiveAgent βελτίωσε σημαντικά την ανταπόκριση του τμήματος πωλήσεων. Μπορούμε να βρούμε περισσότερους πελάτες χωρίς να χάσουμε την εποπτεία, ώστε να μπορούμε να αναπτυχθούμε ακόμα πιο γρήγορα. Το LiveAagent είναι ένα πραγματικά δώρο Θεού όταν δημιουργούμε ιστοσελίδες πελατών και πρέπει να βρούμε γρήγορα πληροφορίες τιμολόγησης ή λεπτομέρειες παραγγελίας. “

Και τι γίνεται με τις αγαπημένες τους δυνατότητες;

Και τι γίνεται με τις αγαπημένες τους δυνατότητες; τη “μεταφορά καρτελών” και τα “εσωτερικά σχόλια”! Αυτές οι λειτουργίες ήταν από τους κύριους λόγους που μεταφερθήκαμε στο LiveAgent. Προηγουμένως, είχαμε προβλήματα με την εκχώρηση και τον συντονισμό διαφορετικών επιχειρηματικών ερωτημάτων κατά περίπτωση, χρησιμοποιώντας πολλούς φακέλους αλληλογραφίας στο Outlook. Ωστόσο, οι διευθυντές θα μπορούσαν εύκολα να χαθούν και να χάσουν την εστίαση στη “μεγάλη εικόνα”. Μια άλλη πολύ χρήσιμη λειτουργία είναι η “αναβολή καρτελών”.

Σε φακέλους email, ήταν πολύ δύσκολο να θυμόμαστε να επιστρέψουμε σε ορισμένες περιπτώσεις μεταγενέστερα. Συνήθως το κάναμε με υπενθυμίσεις CRM στο σύστημά μας. Πλέον με το LiveAgent, ο διευθυντής βλέπει τα πάντα και κανείς δεν ξεχνά να επιστρέψει σε έναν πελάτη. Μας αρέσει επίσης η ενσωμάτωση μηνυμάτων του Facebook και η συνομιλία.” πρόσθεσε ο Paweł Fornalski.

Και τι γίνεται με το προσωπικό υποστήριξης τους; Είναι χαρούμενοι χρησιμοποιώντας το LiveAgent;

Τους αρέσουν όλες οι μικρές λεπτομέρειες και η ανταπόκριση του περιβάλλοντος, γεγονός που καθιστά την εργασία στην υποστήριξη μια πραγματική απόλαυση. Μερικοί αντιπρόσωποι ανέφεραν επίσης ότι περιμένουν με ανυπομονησία την επόμενη καρτέλα, γιατί το να απαντούν είναι πολύ ικανοποιητικό.

Paweł Fornalski – Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος @ IAI S.A

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x