L&L Europe
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • L&L Europe

L&L Europe

Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο.

Γεια, με λένε Susan και είμαι η υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών στην L&L Europe. Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και λειτουργεί διαδικτυακά καζίνο. Αυτήν τη στιγμή διαθέτουμε 13 μάρκες παγκοσμίως και πιστεύουμε ακράδαντα ότι με την τοπική προσαρμογή κάθε καζίνο, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διακριθούμε σε μια βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Πιστεύουμε επίσης ότι αν θέλουμε να προσφέρουμε ένα εξαιρετικό προϊόν και ένα υπέροχο καζίνο, πρέπει να προσφέρουμε μια πραγματικά εξαιρετική υποστήριξη πελατών.

Λοιπόν, φυσικά, όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά και πήγαμε να αναζητήσουμε ένα κέντρο εξυπηρέτησης που μπορεί να μας βοηθήσει να πετύχουμε αυτόν τον στόχο και γρήγορα βρήκαμε το LiveAgent, το οποίο ήταν το τέλειο εργαλείο για εμάς από τότε, γιατί πραγματικά μας βοηθά να συλλέξουμε όλα τα τις πληροφορίες και τα ερωτήματα των πελατών σε ένα ενιαίο σύστημα. Αυτήν τη στιγμή προσφέρουμε την ευκαιρία στους πελάτες μας να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω του LiveAgent με τρεις διαφορετικούς τρόπους, που είναι η φόρμα επικοινωνίας, το σύστημα email και επίσης η ζωντανή συνομιλία.

Δεδομένου ότι είμαστε μια εταιρεία πολλαπλών επωνυμιών, έχουμε δημιουργήσει ένα διαφορετικό τμήμα στο LiveAgent για κάθε μεμονωμένη επωνυμία που διαθέτουμε και αυτό μας επιτρέπει να διατηρούμε όλες τις επωνυμίες ξεχωριστές, αλλά ταυτόχρονα μας παρέχει μια πραγματικά απλή επισκόπηση για τυχόν δικές μας καρτέλες που μπορεί να χρειάζονται κάποια προσοχή.

Τα τμήματα μας επιτρέπουν επίσης να διαθέσουμε ορισμένους αντιπροσώπους σε ορισμένα τμήματα. Δεδομένου ότι ορισμένοι αντιπρόσωποι έχουν άλλες γλωσσικές δεξιότητες από άλλους που μπορεί να ταιριάζουν με διαφορετικές εταιρείες. Για να βελτιστοποιήσουμε τον χρόνο απόκρισης, χρησιμοποιούμε πολλές διαφορετικές λειτουργίες.

Το πρώτο, για παράδειγμα, είναι η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, επειδή οι αντιπρόσωποί μας μπορούν να δουν τι θα ρωτήσουν οι πελάτες όταν αρχίσουν να πληκτρολογούν και μπορούν ήδη να ρυθμίσουν την απάντησή τους εκ των προτέρων. Μια άλλη λειτουργικότητα που βοηθά πραγματικά σε αυτά, για παράδειγμα – οι προκαθορισμένες απαντήσεις και τα μηνύματα, οι συχνές ερωτήσεις μπορούν να τεθούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα με αυτές τις λειτουργίες.

Χρησιμοποιούμε πολλές επιλογές αναφοράς στο LiveAgent. Κάθε φορά που οι αντιπρόσωποι μας εργάζονται σε καρτέλες, θα χρησιμοποιούν το σύστημα ετικετών για να επισημάνουν το είδος του διαβαθμισμένου πελάτη που επικοινωνεί μαζί μας. Με τη δημιουργία των αναφορών ετικετών, μπορούμε εύκολα να παρακολουθήσουμε για ποιο θέμα οι πελάτες επικοινωνούν περισσότερο μαζί μας και επίσης αμέσως παρατηρήσαμε ότι έχει σημειωθεί απότομη αύξηση σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη περιοχή.

Και χρησιμοποιούμε επίσης την αναφορά απόδοσης αντιπροσώπων και την αξιολόγηση κατάταξης για να δούμε ποιοι από τους αντιπροσώπους μας έχουν την καλύτερη απόδοση και επίσης εάν είναι απαραίτητη επιπλέον εκπαίδευση. Τα τελευταία δύο χρόνια, παρατηρήσαμε αύξηση οκτακόσια τοις εκατό στον αριθμό των συνομιλιών που διαχειρίζονται οι αντιπρόσωποι μας το μήνα.

Η ευελιξία του LiveAgent μας βοήθησε πραγματικά σε όλη αυτή την ανάπτυξη, επειδή είμαστε σε θέση να προσαρμόσουμε οποιαδήποτε λειτουργικότητα όποτε είναι απαραίτητο και αυτό θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε την επιχείρησή μας.

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x