Satur
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Satur

Satur

Με τη Satur κάνοντας ξέγνοιαστα το γύρο του κόσμου εδώ και 100 χρόνια.

Παράδοση και σταθερότητα

Σας προσφέρουμε αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες εδώ και 100 χρόνια. Διαμονές και ξεναγήσεις στην Ευρώπη και ταξίδια σε εξωτικά μέρη, κρουαζιέρες, σκι και κέντρα αναψυχής έχουν ήδη ευχαριστήσει 5 γενιές ικανοποιημένων πελατών μας.

90000 πελάτες

Ακριβώς τόσοι ικανοποιημένοι πελάτες επιλέγουν από την ευρεία γκάμα των διακοπών μας και ταξιδεύουν μαζί μας για χαλάρωση ή εξερεύνηση κάθε χρόνο.

150 μέλη στην ομάδα

Μια μεγάλη ομάδα επαγγελματιών αντιπροσώπων, καθοδηγητών, σχεδιαστών κινουμένων σχεδίων και ταξιδιωτικών συμβούλων φροντίζει για τις ξέγνοιαστες διακοπές σας.

7 ημέρες την εβδομάδα

Το ευρύτερο δίκτυο 43 καταστημάτων, 600 συμβατικών συνεργατών, κέντρου πληροφοριών, ζωντανής συνομιλίας και ιστοσελίδας μας επιτρέπουν να είμαστε μαζί σας όποτε και αν ξεκινούν τα ταξιδιωτικά σας σχέδια.

Satur παιδιά

Μια ομάδα προσεκτικά επιλεγμένων και επαγγελματικά εκπαιδευμένων σχεδιαστών κινουμένων σχεδίων κερδίζει τις καρδιές των παιδιών κάθε σεζόν. Η ικανοποίηση των πελατών με το οικογενειακό πακέτο Planet Fun φτάνει το 96%.

… όλα αυτά με τη βοήθεια και την άριστη συνεργασία με το LiveAgent.

Ολοκληρωμένη επικοινωνία σε ένα μέρος.

Στο παρελθόν χρησιμοποιούσαμε το LiveAgent ως εργαλείο συνομιλίας για διαδικτυακή επικοινωνία με πελάτες μέσω ιστότοπου. Αργότερα, αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά αυτήν την εφαρμογή για επικοινωνία για επιλεγμένες διευθύνσεις email, όπου χρειαζόταν να έχουμε μια επισκόπηση των απαιτήσεων και των λύσεών τους. Η εταιρεία μας SATUR έχει το μεγαλύτερο δικό μας δίκτυο πωλήσεων από όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία στη Σλοβακία και επομένως ήταν θέμα χρόνου να συγκεντρώσουμε πωλητές από όλη τη Σλοβακία από τις διευθύνσεις e-mail τους σε ένα μέρος.

Επί του παρόντος, μπορούμε εύκολα να παρακολουθούμε το ιστορικό της πλήρους επικοινωνίας με κάθε πελάτη. Αυτό παρέχει στην ομάδα πωλήσεών μας σημαντικές πληροφορίες σχετικά με όλα τα ερωτήματα και τις ερωτήσεις που έχει αντιμετωπίσει προηγουμένως ο πελάτης μαζί μας και επίσης μας βοηθά να παρακολουθούμε πόσο αποτελεσματικά χειρίζονται οι πωλητές μας αυτά τα ερωτήματα.

… η εσωτερική μας επικοινωνία έχει και κανόνες

Η οργανωτική μας δομή είναι αρκετά εκτεταμένη και διαθέτουμε αρκετά τμήματα, με ανάγκη καθημερινής επικοινωνίας. Ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να κάνουμε την εσωτερική επικοινωνία όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και δημιουργήσαμε λογαριασμούς για κάθε συνάδελφο στα επιμέρους τμήματα. Μεταξύ άλλων, η εσωτερική συνομιλία είναι επίσης πολύ δημοφιλής.

Το LiveAgent επίσης ως βάση γνώσεων για τους συναδέλφους μας

Τον καιρό της υγειονομικής κρίσης του κορονοϊού, αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε τον τρόπο εσωτερικής εκπαίδευσης και την ανταλλαγή δυναμικά μεταβαλλόμενων πληροφοριών που απαιτούνται για την καθημερινή εργασία των υπαλλήλων μας. Διαλέξαμε πολλές επιλογές, όπως το εσωτερικό δίκτυο, τα κοινόχρηστα αρχεία, το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο και άλλα. Στο τέλος, αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί η “γνωσιακή βάση” στην εφαρμογή του LiveAgent και οι χειριστές μας είναι πολύ ευχαριστημένοι με αυτήν τη μέθοδο. Όλες οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε ένα μέρος με δυνατότητα αναζήτησης πλήρους κειμένου, καθώς και η μέθοδος ενημέρωσης αυτών των δεδομένων είναι πολύ απλή και μπορούμε να παρέχουμε στους συναδέλφους μας σε όλη τη Σλοβακία ενημερωμένες πληροφορίες καθημερινά.

Jozef Granec, SATUR

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x