Ready2Order
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Ready2Order

Ready2Order

Η ιστορία του LiveAgent και της εταιρείας Ready2Order είναι σχεδόν η τέλεια απόδειξη της συνεργασίας δύο σύγχρονων και δυναμικών επιχειρήσεων (μία από τις οποίες είναι η δική μας ☺). Η Ready2Order προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και ταυτόχρονα εύκολο στη χρήση σύστημα cloud POS για εκατοντάδες εταιρείες με μεγάλα ονόματα όπως η ORF, η Die Presse ή η Der brutkasten στο παλμαρέ τους.

Όταν έχουμε να κάνουμε με τη διαδικασία πωλήσεων και τη διαχείριση χρημάτων, δεν υπάρχει περιθώριο για συμβιβασμούς. Η κορυφαία υποστήριξη πελατών είναι απολύτως απαραίτητη σε αυτόν τον τομέα και χαιρόμαστε που η Ready2Order επέλεξε το LiveAgent ως πλατφόρμα υποστήριξης της επιλογής του.

Αυτή η επιτυχημένη Αυστριακή εταιρεία επέλεξε το LiveAgent το πρώτο τρίμηνο του 2016. Αυτήν τη στιγμή, απασχολούν 30 εξειδικευμένους αντιπροσώπους υποστήριξης που έχουν αναλάβει περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις από 5 διαφορετικές χώρες.

Λάβετε υπόψη ότι οι περιπτώσεις υποστήριξης τους συνήθως είναι πολυσύνθετες. Αυτό είναι αναμενόμενο καθώς η Ready2Order βοηθά τους πελάτες της να χρησιμοποιούν διαφορετικούς τύπους πληρωμών και συστήματα πληρωμών. Παρόλα αυτά, το εξαιρετικό προσωπικό υποστήριξης εξακολουθεί να είναι σε θέση να επιλύει περισσότερες από 1000 καρτέλες email κάθε μήνα με εξαιρετικό επίπεδο ικανοποίησης πελατών στο 90% και αυτό συνεχίζει να αυξάνεται! Προσθέστε και τις 1200 τηλεφωνικές κλήσεις το μήνα και θα έχετε μια ευρύτερη εικόνα της αναλογίας αποτελεσματικότητας/ικανοποίησης πελατών. Δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο.

Ρωτήσαμε τη Ready2Order τι έχει αλλάξει μετά την εγκατάσταση του LiveAgent.

“Υπάρχει καλύτερη παρακολούθηση των e-mail μας και πλέον έχουμε ένα κεντρικό σύστημα για τη συλλογή όλων των πληροφοριών. Η επικοινωνία είναι επίσης πολύ πιο αποτελεσματική, ανέφερε ο Christoph Schachner. Η αποτελεσματική παρακολούθηση των εισερχόμενων και εξερχόμενων e-mail και η βελτιωμένη ομάδα επικοινωνίας μας βοηθούν να απαντήσουμε σε όλα τα ερωτήματα εντός 1-2 ωρών, να λύσουμε γρήγορα τα προβλήματα και να είμαστε πολύ φιλικοί ενώ αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες μας, πρόσθεσε.”

Με τις συνήθεις δυνατότητες των email ή τα κοινόχρηστα εισερχόμενα, η Ready2Order δεν θα μπορούσε ποτέ να έχει αυτήν την τεράστια επιτυχία όσον αφορά την παροχή άριστης εξυπηρέτησης στον τομέα της εμπειρίας των πελατών. Οι απλές λύσεις συνήθως αποφέρουν αποτελέσματα και το γεγονός ότι αυτές οι συγκεκριμένες λύσεις είναι απλές δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι πολύ ισχυρές.

Το να μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την αποστολή email ως απαραίτητη συνθήκη επιτυχίας είναι θείο δώρο.

Είμαστε πολύ περήφανοι που το LiveAgent προσφέρει εξαιρετική παρακολούθηση στη διοίκηση από τη μία πλευρά, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί το προσωπικό υποστήριξης χαρούμενο κατά τη χρήση του εργαλείου μας. Ρωτήσαμε τη Ready2Order σχετικά με τα σχόλια των αντιπροσώπων τους. Τι λένε; “Είναι ένα καλό εργαλείο και πολύ εύκολο στη χρήση και την κατανόηση.” Απλή απάντηση με ξεκάθαρο μήνυμα. Αυτή είναι στην ουσία η εμπειρία που στοχεύαμε κατά την ανάπτυξη του LiveAgent.

Τι γίνεται με τα μελλοντικά σχέδια της Ready2Order;

“Στόχος μας είναι να λύνουμε προβλήματα εντός 30 λεπτών. Το LiveAgent μας βοηθά να βελτιώσουμε τον χρόνο απόκρισης και είμαστε σίγουροι ότι θα φτάσουμε εκεί σύντομα.”

Λοιπόν, αγαπητή Ready2Order – Σας ευχόμαστε τα καλύτερα και συνεχίστε την καλή δουλειά. Είμαστε περήφανοι που η λύση μας είναι αυτή που θα σας βοηθήσει τελικά να πετύχετε. Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μας.

Christoph Schachner – Διευθυντής @ Ready2Order

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x