FrëschKëscht
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

Η FrëschKëscht ξεκίνησε ως σχολικό πρόγραμμα και τώρα έχει μετατραπεί σε πραγματική εταιρεία χάρη στην επιτυχία που είχαμε ως μίνι-εταιρεία. Η FrëschKëscht, η οποία σημαίνει στα αγγλικά “FreshBox”, παρέχει στο Λουξεμβούργο αποκλειστικά τοπικά και εποχικά προϊόντα διατροφής με τη μορφή κουτιού που ποικίλλει από εβδομάδα σε εβδομάδα.

“Δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς καλή εξυπηρέτηση πελατών.”

Η FrëschKëscht άρχισε να χρησιμοποιεί το LiveAgent στα τέλη του 2020. Πριν από αυτό, χρησιμοποιούσαμε ένα κανονικό email όπου έφταναν πάνω από 100 email κάθε μέρα. Ήταν πολύ δύσκολο να δουλέψουμε σε ένα φάκελο εισερχομένων ομαδικά επειδή δεν υπήρχε καθόλου επισκόπηση της εργασίας, δεν μπορούσαν να εκχωρηθούν email κ.λπ. Θέλαμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια καλή εξυπηρέτηση πελατών, κάτι που δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε με ένα κανονικό φάκελο εισερχομένων. Για αυτούς τους λόγους επιλέξαμε το LiveAgent και είμαστε πολύ περήφανοι γι ‘αυτό.

Τι έχει αλλάξει από τη χρήση του LiveAgent;

Πολλά έχουν αλλάξει για εμάς από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent. Η εσωτερική μας οργάνωση έχει γίνει πολύ καλύτερα απλώς εκχωρώντας email, προσθέτοντας εσωτερικά σχόλια σε email και έχοντας μια σαφή επισκόπηση του ποιος έχει εργαστεί σε ένα email μέχρι στιγμής. Το LiveAgent μας εξοικονομεί πολύ χρόνο στην επεξεργασία των καθημερινών email μας. Χάρη στις πολλές δυνατότητες που προσφέρει το LiveAgent, επεξεργαζόμαστε καρτέλες δύο φορές πιο γρήγορα και, ως εκ τούτου, μπορούμε να δώσουμε στους πελάτες μας απαντήσεις πιο γρήγορα. Οι πωλήσεις μας έχουν αυξηθεί σημαντικά χάρη στη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών, η οποία είναι δυνατή χάρη στο LiveAgent, μεταξύ άλλων.

Τι πιστεύουν οι υπάλληλοι μας για το LiveAgent;

Το να έχουμε μία εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης είναι πολύ καλό, καινοτόμο και χρήσιμο εργαλείο, αλλά οι υπάλληλοι πρέπει να είναι σε θέση να δουλεύουν με αυτό και να είναι ικανοποιημένοι. Οι αντιπρόσωποί μας στο FrëschKëscht λατρεύουν να δουλεύουν με το LiveAgent. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει ούτε ένα αρνητικό σχόλιο σχετικά με το λογισμικό. Είναι ένα λογισμικό που είναι πολύ εύκολο στην εκμάθηση του σε σύγκριση με πολλά άλλα λογισμικά κέντρων εξυπηρέτησης. Κατά την άποψή μας, αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό σημείο που οι αντιπρόσωποί, που δουλεύουν με αυτό, πρέπει επίσης να είναι ικανοποιημένοι με αυτό. Κάθε μέρα, οι υπάλληλοι μας χαίρονται να επεξεργάζονται email με το LiveAgent αντί να ασχολούνται με το τυπικό μη δομημένο και χρονοβόρο φάκελο εισερχομένων.

Gilles HEINESCH- Συνιδρυτής @FrëschKëscht

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo