Aquasprouts
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Aquasprouts

AquaSprouts

Η AquaSprouts υπάρχει για να αναπτύσσει την καινοτομία και τον ενθουσιασμό για την υδροπονία ώστε να είναι προσβάσιμη σε όλους. Πιστεύουμε ότι η υδροπονική δύναται να γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος των μελλοντικών συστημάτων τροφίμων, μειώνοντας τα απόβλητα και επιτρέποντας παντού στους ανθρώπους να παράγουν καθαρά, υγιεινά τρόφιμα για τον εαυτό τους και τις κοινότητές τους. Γνωρίζουμε ότι η εκπαίδευση και η πρακτική πρόσβαση είναι τα κλειδιά για την επιτυχία της νέας τεχνολογίας. Η AquaSprouts είναι μαζί μας από τον Νοέμβριο του 2015 και διαθέτει 5 εκπροσώπους υποστήριξης πλήρους απασχόλησης, παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές σε πελάτες, σε πάνω από 10 χώρες

Το ποσοστό 96,5% ικανοποίησης των πελατών είναι εντυπωσιακό. Αυτός ο αριθμός σημαίνει ακόμα περισσότερα, λαμβάνοντας υπόψιν ότι το προσωπικό υποστήριξης της AquaSprouts αντιμετωπίζει περισσότερα από 500 σύνθετα αιτήματα κάθε μήνα.Όσον αφορά τα κανάλια υποστήριξης, το παλιό καλό email είναι αυτό στο οποίο βασίζεται τις περισσότερες φορές η «πράσινη» εταιρεία. 

Ωστόσο, δεν προσπερνούν τα προνόμια που προσφέρει η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μέσω live συνομιλίας. Οι εκπρόσωποι αντιμετωπίζουν πάνω από 100+ συνομιλίες εκτός από την εξαιρετική υποστήριξη μέσω email που παρέχουν. Το LiveAgent δεν είναι το πρώτο λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας που έχει χρησιμοποιηθεί από την AquaSprouts. Πριν από τη μετάβαση στην πλατφόρμα μας, η εταιρεία χρησιμοποιούσε τον σημερινό ηγέτη της αγοράς, το ZenDesk. Αυτό το μικρό γεγονός, μετατρέπει την τελική τους απόφαση να χρησιμοποιήσουν το LiveAgent σε ακόμη πιο συναρπαστική.

Αισθανόμαστε πολύ περήφανοι όταν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αειφόρου ανάπτυξης επιλέγουν τη λύση μας. Το να προσφέρεις στη Γη και κατά συνέπεια σε ολόκληρη την ανθρωπότητα, είναι μια ευγενής αρετή για την οποία πρέπει να πολεμήσουμε χωρίς συμβιβασμούς ή λύπες.

Συχνά, τα μικρά πράγματα είναι κι αυτά που έχουν σημασία. Ο πελάτης μας, η AquaSprouts, δείχνει στον κόσμο ότι κάτι τόσο απλό όσο η φροντίδα του ενυδρείου και των ψαριών, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτόν τον κόσμο. Σε οποιοδήποτε μέρος όπως το σπίτι σας, το γραφείο σας ή ακόμα και σε μια τάξη, η AquaSprouts έχει να σας προτείνει μια μοναδική προοπτική για ενυδρείο.

”Η επιτυχία μας βασίζεται στο να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Καταβάλλουμε την καλύτερη προσπάθειά μας για να κρατήσουμε τους πελάτες ικανοποιημένους. Αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς μια υπέροχη λύση υπηρεσίας βοήθειας όπως το πολυαγαπημένο μας LiveAgent.”

Τι έχει αλλάξει μετά την ανάπτυξη του LiveAgent;

Ποιος είναι πιο κατάλληλος να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση από τον ίδιο τον επικεφαλή εξυπηρέτησης πελατών της AquaSprout;… “Όλα βρίσκονται σε ένα μέρος! Προηγουμένως είτε έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε πολλές εφαρμογές είτε να πληρώσουμε περισσότερα για ενσωματώσεις. Το LiveAgent μας επιτρέπει να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς να ξοδέψουμε υπέρογκα ποσά ή να χρειαστεί να θυσιάσουμε απαραίτητα εργαλεία. “

“Είμαστε επίσης ακόμα πιο διατεθειμένοι να προσφέρουμε στους αντιπροσώπους πωλήσεων και σε άλλα μέλη του προσωπικού λογαριασμούς Live Agent επειδή η προσθήκη νέων χρηστών είναι πολύ προσιτή. Η ομάδα χρησιμοποιεί επίσης εσωτερικά δελτία για καλύτερη συνεργασία με απομακρυσμένα μέλη.”

Και ποιες λειτουργίες απολαμβάνουν περισσότερο;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να σας αρέσει το LiveAgent, αλλά ας αναφέρουμε μερικούς από τους πιο συνηθισμένους:

  • Απεριόριστη διαχείριση email/συγκάλυψη
  • Πλήρως προσαρμοσμένη βάση γνώσεων CSS
  • Live συνομιλία+ προσαρμοσμένες μορφές chat/κουμπιά
  • Συνομιλία μέσω βίντεο/φωνής απευθείας από τον ιστότοπο
  • Φόρουμ χρηστών- Διαχείριση Social media
  • Η ομάδα υποστήριξής τους είναι εκπληκτική

“Μπορούμε εύκολα να παραμείνουμε στην κορυφή κάθε καναλιού επικοινωνίας απευθείας από μία οθόνη. Είμαστε εκεί που βρίσκονται και οι πελάτες μας, επεσήμανε ο Jack Ikard. ”

Σύμφωνα με τον επικεφαλή της υποστήριξης πελατών, το LiveAgent έχει μετατραπεί σε ένα απαραίτητο εργαλείο. ”Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε ένα καλύτερο λογισμικό υποστήριξης που παρέχει ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ λειτουργίες που περιλαμβάνονται σε μια προκαθορισμένη τιμή.”

Τι γίνεται με την καμπύλη μάθησης; Πόσο δύσκολο ήταν να συνηθίσεις το LiveAgent;

“Εύκολο! Δεν υπήρχε καμπύλη μάθησης, όλα έχουν προσαρμοστεί πολύ λογικά.”

Τελευταίο αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό: Γιατί ξεκινήσατε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent;

“Επειδή το δωρεάν έτος εκκίνησης με το Zendesk τελείωσε και ήμασταν αποφασισμένοι να βρούμε ένα λογισμικό που θα μας επέτρεπε να κερδίσουμε τα περισσότερα χρήματα. Το LiveAgent πληρούσε όλα τα κριτήρια.”

Ρεαλιστική και οικονομική επιλογή που κατέληξε ως η σωστή. Για να το ολοκληρώσουμε, ας προσθέσουμε μόνο ένα σημείο προς σκέψη. Παρά το δυναμικό μάρκετινγκ των επωνυμιών που λατρεύονται στον τομέα υποστήριξης πελατών, το να ψάξετε μια εναλλακτική λύση μπορεί να είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε.

Δεν σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσετε ένα κατώτερο προϊόν. Υπάρχει κι άλλη επιλογή – η καλύτερη επιλογή για εσάς μπορεί να είναι ο κρυμμένος θησαυρός που βρίσκετε όταν κάνετε κλικ στον 3ο σύνδεσμο σε μια ουρά Αναζήτησης της Google, όχι η πρώτη.

Jack Ikard – Επικεφαλής εξυπηρέτησης πελατών @AquaSprouts

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x