Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υπηρεσία συνομιλίας

Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;

Η υπηρεσία συνομιλίας, γνωστή και ως συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέπει στους χρήστες, τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, τους πελάτες να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους πελατών. Η υπηρεσία συνομιλίας υποστηρίζεται από μια εφαρμογή συνομιλίας ενσωματωμένη στον ιστότοπο του οργανισμού. Μειώνει το κόστος και είναι μια εξαιρετική μορφή κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών και οργανισμού αποθηκεύεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.

Η υπηρεσία συνομιλίας αποτελεί μέρος της διαχείρισης σχέσης πελατών. Μέσω της υπηρεσίας συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι των πελατών μπορούν να παρέχουν γρήγορα μια υπηρεσία στους πελάτες.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια υπηρεσία συνομιλίας είναι μια διαδικτυακή τεχνολογία ή υπηρεσία που επιτρέπει τη μετάφραση μηνυμάτων κειμένου μεταξύ των συμμετεχόντων σε πραγματικό χρόνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών, που χρησιμοποιείται συχνά ως ζωντανή συνομιλία – συνδέει τον αντιπρόσωπο με τον πελάτη και επιτρέπει τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορείτε να προσφέρετε υπηρεσία συνομιλίας μέσω του LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το LiveAgent προσφέρει υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων. Αυτό σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κλήσεις σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και να εστιάσετε στην οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές της υπηρεσίας συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν μερικές καλές πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε και γράφετε στη συνομιλία. Είναι καλή ιδέα να βάλετε ένα πλαίσιο συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στη δεξιά γωνία. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να γνωρίζει πού να γράψει γρήγορα στην εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε chatbots που βασίζονται σε AI για να δώσετε γρήγορες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε την εξατομικευμένη επικοινωνία με τον πελάτη και το γεγονός ότι πρέπει να δημιουργηθούν σχέσεις. Οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης είναι σημαντικοί για τους πελάτες, επομένως οι απαντήσεις πρέπει να παρέχονται το συντομότερο δυνατό. Για την άνεση της εργασίας της ομάδας σας, αξίζει να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία με το CRM.” } }] }

FAQ

Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;

Μια υπηρεσία συνομιλίας είναι μια διαδικτυακή τεχνολογία ή υπηρεσία που επιτρέπει τη μετάφραση μηνυμάτων κειμένου μεταξύ των συμμετεχόντων σε πραγματικό χρόνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών, που χρησιμοποιείται συχνά ως ζωντανή συνομιλία – συνδέει τον αντιπρόσωπο με τον πελάτη και επιτρέπει τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.

Μπορείτε να προσφέρετε υπηρεσία συνομιλίας μέσω του LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων. Αυτό σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κλήσεις σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και να εστιάσετε στην οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες σας.

Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές της υπηρεσίας συνομιλίας;

Υπάρχουν μερικές καλές πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε και γράφετε στη συνομιλία. Είναι καλή ιδέα να βάλετε ένα πλαίσιο συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στη δεξιά γωνία. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να γνωρίζει πού να γράψει γρήγορα στην εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε chatbots που βασίζονται σε AI για να δώσετε γρήγορες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε την εξατομικευμένη επικοινωνία με τον πελάτη και το γεγονός ότι πρέπει να δημιουργηθούν σχέσεις. Οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης είναι σημαντικοί για τους πελάτες, επομένως οι απαντήσεις πρέπει να παρέχονται το συντομότερο δυνατό. Για την άνεση της εργασίας της ομάδας σας, αξίζει να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία με το CRM.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo