Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;
Η υπηρεσία συνομιλίας, γνωστή και ως συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέπει στους χρήστες, τους επισκέπτες του ιστότοπου και τους πελάτες να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους πελατών. Η συνομιλία υπηρεσίας υποστηρίζεται από μια εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων ενσωματωμένη στον ιστότοπο του οργανισμού. Μειώνει το κόστος και είναι μια εξαιρετική μορφή κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών και οργανισμού αποθηκεύεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Η υπηρεσία συνομιλίας αποτελεί μέρος της διαχείρισης σχέσης πελατών. Μέσω της υπηρεσίας συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι των πελατών μπορούν να παρέχουν γρήγορα μια υπηρεσία στους πελάτες.
Καλές πρακτικές για το online συνομιλία
Οι παρακάτω είναι μερικές βέλτιστες πρακτικές για την εφαρμογή και χρήση της ζωντανής συνομιλίας ως εργαλείο υποστήριξης πελατών:
- Τοποθετήστε στρατηγικά το κουμπί συνομιλίας σε ένα σημείο προκειμένου να εξασφαλίσετε ορατότητα και προσβασιμότητα.
- Διατηρήστε χαμηλούς χρόνους απόκρισης για να παρέχετε άμεση υποστήριξη στους πελάτες.
- Χρησιμοποιήστε συνεδρίες συνεργασίας περιήγησης για να βοηθήσετε τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο.
- Καταγράψτε μετρήσεις για να αναλύσετε και να βελτιώσετε την απόδοση στις συνομιλίες.
- Ενσωματώστε chatbots AI για να χειριστείτε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις και να παρέχετε γρήγορες απαντήσεις.
- Επικοινωνήστε ενεργά με τους πελάτες για να προσφέρετε βοήθεια.
- Ζητήστε ανατροφοδότηση από τους πελάτες για να εντοπίσετε περιοχές για βελτίωση.
- Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να οργανώσετε και να διαχειριστείτε συνομιλίες αποτελεσματικά.
- Επικοινωνήστε αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας σαφή και σύντομη γλώσσα.
- Ενσωματώστε ζωντανή συνομιλία με ένα σύστημα CRM για άψογη υποστήριξη πελατών.
Η εφαρμογή αυτών των πρακτικών μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση του πελάτη, να δημιουργήσει καλές σχέσεις και να παρέχει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;
Μια υπηρεσία συνομιλίας είναι μια ηλεκτρονική τεχνολογία ή υπηρεσία που επιτρέπει τη μετάφραση μηνυμάτων κειμένου μεταξύ των συμμετεχόντων σε πραγματικό χρόνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών, που χρησιμοποιείται συχνά ως ζωντανή συνομιλία - συνδέει τον αντιπρόσωπο με τον πελάτη και επιτρέπει τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Μπορείτε να προσφέρετε υπηρεσία συνομιλίας μέσω του LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων. Αυτό σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κλήσεις σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και να εστιάσετε στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες σας.
Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές της υπηρεσίας συνομιλίας;
Υπάρχουν μερικές καλές πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε και γράφετε σε συνομιλία. Είναι καλή ιδέα να τοποθετήσετε ένα πλαίσιο συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στη δεξιά γωνία. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να γνωρίζει πού να γράψει γρήγορα για να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε chatbot που βασίζονται σε AI για να παρέχετε γρήγορες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε την εξατομικευμένη επικοινωνία προς τον πελάτη και το γεγονός ότι πρέπει να χτιστούν σχέσεις. Οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης είναι σημαντικοί για τους πελάτες, επομένως οι απαντήσεις θα πρέπει να παρέχονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Για την άνεση της δουλειάς της ομάδας σας, αξίζει να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία με το CRM.
Σημείωση ειδικού
Ενσωματώστε ζωντανή συνομιλία στο CRM για γρηγορότερες απαντήσεις και εγγυημένη πελατειακή άνεση.

Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T