Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;
Η υπηρεσία συνομιλίας, γνωστή και ως συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέπει στους χρήστες, τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, τους πελάτες να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους πελατών. Η υπηρεσία συνομιλίας υποστηρίζεται από μια εφαρμογή συνομιλίας ενσωματωμένη στον ιστότοπο του οργανισμού. Μειώνει το κόστος και είναι μια εξαιρετική μορφή κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών και οργανισμού αποθηκεύεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.
Η υπηρεσία συνομιλίας αποτελεί μέρος της διαχείρισης σχέσης πελατών. Μέσω της υπηρεσίας συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι των πελατών μπορούν να παρέχουν γρήγορα μια υπηρεσία στους πελάτες.
Frequently asked questions
Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;
Μια υπηρεσία συνομιλίας είναι μια ηλεκτρονική τεχνολογία ή υπηρεσία που επιτρέπει τη μετάφραση μηνυμάτων κειμένου μεταξύ των συμμετεχόντων σε πραγματικό χρόνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών, που χρησιμοποιείται συχνά ως ζωντανή συνομιλία - συνδέει τον αντιπρόσωπο με τον πελάτη και επιτρέπει τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Μπορείτε να προσφέρετε υπηρεσία συνομιλίας μέσω του LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων. Αυτό σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κλήσεις σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και να εστιάσετε στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες σας.
Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές της υπηρεσίας συνομιλίας;
Υπάρχουν μερικές καλές πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε και γράφετε σε συνομιλία. Είναι καλή ιδέα να τοποθετήσετε ένα πλαίσιο συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στη δεξιά γωνία. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να γνωρίζει πού να γράψει γρήγορα για να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε chatbot που βασίζονται σε AI για να παρέχετε γρήγορες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε την εξατομικευμένη επικοινωνία προς τον πελάτη και το γεγονός ότι πρέπει να χτιστούν σχέσεις. Οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης είναι σημαντικοί για τους πελάτες, επομένως οι απαντήσεις θα πρέπει να παρέχονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Για την άνεση της δουλειάς της ομάδας σας, αξίζει να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία με το CRM.