Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εκπρόσωπος πελατών

Ποιος είναι εκπρόσωπος πελατών;

Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.

Cambridge dictionary

Ο εκπρόσωπος πελατών είναι ένας υπάλληλος, ο οποίος αλληλεπιδρά με τους πελάτες της εταιρείας για λογαριασμό ενός οργανισμού. Εκπρόσωποι πελατών εκπροσωπούν την εταιρεία, τα προϊόντα της ή τις υπηρεσίες της.

Όταν ο πελάτης καλεί/γράφει, επιλύει τις ερωτήσεις, τα ερωτήματα ή τα παράπονά του. Οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με εκπροσώπους μέσω τηλεφώνου, email, ζωντανής συνομιλίας ή άλλων καναλιών.

Οι εκπρόσωποι των πελατών λαμβάνουν κατάλληλη εκπαίδευση. Αλλά, πρέπει να έχουν κάποιες σημαντικές δεξιότητες (π.χ. ομιλία, ακρόαση). Έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε εταιρεία – είναι η φωνή της εταιρείας.

Τι κάνει ένας Εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;

  • απαντά στα παράπονα των πελατών
  • παρέχει γνώση/πληροφορίες
  • επικοινωνεί με τους πελάτες μέσω πολλαπλών καναλιών
  • βοηθά με ακυρώσεις, επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές
  • απαντά στις ερωτήσεις του πελάτη

Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τους αντιπροσώπους πελατών;

Εδώ είναι μερικά οφέλη:

  • δυνατότητα χειρισμού όλων των ερωτήσεων πελατών από μία διεπαφή
  • γρηγορότερο χρόνο απόκρισης
  • οργάνωση καρτελών σε κατάλληλα τμήματα
  • όλα τα δεδομένα πελατών σε ένα σύστημα

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent συνδυάζει μια εξαιρετική Ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που σας επιτρέπουν να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες σας.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Πώς να γίνετε εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;

Συνήθως δεν υπάρχουν συγκεκριμένα προσόντα για έναν πρώτο εκπρόσωπο πελατών. Αν και, η κατοχή απολυτηρίου λυκείου είναι απαραίτητη στις περισσότερες εταιρείες. Υπάρχουν πιο σημαντικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία πρόσληψης. Υπάρχουν ορισμένες φυσικές δεξιότητες που συνήθως αναζητούν οι υπεύθυνοι πρόσληψης. Το πιο σημαντικό είναι οι δεξιότητες επικοινωνίας σας.

Αλλά, ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο. Υπάρχουν 2 σημαντικές κατηγορίες δεξιοτήτων που πρέπει να έχει κάθε αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Το πρώτο και το πιο σημαντικό είναι οι κοινωνικές δεξιότητες. Οι δεύτερες σημαντικές δεξιότητες είναι οι τεχνικές. Αυτό που μπορεί να σας διδάξει η εταιρεία είναι η τεχνική πλευρά του προϊόντος/υπηρεσιών. Ωστόσο, δεν μπορούν να σας διδάξουν κοινωνικές δεξιότητες. Κάθε πελάτης/κατάσταση είναι μοναδικοί. Έτσι, η κατανόηση του πελάτη ή της κατάστασης πρέπει να είναι διαισθητική.

Όπως αναφέραμε, υπάρχει μια τεχνική πλευρά της εργασίας που θα διδαχθεί. Συνήθως σε μια μορφή εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση συνήθως περιλαμβάνει γνώσεις σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, εταιρεία, εσωτερικά προγράμματα και πολλά άλλα. Μπορεί να διαρκέσει για μερικές εβδομάδες, αν και σε ορισμένες εταιρείες μπορεί να διαρκέσει έως και μερικούς μήνες.

Η σημαντική πτυχή της εκπαίδευσης είναι η εκμάθηση μέσω παρατήρησης. Η ακρόαση/εκμάθηση από ανώτερους αντιπροσώπους πελατών είναι μια ευεργετική τακτική στην αρχή. Αλλά, η δουλειά συνήθως ξεκινά στη μέση της εκπαίδευσης, έτσι μαθαίνετε επ’ έργω.

Η εταιρεία συνήθως προσπαθεί να σας δώσει τους «εύκολους» πελάτες. Ωστόσο, δεν υπάρχει τρόπος να προβλέψουμε τι πελάτη πρόκειται να αναλάβει ένας νέος υπάλληλος. Αλλά μην ανησυχείτε, έχετε προϊσταμένους γύρω σας που σας βοηθούν σε κάθε βήμα. Μετά την εκπαίδευση, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια από έναν ανώτερο εκπρόσωπο πελατών ή έναν διευθυντή.

Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, το μάθημα δεν έχει τελειώσει. Μαθαίνετε επ’ έργω. Πάντα υπάρχουν κάθε είδους μοναδικές καταστάσεις. Ωστόσο, ακόμη και μετά από λίγο καιρό μπορεί να λάβετε επιπλέον εκπαίδευση για προϊόντα ή νέες διαδικασίες. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι ο ορισμός του εκπροσώπου πελατών;

Ένας εκπρόσωπος πελατών είναι ένας υπάλληλος που επικοινωνεί με τους πελάτες της εταιρείας για λογαριασμό της. Είναι ο σύνδεσμος μεταξύ του καταναλωτή και της εταιρείας. Εκπρόσωποι πελατών εκπροσωπούν την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Είναι ο επικεφαλής της εταιρείας για τους πελάτες.

Ποιες είναι οι ευθύνες ενός εκπροσώπου πελατών;

Τα καθήκοντα εκπροσώπου πελατών περιλαμβάνουν την επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον εκπρόσωπο των πελατών να προσπαθήσει να διατηρήσει μια θετική σχέση με τους πελάτες - και αν η σχέση δεν είναι αισιόδοξη, να προσπαθήσει να δημιουργήσει καλά πρότυπα για αυτόν. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο εκπρόσωπος των πελατών να γνωρίζει πολύ καλά την εταιρεία και να γνωρίζει ακριβώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ο εκπρόσωπος θα πρέπει επίσης να ασχολείται με την τεκμηρίωση που σχετίζεται με τον πελάτη.

Πώς να προσθέσετε έναν εκπρόσωπο πελατών στο LiveAgent;

Για να προσθέσετε έναν αντιπρόσωπο πελατών στο LiveAgent, κάντε κλικ στην επιλογή "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια "Αντιπρόσωποι" και κάντε κλικ στην επιλογή "Δημιουργία αντιπροσώπου". Εδώ μπορείτε να ορίσετε ακριβώς τι πεδίο εξουσιοδότησης πρέπει να έχει ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος και τι ρόλο πρέπει να παίζει στο σύστημα.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo