Ποιος είναι εκπρόσωπος πελατών;
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Ο εκπρόσωπος πελατών είναι ένας υπάλληλος, ο οποίος αλληλεπιδρά με τους πελάτες της εταιρείας για λογαριασμό ενός οργανισμού. Εκπρόσωποι πελατών εκπροσωπούν την εταιρεία, τα προϊόντα της ή τις υπηρεσίες της.
Όταν ο πελάτης καλεί/γράφει, επιλύει τις ερωτήσεις, τα ερωτήματα ή τα παράπονά του. Οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με εκπροσώπους μέσω τηλεφώνου, email, ζωντανής συνομιλίας ή άλλων καναλιών.
Οι εκπρόσωποι των πελατών λαμβάνουν κατάλληλη εκπαίδευση. Αλλά, πρέπει να έχουν κάποιες σημαντικές δεξιότητες (π.χ. ομιλία, ακρόαση). Έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε εταιρεία – είναι η φωνή της εταιρείας.
Τι κάνει ένας Εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
- ανταποκρίνεται στα παράπονα των πελατών
- παρέχει γνώση/πληροφορία
- επικοινωνεί με τους πελάτες μέσω πολλαπλών καναλιών
- βοηθά με ακυρώσεις, επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές
- απαντά ερωτήματα των πελατών
Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τους αντιπροσώπους πελατών;
Εδώ είναι μερικά οφέλη:
- δυνατότητα να χειριστείτε όλες τις ερωτήσεις των πελατών από ένα περιβάλλον
- ταχύτερος χρόνος απάντησης
- οργανωμένα αιτήματα σε κατάλληλα τμήματα
- όλα τα δεδομένα των πελατών σε ένα σύστημα
Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent συνδυάζει μια εξαιρετική Ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που σας επιτρέπουν να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες σας.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Πώς να γίνετε εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
Τι κάνει λοιπόν έναν καλό εκπρόσωπο συνομιλίας για την εξυπηρέτηση πελατών; Συνήθως δεν υπάρχουν συγκεκριμένα προσόντα για έναν εκπρόσωπο πελάτη που μόλις ξεκινά. Αν και, το να υπάρχει απολυτήριο λυκείου είναι απαραίτητο στις περισσότερες εταιρείες. Υπάρχουν πιο σημαντικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία πρόσληψης. Υπάρχουν ορισμένες φυσικές δεξιότητες που αναζητούν συνήθως οι υπεύθυνοι προσλήψεων. Το πιο σημαντικό είναι οι επικοινωνιακές σας δεξιότητες.
Αλλά, ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο. Υπάρχουν 2 σημαντικές κατηγορίες δεξιοτήτων που πρέπει να έχει κάθε αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Το πρώτο και πιο σημαντικό είναι οι κοινωνικές δεξιότητες. Οι δεύτερες σημαντικές δεξιότητες είναι οι τεχνικές. Αυτό που μπορεί να σας διδάξει η εταιρεία είναι η τεχνική πλευρά του προϊόντος/υπηρεσιών. Ωστόσο, δεν μπορούν να σας διδάξουν κοινωνικές δεξιότητες. Κάθε πελάτης/κατάσταση είναι μοναδικοί. Επομένως, η κατανόηση του πελάτη ή της κατάστασης πρέπει να είναι διαισθητική.
Όπως αναφέραμε, υπάρχει μια τεχνική πλευρά της εργασίας που θα διδαχθεί. Συνήθως σε μια μορφή εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση συνήθως περιλαμβάνει γνώσεις σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, εταιρεία, εσωτερικά προγράμματα και πολλά άλλα. Μπορεί να διαρκέσει για μερικές εβδομάδες, αν και σε ορισμένες εταιρείες μπορεί να διαρκέσει έως και μερικούς μήνες.
Η σημαντική πτυχή της εκπαίδευσης είναι η εκμάθηση μέσω παρατήρησης. Η ακρόαση/εκμάθηση από ανώτερους αντιπροσώπους πελατών είναι μια ευεργετική τακτική στην αρχή. Αλλά, η δουλειά συνήθως ξεκινά στη μέση της εκπαίδευσης, έτσι μαθαίνετε επ’ έργω.
Η εταιρεία συνήθως προσπαθεί να σας δώσει τους «εύκολους» πελάτες. Ωστόσο, δεν υπάρχει τρόπος να προβλέψουμε τι πελάτη πρόκειται να αναλάβει ένας νέος υπάλληλος. Αλλά μην ανησυχείτε, έχετε προϊσταμένους γύρω σας που σας βοηθούν σε κάθε βήμα. Μετά την εκπαίδευση, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια από έναν ανώτερο εκπρόσωπο πελατών ή έναν διευθυντή.
Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, το μάθημα δεν έχει τελειώσει. Μαθαίνετε επ’ έργω. Πάντα υπάρχουν κάθε είδους μοναδικές καταστάσεις. Ωστόσο, ακόμη και μετά από λίγο καιρό μπορεί να λάβετε επιπλέον εκπαίδευση για προϊόντα ή νέες διαδικασίες. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός του εκπροσώπου πελατών;
Ένας εκπρόσωπος πελατών είναι ένας υπάλληλος που επικοινωνεί με τους πελάτες της εταιρείας για λογαριασμό της. Είναι ο σύνδεσμος μεταξύ του καταναλωτή και της εταιρείας. Εκπρόσωποι πελατών εκπροσωπούν την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Είναι ο επικεφαλής της εταιρείας για τους πελάτες.
Ποιες είναι οι ευθύνες ενός εκπροσώπου πελατών;
Τα καθήκοντα εκπροσώπου πελατών περιλαμβάνουν την επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον εκπρόσωπο των πελατών να προσπαθήσει να διατηρήσει μια θετική σχέση με τους πελάτες - και αν η σχέση δεν είναι αισιόδοξη, να προσπαθήσει να δημιουργήσει καλά πρότυπα για αυτόν. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο εκπρόσωπος των πελατών να γνωρίζει πολύ καλά την εταιρεία και να γνωρίζει ακριβώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ο εκπρόσωπος θα πρέπει επίσης να ασχολείται με την τεκμηρίωση που σχετίζεται με τον πελάτη.
Πώς να προσθέσετε έναν εκπρόσωπο πελατών στο LiveAgent;
Για να προσθέσετε έναν αντιπρόσωπο πελατών στο LiveAgent, κάντε κλικ στην επιλογή "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια "Αντιπρόσωποι" και κάντε κλικ στην επιλογή "Δημιουργία αντιπροσώπου". Εδώ μπορείτε να ορίσετε ακριβώς τι πεδίο εξουσιοδότησης πρέπει να έχει ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος και τι ρόλο πρέπει να παίζει στο σύστημα.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Pinterest
Η επικοινωνία με την ομάδα εξυπηρέτησης της Pinterest δεν είναι δυνατή. Παρέχονται κανάλια υποστήριξης όπως email, υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ και αυτοεξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας τους. Προτείνεται να επικοινωνήσετε άμεσα με τους εκπροσώπους της εταιρείας. Το Pinterest είναι μια μηχανή οπτικής ανακάλυψης για την εύρεση ιδεών όπως συνταγές, έμπνευση σπιτιού και στυλ και πολλά άλλα.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Microsoft
Η Microsoft δεν έχει σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά παρέχει στοιχεία επικοινωνίας γι' αυτήν στον ιστότοπό της. Υπάρχουν διαφορετικά SLA για τηλεφωνικό κέντρο, email και live chat. Επίσης, περιλαμβάνεται μια λίστα κοινών προβλημάτων και λύσεων για το λογισμικό της. Υπάρχουν οδηγίες για την επαναφορά χαμένου κωδικού και τον έλεγχο ασφάλειας των λογαριασμών της Microsoft και πώς να εγκαταστήσετε το Microsoft Office σε έναν υπολογιστή.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Ulta Beauty
Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης email. Επιπλέον, προσφέρει εκπαίδευση μέσω ιστολογίου, γλωσσαρίου και διαδικτυακών σεμιναρίων, καθώς και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστή. Υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις περιοδείας και δυνατότητες ενσωμάτωσης. Η εταιρία παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και προγράμματος συνεργατών.
Πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση
Η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση και να συμπεριλάβετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα. Προτείνεται να δημιουργήσετε μια λίστα βασικών ερωτήσεων για κάθε συνάντηση και να δημιουργήσετε μια ατζέντα για να είστε εστιασμένοι.