Κατανομή chat

Προσπαθείτε να βελτιώσετε την ημερήσια αποδοτικότητα των εκπροσώπων σας;

Μην ψάχνετε άλλο. Η Αυτόματη Κατανομή Chat είναι ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά του LiveAgent που βοηθούν τους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονταν αποτελεσματικά τα νέα chat.

Το LiveAgent παρέχει πολλούς τρόπους δρομολόγησης και διανομής Ζωντανής συνομιλίας.

Μπορείτε να επιλέξετε από προκαθορισμένες επιλογές δρομολόγησης όπως:

  • Τυχαία Ανάθεση
  • Κλήση σε όλους
  • Μέγιστη χρήση

Επιλογές δρομολόγησης chat routing στο LiveAgent:

Για να διασφαλίσει γρήγορη και ακριβή επικοινωνία, το LiveAgent εκχωρεί Συνομιλίες σε Αντιπροσώπους που είχαν προηγούμενη επικοινωνία με πελάτες συνομιλίας. Εκτός από την τυχαία ανάθεση, υπάρχουν επίσης 3 άλλες επιλογές για προηγμένη δρομολόγηση συνομιλίας.

Τυχαία Ανάθεση

Τα Νέα Chat θα ανατεθούν τυχαία σε έναν από τους διαθέσιμους Εκπρόσωπους για Chat. Αυτή η στρατηγική σας βοηθά να αναθέσετε με την πάροδο του χρόνου, τον ίδιο αριθμό chat σε κάθε εκπρόσωπό σας, κατά μέσο όρο.

Μέση Χρήση

Οι νέες συνομιλίες θα εκχωρηθούν στον Αντιπρόσωπο με τον μικρότερο αριθμό συνομιλιών που εκτελούνται για να διατηρηθεί η ίδια χρήση όλων των διαθέσιμων αντιπροσώπων. Αυτή η στρατηγική σάς βοηθά να φορτώσετε έναν ισορροπημένο αριθμό ταυτόχρονων συνομιλιών μεταξύ όλων των διαθέσιμων αντιπροσώπων.

Μέγιστη Χρήση

Οι νέες συνομιλίες θα εκχωρηθούν σε έναν αντιπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό συνομιλιών που εκτελούνται για να διατηρηθεί η χρήση στο μέγιστο. Μόλις ο Αντιπρόσωπος δεν έχει ελεύθερες υποδοχές συνομιλίας, ένα νέο αίτημα συνομιλίας θα δρομολογηθεί στον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Αυτή η στρατηγική σάς βοηθά να μεγιστοποιήσετε το φόρτο για συνομιλίες με αντιπροσώπους και να αφήσετε άλλους αντιπροσώπους να εργαστούν σε καρτέλες εκτός σύνδεσης.

Ειδοποίηση σε όλους

Το Νέο Chat θα ειδοποιήσει όλους τους διαθέσιμους Εκπροσώπους μέχρι να απαντήσει κάποιος.

Chat-distribution-feature-LiveAgent

Μέγιστος αριθμός chat

Ορίστε τον αριθμό των Chat που μπορεί να διαχειριστεί ένας εκπρόσωπος.

Προτεραιότητα Συνομιλίας Εκπροσώπου

Ορίστε χαμηλότερη ή υψηλότερη προτεραιότητα συνομιλίας για κάποιον συγκεκριμένο εκπρόσωπο. Τα Νέα Chat θα δρομολογούνται στους Εκπροσώπους με την υψηλότερη προτεραιότητα. (1 – υψηλότερη, 100 – χαμηλότερη.)

Agent-settings-LiveAgent
Ρυθμίσεις συνομιλίας στον πίνακα αντιπροσώπων

Άλλες διαθέσιμες ρυθμίσεις του chat στο LiveAgent:

Χρόνος δρομολόγησης

Αποτρέψτε την περιττή αναμονή με τη δυνατότητα ρύθμισης Χρόνου δρομολόγησης. Η ρύθμιση του Χρόνου δρομολόγησης σας επιτρέπει να επιλέξετε τον χρόνο (σε δευτερόλεπτα) μετά από το πέρας του οποίου το chat επαναδρομολογείται αν ο αρχικός εκπρόσωπος δεν αποκρίνεται ή δεν είναι ενεργός.

Χρόνος αδράνειας

Ορίστε έναν χρόνο αδράνειας για να αυτοματοποιήσετε στο μέγιστο τις ερωτήσεις στο chat

Χρόνος ανάπαυλας

Ορίστε έναν “Χρόνο ανάπαυλας” και δώστε στους εκπροσώπους τη δυνατότητα να προετοιμαστούν για τον επόμενο επισκέπτη/πελάτη.

Chat-routing-settings-LiveAgent

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Αποτελεσματικός φόρτος εργασίας
  • Ικανοποίηση πελάτη
  • Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη
  • Εξοικονομεί χρόνο
  • Μειωμένο κόστος

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

Άλλα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του Live chat:

Το Live Chat του LiveAgent διαθέτει πολλές δυνατότητες που βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία του πελάτη και την αποδοτικότητα, εκτός από τη δρομολόγηση και τη κατανομή του Live Chat. Όπως:

Ιστορικό chat

Βρείτε εύκολα τις προηγούμενες επικοινωνίες των πελατών με το ιστορικό του chat και παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη. Η εκ νέου περιγραφή ενός προβλήματος ή κατάστασης μπορεί να είναι ενοχλητική για τον πελάτη. Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να αποτρέψει τον περιττό εκνευρισμό και τη σύγχυση.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία ιστορικού συνομιλίας.

Προληπτικές προσκλήσεις chat

Προετοιμαστείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας σε όλη την πορεία του αιτήματός τους με τις προληπτικές προσκλήσεις. Αυτή η χρήσιμη λειτουργία μπορεί να είναι χρήσιμη για ιστοτόπους που παρατηρείται μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης. Προσκαλώντας προληπτικά τους πελάτες σε chat, αυτό μπορεί να αποτραπεί βοηθώντας τους. Άσχετα από αυτό, αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί εξαιρετική προσθήκη, δίνοντας στην εταιρεία σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας.

Διαδικτυακοί επισκέπτες

Το LiveAgent διαθέτει ξεχωριστή ενότητα για επισκέπτες. Δηλαδή τους επισκέπτες που κοιτούν την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας πληροφορίες όπως χώρα επισκέπτη, το τρέχον URL, την πηγή παραπομπής και άλλα. Όσες περισσότερες πληροφορίες έχετε, όσο καλύτερη εξυπηρέτηση/υποστήριξη μπορείτε να παρέχετε.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη Δυνατότητα Online επισκεπτών.

Πόροι Γνωσιακής Βάσης

Δείτε τον βήμα προς βήμα οδηγό μας για το Πως να δημιουργήσετε ένα κουμπί chat button για τον ιστότοπό σας.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε για όλες τις Λειτουργίες Ζωντανής συνομιλίας – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Want to learn more about LiveAgent?
Slido green logo

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo