Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κατανομή chat

Προσπαθείτε να βελτιώσετε την ημερήσια αποδοτικότητα των εκπροσώπων σας;

Μην ψάχνετε άλλο. Η Αυτόματη Κατανομή Chat είναι ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά του LiveAgent που βοηθούν τους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονταν αποτελεσματικά τα νέα chat.

Το LiveAgent προσφέρει πολλούς τρόπος για δρομολόγηση και κατανομή του Live Chat .

Μπορείτε να επιλέξετε από προκαθορισμένες επιλογές δρομολόγησης όπως:

  • Τυχαία Ανάθεση
  • Κλήση σε όλους
  • Μέγιστη χρήση

Επιλογές δρομολόγησης chat routing στο LiveAgent:

Για να εξασφαλίσετε γρήγορη και ακριβή επικοινωνία, το LiveAgent αναθέτει τα Chat σε Εκπροσώπους που είχαν προηγούμενοι επικοινωνία με τους πελάτες στο chatting. Εκτός από την τυχαία ανάθεση, υπάρχουν ακόμα 3 επιλογές για προηγμένη δρομολόγηση chat.

Τυχαία Ανάθεση

Τα Νέα Chat θα ανατεθούν τυχαία σε έναν από τους διαθέσιμους Εκπρόσωπους για Chat. Αυτή η στρατηγική σας βοηθά να αναθέσετε με την πάροδο του χρόνου, τον ίδιο αριθμό chat σε κάθε εκπρόσωπό σας, κατά μέσο όρο.

Μέση Χρήση

Τα Νέα Chat θα ανατεθούν στον Εκπρόσωπο με τον μικρότερο αριθμό ενεργών chat για να διατηρήσουν την ίδια απασχόληση σε όλους τους διαθέσιμους Εκπροσώπους. Αυτή η στρατηγική σας βοηθά να ισορροπήσετε τον όγκο των ταυτόχρονων chat μεταξύ των διαθέσιμων Εκπροσώπων.

Μέγιστη Χρήση

Τα Νέα Chat θα ανατεθούν στον Εκπρόσωπο με τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργών Chat να να διατηρηθεί το επίπεδο χρήσης στο μέγιστο. Μόλις ο Εκπρόσωπος δεν έχει άλλες ελεύθερες θέσεις για chat, το νέο αίτημα για chat θα δρομολογηθεί στον επόμενο διαθέσιμο Εκπρόσωπο. Αυτή η στρατηγική σας βοηθά να μεγιστοποιήσετε τον φόρτο των Εκπροσώπων που κάνουν chat αφήνοντας τους υπόλοιπους να εργάζονται σε Ticket εκτός σύνδεσης.

Ειδοποίηση σε όλους

Το Νέο Chat θα ειδοποιήσει όλους τους διαθέσιμους Εκπροσώπους μέχρι να απαντήσει κάποιος.

Μέγιστος αριθμός chat

Ορίστε τον αριθμό των Chat που μπορεί να διαχειριστεί ένας εκπρόσωπος.

Προτεραιότητα Συνομιλίας Εκπροσώπου

Ορίστε χαμηλότερη ή υψηλότερη προτεραιότητα συνομιλίας για κάποιον συγκεκριμένο εκπρόσωπο. Τα Νέα Chat θα δρομολογούνται στους Εκπροσώπους με την υψηλότερη προτεραιότητα. (1 – υψηλότερη, 100 – χαμηλότερη.)

Άλλες διαθέσιμες ρυθμίσεις του chat στο LiveAgent:

Χρόνος δρομολόγησης

Αποτρέψτε την περιττή αναμονή με τη δυνατότητα ρύθμισης Χρόνου δρομολόγησης. Η ρύθμιση του Χρόνου δρομολόγησης σας επιτρέπει να επιλέξετε τον χρόνο (σε δευτερόλεπτα) μετά από το πέρας του οποίου το chat επαναδρομολογείται αν ο αρχικός εκπρόσωπος δεν αποκρίνεται ή δεν είναι ενεργός.

Χρόνος αδράνειας

Ορίστε έναν χρόνο αδράνειας για να αυτοματοποιήσετε στο μέγιστο τις ερωτήσεις στο chat

Χρόνος ανάπαυλας

Ορίστε έναν “Χρόνο ανάπαυλας” και δώστε στους εκπροσώπους τη δυνατότητα να προετοιμαστούν για τον επόμενο επισκέπτη/πελάτη.

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Αποτελεσματικός φόρτος εργασίας
  • Ικανοποίηση πελάτη
  • Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη
  • Εξοικονομεί χρόνο
  • Μειωμένο κόστος

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Άλλα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του Live chat:

Το Live Chat του LiveAgent διαθέτει πολλές δυνατότητες που βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία του πελάτη και την αποδοτικότητα, εκτός από τη δρομολόγηση και τη κατανομή του Live Chat. Όπως:

Ιστορικό chat

Βρείτε εύκολα τις προηγούμενες επικοινωνίες των πελατών με το ιστορικό του chat και παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη. Η εκ νέου περιγραφή ενός προβλήματος ή κατάστασης μπορεί να είναι ενοχλητική για τον πελάτη. Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να αποτρέψει τον περιττό εκνευρισμό και τη σύγχυση.

Μάθετε περισσότερα για το Ιστορικό chat.

Προληπτικές προσκλήσεις chat

Προετοιμαστείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας σε όλη την πορεία του αιτήματός τους με τις προληπτικές προσκλήσεις. Αυτή η χρήσιμη λειτουργία μπορεί να είναι χρήσιμη για ιστοτόπους που παρατηρείται μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης. Προσκαλώντας προληπτικά τους πελάτες σε chat, αυτό μπορεί να αποτραπεί βοηθώντας τους.
Άσχετα από αυτό, αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί εξαιρετική προσθήκη, δίνοντας στην εταιρεία σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μάθετε περισσότερα για τις Προληπτικές προσκλήσεις chat.

Διαδικτυακοί επισκέπτες

Το LiveAgent διαθέτει ξεχωριστή ενότητα για επισκέπτες. Δηλαδή τους επισκέπτες που κοιτούν την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας πληροφορίες όπως χώρα επισκέπτη, το τρέχον URL, την πηγή παραπομπής και άλλα. Όσες περισσότερες πληροφορίες έχετε, όσο καλύτερη εξυπηρέτηση/υποστήριξη μπορείτε να παρέχετε.

Μάθετε περισσότερα για τους Διαδικτυακούς επισκέπτες’.

Πόροι Γνωσιακής Βάσης

Δείτε τον βήμα προς βήμα οδηγό μας για το Πως να δημιουργήσετε ένα κουμπί chat button για τον ιστότοπό σας.

Αν θα θέλατε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τα πάντα για τις Δυνατότητες του Live Chat – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo