Τι είναι το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου παρέχει στους αντιπροσώπους πλήρη έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την εργασία τους μέσα σε ένα λογισμικό help desk. Το περιβάλλον χρήστη έχει διάφορες ενότητες, όπως ο πίνακας ελέγχου και το πάνελ λεπτομερειών εισιτηρίων που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εκτελούν πολλές ενέργειες.
Τι μπορείτε να κάνετε σε ένα περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να εκτελούν τόνους ενεργειών όπως:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Τι είδους αναφορές μπορείτε να δημιουργήσετε σε ένα περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Ο πίνακας ελέγχου αναφορών στο περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις των ατόμων και των ομάδων (τμήμα) όσον αφορά την ανάλυση εισιτηρίων, τους μέσους χρόνους απόκρισης, τη μεταφορά εισιτηρίων, την ανάλυση πρώτης επαφής και πολλά άλλα.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.
Αφού διαβάσετε για το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου, μπορείτε να εξερευνήσετε το Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τους όρους που χρησιμοποιούνται συχνά στο help desk. Επίσης, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το ρόλο των εκπροσώπων του help desk. Θα βρείτε πληροφορίες για το τι κάνει ένας εκπρόσωπος και πως μπορείτε να προσθέσετε εκπροσώπους στο σύστημά σας.
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Ανακαλύψτε πώς το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής (FCR) βελτιώνει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές για να επιτύχετε υψηλό FCR και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα για εις βάθος κατανόηση και πρακτικούς οδηγούς!
Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τον ρόλο ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένης της σημασίας του, των καθηκόντων του, των απαιτούμενων δεξιοτήτων και της διαφοράς του από άλλες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών.
Προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων
Ανακαλύψτε πώς οι προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων στο LiveAgent βελτιώνουν την υποστήριξη πελατών σας. Δοκιμάστε δωρεάν!