Τι είναι το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου παρέχει στους αντιπροσώπους πλήρη έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την εργασία τους μέσα σε ένα λογισμικό help desk. Το περιβάλλον χρήστη έχει διάφορες ενότητες, όπως ο πίνακας ελέγχου και το πάνελ λεπτομερειών εισιτηρίων που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εκτελούν πολλές ενέργειες.
Τι μπορείτε να κάνετε σε ένα περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να εκτελούν τόνους ενεργειών όπως:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Τι είδους αναφορές μπορείτε να δημιουργήσετε σε ένα περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Ο πίνακας ελέγχου αναφορών στο περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις των ατόμων και των ομάδων (τμήμα) όσον αφορά την ανάλυση εισιτηρίων, τους μέσους χρόνους απόκρισης, τη μεταφορά εισιτηρίων, την ανάλυση πρώτης επαφής και πολλά άλλα.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.

Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα
Υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Ρυθμίσεις γλωσσών στα widget συνομιλίας για εξυπηρέτηση on the go.
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora