Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Γιατί χρειάζεστε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών;

Γιατί χρειάζεστε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών;

Τα συστήματα καρτελών διαδραματίζουν ρόλο ζωτικής σημασίας στη βοήθεια των επιχειρήσεων. Όπως ο τρόπος αποτελεσματικής αντιμετώπισης υψηλού όγκου αιτημάτων υποστήριξης πελατών από μια ποικιλία καναλιών επικοινωνίας. Ωστόσο, ένας τεράστιος αριθμός εταιριών αγνοεί ακόμα αυτό το εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό οφείλεται κυρίως στην έλλειψη κατανόησης του τι είναι πραγματικά ένα σύστημα έκδοσης καρτελών και πώς μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση. Το ακόλουθο άρθρο επισημαίνει ορισμένα σημαντικά οφέλη του κέντρου εξυπηρέτησης που μπορείτε να περιμένετε να επιτύχετε από την εφαρμογή λογισμικού συστήματος έκδοσης καρτελών.

σύστημα-καρτελών-LiveAgent

Βασικά οφέλη από την υιοθέτηση ενός συστήματος έκδοσης καρτελών

Οι λειτουργίες των υπηρεσιών σας ενδέχεται να μπορούν να λειτουργούν σε βασικό επίπεδο χρησιμοποιώντας email ή άλλες λύσεις λογισμικού. Ωστόσο, δεν πλησιάζουν τη λειτουργικότητα και τις δυνατότητες ενός επαγγελματικού συστήματος έκδοσης καρτελών. Ακολουθούν οι κορυφαίοι λόγοι για την υιοθέτηση ενός συστήματος διαχείρισης καρτελών στην επιχείρησή σας αμέσως.

Οργανώστε υψηλούς όγκους αιτημάτων σε ένα κεντρικό σύστημα

Ένα από τα πιο προφανή οφέλη είναι η δυνατότητα οργάνωσης και αρχειοθέτησης όλων των εισερχόμενων ερωτημάτων υποστήριξης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν υψηλό όγκο αιτημάτων. Όχι μόνο επιτρέπει στους αντιπροσώπους να διαχειρίζονται εύκολα υποθέσεις υποστήριξης, αλλά καθιστά επίσης πολύ λιγότερο πιθανό ότι ορισμένα αιτήματα πελατών δεν θα απαντηθούν/δεν θα επιλυθούν. Εκτός αυτού, δεδομένου ότι στις καρτέλες μπορεί να δοθεί προτεραιότητα, οι αντιπρόσωποι μπορούν να καθορίσουν ποια αιτήματα πρέπει να απαντηθούν πρώτα. Επομένως, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την επίλυση όλων των ερωτημάτων ταυτόχρονα.

Ενοποιήστε τις αλληλεπιδράσεις σε ένα νήμα

Τα συστήματα καρτελών έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν άψογα στο σημερινό πολυκαναλικό περιβάλλον. Εάν προσφέρετε υποστήριξη στους πελάτες σας μέσω διαφόρων καναλιών, το λογισμικό έκδοσης καρτελών μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να ενοποιήσει όλες τις επικοινωνίες πελατών σε ένα ενοποιημένο νήμα. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα προτιμώμενο κανάλι ή ακόμα και να αλλάξουν κανάλια κατά την επίλυση ενός προβλήματος. Επιπλέον, οι αλληλεπιδράσεις θα καταγράφονται πάντα στο ίδιο μέρος. Ακόμα και αν ο πελάτης καταλήξει να εργάζεται με διαφορετικό αντιπρόσωπο, όλη η επικοινωνία θα αποθηκευτεί στην αρχική καρτέλα.

Διατηρήστε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

Πολλά συστήματα έκδοσης καρτελών διαθέτουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης συμφωνιών επιπέδου υπηρεσίας. Οι ΣΕΥ βοηθούν στον καθορισμό σαφών προσδοκιών για τους πελάτες, παρέχοντας σαφήνεια για το πότε μπορούν να περιμένουν να λάβουν απάντηση. Επιπλέον, οι ΣΕΥ  βοηθούν την ομάδα υποστήριξής σας, δίνοντάς τους στόχους για να εργαστούν. Έτσι, διασφαλίζουν ότι οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πληρούν πάντα τους συμφωνημένους στόχους υπηρεσίας και διατηρούν υψηλά πρότυπα υπηρεσιών.

Πλαίσιο προηγούμενων επικοινωνιών πελατών

Η έρευνα της Microsoft διαπίστωσε ότι περισσότερο από το 75% των καταναλωτών αναμένουν ότι οι αντιπρόσωποι υπηρεσιών θα έχουν ορατότητα σε προηγούμενες αλληλεπιδράσεις και αγορές. Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες είπαν: οι αντιπρόσωποι σχεδόν ποτέ ή περιστασιακά έχουν το πλαίσιο για την αποδοτική και αποτελεσματική επίλυση του ζητήματός τους. Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα έκδοσης καρτελών, οι αντιπρόσωποι έχουν πρόσβαση στα αρχεία των προηγούμενων αλληλεπιδράσεων με κάθε πελάτη. Επομένως, έχουν πάντα όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να παρέχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Δεν χρειάζεται να κάνετε τις ίδιες ερωτήσεις στους πελάτες πολλές φορές.

Βελτιωμένη επικοινωνία με πελάτες

Με όλες τις αλληλεπιδράσεις να περιορίζονται σε μία κοινόχρηστη τοποθεσία, τα συστήματα διαχείρισης καρτελών διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των πελατών και των αντιπροσώπων υπηρεσιών. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην καρτέλα μέσω των εισερχομένων τους email και να συνεχίσουν την αλληλεπίδραση με τον αντιπρόσωπο που είναι υπεύθυνος για τον χειρισμό του αιτήματός τους. Σε περιπτώσεις που η συνομιλία πρέπει να συνεχιστεί από άλλο αντιπρόσωπο, θα έχουν όλο το ιστορικό των προηγούμενων αλληλεπιδράσεων. Έτσι, θα είναι σε θέση να προσφέρουν μια συνεπή και εξατομικευμένη εμπειρία σε αυτόν τον πελάτη.

Εύκολη και αποτελεσματική ομαδική συνεργασία

Τα συστήματα καρτελών προωθούν μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας υποστήριξης πελατών σας χρησιμοποιώντας μια σειρά από δυνατότητες συνεργασίας, όπως μεταφορά και μεταφορά καρτελών σε ανώτερα μέλη της ομάδας, δυνατότητες εσωτερικών μηνυμάτων, προσθήκη ιδιωτικών σημειώσεων σε καρτέλες που είναι ορατές μόνο σε αντιπροσώπους και άλλα. Η κοινή ορατότητα που παρέχεται από τα συστήματα διαχείρισης καρτελών επιτρέπει σε πολλούς αντιπροσώπους να εργάζονται απρόσκοπτα στην ίδια περίπτωση ή να ανταλλάσσουν κρίσιμες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στην ταχύτερη επίλυση προβλημάτων.

Αυτοματοποιημένες διαδικασίες και διαχείριση φόρτου εργασίας

Οι δυνατότητες αυτοματισμού που παρέχονται από τα συστήματα έκδοσης καρτελών είναι τεράστιες. Αρχικά, το λογισμικό συγκεντρώνει αιτήματα υποστήριξης από πολλές πηγές και αυτοματοποιεί τη δημιουργία καρτελών. Μία καρτέλα δημιουργείται αυτόματα κάθε φορά που ένας πελάτης θέτει ένα ερώτημα χρησιμοποιώντας ένα κανάλι υποστήριξης της επιλογής του. Οι καρτέλες στη συνέχεια διανέμονται και εκχωρούνται στα κατάλληλα τμήματα και αντιπροσώπους με βάση τον φόρτο εργασίας των αντιπροσώπων, την εξειδίκευση ή άλλες προκαθορισμένες παραμέτρους. Ο αυτοματισμός διευκολύνει επίσης την ιεράρχηση των καρτελών σύμφωνα με ορισμένους καθορισμένους κανόνες και τον καθορισμό της σειράς με την οποία απευθύνονται οι καρτέλες για να εξασφαλιστεί η έγκαιρη και αποτελεσματική επίλυση.

Αυξημένη αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα αντιπροσώπου

Λόγω του επιπέδου οργάνωσης και αυτοματοποίησης των συστημάτων έκδοσης καρτελών, οι αντιπρόσωποι μπορούν να εργαστούν σε υποθέσεις που ταιριάζουν με το επίπεδο εξειδίκευσης τους και πάντα να γνωρίζουν ποια αιτήματα πρέπει να επιλυθούν πρώτα με βάση τις προτεραιότητες των καρτελών. Αυτό σημαίνει τελικά: βελτιωμένη απόδοση/παραγωγικότητα αντιπροσώπου, λιγότερα περιθώρια για ανθρώπινα λάθη και ταχύτεροι χρόνοι απόκρισης καρτελών. Σε περίπτωση περίπλοκων ζητημάτων, οι αντιπρόσωποι μπορούν να συνεργαστούν αποτελεσματικά, κάτι που οδηγεί επίσης σε ταχύτερη επίλυση καρτελών.

Παρακολούθηση πολύτιμων μετρήσεων υπηρεσιών και KPI

Τα διαδικτυακά συστήματα έκδοσης καρτελών συνήθως διαθέτουν ενσωματωμένες δυνατότητες αναφοράς που επιτρέπουν την παρακολούθηση ποικίλων μετρήσεων εξυπηρέτησης πελατών/KPI. Αυτά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τη χρήση καναλιού, τον όγκο των καρτελών, τον χρόνο επίλυσης των καρτελών, τον χρόνο πρώτης απάντησης, τη συμμόρφωση με τη ΣΕΥ, τη δραστηριότητα του αντιπροσώπου και την παραγωγικότητα και πολλά άλλα. Αυτές οι μετρήσεις αποτελούν το θεμέλιο για τη μέτρηση της συνολικής απόδοσης και αποδοτικότητας της εξυπηρέτησης πελατών σας, καθώς και για την παροχή πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με το πού πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες της υπηρεσίας σας.

Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών

Η βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών είναι ένα άλλο πλεονέκτημα του συστήματος έκδοσης καρτελών. Όταν μειώνεται η καθυστέρηση καρτελών, οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να δίνουν προτεραιότητα, να συνεργάζονται και να επιλύουν τα αιτήματα γρηγορότερα, όταν οι αλληλεπιδράσεις είναι επαγγελματικές και εξατομικευμένες, επιτρέποντας στους πελάτες να απολαύσουν μια καλύτερη εμπειρία υπηρεσίας, η συνολική ικανοποίηση των πελατών τελικά θα αυξηθεί.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo